eka kerta tyttönä

on nyt takana

Toteutin ensimmäistä kertaa haluni ja pukeuduin salaa naiseksi ensimmäistä kertaa elämässäni pitkän harkinnan jälkeen kun oli kerrankin tilanne, ettei ketään ollut kotona eikä tulisikaan. Seuraavaan kertaan voi olla kaksikin vuotta.
Tuntui todella oudolta olla tyttönä. Olin tavallaan pettynyt, koska ajattelin että kerran kokeilen ja totean ettei naisten vaatteet niin ihmeellisiä ole ja pääsen samalla taipumuksestani.
Mekko ja rintsikat tuntuivat kuitenkin todella mukavalta ja aivan erilaiselta yllä ja kun katsoin peiliin, näytin meikin ja peruukin puutteesta huolimatta todella kauniilta tytöltä, joka menisi läpi ainakin niille, jotka eivät tunne minua.
Kokemus tunttui todelta hyvältä vapauttavalta ja samaan aikaan jännittävältä.

37

5373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simol

      älä muista välitä,ole se mikä haluat ja tuntuu ok, minäkin laitoin kerran naisten vaatteet päälle ja ei tuntunut pahalta,jotenkin hyvältä.

    • Heips,
      Olipa mukava lukea vaihteeksi positiivinen viesti:)Tosi kiva, että sait toteuttaa pitkäaikaisen haaveesi ja että olit tyytyväinen ulkonäköösi ja tuntemuksiisi. Tuli heti mieleen, miltä näyttäisitkään meikattuna ja peruukissa, jos näytät hyvältä jo ilmankin.
      Toivottavasti sinulle tulee pukeutumismahdollisuuksia jatkossakin ja kykenet nauttimaan olostasi ilman turhaa syyllisyyttä. Hauskoja tyttöilyhetkiä!

    • teitä...

      Sanoisinpa että sinulla on todellisuudentaju aika pahasti hämärtynyt, jos kerran väität että miehenä
      mekossa näytit (ilman meikkejä ja peruukkia) todella kauniilta tytöltä, ja että vielä olisit "läpimenevä" naisena. Tavallinen nainenkaan ei kovinkaan usein näytä mitenkään todella kauniilta tytöltä, vaikka tekisi mitä hyvänsä temppuja ulkonäkönsä eteen.

      Voi teitä transvestiitit, herätkää jo! Kun olen katsonut profiilejanne suomi24:llä, niin voin sanoa ettei teistä yksikään näytä kuvienne perusteella edes naiselta, saatika sitten todella kauniilta tytöltä.

      • ei näytä...

        itseään näillä palstoilla! Nuo harvat, jotka tänne ovat kuviaan laittaneet eivät todellakaan ole sieltä parhaasta päästä.

        Kyllä jotkut voivat olla niin naisellisen näköisiä, että pelkästään pukeutumalla ovat läpimeneviä.


      • sinua...

        Ettet vain olisi hiukan kateellinen?


      • teitä edelleen...
        ei näytä... kirjoitti:

        itseään näillä palstoilla! Nuo harvat, jotka tänne ovat kuviaan laittaneet eivät todellakaan ole sieltä parhaasta päästä.

        Kyllä jotkut voivat olla niin naisellisen näköisiä, että pelkästään pukeutumalla ovat läpimeneviä.

        Höpöhöpö!

        Todista väitteesi!

        Jos nyt otetaan esimerkkeinä vaikkapa joitakin nuorempia suomi24:llä käyneitä: "aurora b", "milla tv" ja "valerie s", niin miehiltähän ne näyttävät meikistä huolimatta. Puhumattakaan keski-ikäisistä ja ylipainoisista minna-maarioista mummoasuineen.

        Olisi todella kiva nähdä yksikin transvestiitti, joka olisi "todella hyvän näköinen tyttö" (ilman meikkejä ym), niin kuin aloitusviestin kirjoittaja itseään kuvaili.


      • oletko tyhmä?
        sinua... kirjoitti:

        Ettet vain olisi hiukan kateellinen?

        En ole kateellinen. En todellakaan haluaisi mitään "kasseja ja jormaa" jalkojeni väliin. En omia, enkä ulkopuolisia.


      • tunnet
        teitä edelleen... kirjoitti:

        Höpöhöpö!

        Todista väitteesi!

