Zafiran oikea myyntihinta?

2,0 Dti, vm-02

140 tkm, huoltokirja, ilmastointi, katsastettu 02/07, 10 x airbag, 2 aluvanteet lähes uusilla renkailla, metalliväri, todella siisti sisältä ja päältä, täysin toimiva jne.

Eli yritin itse kartoittaa netistä mitä tollasesta tulisi pyytää, mutta ko. malleja on niin vähän myynnissä etten saanut oikein kuvaa hinnasta. Olisiko oikea hinta 15-17 teur välillä?

4

1469

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfasgfhlk

Itse en maksaisi vanhasta yli 100t ajetusta autosta yli 10te, Koska uusiakin autoja saa jo 15te hintaan.

Mutta aina voi yrittää.

Laita 14te, niin pääset luultavasti 12te hintaan siitä eroon.

• hinta

Oikea hinta on se millä sen saa myytyä..

• Joku vaan

Itse kun tuota vastaavaa asiaa viimeksi pähkin niin menin ja pyysin tarjouksen vaihdosta uuteen sain tietty hyvitys hinnan jolla samaisella hinnalla kaveri osti vanhan autoni pois ja minä uuden.

• katso e

autoarvio.fi, rekkarin mukaan, sinne myös lisävarusteet ym. ei tarkka hintatieto maksa luottokortilla kun 3.9 eur. Ilmoittaa alueittain pyynti ja kaupantekohinnan, jolla autokaupat ovat kauppaa tehneet. Yksityisenä et saa samaa, kun et anna 6kk lakisääteistä takuuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      372
      1692
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      131
      1226
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      150
      1142
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      964
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      59
      631
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      621
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      113
      544
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      20
      533
    Aihe