Tiedän jo että tämän viestini perään tulee liuta kirjoituksia että tämä ei tänne palstalle kuulu, mutta uhmaan silti kaikkia ja kirjoitan asiani.
Olen miettinyt että kun ollaan maailmalla mitä hienoimmissa hotelleissa, mitä romanttisimmissa kohteissa, mitä upeimpien auringon laskujen alla ja ennenkaikkea kaukana kotoa omista perheistä ja puolisoista...ja hotellihuoneetkin on jo varatuna oikein firman puolesta :) niin käykö tunteet kuumina miehistön jäsenten kesken...Onko siellä sellainen fiilis että ei tästä kukaan saa tietää koskaan kuitenkaan..
kymppikerho
15
6296
Vastaukset
- lienee
tarkoittavan lentokoneen vessassa tapahtuvaa "kanssakäymistä",kaipa se pätee myös miehistöön.Lieneekö heillä lennonaikana aikaa moiseen?
- tarvitseeko
ja kysynkin että tarvitaanko työpaikkaromanssiin romanttinen paikka...ei sillä kopiohuone käy ihan hyvin nainti hommiin...eli se siitä.tai johtajan pöytä tai neukkarinpöytä jne...ei siihen 5 tähden hotellia tarvita, luonto se tikan pojan naisen pöksyihin ajaa...
- EroottinenLentoemo69
Eihän tuossa ole yhtään mitään ihmeellistä, kysy vaan rauhassa. Itse asiassa nämä hommat ovat juuri niinkuin esim. sarjassa "Kymppikerho", jos katsoit sellaista joskus aikoinaan. Aikaa on vaan enemmän ja yhdyntöjä on ihan mieleton määrä per lento noin niinkun miehistön kesken. On perille tullessa paikat aika kipeenä. Kipparit vetää emoja ja perämiehet aloittelee stujuilla. Siitä on hyvä lähtee.
- sunset xxx
Voi, niin paljon olen nähnyt ja kokenut... Sulle en vaan kerro.Oisit vaan kateellinen:)
- Trollin fjunga
sunset xxx kirjoitti:
Voi, niin paljon olen nähnyt ja kokenut... Sulle en vaan kerro.Oisit vaan kateellinen:)
Jaa, mitä et kerro? Saitko takapäntrissä perseeseen, vai?
- -stuertti-
Voin vain puhua omasta puolestani, mutta minusta koneiden vessat eivät todellakaan houkuttele "hommiin"! Epäeroottisempaa paikkaa saa hakea.
Ja muutenkin, kyseessä on TYÖpaikka. Olen koneessa TÖISSÄ, nuo jutut voin vallan hyvin jättää siviilielämän puolelle.
Ja ilmailualalla piirit on Suomessa niin pienet ja huhut/juorut kulkee valoakin nopeammin, että "ei kukaan saa kuitenkaan koskaan tietää" on toiveajattelua, josta todellisuus on hyvin kaukana.- pyörii
Niin, ilmailupiirit on pienet, mutta puolisot harvoin pyörii samoissa piireissä ja kyllä alalla on se käytäntö että sisäpiirin asioista ei ulkopuolisille puhuta. Huhhuh, kaikenlaista olen nähnyt. Siinä jää Kymppikerho kakkoseksi kun suomalaiset villiintyy maailmalla.
- Voi nej!
pyörii kirjoitti:
Niin, ilmailupiirit on pienet, mutta puolisot harvoin pyörii samoissa piireissä ja kyllä alalla on se käytäntö että sisäpiirin asioista ei ulkopuolisille puhuta. Huhhuh, kaikenlaista olen nähnyt. Siinä jää Kymppikerho kakkoseksi kun suomalaiset villiintyy maailmalla.
Onko kymppikerho siis sitten sama kuin pimppikerho?
- seulemenent
Voi nej! kirjoitti:
ei ole sama.
- kyse ei ollut
pyörii kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse siitä, saako ulkopuoliset siitä tietää, vaan siitä että saako KUKAAN SIITÄ KOSKAAN TIETÄÄ, kuten viestiketjun aloittaja kirjoitti.