        Jos nyt otetaan esimerkkeinä vaikkapa joitakin nuorempia suomi24:llä käyneitä: "aurora b", "milla tv" ja "valerie s", niin miehiltähän ne näyttävät meikistä huolimatta. Puhumattakaan keski-ikäisistä ja ylipainoisista minna-maarioista mummoasuineen.

        Olisi todella kiva nähdä yksikin transvestiitti, joka olisi "todella hyvän näköinen tyttö" (ilman meikkejä ym), niin kuin aloitusviestin kirjoittaja itseään kuvaili.

        "todista!", sss:kö se taas?

        Hyvinpä tarkkaan näyt tietävän täällä kävijät. ;-)

        Ketään mainitsemistasi et varmaan kaupungilla vastaan tullessa miehiksi huomaisi, mutta kun täällä miehisen taustan tiedät, niin heti löydät läjän miehisiä piirteitä.

        Samoin nuo moittimasi mummoikäiset menisivät sinullekin kaupungilla täydestä mummoina, kun kaulassa ei lukisi 'mies', kuten täällä galleriassa. Täällä on helppo moittia, kun tietää mistä on kyse.

        Ja tuo "todella hyvän näköinen" on varmaan jokaisen omalla asteikolla oleva määrittely, vai missikisoihinko sitä pitäisi pystyä lähtemään? Varmaan joku pitää sinuakin "todella hyvän näköisenä" ja joku toinen taas ei. Makuja on monenlaisia.


      • kelpaisi!
        oletko tyhmä? kirjoitti:

        En ole kateellinen. En todellakaan haluaisi mitään "kasseja ja jormaa" jalkojeni väliin. En omia, enkä ulkopuolisia.

        Heh heh! Paljastuit!

        Kyllä minulle kelpaisi ulkopuoliset, ainakin hetkeksi.


      • ei mies ole nainen
        tunnet kirjoitti:

        "todista!", sss:kö se taas?

        Hyvinpä tarkkaan näyt tietävän täällä kävijät. ;-)

        Ketään mainitsemistasi et varmaan kaupungilla vastaan tullessa miehiksi huomaisi, mutta kun täällä miehisen taustan tiedät, niin heti löydät läjän miehisiä piirteitä.

        Samoin nuo moittimasi mummoikäiset menisivät sinullekin kaupungilla täydestä mummoina, kun kaulassa ei lukisi 'mies', kuten täällä galleriassa. Täällä on helppo moittia, kun tietää mistä on kyse.

        Ja tuo "todella hyvän näköinen" on varmaan jokaisen omalla asteikolla oleva määrittely, vai missikisoihinko sitä pitäisi pystyä lähtemään? Varmaan joku pitää sinuakin "todella hyvän näköisenä" ja joku toinen taas ei. Makuja on monenlaisia.

        "Ketään mainitsemistasi et varmaan kaupungilla vastaan tullessa miehiksi huomaisi, mutta kun täällä miehisen taustan tiedät, niin heti löydät läjän miehisiä piirteitä.

        Samoin nuo moittimasi mummoikäiset menisivät sinullekin kaupungilla täydestä mummoina, kun kaulassa ei lukisi 'mies', kuten täällä galleriassa. Täällä on helppo moittia, kun tietää mistä on kyse."

        Sanonpa sinulle että varmasti huomaisin jokaisen, eli eivät mene niin sanotusti "läpi". Perustelemaan ei kai kannata ruveta koska sinäkään et sitä tee. Ehkä voin sen tehdä jos löydät jostain esimerkin täysin läpimenevästä, tiitistä, joka vielä näyttää kauniilta tytöltä ilman lainausmerkkejä ja ilman meikkiä...


      • kelpaa...
        kelpaisi! kirjoitti:

        Heh heh! Paljastuit!

        Kyllä minulle kelpaisi ulkopuoliset, ainakin hetkeksi.

        Ai jaa, olet siis homomies, no onnee sulle siitä.


      • väärin!
        kelpaa... kirjoitti:

        Ai jaa, olet siis homomies, no onnee sulle siitä.

        Selitä mitä selität, mutta olen nainen ja siksi mies kelpaisi.


      • pala!
        ei mies ole nainen kirjoitti:

        "Ketään mainitsemistasi et varmaan kaupungilla vastaan tullessa miehiksi huomaisi, mutta kun täällä miehisen taustan tiedät, niin heti löydät läjän miehisiä piirteitä.

        Samoin nuo moittimasi mummoikäiset menisivät sinullekin kaupungilla täydestä mummoina, kun kaulassa ei lukisi 'mies', kuten täällä galleriassa. Täällä on helppo moittia, kun tietää mistä on kyse."

