Ylen raukkamainen päätös sallia keskusdigiboxit,
aikaansai myös kaapelipuolella vastaavanlaisen
toimenpiteen = kaapeliboxia ei tarvita. Päätös vain
tarkoittaa että HDTV aikakausi siirtyy kauemmaksi,
kun analogilähetykset jatkuu 'toistaiseksi'
jonnekkin vuoteen 2100 asti. Kaapeliboxien kysyntä
tulee laskemaan radikaalisti, kaupan olevan dvd
tallentimet analogivirittimien kera jatkuu,
mahdollisesti tuloillaan olleet julkistukset
digivirinmallein on nyt peruttu. Myös
kaapeliverkon kaapelimodeemeille suunitellut
taajuudet on peruttu, ahtaus jatkuu
kun tilaa ei ole. Ilmeisesti kohta perutaan koko
digisiirtymä vouhotuskin......
HDTV lykkääntyi kaapelipuolella
6
551
Vastaukset
- kommentti tähän
Mun mielestä digillä rahastus on Suomelle häpeä.
Se ei ole kunniaksi myyjille eikä idean keksineille. Rauha heille silti molemmille.- justus103
Nyt ne loputkin digi boxia ehkä hankkivat on entistä sekaisimmin .Missä on keskudigiboxi eikä verkko vastaa digi aikaa, ehkä joku hankki laitteen ja kiroo miks ei toimi.
- Telkuntöllääjä
Niin. Kansa sai, mitä halusi. Hyvä Suomi.
- halusi!
näin se meni!
YLE on niin heikosti sitoutunut HDTV:hen. Kaapelijakeluun tuodaan joka tapauksessa ensin muiden yhtiöiden tuotantoa.
- TV4Sweden
:YLE on niin heikosti sitoutunut HDTV:hen.
:Kaapelijakeluun tuodaan joka tapauksessa ensin
:muiden yhtiöiden tuotantoa.
Näinhän se on, ulkomaiset maksukanavat aloittaa
HDTV siirtymän, Canal on avannut pelin,
seuraavaksi tulee Discovery HD. Melkovarmaa on kun
peli oikeasti alkaa niin lähete on MPEG4 AVC1
vahvat salaukset jollain Macrovision lisäkkeellä
ryhditettynä, toki DTS / Dolby äänet löytyy.
Hinta varmaan 10 - 60 EUR jokin 1 - 6 kanavan paketti.
Yle ehkä joskus siihen siirtyy, jahka on konkurssin
kautta päätynyt
TimeWarnerin/Sonyn/Canalin/TV1000/Sky/Premierin
ostamaksi, sekä siirtyneeksi puhtaaksi maksutv
taloksi. HD tulee olemaan kaapelin / sateliitin
juttu, ehkä osin myös IPTV kautta, jonka aika
näyttää, itse siihen en juuri usko....
Moinen ihme odotettavista joskus 2010 kun SVT
on korvannut Ylen TV1 - TV2 kanavat, sekä
suomenkielinen ohjelmisto löytyy Yle Suomi
kanavalta, TV lupa tuolloin 'vain' 600 EUR/v.
Tai siis oli juuri ennen konkurssia. MaksuTV
Yle sitten maksaa 0 - 1 000 EUR/v, ilmaiseksi
saa FTA kännypelikanavia tuubikanavia katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483