Eli onko kukaan ollut ihan äsken Wienissä, missä vaiheessa on kevät? Joko pian lehdet puissa?
Missä mennään?
2
551
Vastaukset
- Itävaltalainen
Hei!
Asun Itävallassa, tosin Grazissa, eli noin 200 kilsaa etelään, mutta kyllä täällä jo kevättä on rinnassa koko maassa. 15 lämmintä ja puut vihertyy. Ei sinne Wieniin kannata aina mennä, tulkaa Graziin! Paljon kauniimpaa ja mukavampaa :)
Mukavaa kevättä!- _donna_
Tällä kertaa Wieniin viikoksi, mutta tarkoitus on sieltä heittää päiväseltään junamatka joko Salzburgiin tai Graziin! Vaihtoehdot on vielä auki.
Nyt on vaan semmonen matkaseura, jolle Wien on must! Eli muistojen herkistelyä ym.
Olen nettikamerasta seurannut, että siellä Grazissa on todella porukka kävellyt kovin kesäisissä vaatteissa ajoittain. Odotan todella kesäisiä kelejä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726