        Sanonpa sinulle että varmasti huomaisin jokaisen, eli eivät mene niin sanotusti "läpi". Perustelemaan ei kai kannata ruveta koska sinäkään et sitä tee. Ehkä voin sen tehdä jos löydät jostain esimerkin täysin läpimenevästä, tiitistä, joka vielä näyttää kauniilta tytöltä ilman lainausmerkkejä ja ilman meikkiä...

        "Sanonpa sinulle että varmasti huomaisin jokaisen, eli eivät mene niin sanotusti "läpi". "

        Taitaa olla melkoinen "urakka" kun kaduilla kulkiessasi epäilet jokaista vähänkin miesmäistä naista tiitiksi. Täällä kuviaan esittelevät ovat kyllä "selviä tapauksia", joista enimmän osan bongaisi kadullakin. Mutta "siviilinä" heitä ei tunnistaisi sittenkään samaksi henkilöksi. Siinä tuo ero onkin. Transvestiitti uskaltaa laittaa tänne kuvansa koska häntä ei tunnisteta arkiasussaan. Transsukupuoliset eivät yleensä laita kuviaan nettiin, koska elävät 24/7 sen näköisenä, eivätkä halua ongelmia.

        Esimerkiksi asuinpaikkakunnallani asustaa nainen joka on aivan selvästi nainen, mutta hieman "epäilyttävän" näköinen. Kerran kävelimme melkein peräkkäin. Keskenkasvuiset pojat kääntyivät katsomaan em. naisen perään, mutta eivät kiinnittäneet minuun (TS) minkäänlaista huomiota.

        "Ehkä voin sen tehdä jos löydät jostain esimerkin täysin läpimenevästä, tiitistä, joka vielä näyttää kauniilta tytöltä ilman lainausmerkkejä ja ilman meikkiä..."

        Tuollainen vaatimus on helppo heittää, koska on vaikeaa löytää tuollaista tiittiä. Tunnen ison joukon tiittejä, eikä yksikään ole täydellisesti naisen näköinen ilman meikkiä. Mutta uskon että sellaisiakin löytyy tuolta nuoremmasta päästä.


      • teitä edelleen... kirjoitti:

        Höpöhöpö!

        Todista väitteesi!

        Jos nyt otetaan esimerkkeinä vaikkapa joitakin nuorempia suomi24:llä käyneitä: "aurora b", "milla tv" ja "valerie s", niin miehiltähän ne näyttävät meikistä huolimatta. Puhumattakaan keski-ikäisistä ja ylipainoisista minna-maarioista mummoasuineen.

        Olisi todella kiva nähdä yksikin transvestiitti, joka olisi "todella hyvän näköinen tyttö" (ilman meikkejä ym), niin kuin aloitusviestin kirjoittaja itseään kuvaili.

        Näyttää tältä arvointiraadilta hävinneen homman alkuperäinen ajatus.

        Myönnän, että keski-iässä tässä mennään ja jokainen kuukausi tuo uuden uurteen, mutta samalla se tuo lisää itseluottamusta. Jotta tyttöilystä nauttii, itsetunnon on oltava kunnossa ja on osattava suhtautua toisiin ihmisiin tyttönäkin ihan tavalliseen tapaan. Sitä kautta on mahdollisuus saada ystäviä, jotka eivät ensimmäisenä katso missin mittoja vaan sydämen sivistystä.

        Tänään Kouvolassa kävin ostoksilla. Löysin kaappiini ruskean mummotopin, mustat mummosamettihousut ja ruskeat korolliset mummosandaalit sekä siniseen iltapukuuni mummomaisen iltalaukun. Mutta eritoten löysin taas kerran ihanan myyjän, jonka kanssa keskustelin tyttöilystä puolisen tuntia. Hänelle olin ensimmäinen tiitti, joka asian oli reilusti kertonut.

        Sainpa myös pyynnön käydä paikalla uudelleen, joko miehenä tai asuissa tyttönä.

        Tuossa on se pihvi, uusien ihanien ihmisten löytämisessä, ei siinä, onko kasvot valokuvamallin tai asut Diorin mallistosta!!

