Kuinka kauan lento hesasta losiin kestää?
yksi kysymys.
5
1145
Vastaukset
- Argh!
Menimme tammikuussa LA:n ...aluksi lensimme Helsingistä Amsterdamiin (n.3h), sieltä jatkoimme Detroittiin(n.12h) ja Detroitista LA:n (n.3h) JOTEN lentotunteja tuli aika paljon..:)...MUTTA varasimme lennot noin koska se tuli halvemmaksi...mielestäni Helsingistä LA:n ei enää lennetä suoraan(en oo ihan varma)!Mut mukavaa matkaa jos sinne lähdet=)LA on ihan sairaan siisti paikka (varsinkin jos tunnet paikallisia niin pääset näkemään myös sen "toisenlaisen" LA:n)
p.s mulla on ollu hieman lentopelkoa, mutta ei oo enää..siedätyshoito toimi ainakin mun kohdalla ;) - hansukka
hei
lensin syyskuulla 2005 los angelesiin frankfurtin kautta.2h 35 minuuttia ja frankfurtista los angelesiin 11h ja 35minuuttia. - juuri palannut
Mä lensin Helsingistä Lontooseen (2,5 h) ja sieltä Los Angelesiin 11 h.
- ...
joo kiitosta vaan teille vastanneille :)
- hedyyy
Me lensimme Amsterdamiin n 2 h siitä sitten minnesotaan n.15 h ja siitä sitten vielä Losiin noin 4h. Matka oli todella ärsyttävän pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136