Eikö kenelläkään kokemusta, että olisi ihastunut "kuvitteelliseen hahmoon". Esim. Piirretyt hahmot..
Itse olen ollut ihastunut/rakastunut erääseen (muutenkin jo noloa, niin en välittäisi kertoa nimeä) anime-hahmoon jo 3 vuoden ajan. En ole seurustellut sen vuoksi tai ihastunut kehenkään aitoon henkilöön noiden vuosien aikana.
>>Huomautan, etten ole mikään kakara enään olen 16 vuotias.
Ihastunut anime-hahmoon.
28
3160
Vastaukset
- tyttå14
yleensä sanotaan että tuollaset liittyy murrosikään..mutta sinun kohdallasi en tiiä.se on ihan normaalia et oo varmastikaan ainut=)
- buliuliuli
maki oon ihastunu naruton hinataan. kiva tietaa et en oo ainut
poika 15 buliuliuli kirjoitti:
maki oon ihastunu naruton hinataan. kiva tietaa et en oo ainut
poika 15Olen ollut suhteessa Anime hahmoon;3
- erikoista
söpöliini_ kirjoitti:
Olen ollut suhteessa Anime hahmoon;3
Miten se on mahdollista?
- MarttaNieminen2
söpöliini_ kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Miten si pystyt olemaan suhteessa kuvitteeliseen hahmoon. Kerro nyt ihmeessä meille kaikille
- Anonyymi
erikoista kirjoitti:
Miten se on mahdollista?
Jep
- sdasaddsasd
ette oo ainoita. teistä on tehty friikki clubi
tässä on vähän tietoa yhdestä sivustosta
http://www.sonic-online.com/sonicpassion/ - gfcfdggrcv
Minä ihastuin joskus pienempänä yhteen sarjakuva hahmo poikaan. Se oli niin ihana. Että sellaista satuu:D
Ehkäpä piirretyissä ja elokuvahahmoissa on se etu, että niille voi laittaa läjäpäin hyviä puolia ja ne voi olla videoissa suosittuja ja vaikka mitä. Ja samalla tosi hyvännäköisiä ym. Eli tosi elämässä kun sellaisia niin upean täydellisen ihania ei välttämättä ole, kun on vain ihmisiä. Miksipä pitäisikään olla kokoajan ihastunut tavallisiin poikiin. Ehkäpä sää jossain vaiheessa huomaat, ettei se ihana anime poika olekaan enää niin tärkeä.
Mmm... mitähän sun kaverit siitä ajattelee, kun puhut siitä niin paljon. Tietenkin saat olla ihastunut tuollaiseen hahmoon ja eikä se ole niin ihmeellistä, mutta kuinka moni jaksaa kuunnella paljon juttuja keksitystä hahmosta. Tai no tietenkin, jos he itsekkin ovat innostuneet animesta kovasti:)- *blush*
on todellakin koetellut ystävieni kärsivällisyyttä. Ainoa lapsuuden ystäväni pitää animesta, muttei ole päättömästi ihastunut mihinkään hahmoon.
Tuo lapsuudenystäväni oli piirtänyt (kuvaamataito 10) tämän hahmon, kehen olen ihastunut syntymäpäivä korttiini ja minulla aika kummallinen reaktio. Hämmästys -> leveä hymy -> kylmät väreet -> änkytys -> punastus -> hihkutus -> hymyn pidättelyä ja hihitystä.
Ja vieläpä kysyin myöhemmin "mistä olit tiennytkin, että pidän hänestä?". Eiköhän se ollut aivan ilmeistä?
- millaaaaaaaaaaaaaaa
siis helvetin kuustoista(muuten 16v ON kakara) miten voit muka syyttää anime- hahmoa siitä ettet oo ihastunu kehenkää? ootko eläny jossain laatikossa tai jotakin? aika jännää. kyllähän aina voi ajatella et ompa kiva hahmo mut et FANTASIOIT siitä ni hellurei! soittele ku oot nutihuoneel ni tuon sen kuvia salaa sulle. vittu mitä porukkaa.