Ja tiedoksesi: sisareni on ollut Finnairilla emäntänä jo reilun 10v (itse en ole) ja kyllä olen kuullut ihan riittämiin kertomuksia kuka on pelehtinyt kenenkin kanssa ja missä. Ja sanon ihan suoraan etten kuulu mihinkään "sisäpiiriin" - jos sellaista nyt alalla onkaan... - Cabin
kyse ei ollut kirjoitti:
Ei ollutkaan kyse siitä, saako ulkopuoliset siitä tietää, vaan siitä että saako KUKAAN SIITÄ KOSKAAN TIETÄÄ, kuten viestiketjun aloittaja kirjoitti.
Ja tiedoksesi: sisareni on ollut Finnairilla emäntänä jo reilun 10v (itse en ole) ja kyllä olen kuullut ihan riittämiin kertomuksia kuka on pelehtinyt kenenkin kanssa ja missä. Ja sanon ihan suoraan etten kuulu mihinkään "sisäpiiriin" - jos sellaista nyt alalla onkaan...Just, just...
- Voe mahoton
Voi nej! kirjoitti:
Kymppikerhoon kuuluvat määritelmän mukaan ne, jotka ovat suorittaneet yhdynnän saman tai vastakkaisen sukupuolen kanssa KYMMENEN KILOMETRIN KORKEUDESSA tai sitä korkeammalla! Eli käytännössä lentokoneen matkalentokorkeudessa.
- kirjattu!
kyse ei ollut kirjoitti:
Ja tiedoksesi: sisareni on ollut Finnairilla emäntänä jo reilun 10v (itse en ole) ja kyllä olen kuullut ihan riittämiin kertomuksia kuka on pelehtinyt kenenkin kanssa ja missä. Ja sanon ihan suoraan etten kuulu mihinkään "sisäpiiriin" - jos sellaista nyt alalla onkaan...Siskosi on rikkonut sääntöjä, hyihyi! Taitaa olla kateellinen kun ei itse ole päässyt pelehtimään tarpeeksi?
- simukaput
Voe mahoton kirjoitti:
Kymppikerhoon kuuluvat määritelmän mukaan ne, jotka ovat suorittaneet yhdynnän saman tai vastakkaisen sukupuolen kanssa KYMMENEN KILOMETRIN KORKEUDESSA tai sitä korkeammalla! Eli käytännössä lentokoneen matkalentokorkeudessa.
niin kymppikerho ei ole sitä mitä pikku pippelisimupilotit luulevat että laitetaan simu lentämään kymmenessä kilsassa ja sitten näplätään sitä pikku pippeliä samalla iskän työpöydän alla. Kymppikerholla tarkoitetaan sitä että saa pimppiä koneessa kymmenessä kilsassa. Noh, nörttisimupilotit ei pimppiä ole koskaan saaneet eikä nähneet.
- no ei sentään...
Voe mahoton kirjoitti:
Joo, siis vessassa 10 kilometrissä. Paikka on tosissaan kiihottava!
Tunne siitä, että ulkopuolella on parisataa, ehkä enemmänkin, ihmistä, jotka kaikki näkivät, kun menitte yhdessä sisään. WC hygienia on lentokoneissa huippuluokkaa: miehet pissaavat seisten pienen turbulenssin aikana, lattialla on reunavana, joka pitää enimmät nesteet lattialla paikoillaan, vauvan vaipat vaihdetaan käsipesualtaan päällä, eräisiin maihin lennettäessä matkustajat eivät ole koskaan aikaisemmin edes nähneet pönttöä eivätkä näin ollen ymmärrä sen käyttötarkoitusta ja hoitavat asiansa miten kuten parhaiten osaavat...Kiihotusta lisää ajatus siitä, että henkilökunta pääsee sisään muitta mutkitta.
Enhän voi enää romanttisempaa paikkaa löytää muhinointiin...
Hei ihan oikeesti, ei kai tuo Kymppikerho-ajatus enää elä?!? Eiköhän vain kannata ladata tunnelmia puolison (?) kanssa lennolla ja nauttia olosta kohteessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628