Norman Virus Control - NVCOD.Exe havainnut virheen......

Joku Suomalainen

elikkäs tein virustarkkailun koneella ja siitä pari minuuttia myöhemmin kone ilmoittaa et
NVCOD.EXE on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä.

Jos juuri käsitelit tietoja, kyseiset tiedot ovat ehkä hävinneet.

Mitään normannin tiedostoja en ole poistaut (en ainakaan muista) ja käyttöoikeus vanhenee vasta 12.10.2007

Mitä V***** mä teen??? ja jos teillä on ollut samanlainen ongelma niin mitä olette tehneet??

5

1001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntuu usein Norman ja Norton tuottavan ongelmia.
      Itse olen koneitten mukana tulleet kyseiset ohjelmat poistanut ja ladannut ILMAISEN ja SUOMENKIELISEN avast virustorjunnan. Ollut (kolmella) koneillani käytössä jo reilut 2 vuotta ja ei ole ongelmia ollut.
      Niin vielä...Tuota samaa herjasi viikon käytön jälkeen omalla koneellanikin...silloin poistin sen.

• uusiksi.

myös Norman on SUOMENKIELINEN. :)

• uusiksi.

Vaikea sanoa mistä tuo johtuu, itsellä Norman toiminut usean vuoden virheettä. Helpointa on asentaa Norman uusiksi, ei vie montaa minuuttia. Otat ohjelmistoavaimen ylös ja poistat lisää tai poista sovellus kautta, käynnistät koneen uudelleen ja poistat C:ltä kansion >Norman

• Joku Suomalainen

no jos minä asentasin sen uudestaan niin mistä se löytyy se ohjelmistoavain? ja käykö se ohjelmistoavain kahteen eri kertaan??

• uusiksi.
        Joku Suomalainen kirjoitti:

no jos minä asentasin sen uudestaan niin mistä se löytyy se ohjelmistoavain? ja käykö se ohjelmistoavain kahteen eri kertaan??

Sehän on sinun henkilökohtainen lisenssinumerosi, käy vaikka sata kertaa ja voi siirtää vaikka toiselle koneelle mutta ei voi tietenkään käyttää samaan aikaan monella koneella.

Ohjelmistoavain löytyy sieltä minne sen olet laittanutkin eli N-logon kautta hiiren 2.napilla ja konfigurointieditori, ole tarkka kun otat sen ylös, suosittelen kopioi toimintoa ja tallenna se jonnekin ja liitä sitten uuteen versioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      323
      29116
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      54
      2348
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      205
      1711
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      44
      1710
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      157
      1611
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      51
      1128
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1038
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      947
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    Aihe