- Ufo
Olipa taas kypsä viesti.
viesti ketjun aloittajalle taas sananen:
olen kuullut tuollaista useasti, fiktionaaliseen hahmoon ihastuminen on ihan ymmärrettävää ja olen oikeastaan kuullut/nähnyt (netissä pääosin) monen suomalaisen 14-16 vuotiaan tytön puhuvan asiasta. Saa fiktio hahmoihin ihastua mutta se ei saisi vaikuttaa suhteisiin oikeassa elämässä. - Vissiinviisaampi
Millaaaaa.. haha ei saatana mikä kakara tulee huutelemaan toisten asioista. Onko luetunymmärtämisessä jotain vikaa, kun ei älyä ettei koko tekstissä syytetää yhtään ketään. Joo alottajalle; asiahan on ihan normaalia ja käynyt monelle mitä nyt netin välityksellä tullu eteen. Itellä ei oo kokemusta nii en pahemmin voi kokemuksia kertoo, mutta zemii.
- muistan minäkii
Mä katoin pienenä jotai anime sarjaa, missä oli sellanen poika jolla oli punanen puku ja mustat sojottavat hiukset. Muistan tunteneeni ihastusta tähän hahmoon silloin 8-vuotiaana. Kun jakso päätty, en ajatellu enkä muistanu sitä hahmoa enää. Eikä se ihastuminenkaa ollu mitään tulista vaa sellasta melko lievää. Ihmeen nuori olin kuitenki.. 8v..?
- 12+11
Goku, Dragon Ball (Z)
Ihastuin 10v code lyokon yhteen hahmoon :O
D:
No se meni ohitte kun ihastuin puol vuotta myöhemmin irl :)- Tasukiii<3
Olen edelleenkin ihastunut Fushigi yuugin Tasukiin :0
- joku randomi
Ihastuin ja rakastuin kovasti Pokémon-sarjan Mistyyn, silloin kun Pokémon ensimmäistä kertaa tuli televisiosta... Sarja alkoi siis 1999 Suomessa.
- Animeautisti
Hävettää myöntää mutta tuli vähän aikaa sitten seurattua muutamia anime leffoja, esim: hellsing, shomin sample, elikkä tuosta viimeisestä leffasta ihastuin yhteen henkilöön en nyt muista nimeä mutta kerroinpaha kuitenkin :D btw olen 16v jos jotakuta kiinosti.
- AlexDeLarge
Alkuperäselle alottajallehan täsä on turha vastata, mutta mäkin ihastuin joskus ala-asteella Naruton Hinataan. Syynä taisi olla joku uni, jossa olin sen poikaystävä tai jtn vstv.
Tuon jälkeen (olin vissiin 9 tai 10) en sitten muistaakseni fiktiivisiin hahmoihin ole ihastunut- Anime.Autisti
OLEN ANIMEAUTISTI HOHOHOHOOHOHOH
- Mölly.koirahullu
Oon ite tooosii pahasti ihastunu naruton kibaan se on kestäny mulla jo vähän allle vuoden ja mäkään en oo pystynyt ihastuu keneenkään oikeessa elämässä kyllä se kai on ihan normaalii xD
- drpill
Rakkaus tai ihastuminen anime- tai muuhun hahmoon on täysin ok niin kauan kun et menetä todellisuudentajua tai anna sen häiritä "oikeaa elämää". Jos fiktiivinen hahmo menee oikeiden ihmisten edelle niin olet mennyt liian pitkälle.
- animmuu
Minäkin olen ihastunut ja ollut ihastunut moneen fiktiohahmoon, kuten myös monet ystävistäni, se on kai ihan normaalia :D
Fiktiohahmoa ei kuitenkaan koskaan voi (valitettavasti) saada, katsele ympärillesi ja anna oikeille ihmisille mahdollisuus niin huomaat että on olemassa oikeita, tosi mukavia tyyppejä joihin voi myös ihastua :D - witch_
Mä tykkäsin witch- sarjan Phoboksesta. :)
- Anonyymi
Et ole yksin asian kanssa meinaan itsekkin olen ihastunut erääseen hahmoon...
Oi voih... Täälläkin yksi. Olen ihastunut Cat noiriin/Adrieniin...
- Anonyymi
Haha et ole ainoa!
Ihastuskokoelmani//kaikki joihin olen joskus ihastunut:
Shoko Komi (Komi can't communicate)
Najimi Osana (Komi can't communicate)
Ken Kaneki (Tokyo Ghoul)
Midari Ikishima (Kakegurui)
Corpse Husband (No siis Corpse on you tubettaja mutta ei ole koskaan näyttänyt naamansa vaan esintyy anime tyylisenä hahmona)
About kaikki miehet jotka on sisäkkö mekossa on mun ihastuksii xD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231