50$ Partylle ja jos onnistut pelaamaan 500 reikattua kättä, 25$ lisää:
http://www.partystakers.com/?bonus=1528
Pelirahaa
1
350
Vastaukset
- jansqu
Itse pelaan nettipokeria harrastuksena noin tunnin per ilta. pelaan 0,50-1$ NL holdemia. pelaamista olen harrastanut noin vuoden. alkuun meni rahaa mutta nyt on jo voitolle päästy. kaikille aloitteleville pelaajille suosittelen pelaamaan freerolleja eli ilmaisturnauksia aluksi ja lukemaan esimerkiksi pokerin käsikirjan joka on kohtuulisen hyvä opas ja jota noudattamalla voi oppia pelaamaan voitollista peliä. kannatta myös etsiä netistä pokerisivuja joista voi saada liittymis bonusta pokerihuoneisiin ilman että tarvitsee alkuun omaa rahaa tallettaa sivuille. tässä esim yksi linkki josta voi saada ilmaista massia pokerihuoneisiin itse olen täältä saanut jo 500$ sponssor rahoja.
http://www.pokerinside.com/refer/jansqu
kyseinen sivu ei ole pokerihuone vaan tarjoavat erillaisia bonuksia ja sponsorpointi rahoja eri pokerihuoneisiin. täytyy vaan rekisteröityä ja täyttää omat tiedot niin pääsee kasvattamaan omaa nibs tiliiään josita tarpeeksi kasvattamalla saa salasanoja eri freerolleihin esim. cd pokeriin. pienellä vaivalla sponssi rahaa 50$ partypokeriin. käykää tutustumassa sivusto on omasta mielestäni aikas hyvä.
Ja vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen saan nettipokerista tällä hetkellä noin 100€ voittoa kahdessa viikossa. joskus hieman enemmän joskus vähemmnänb mutta keskiarvo on tuota luokkaa. pelaan ainostaa hyvillä käsillä kovaa peruspokeria. jonka olen opetellut lukemalla muutamia opuksia ja laskemalla todennäköisyyksiä ja tietysti pelaamalla tuhansia käsiä.
ps. rekisteröitymällä yllä olevan linkin kautta voitte kysyä vihjeitä/neuvoja pokerinsiden toiminnasta sähköllä [email protected] viestiksi oma inside käyttäjä tunnus niin vastaan ja neuvon mielelläni aloittelevia pelaajia jotkä näen rekisteröityneen linkin kautta että saataisin teille ilmaista pelima massia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569