MacBook Pro:hon lisänäyttö?

Arska_79

Morjes,

Juuri tänään ostin MacBook Pro 2.16 Ghz, mutta jäi kysymättä liikkeessä, saako siihen kiinni toisen näytön, eli 2 näyttöä samaan aikaan yhteensä. Onko se DVI-portti sitä varten? Tai voiko sitä kautta hoitaa homman?

5

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

DVI portti on juuri toisen näytön kiinnittämistä varten.

Ja onnittelut hyvästä valinnasta. 15 vai 17 tuumaa?

• Arska_79

15 tuumaa. Vähän vielä mietityttänyt, että olisiko pitänyt 17", mutta sitten tulin siihen tulokseen, että ekakskin saan lisämuistilla vääntöä (tehoa) lisää ja en tiedä onko se merkittävästi nopeami se isommalla prossulla varustettu. Erohan ei Ghz -tasolla ollut paljon. Mutta hintaa kuitenkin 900 enempi. Eli jospa toi hinta tulis eniten ton näytön suuremmuudesta?

Jos tolla toisella näytöllä saan sitä näyttöäkin "isommaksi" niin ei kait tässä sitten mitään... vai? =)

Tää on mun eka macci ikinä, eli oon vähän soitellen sodassa silleen.

(btw, olin ihan kahvilla tehdessäni tigerin asetuksia kun yhtääkkiä oma pärstä tuli ruutuun,hehe..)

• Ei tuolla prossulla voi ollakaan kuin 15-tuumainen, jos kone on uusi...

• jaettunäyttö

En täysin ymmärtänyt vastauksia, mutta saako macbook/macbook pro koneisiin jaettuanäyttöä eli kaksi näyttöä, jotka ovat toisten jatkoja?

• PowerBook G4

niin oleva, koska jo tässä PowerBookissa se on mahdollista. En tosin omista tollaista macbookia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe