50$ Partylle ja jos onnistut pelaamaan 500 reikattua kättä, 25$ lisää:
http://www.partystakers.com/?bonus=1528
Pelirahaa
1
639
Vastaukset
- jansqu
Itse pelaan nettipokeria harrastuksena noin tunnin per ilta. pelaan 0,50-1$ NL holdemia. pelaamista olen harrastanut noin vuoden. alkuun meni rahaa mutta nyt on jo voitolle päästy. kaikille aloitteleville pelaajille suosittelen pelaamaan freerolleja eli ilmaisturnauksia aluksi ja lukemaan esimerkiksi pokerin käsikirjan joka on kohtuulisen hyvä opas ja jota noudattamalla voi oppia pelaamaan voitollista peliä. kannatta myös etsiä netistä pokerisivuja joista voi saada liittymis bonusta pokerihuoneisiin ilman että tarvitsee alkuun omaa rahaa tallettaa sivuille. tässä esim yksi linkki josta voi saada ilmaista massia pokerihuoneisiin itse olen täältä saanut jo 500$ sponssor rahoja.
http://www.pokerinside.com/refer/jansqu
kyseinen sivu ei ole pokerihuone vaan tarjoavat erillaisia bonuksia ja sponsorpointi rahoja eri pokerihuoneisiin. täytyy vaan rekisteröityä ja täyttää omat tiedot niin pääsee kasvattamaan omaa nibs tiliiään josita tarpeeksi kasvattamalla saa salasanoja eri freerolleihin esim. cd pokeriin. pienellä vaivalla sponssi rahaa 50$ partypokeriin. käykää tutustumassa sivusto on omasta mielestäni aikas hyvä.
Ja vielä vastatakseni alkuperäiseen kysymykseen saan nettipokerista tällä hetkellä noin 100€ voittoa kahdessa viikossa. joskus hieman enemmän joskus vähemmnänb mutta keskiarvo on tuota luokkaa. pelaan ainostaa hyvillä käsillä kovaa peruspokeria. jonka olen opetellut lukemalla muutamia opuksia ja laskemalla todennäköisyyksiä ja tietysti pelaamalla tuhansia käsiä.
ps. rekisteröitymällä yllä olevan linkin kautta voitte kysyä vihjeitä/neuvoja pokerinsiden toiminnasta sähköllä [email protected] viestiksi oma inside käyttäjä tunnus niin vastaan ja neuvon mielelläni aloittelevia pelaajia jotkä näen rekisteröityneen linkin kautta että saataisin teille ilmaista pelima massia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175802- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531