Pelirahaa

Get Nuts

1

641

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jansqu

Itse pelaan nettipokeria harrastuksena noin tunnin per ilta. pelaan 0,50-1$ NL holdemia. pelaamista olen harrastanut noin vuoden. alkuun meni rahaa mutta nyt on jo voitolle päästy. kaikille aloitteleville pelaajille suosittelen pelaamaan freerolleja eli ilmaisturnauksia aluksi ja lukemaan esimerkiksi pokerin käsikirjan joka on kohtuulisen hyvä opas ja jota noudattamalla voi oppia pelaamaan voitollista peliä. kannatta myös etsiä netistä pokerisivuja joista voi saada liittymis bonusta pokerihuoneisiin ilman että tarvitsee alkuun omaa rahaa tallettaa sivuille. tässä esim yksi linkki josta voi saada ilmaista massia pokerihuoneisiin itse olen täältä saanut jo 500$ sponssor rahoja.

http://www.pokerinside.com/refer/jansqu

kyseinen sivu ei ole pokerihuone vaan tarjoavat erillaisia bonuksia ja sponsorpointi rahoja eri pokerihuoneisiin. täytyy vaan rekisteröityä ja täyttää omat tiedot niin pääsee kasvattamaan omaa nibs tiliiään josita tarpeeksi kasvattamalla saa salasanoja eri freerolleihin esim. cd pokeriin. pienellä vaivalla sponssi rahaa 50$ partypokeriin. käykää tutustumassa sivusto on omasta mielestäni aikas hyvä.

Ja vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen saan nettipokerista tällä hetkellä noin 100€ voittoa kahdessa viikossa. joskus hieman enemmän joskus vähemmnänb mutta keskiarvo on tuota luokkaa. pelaan ainostaa hyvillä käsillä kovaa peruspokeria. jonka olen opetellut lukemalla muutamia opuksia ja laskemalla todennäköisyyksiä ja tietysti pelaamalla tuhansia käsiä.

ps. rekisteröitymällä yllä olevan linkin kautta voitte kysyä vihjeitä/neuvoja pokerinsiden toiminnasta sähköllä [email protected] viestiksi oma inside käyttäjä tunnus niin vastaan ja neuvon mielelläni aloittelevia pelaajia jotkä näen rekisteröityneen linkin kautta että saataisin teille ilmaista pelima massia:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      249
      2082
    2. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1214
    3. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      21
      1141
    4. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      756
    5. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      125
      706
    6. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      687
    7. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      205
      632
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      51
      485
    9. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      448
    10. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      42
      442
    Aihe