Enpä olisi ikinä uskonut, että näin käy meidän kohdallamme..
Tyttö kuitenkin päätti syntyä viikoilla 34 2.
Pituutta oli 47,3cm, pipo 33,5cm ja painoa 2460g.
Itse tulin kotiin synnytyksestä seuraavana päivänä, nyt vain odotellaan että tyttökin pääsisi jo kotiin.
Tyttö tuli 3.4.07 rv 34+2
4
3459
Vastaukset
- Tammikuusa rv 34+2
Onnea teille!
Niin se sattui meidänkin kohdalle.. Samalla viikolla ja päivällä meille syntyi pikkuinen poika (45cm ja painoa alta 2kg). Itse olin pari viikkoa ja poika kolmen viikkoa sairaalassa.
Nuku nyt vielä hyvin, kun lapsi on sairaalassa. Lepää ja järjestele paikkoja. Ota iisisti. Vaikka tiedän kyllä, että sairaalassa ramppaaminen vie voimia, ja se, kun ei tiedä koska muksu pääsee kotia.
Mutta, tyttö pääsee vielä kotia! Kotiinlähtö tulee sitten nopeasti vastaan.
Hyvää jatkoa! - keskoset kasvaa innolla
meillä kaksoset syntyi rv 36 1. herrojen strategiset mitat oli 2460g ja 46cm sekä 1880g ja 44 cm. hyvin teilläkin varmaan jatko menee, ainoa mikä voi tuoda alkuun ongelmia, on imeminen. pian vaan nokkaletkulta pulloon, niin pääsette kotiin. meillä pojat söi heti pullosta, ja mitä nyt vähän välillä näytettiin tissiäkin, lähinnä välipalaksi. se pääateria kun on noin pienten saatava helpolla, ettei voimat lopu. no, pojat ovat nyt reippaita terveitä alakoululaisia. meillä ei ole ilmennyt mitään ongelmia, esim. oppimisvaikeuksia. onnea teille!!!
- Cat83
Onnea vauvan syntymän johdosta. Itselläni on tässä meneillään raskausviikkoja 34 4, ja nyt on ollut paljon kipeitä supistuksia ja limaista vuotoa. Vauva laskeutui jo reilu viikko sitten. Kuinkahan kauan kestää ennen kuin vauva tästä syntyy? Mulla on yksi aikaisempi synnytys 7 vuotta sitten, mikä meni yli lasketun ajan. Nyt on vaan noi synnytysoireet alkanu kuukautta aikaisemmin, kuin silloin. Kyllä tässä innolla jo odotellaan, pienen tytön syntymää itsekkin. Ihanaa, että voit nyt huokaista, pian saat vauvan kotiin, ellet ole jo saanutkin. Hyvän kokoinen tyttö on ollut.
- veetin äiti
Meidänkin poitsu päätti syntyä rv 34 4 pikkuinen painoi 2,185 ja pituutta oli 45 cm, nyt ollaan jo puolivuotiaita ja alkuhankaluuksien jälkeen meidän pikkuisesta on tullut oikein aurinkoinen ja hyväntuulinen pieni mies. Keskolassa Veeti joutui viettämään 10 päivää, kunnes pääsimme kotiin, sydämmestä löytyi reikä, jota tarkastettiin tammikuussa se oli umpeutunut ja korvien takia jouduttiin juoksemaan keskussairaalassa, niissäkään ei mitään vikaa ollut, muuten kaikki on hienosti, ja joka päivä harjoitellaan kaikkea uutta.
Onnea teillekin pienestä vauvelista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949