Miksei peikkotyttö kelpaa -.-

minemine~

Äärräyh.
POJAT JA MIEHET, puraisen kohta.
Miksi, oi miksi nykyisten kauneusihanteiden pitää olla sellaiset kuin ovat? Juu, media. Juu, jotkut vtun Voquet. Ei, en mustamaalaa ketään, jokaisella on oma maku ja näin, mutta olen kohta täysi-ikäisyyden ylittänyt, ja suhteita on takana 0, ja yhden illan juttuja nyt ei lasketa suhteiksi.

Sinällään ihmetyttää, olen mielestäni ihan ok, söpöksi haukuttu, yleensä iloinen kanssakävijä, mutta yhden ainuan kerran on ilmoitettu kiinnostusta minuun. Jotkut ystävistäni ja kavereistani ovat Diorin ja Lancomen ja ties minkä ylimpiä kannattajia, ja heille riittää sitten vientiä, öhm o_O

Tällä viestillä nyt ei sinällään mitään merkitystä ole, kunhan avauduin hetkeksi :o

10

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen Poika

      Minulle ainakin ystävät on tärkeämpiä, kuin tyttöystävä. Joo oli mulla tyttöystävä, muttei enää. Joo..ja mihinkään ei o kiirettä..maailma jatkuu siunllakin.. Ja joskus se tulee kainaloon, jaksa vaan odottaa. Mun nykyinen tyttö on vaan ystävänä, jonka kanssa mesessä puhun useinkin, koulussakin jokusen kerran viikossa.. Se on tärkeä mulle, mutta ystävänä. Ja oon noita tyttöjä mesessä paljon muitakin, joita lasken korkeintaan kaveriksi..tuo yksi on ylitse muiden.

    • Miesss

      Peikkotytöt ovat ihania. :)

    • ><><><

      Peikkotyöt on ihania, mut ei suhteeseen menemisellä oo mitään kiirettä!

    • Kauneusihanteet nyt ovat kautta historian olleet varsin outuoja, mutta nykyaikaisessa kauneuskäsitykseesä on sentään se hyvä puoli, että se on melko liberaali. Monenlaiset ihmiset voivat olla kauniita, eikä enää tarvitse millään viivoittimella mitata kasvonpiirteiden säännöllisyyttä.

      Eivät ne ihan huonoja voi olla, jos sinuakin on haukuttu söpöksi ;).

      Ja toistaalta: jos syytät ulkonäköäsi seurustelemattomuudestasi, vaikuttaa siltä, ettet näe olennaista. Anteeksi yleistys, mutta naisilla on kyllä silloin tällöin taipumus syyttää ulkonäköään (ja ulkonäkökeskeisiä miehiä), vaikka todelliset syyt olisivat aivan muualla. Ehkäpä pojat ja miehet eivät vain pidä siitä että heitä purraan?

      Kyllä minäkin pidän peikkotytöistä. Kunhan ovat sisäsiistejä eivätkä pure (ainakaan kovaa).

    • Menninkäinen^^

      Niin, otsikostahan se kysymykseni jo näkyykin:D Itse en yleensä käytä meikkiä, ja poikaystävänikin toivoo että en käyttäisi. Siis jos peikkitytöllä tarkoitat tyttöä joka ei meikkiä käytä:) Urheilen ja käytän siistejä vaatteita, sellasia ihan normaaleja, ehkä toisinaa hopparimaisempia kuin suurin osa tytöistä noin yleensä, mutta kuitenki:DD Aamuisin mielummin nukun ja syön kuin meikkaan ja laitan hiukset! Ei herranen aika sentään, jos ei kouluunkaan voi mennä laittautumatta... Ymmärrän kyllä, että joissain asiakaspalvelutehtävissä toimivat ihmiset laittautuvat, koska se tavallaan kuuluu heidän työhönsä! Mutta että kouluun...

      Kuitenkin, iloista pääsiäistä kaikille,vai pitäiskö toivottaa surullista ja sit iloista kun Jeesus nousee Taivaaseen? Äh, en tiiä näistä jutuista niin paljon:D

    • sdasdasad

      et oo vielä 18 ja sulla on ollut yhden illan juttuja?----------------eli mistä kiikastaa??? kyllä sulla tuntus olevan vientiä??? jos kelpaat satunaisille rakastelijoille nii luulis et kelpaat jollekki tosi tarkoituksella??:SSSSSSSSSSSSSSSSSS

    • :PO

      Mulle kyllä kelpais sellanen söötti peikkotyttö.. ;>

      Ne vaan tuntuu olevan niin etäisiä tai "pelottavia" eikä kunnolla pääse tutustumaan, kun itse kuulun poikana vähän eri genreihin...

    • Pojkkandedede

      Semmonen fakta pojista (itte olen poika myös), että me ei kerrota, ilmaista tai välttämättä edes osoiteta kiinnostusta/kiinnostuksen tynkää millään tavalla, eli ollaan kuin ei mitään. Siksi meitä onkin monesti mahdoton tulkita. Moni luulee toki tietävän että "joo tolla nyt on tohon ihan selkeesti kiinnostusta", semmosista tapauksista on kokemusta ja väärässä ne on ollu :D Mutta oli kerran oikeessaki ;) . Kuitenkin, tarkoitan tässä nyt pointtina sitä, että niitä kiinnostuneita voi olla/ollut enemmän kuin tiedätkään tai osaat kuvitella, mutta aina ne katsekontaktitkaan eivät mitään merkkaa. Tsemppiä sulle kuitenki, kyllä sä jonkun löydät vielä halusit tai et, mutta muista ettet ota mitään stressiä tuosta =) .

    • supreme.

      Peikkotytöt kelpaa kyllä minulle, mutta eivät horot jotka ovat harrastaneet irtosuhteita.

    • piZZ4L11ZaX(?)

      paskat mulle mitään vientiä oo ollu, vaikka kuinka tykkään viimeisimmistä muotiräteistä. Mä vaan tykkään niistä. Ei se mistä mä tykkään, kerro sitä että minkälainen oon luonteeltani. INHOAN RYYPPÄÄMISTÄ JA JUOMISTA! Eikös nuo asiat liitetä yleensä näihin muodista pitäviin nuoriin naisiin, miksikäs niitä sanotaankaan, pissaliisoiksi tai teiniXeiksi. Moni monesti yllättyy, kun saa tietää minkälainen oikeasti olen. Vähän taiteilijaluonne, ei siinä muuta... Ei siis ne vaatemieltymykset kerro ihmisen luonnetta voi hyvänen aika! Itse en ikinä lähte ihmisiä katsomaan siltä puolelta, minkälaiset vaatteet heillä on: tiedän vaan vaatteiden perusteella minkälaisista vaatteista he tykkäävät :D
      Kaveripiireissäni on kyllä tällaisia ´samoja´ muodista tykkääviä, ´pissiksiä´, ja on kaikenlaista muutakin: ulkomaalaisia, lesboja, fruittareita, hevareita, boheemityyppejä jne, ja kaikki ovat mahtavia ihmisiä, huolimatta heidän vaatetuksestaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe