olisko kellään tietoa mistä kannattaisi alkaa kyselemään peräsinvartta. tuli hätäpäissään revittyä vaijeri ohjaus huitulan kuuseen ja muutettua hytrauliikalle ohjaus. kyseessä fiskari.
niin ja minun pitää kaiketi sorvauttaa/jyrsityttää ruoteliin jonkinlainen kiila ura, eikait se muuten siinä kiinni pysy? tai olisko peräti jollakin valokuvaa vaikka oma tekemästä toimivasta patentista niin näkisi mallia.
Peräsinvarsi
1
329
Vastaukset 1
kirjoituksellaan??
Mitä tarkoitat "ruotelilla" ???
jos tarkoitat jotain pyöreää akselia esim.peräsinakselia niin siihen saat hyvin helposti kiinni jonkin tyyppisen puristusholkin, joko kartiolla tai "hydrauliikalla" toimivan ja tähän holkin laippaan voit kiinnittää sitten melkein mitä haluat, vaikka peräsimen varaojaus pinnan, tai haluamasi "hytrauliikan" toimilaitteen.
Mitään kiilauria eikä akselin työstöjä ei tarvita, samoin kuin ei mitään patenttejakaan koska lienee noilla holkkien valmistajilla on valmiiksi haetut omat patenttinsa.
Käyhän kyselemässä koneliikkeistä ja mittaa ensin akselin halkaisijasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071470
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111192- 681084
- 71074
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56976Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k50972Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130871- 69771
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant57753Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a322725