        Minna-Maaria-mummo


      • jäärämieli

        kylläpä tunnen eräät idettiset kaksoset vähän yli 25 set neito ja men men kerran junassa olivat tulossa hesasta kun menin heidän juttusilleen samaan vaunuun olivat he pukeutuneena kumpikin naisten asuihin kun oletin toisen olevan naisen tuumi hän että pöhkö olen mies kylläkin asuina oli tällä kertaa tiukat farkkutakit ja farkkuhame, ja alla mustat sukkahousut, tätä et kyllä tunnista mieheksi jos hän pukeutuu naisten asuihin ennenkuin olet juttusilla tai kokeilet Suomessa on näitä muutamia kymmenia joita ei pysty eroittamaan kuka on kukin, tästähän oli tv ssä ohjelmaa vahan aikaa sitten.


      • Anonyymi

        Aikuisen miehen on aika vaikea näyttää tytöltä tai edes naiselta, mutta siitä huolimatta on mukava pukeutua naisten vaatteisiin. Vaikka sitä yrittää laittautua naiseksi mahdollisimman hyvin, niin itseä ainakin epäilyttää lähteä ulos muiden ihmisten joukkoon. Ilmeisesti kuitenkin olin nuorena aika tytön näköinen, kun alakoulussa vanhemmat pojat kutsuivat minua tytöksi. Ilmeisesti siksi, kun minulla oli tosi vaaleat pitkät hiukset. Sitten muistan, kun olin jo täysi-ikäinen ja kävin kavereiden kanssa ravintolassa, niin jossain vieraalla paikkakunnalla joku mies saattoi tulla hakemaan minua tanssimaan. Tekivätköhän minun hoikka olemus ja pitkät vaaleat kiharat hiukset minusta niin naisen näköisen, että miehet erehtyivät. Ilmeisesti kasvonikaan ei paljastanut minun oikeaa sukupuolta. Kyllä kavereilla oli silloin hauskaa ja minäkin nauroin tilanteelle, mutta sisimmässäni olin todella tyytyväinen ja ajattelin, jos voisinkin olla tyttö. Ilmeisesti en ollut vielä myöhemminkään hassumman näköinen, kun sitten opiskellessani Helsingissä, jouduin muutaman keran ravintolassa tilanteeseen, että joku mies pyysi minua mukaansa. Silloinkin aina kieltäydyin kohteliaasti, vaikka sisimmässäni haaveilin, että jos olisin pukeutunut tytöksi, niin voisin ehkä lähteä. Olihan jo siihen aikaa alkanut harrastamaan tyttöilyä, mutta vain neljän seinän sisällä ja sitä on sitten jatkunut näihin päiviin saakka eikä varmaan lopu ikinä.


      • Anonyymi

        Hyvä provo, koska valitettavasti ihmiset allekirjoittanut mukaan lukien takertuivat siihen.

        Mutta lähdetään siitä, että sinä et päätä kuka on kaunis kenenkin mielestä. Eli siinä mielessä kommenttisi ovat turhia.

        Lisäksi negatiivissävytteinen kommentointi kertoo vain surullista tarinaa sinusta itsestäsi. Onneksi maailmasta löytyy myös niitä ihmisiä, jotka haluavat jättää kohtaamilleen ihmisille hyvän mielen.


      • Anonyymi

        Näyttävät irvokkailta - lähinnä.
        Se vaatii vuosien hoidon, ennekuin muuttuu uskottavasti.


      • Anonyymi

        Joo kyllä tuossa näköjään oma todellisuudentaju koskien omaa ulkonäköään on hämärtynyt.
        Mies ei voi näyttää läpimenevältä ja kauniilta tytöltä ilman mitään tällinkejä, suurilla tällingeilläkään hyvin harva edes on jotenkin läpimenevä naisena.
        Mikä muutos siinä naamassa muka tapahtuu kun mekon vaan päälle pukee!?
        Jos minä nainen vedän puvuntakin päälle, näytänkö muka yhtäkkiä mieheltä? Vieläpä komealta?
        No en tietenkään... onneksi!
        Jos mies haluaa naiselta näyttää(harvalta edes onnistuu) vaatii se reilusti meikkiä,kulmakarvojen muotoilun,hyvän peruukin ja normaalit naistenvaatteet ja tekorinnat.
        Kädet jäävät silti paljastamaan mieheksi, luuston ja äänen ohella jos naama ei jo paljasta.
        Miksi yrittää tuommoista edes? Esitystähän se vaan on.


