Pelirahaa

Get Nuts

1

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansqu

Itse pelaan nettipokeria harrastuksena noin tunnin per ilta. pelaan 0,50-1$ NL holdemia. pelaamista olen harrastanut noin vuoden. alkuun meni rahaa mutta nyt on jo voitolle päästy. kaikille aloitteleville pelaajille suosittelen pelaamaan freerolleja eli ilmaisturnauksia aluksi ja lukemaan esimerkiksi pokerin käsikirjan joka on kohtuulisen hyvä opas ja jota noudattamalla voi oppia pelaamaan voitollista peliä. kannatta myös etsiä netistä pokerisivuja joista voi saada liittymis bonusta pokerihuoneisiin ilman että tarvitsee alkuun omaa rahaa tallettaa sivuille. tässä esim yksi linkki josta voi saada ilmaista massia pokerihuoneisiin itse olen täältä saanut jo 500$ sponssor rahoja.

http://www.pokerinside.com/refer/jansqu

kyseinen sivu ei ole pokerihuone vaan tarjoavat erillaisia bonuksia ja sponsorpointi rahoja eri pokerihuoneisiin. täytyy vaan rekisteröityä ja täyttää omat tiedot niin pääsee kasvattamaan omaa nibs tiliiään josita tarpeeksi kasvattamalla saa salasanoja eri freerolleihin esim. cd pokeriin. pienellä vaivalla sponssi rahaa 50$ partypokeriin. käykää tutustumassa sivusto on omasta mielestäni aikas hyvä.

Ja vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen saan nettipokerista tällä hetkellä noin 100€ voittoa kahdessa viikossa. joskus hieman enemmän joskus vähemmnänb mutta keskiarvo on tuota luokkaa. pelaan ainostaa hyvillä käsillä kovaa peruspokeria. jonka olen opetellut lukemalla muutamia opuksia ja laskemalla todennäköisyyksiä ja tietysti pelaamalla tuhansia käsiä.

ps. rekisteröitymällä yllä olevan linkin kautta voitte kysyä vihjeitä/neuvoja pokerinsiden toiminnasta sähköllä [email protected] viestiksi oma inside käyttäjä tunnus niin vastaan ja neuvon mielelläni aloittelevia pelaajia jotkä näen rekisteröityneen linkin kautta että saataisin teille ilmaista pelima massia:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      98
      2361
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      190
      1939
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1527
    4. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      942
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      249
      932
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      653
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe