C&C Generalsin lisäkarttojen asennus ei toimi.Ohjeet ovat puutteellisia eli jotain puuttuu.Periaate olisi kuitenkin "vaan" se että laitetaan uusi kartta "map kansioon" ,mutta tämä ei yksin riitä.Oikeastaan lukemani ohjeet menevät lopulta ristiin sen suhteen minne muita mahdollisia tiedon palasia pitäisi laittaa.Ehkä syy tähän ongelmaan löytyy erilaisista käyttöjärjestelmistä ?Tietääkö joku miten jokin kartta asetetaan siten että "kaikki muukin" tulisi mukaan ?Mulla on windows xp.Tuntuu että en ole löytänyt edes oikeita kansioita tai tarvittavia tiedostoja ollenkaan tai sitten en osaa muuttaa jokin ihme "ini.tiedoston" parametrejä ollenkaan ?Siis miten se uusi map kansioihin laitetaan (tarkalleen ottaen minne?)ja tarvitaanko muutakin ????? Mua kiinnostaa online eli moninpelikartat ja tehtävät joita voi pelata yksinpelinäkin...
C&C Generals
kielisolmussa
3
454
Vastaukset
- Huonekalut muualta
Ei ne infiniltä tulekkaan asentamaan mitään huonekaluja. Sun pitää ne itte käydä ostamassa sieltä ! Itse olin töissä kyseisessä firmassa ja en voi suositella kys puljua ollenkaan. Tee mieluummin itse huonekalusi !
- näin.
Kartat menee "Documents and Settings\(sun käyttäjä)\Omat tiedostot\Command and Conquer Generals Data\Maps" kansioon. Ja siellä jokaisen kartan tiedostot omaan kansioonsa, josta löytyy tga,ini ja map tiedostot.
- näin..
No just, nyt vasta huomasin että joku vajaa nostanut ikivanhan aloituksen. No, tietääpä nyt sitten joku joka etsii tietoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389