    • Päivikkitv

      Eka kerta tyttönä tuntuu varmaan ihmeelliseltä ja samalla mukavalta. Kokemuksesta voin sanoa, että siitä taipumuksesta ei sitten pääse koskaan eroon. Jos tytöksi pukeutuminen tuntuu mukavalta, niin sitä haluaa tehdä toisenkin kerran ja seuraavan ja seuraavan... Jos olet yhtään samanlainen kuin minä, tulet hankkimaan elämässäsi paljon naisten asusteita, peruukkeja, meikkejä, koruja ja muita tarvikkeita, jotta näyttäisit mahdollisimman hyvin naiselta. Itse olen jo keskiikäinen ja tiedän, että elän tällä tavalla myös lopun elämääni, yleensä miehenä mutta joskus naisena tai ainakin naisten vaatteisiin pukeutuneena. En uskalla tehdä sitä kovin julkisesti, vaikka olenkin kokeillut ajella autolla vieraassa kaupungissa.

      • Anonyymi

        Minulla eka kerta tapahtui ollessani kolmentoista ikäinen. Olin vanhempieni kanssa kylässä tätini luona ja illalla aikuiset lähtivät viihteeseen ja minä jäin neljätoistavuotiaan serkkutyttöni kanssa kahden kotiin. Siinä touhuttii kaikennäköistä hauskaa ja kun kehuin hänen meikkiään, asujaan ja kampaustaan, niin hän yks'kaks' tokaisi, että haluaisinko minäkin kokeilla?? Olin ällikällä lyöty ja kun en ehtinyt protestoimaan hän veto jo minua kädestä huoneeseensa, missä käski minua heti riisuutumaan, sillä hänellä olisi aivan muuta minua varten. Häpeillen, selin häneen, riisuin itseni ja vedin ensin pikkarit jalkaani, sillä en halunnut näyttää hänelle karvatonta pientä piliäni. Sitten muut asut päälle. Hän haki äitinsä huoneesta minulle myös rintaliivit. Kun minulla lopulta oli ylläni kaikki ihanuudet nailoneita myöten, hän teki minulle myös meikin. Kähersi vähän aika pitkiä hiuksiani ja niin sain keimailla hänen edessään olohuoneen lattialla salamavalojen räpsähdellessä. Hän otti varmaan koko rullan kuvia. Minulla oli hyvä olla ja niin jäin myös kiinni koko hommaan ihan loppuelämäkseni. Hän kertoi siinä, että hän oli kerran erään tyttökaverinsa kanssa pukenut onnistuneesti tämän veljen tytöksi ja oli yks kaks halunnut tehdä sen saman myös minulle. No, lopulta kuvat, tarkoituksella, tai vahingossa kulkeutuivat myös äitini käsiin... Siinä vaiheessa olin jo salaa lainaillut äidin alusasuja ja hän oli tietenkin huomannut niitä käytetyn. Kyllä ne äidit huomaa kaiken, vaikka kuinka yrittäisimme salata sen. Äitini ei ollut lainkaan pahoillaan asiasta ja lupasi pitää sen salassa isältäni. Sain kyllä joskus isän ollessa poissa esitellä äidilleni itseäni täysin pukeutuneena, mutta se onkin ihan eri juttu mistä voisi kirjoittaa vaikka kuinka paljon.


    • Anonyymi

      Tärkeää ei ole käytätkö täydelliseltä naiselta vai et. Tärkeintä on, että löydät itsesi ja naisellisuutesi omalla tavallasi ja hyväksyt sen mitä olet.

      Jos haluaa tutkia rauhassa naisellisuuttaan, niin kotona sen voi tehdä turvallisesti miten haluaa. Jos taas haluaa liikkua ulkona naiseksi laittautuneena, niin oma ehdotukseni on, että sen tekisi pienissä askelissa ja mahdollisimman neutraalisti. Kuitenkin jokainen tekee asiat itselleen hyvältä tuntuvalla tyylillä. Itselle pienet askeleet mahdollistavat ympäristön reaktioiden tutkimisen pienissä erissä. Kun esimerkiksi laittaa kaulaan vain ja ainoastaan hieman naisellisen kaulakorun tai kokeilee korviksia, niin voi tuntea olonsa suhteellisen turvallisesti edelleen omaksi itsekseen, mutta pienellä muutoksella. Pieni muutos ei myöskään järkytä ympäristöä kuten sinua tuntevia ihmisiä pahasti ja näin kaikki osapuolet saavat aikaa maistella asiaa ja totutella niihin. Uskon myös, että kaapista ulos tullessa tietynlainen neutraaliin ja tyylikkyys auttaa asiaan. Tällä tarkoitan, että kumimekko tai minari ja tupla-D rinnat tai muuten yli viety ulkoasu eivät välttämättä aja kenenkään asiaa tulla hyväksytyksi vallitsevien normien keskellä. Täytyy kuitenkin myöntää, että itsekin olen vielä tällä tiellä hienovaraisesti etsimässä tasapainoa oman miehisyyden ja naisellisuuden välillä. Etsin ja kaipaan jatkuvasti erilaisia tapoja, joilla tuoda omaa naisellisuutta esiin pienin askelin ja hienovaraisesti, joten kaikki hyvät kokemuksen virittävät vihjeet kelpaavat 🙂

      Kaikessa tässä hulinasta täytyy myös sanoa, että fetissit ovat luonnollisesti eri asia. Ne ovat kuin seksi, koska ei kai omia seksijuttuja yleensä huudella julkisesti. Mitä kukakin tekee kotonaan on ok, kunhan se ei tee pahaa kellekään.

      Tärkeää tässä kaikessa on löytää se oma tie eteenpäin jos siltä tuntuu. Itse olen sitä mieltä, että mitä nopeammin asioissa etenee havaittuaan itsessään näitä piirteitä sen parempi. Kannattaa olla rehellinen itselleen. Itse hukkasin vuosikymmeniä piilottelemalla naisellisuuttani myös itseltäni ja kadun menetettyä aikaa.

    • Anonyymi

      Aloitin tämän keskustelun

      Kirjoittaessani tämän keskustelun aloituksen vuonna 2007, olin 19-vuotias. En olisi silloin uskonut että löydän tämän keskustelun ja sitä kommentoidaan vielä 14 vuotta myöhemmin.
      Ollessani 19-vuotias, asuin vielä kotona eikä minulla ollut silloin vielä ollut yhtään seurustelusuhdetta tai seksikokemusta takanani. Olen elänyt koko varhaisen nuoruuden tavallista nuoren pojan elämää poikamaisine kiinnostuksineni. Ollessani 18-vuotias, huomasin että minua kiinnostavat tyttöjen lisäksi myös tyttöjen vaatteet. Ollessani 19-vuotias kokeilin ensimmäisen kerran salaa äitini vaatteita, juuri tuona päivänä kun tämän keskustelun aloituksen tein. Aloin noihin aikoihin muutenkin tutustua transasioihin sekä käydä netin transyhteisöissä ja keksin itselleni tyttönimen. Koin kuitenkin samanaikaisesti katumusta suuntautumisestani sillä olin kasvanut aika vanhoilliseen arvomaailmaan ja minut tunnettiin voimakastahtoisena persoonana jolla on jyrkät mielipiteet. Vähitellen tunnustin itselleni olevani transvestiitti. En rukoile kovinkaan usein, mutta tämän tunnustettuani menin eräänä päivänä metsään ja rukoilin Jumalalta että antaisi anteeksi taipumukseni.

      Ollessani parikymppinen, tiesin olevani transvestiitti, mutta en kuitenkaan mitenkään ilmentänyt suuntautumistani. Ajattelin myös että kun löydän itselleni tyttöystävän ja tulee ensimmäiset seksikokemukset, tämä taipumus unohtuu. Kun sitten lopulta löysin tyttöystävän ja tulivat ensimmäiset seksikokemukset, jouduin pettymyksekseni huomaamaan ettei transvestiittisuus minusta mihinkään kadonnut.

      Ylitettyäni kolmenkymmenen vuoden iän, päätin tilata itselleni netin kautta ensimmäiset omat mekot ja peruukin ja olen muutaman kerran salaa pukeutunut naiseksi sekä ilta-aikaan käynyt jopa ulkoilemassa naisena. Jonkin verran olen koittanut myös muuttaa omaa miesmäistä ulkonäköäni käyttämällä värikkäitä vaatteita sekä käyttämällä joitakin naisten vaatteita osana asukokonaisuutta liikkuessani miehenä. Tein myös jokin aika sitten netistä löytyneen yli sata kysymystä pitkän englannin kielisen psykologisen testin, joka osoitti minun olevan heteromies, jolla on transvestiittinen taipumus. Nyt viimeistään olen sinut itseni kanssa.

      Vaimoni tai kukaan lähipiiristäni ei vielä tiedä että olen transvestiitti. En vielä tiedä haluanko edes kertoa koska tavallaan koen sen vielä sen verran yksityiseksi asiaksi, että haluan vielä miettiä tuonko asian joskus julki vai en. Tärkeintä on kuitenkin että tiedostan itseni.

      Toivottavasti joku luki tämän tekstini ja toivottavasti se herätti jotakin ajatuksia lukijassa.

      t Suvi 33-vee.

      • Anonyymi

        No nythän tiedän.

        Sehän on yksi suuntautuminen

        Luonnollista

        Pukeudu naiseksi, saat multa peruukkia lainaan . ( saatan tarvita sitä )

        Voin meikata sut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nythän tiedän.

        Sehän on yksi suuntautuminen

        Luonnollista

        Pukeudu naiseksi, saat multa peruukkia lainaan . ( saatan tarvita sitä )

        Voin meikata sut

        Ei ole tervettä toimintaa, ei kannata ruokkia moisia paheita itsessään.
        Parempi suunnata ajatukset tervehenkisiin asioihin.
        Sille on syy että ristiinpukeutuminen on Raamatussa kielletty, ja se kertoo ettei se ole ihmisille hyväksi.
        Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tervettä toimintaa, ei kannata ruokkia moisia paheita itsessään.
        Parempi suunnata ajatukset tervehenkisiin asioihin.
        Sille on syy että ristiinpukeutuminen on Raamatussa kielletty, ja se kertoo ettei se ole ihmisille hyväksi.
        Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden.

        Raamatun ristiinpukeutumiskielto perustuu siihen ettei vihollismiehet pääsisi salaa hyökkäämään toista heimoa vastaan naiseksi pukeutuneena.

        Vaatteisiin pukeutumista ei voi mitenkään väittää paheeksi, eikä missään ole määrätty minkälaisia vaatteita kukin saa ja voi käyttää, se on vain ajan mukana kehittynyt tapa. Jopa eri vaatekappaleet ovat olleet vuosien kuluessa milloin naisten, milloin miesten käytössä. Ei ole pitkääkään aikaa kun housut naisella oli syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun ristiinpukeutumiskielto perustuu siihen ettei vihollismiehet pääsisi salaa hyökkäämään toista heimoa vastaan naiseksi pukeutuneena.

        Vaatteisiin pukeutumista ei voi mitenkään väittää paheeksi, eikä missään ole määrätty minkälaisia vaatteita kukin saa ja voi käyttää, se on vain ajan mukana kehittynyt tapa. Jopa eri vaatekappaleet ovat olleet vuosien kuluessa milloin naisten, milloin miesten käytössä. Ei ole pitkääkään aikaa kun housut naisella oli syntiä.

        En oikein hyväksy tuota selitystäsi vihollisen naamioitumisesta.
        Jos minä lähtisin ravintolaan tai iltaa viettämään partnerin haku toiveissa,
        niin tulisin aika pettyneeksi, jos huomaisin ihastuneeni omaa sukupuoltani olevaan.
        On luonnollista vielä odottaa seurustelua vastakkaista sukupuolta olevan kanssa
        varsinkin jos toivoo omaa lasta ja perhe-elämää.


      • Anonyymi

        Itse pitäisin tällaiset asiat omana tietonani. Ajattelisin, että ne saattaisivat hämmentää partneriani. Mutta jos partneri sattuu myös olemaan trans taipuvainen, niin silloin se olisi hänelle helpotus.
        On asioita, joihin on oikeus avioliitossakin, sillä kukaan ei voi omistaa toista täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein hyväksy tuota selitystäsi vihollisen naamioitumisesta.
        Jos minä lähtisin ravintolaan tai iltaa viettämään partnerin haku toiveissa,
        niin tulisin aika pettyneeksi, jos huomaisin ihastuneeni omaa sukupuoltani olevaan.
        On luonnollista vielä odottaa seurustelua vastakkaista sukupuolta olevan kanssa
        varsinkin jos toivoo omaa lasta ja perhe-elämää.

        Kun tähän vedettiin raamatun kirjoitukset, niin siellä vuosituhansien takana selitys oli tuo. Nykypäivä on aivan eri eikä tuollaista historiallisia kannanottoja sisältävää kirjaa tule pitää ohjeena nykyelämässä.


      • Anonyymi

        Muuten kiva ja kannustava kirjoitus, mutta jumalaa ei ole olemassa. Niinkuin ei ole buddhaa, allahia tai muitakaan höpöhöpö juttuja.

        Nauttikaa elämästä ja pukeutukaa kaikki juuri niinkuin haluatte. Älkää sotkeko Harry Potteria tai muitakaan satukirjoja mukaan elämäänne. Vaatteilla ei ole sukupuolta ja jokaisella ihmisellä on oikeus toteuttaa itseään ja pukeutua juuri kuten tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kiva ja kannustava kirjoitus, mutta jumalaa ei ole olemassa. Niinkuin ei ole buddhaa, allahia tai muitakaan höpöhöpö juttuja.

        Nauttikaa elämästä ja pukeutukaa kaikki juuri niinkuin haluatte. Älkää sotkeko Harry Potteria tai muitakaan satukirjoja mukaan elämäänne. Vaatteilla ei ole sukupuolta ja jokaisella ihmisellä on oikeus toteuttaa itseään ja pukeutua juuri kuten tahtoo.

        Jos vaatteilla ei ole sukupuolta, miksi esim.naiseuttaan tai naisellisuuttaan ei voi tuoda esiin maastohousuissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun ristiinpukeutumiskielto perustuu siihen ettei vihollismiehet pääsisi salaa hyökkäämään toista heimoa vastaan naiseksi pukeutuneena.

        Vaatteisiin pukeutumista ei voi mitenkään väittää paheeksi, eikä missään ole määrätty minkälaisia vaatteita kukin saa ja voi käyttää, se on vain ajan mukana kehittynyt tapa. Jopa eri vaatekappaleet ovat olleet vuosien kuluessa milloin naisten, milloin miesten käytössä. Ei ole pitkääkään aikaa kun housut naisella oli syntiä.

        "Raamatun ristiinpukeutumiskielto perustuu siihen ettei vihollismiehet pääsisi salaa hyökkäämään toista heimoa vastaan naiseksi pukeutuneena."

        Ottamatta nyt sen enempää kantaa juutalaisuuden tai kristinuskon totuusarvoon, niin pakko sanoa että nämä nykyajan tosi nokkelat selityksetkin ovat melkoisen väsähtäneitä ja kaukaa haettuja. Uskontojen kiellot ja käskyt kun johtuvat yleensä vain siitä, että jumala sanoo ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Raamatun ristiinpukeutumiskielto perustuu siihen ettei vihollismiehet pääsisi salaa hyökkäämään toista heimoa vastaan naiseksi pukeutuneena."

        Ottamatta nyt sen enempää kantaa juutalaisuuden tai kristinuskon totuusarvoon, niin pakko sanoa että nämä nykyajan tosi nokkelat selityksetkin ovat melkoisen väsähtäneitä ja kaukaa haettuja. Uskontojen kiellot ja käskyt kun johtuvat yleensä vain siitä, että jumala sanoo ja piste.

        Eikö jo Mooseksen kirjassa todettu, ettei ihmisen pidä sukupuoltaan lääketieteellisesti korjaaman/vaihtaman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jo Mooseksen kirjassa todettu, ettei ihmisen pidä sukupuoltaan lääketieteellisesti korjaaman/vaihtaman?

        Juu, ja että vaimon ei pidä kaappihomoa miestään sträppärillä perseeseen paneman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö jo Mooseksen kirjassa todettu, ettei ihmisen pidä sukupuoltaan lääketieteellisesti korjaaman/vaihtaman?

        Eikö olisi helpompaa vain olla uskonnoton, kuin kehitellä kaikenlaisia viritelmiä 4000-2000 vuotta vanhojen kirjoitusten ympärille. Noissa on myös käskyjä tappaa erilaisia ihmisiä kivittämällä, mikähän selitys noihinkin löytyy. Jo pelkästä risujen keräämisestä pyhäpäivänä seurasi kuolemantuomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi helpompaa vain olla uskonnoton, kuin kehitellä kaikenlaisia viritelmiä 4000-2000 vuotta vanhojen kirjoitusten ympärille. Noissa on myös käskyjä tappaa erilaisia ihmisiä kivittämällä, mikähän selitys noihinkin löytyy. Jo pelkästä risujen keräämisestä pyhäpäivänä seurasi kuolemantuomio.

        Olenkin ja etkö todella ymmärtänyt sarkasmia kirjoituksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkin ja etkö todella ymmärtänyt sarkasmia kirjoituksessa?

        No, vähän kännissä kirjoitellessa arvelin, että saatat olla näitä presentistisen raamatuntulkintojen kannattaja. Tämä on internet.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe