Lesken vihkisormus

jaakkima

Olen jäännyt kaksiviikkoa sitten leskeksi.Vihkisormukseni on vas.nimettömässä.Mihin tulevaisuudessa??

4

2015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihetta sulla

Kuinka kaunista, että pohdiskelet noin syvällisä kun edesmennyt puolisosi on juuri haudattu/haudataan pian.

Voit pitää sormustasi edelleen samassa sormessa tai ihan missä tahansa.

• Muistot on tärkeitä

Silloin, kun läheinen on lähtenyt, pohtii mitä kummallisempia asioita - ei osaa aina olla ihan etiketin mukaan (siis sen, jonka sanelevat muut, viisaammat).

Vastauksena ap:lle, jos vielä palstalla poikkeat. En ole joutunut tilanteeseesi, mutta luulen, että pitäisin vielä pitkään "oikealla paikallaan". Ehtii sen sitten siirtää johonkin muuhun sormeen tai ottaa kokonaan pois kädestä, jos tai kun joskus siltä alkaa tuntua.

• en osaa sanoa

musta jotenkin tuntuis kurjalta ottaa heti pois... antaisn olla sormessa kunnes siltä tuntuu että voi päästää siitä irti. sitten voisi pitää vaikka ketjussa kaulassa.

• flikka

Voit kantaa vihkisormusta vasemmassa nimettömässä niin pitkään, kunnes tunnet olevasi valmis edes kuvittelemaan uutta suhdetta. (Sormus sormessa sinua pidetään varattuna naisena). Ennen muinoin sopivana suruaikana pidettiin hedelmällisessä iässä olevalle naiselle puolta vuotta ja iäkkäämmille vuotta. Mutta nykypäivänä oma tuntemuksesi ratkaisee.

Sen jälkeen voit siirtää sormukseen johonkin muuhun sormeen tai laittaa sen muistojesi joukkoon "talteen".

Kerrallaan ei kanneta useamman miehen sormusta eli jos menet joskus uudelleen kihloihin tai naimisiin, niin viimeistään siinä vaiheessa laitat edesmenneen miehesi sormukset muistojen joukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1773
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1654
    3. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      124
      1251
    4. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1211
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1018
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      90
      889
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      806
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      763
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      735
    Aihe