KAIKKI LESBOT TÄNNE!

aahker

miten teistä tuli lesboja?
musta tuli lesbo kun mä suutelin yhtä ämmää.
nykyään mä seurustelen tytön kaa ja sillee.
musta naisen suutelu suihkussa on ihanaa.
voi nainen rakastaa naista!

10

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siivellinen hiiri

      >>miten teistä tuli lesboja?
      Eräänä päivänä pikkuinen butch-keiju tuli, ja sanoi: "Tästä päivästä lähtien olet joko lesbo, tai mies." Ja minähän en mieheksi alkanut!

      >>musta tuli lesbo kun mä suutelin yhtä ämmää.
      Bing! Taikaa!

      >>nykyään mä seurustelen tytön kaa ja sillee.
      Paljon onnea teille!

      >>voi nainen rakastaa naista!
      Hyvä huomio.

    • Hapsu

      Musta tuli lesbo sillee, että mä lähin aamulla kouluun heterona ja palasin sieltä lesbona.
      En mä tiiä millä tunnilla mä vaihuin lesboks, mutta sit mä sanoin illalla mun jätkäkaverille, että mä en voi olla enää sun kaa, kun mä oon niinku tullu lesboks ja sit mä soitin mun bestikselle ja kysyin voiks se olla niinku mun kaa ja se sano, että se voi, ja sit me ollaa niinku oltu sillee.

    • Mimi

      Siis olin kerran naisten saunassa ja en laittanut peflettiä alle ennen kuin istuin lauteille. Että siellä on ehkä voinut niinku saada sellaisia lesbobakteereja? Tai sit ehkä kun mä join kerran mun bestiksen kanssa samasta pullosta niin sitten halusin sen kanssa kauheasti pussailla sen jälkeen, niin ehkä siintä voi sitten tulla lesboksi jos juo samasta pullosta. Vai tarttuuko se lesbous vai onko se niinku geeneissä tai jossaa sellaisessa? Kun yksi mun kaveri kerran vaa käveli kadulla ja sano et"mä oon lesbo" et siit tuli niinku ihan vaa yht'äkkiä! WOW!!!

      • Krisse

        joo, ja sit ku olin juonu siitä samasta pullosta niin musta tuli lesbo! mut se kesti vaan pari päivää ja sit se meni ohi. mä oon pari kertaa sairastanu sitä mut se menee ohi ku laittaa narutopin ja stringit päälle.

        se oli aika kivaa sekoilla muijan kaa, mut nyt mä oon pysyny terveenä. voisinkohan mä jotenki tartuttaa itteni uudelleen?


    • Jeeeeee

      sillei, että mä menin kerran uimarannalle ja istuin pukukopissa penkille vaihtaan uikkareita.

      Kun mä tulin kotiin, niin mä olin ihan eri ihminen kuin uimaan lähtiessä.
      Mä en keksi mitään muuta selitystä kuin, että siitä penkistä sain itteeni ns. vit.uviruksen ja musta tuli LESBO

      Jeeeeeeeeeeeee!!!

      • Jukkis

        Lesbous ei voi tarttua kellekään.

        Keskustelkaan ikäisenne kanssa omista aiheesta :) vaikka Nuoret-palstassa.

        T Seriffi Jukkis


      • Relaa
        Jukkis kirjoitti:

        Lesbous ei voi tarttua kellekään.

        Keskustelkaan ikäisenne kanssa omista aiheesta :) vaikka Nuoret-palstassa.

        T Seriffi Jukkis

        eikö oikeesti tartu??? No ei kai:) Saahan sitä välillä hassutella:) Mua ainakin nauratti:)


      • Siivellinen hiiri
        Relaa kirjoitti:

        eikö oikeesti tartu??? No ei kai:) Saahan sitä välillä hassutella:) Mua ainakin nauratti:)

        Saahan sitä hassutella, mutta mä olin ihan tosissani sen butch-keijun kanssa....

        *virne*


      • Krisse
        Siivellinen hiiri kirjoitti:

        Saahan sitä hassutella, mutta mä olin ihan tosissani sen butch-keijun kanssa....

        *virne*

        saa hassutella. mun mielestä ainaki oli hauskaa. mut Jukkis, ei näitä enempää ku yhtä jaksa katella.

        ...mä voisin ihan mielelläni tavata butch-keijun. meillä vois olla ihan hauskaa, tuleekohan se jos laittaa tyynyn alle jotain hampaan korvikkeeks...


    • Anonyymi

      Rakkaus se tekee on se mikä sukupuoli tahtoo!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe