Scio-hoito

Ginger

Tuli käytyä Scio-hoidossa. Se vekotin löysi minun heikot kohtani, eli analysoi oikein vaikka en kertonut näistä asioista hoitajalle. Olen terve ja sanoin tulleeni hoidattamaan terveyttäni. Silti se kone löysi ne osa-alueet, jotka tiedän omiksi heikoiksi lenkeikseni.

Mitäs kokemuksia teillä on scio- hoidosta? Se vaikuttaisi erittäin mielenkiintoiseksi laitteeksi, jolla olisi lupaava tulevaisuus. Eiköhän se kuitenkin julisteta laittomaksi, sillä sen käyttö ja teho asettavat medikalisaation erittäin epäedulliseen asemaan, samoin lääkärit joutuisivat harkitsemaan toimenkuvaansa reseptiautomaatteina. Vastaavasti se avaa aivan huikeita näköaloja terveyden hoidossa.

85

10054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut.

      kerro ihmeessä lisää, miten se homma meni ja mitä susta saatiin selville? oon itekin harkitsemassa SCIO:a..

    • Ginger

      Scio- laitteen on kehittänyt William Nelson 20 vuoden ajan. Nelson on mm. matematiikan ja homeopatian professori (Budapestin yliopisto), fyysikko, lääkäri ja elektroniikka insinööri.

      Scio laite on bioresonanssi ja biofeedback menetelmiin perustuva laite, jossa kone mittaa resistanssin lisäksi voltit ja ampperit. Ymmärtääkseni tässä laitteessa on yhdistetty kiinalaisen lääketieteen ja modernin tietotekniikan ja elekrtoniikan avulla analyysiin perustuva energeettinen terapia.

      Kaikki solut toimivat sähköisesti, joka on ihan mitattavissa oleva fakta. Kehossa on 1,5 - 3,0 V ja < 5 mA. Kone käyttää näitä lukemia, eikä hoito tunnu muuta kuin rentouttavalle. Menetelmällä ei siis lisätä sähköä kehoon, vaan tasapainotetaan kehossa jo olevia taajuuksia.

      Suomessa taitaa olla 3 tai 4 laitetta.

      Useita asiakkaitani olen toimittanut Oulussa käyvälle lääkärille, joka hoitaa sciolla. Tulokset ovat kieltämättä lupaavia mitä erilaisimpiin terveyden ongelmiin. Kajaanissa on yksi laite ja pääkaupunkiseudulta löytyy ainakin yksi scio.

      • kiinnostunut.

        oon mä SCIOsta jo lueskellu mut nimenomaan ihmisten kokemuksia ois kiva kuulla.. vaan ei kai se auta kun käydä ite rohkeesti kokeilemassa =)


      • scirpale
        kiinnostunut. kirjoitti:

        oon mä SCIOsta jo lueskellu mut nimenomaan ihmisten kokemuksia ois kiva kuulla.. vaan ei kai se auta kun käydä ite rohkeesti kokeilemassa =)

        Käväisimme Sciossa Helsingissä, kolme naista kolmessa polvessa 27v, 47v ja 68v. Hoito rentoutti, nuorimman astama oireet helpottuivat, stressioireet helpottuivat ja psoriasis päässä tuli paremmaksi keskiikäisellä ja vanhimmalla diabeteslääkitys voitiin puolittaa.
        Itse en puhunut viimeisellä kerralla (3. krta)scio-lääkärille, että olen alkanut juomaan aloe vera juomaa. Kaikki arvonu olivat tuolloin hyvät (vitamiinit, hivenaineet ym.) Entsyymiarvot melko korkeat, jolloin scio-lääkäri totesi kysymykseeni mistä entsyymejä saa ravinnosta että raakaravinnosta, vihreistä kasveista ja erit. hyvä entsyymin lähde on aloe vera. Siihen minä että olen juonut sitä joka päivä. Hän vastasi siihen että älä juo liikaa. Olin aika hämmästynyt. Terv. Sirpa
        Ps. olen ollut vähän epäileväkin, mutta ajattelin kuitenkin tuttavan hyvästä kokemuksesta kokeilla hoitoa. Mielenkiintoinen hoitomuoto.


      • scion
        scirpale kirjoitti:

        Käväisimme Sciossa Helsingissä, kolme naista kolmessa polvessa 27v, 47v ja 68v. Hoito rentoutti, nuorimman astama oireet helpottuivat, stressioireet helpottuivat ja psoriasis päässä tuli paremmaksi keskiikäisellä ja vanhimmalla diabeteslääkitys voitiin puolittaa.
        Itse en puhunut viimeisellä kerralla (3. krta)scio-lääkärille, että olen alkanut juomaan aloe vera juomaa. Kaikki arvonu olivat tuolloin hyvät (vitamiinit, hivenaineet ym.) Entsyymiarvot melko korkeat, jolloin scio-lääkäri totesi kysymykseeni mistä entsyymejä saa ravinnosta että raakaravinnosta, vihreistä kasveista ja erit. hyvä entsyymin lähde on aloe vera. Siihen minä että olen juonut sitä joka päivä. Hän vastasi siihen että älä juo liikaa. Olin aika hämmästynyt. Terv. Sirpa
        Ps. olen ollut vähän epäileväkin, mutta ajattelin kuitenkin tuttavan hyvästä kokemuksesta kokeilla hoitoa. Mielenkiintoinen hoitomuoto.

        yhteystiedot pääkaupunkiseudulla ja mitä maksoi?


      • Kainuussa kokeillut

        Itsekin olen kokeillut SCIO-hoitoa ja hämmästellyt tuloksia... Kajaanissa olevasta laitteesta löytyy lisätietoa netistä.
        Osoite on: www.sinicella.com


      • eppana

        Kuka lääkäri käy Oulussa ja käyttää scioa?


      • patze89
        eppana kirjoitti:

        Kuka lääkäri käy Oulussa ja käyttää scioa?

        hei kaikki! paljonko scio hoito maksaa, ja saako testistä minkalaisen reportaasin!!?


      • päätelkää itse

      • hoidettu

      • -----
        Kainuussa kokeillut kirjoitti:

        Itsekin olen kokeillut SCIO-hoitoa ja hämmästellyt tuloksia... Kajaanissa olevasta laitteesta löytyy lisätietoa netistä.
        Osoite on: www.sinicella.com

        Tää on niin tätä. Kun herkkäuskoiselle sanoo, että hommeli liittyy jotenkin värähtelyyn, niin lompakko aukeaa heti.


      • resistanssimittari

        Vieläkö tätä huijausta liikkuu Suomessa? Vai ovatko porukat siirtyneet sähköallergikkojen kusettamiseen?


      • värähtelyt
        ----- kirjoitti:

        Tää on niin tätä. Kun herkkäuskoiselle sanoo, että hommeli liittyy jotenkin värähtelyyn, niin lompakko aukeaa heti.

        Jälleen lisää vahdittavia skeposelle, kun tuo SCIO-hoitokin tunkee markkinoille!

        Kylläpä skeponen on täystyöllistetty, kun pitäisi ehtiä vahtimaan kaikkien lompakkoja, etteivät ne aukea väärään suuntaan, josta hän on erittäin huolissaan ja muistaa jatkuvasti muistuttaakin, vaan lompakot avautuvat oikeaan, skeposen määräämään suuntaan.
        Näin se oikea ja hyvä hoito sitten toteutuu!


      • Enerkiakanava
        värähtelyt kirjoitti:

        Jälleen lisää vahdittavia skeposelle, kun tuo SCIO-hoitokin tunkee markkinoille!

        Kylläpä skeponen on täystyöllistetty, kun pitäisi ehtiä vahtimaan kaikkien lompakkoja, etteivät ne aukea väärään suuntaan, josta hän on erittäin huolissaan ja muistaa jatkuvasti muistuttaakin, vaan lompakot avautuvat oikeaan, skeposen määräämään suuntaan.
        Näin se oikea ja hyvä hoito sitten toteutuu!

        Ei scio mihinkään tunge. Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja. Edelleenkin riittää jonkun verran porukkaa, jonka on vaikea käsittää sähkön kaltaisia ilmiöitä. Aikaisemmin rahat otettiin maalaisilta ja hipeiltä. Tällä hetkellä uunotetaan enää keski-ikäisiä naisia.


      • ??????????
        Enerkiakanava kirjoitti:

        Ei scio mihinkään tunge. Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja. Edelleenkin riittää jonkun verran porukkaa, jonka on vaikea käsittää sähkön kaltaisia ilmiöitä. Aikaisemmin rahat otettiin maalaisilta ja hipeiltä. Tällä hetkellä uunotetaan enää keski-ikäisiä naisia.

        > Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja....

        Tämäkö on sitä SCIO-hoitoa?


      • Resistanssi+ohmi
        Enerkiakanava kirjoitti:

        Ei scio mihinkään tunge. Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja. Edelleenkin riittää jonkun verran porukkaa, jonka on vaikea käsittää sähkön kaltaisia ilmiöitä. Aikaisemmin rahat otettiin maalaisilta ja hipeiltä. Tällä hetkellä uunotetaan enää keski-ikäisiä naisia.

        Jälleen kerran skepo-reppana lankesi tyhmyyttään omaan ansaansa:

        "Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja."

        Mihinkäs mahtaa perustua EKG?
        Ja mihinkäs mahtaa perustua aivosähkökäyrastöt?

        Nyt siis skepo tunnustaa rikollisiksi koko meidän lääkärikuntamme, sillä hehän noita mittauksia tekevät!
        Ehkäpä skepon kannatta aloittaa uudestaan nuo sähköopin opinnot!
        Tuliko skepolle sähköopista ehdot?


      • kerrassaan mainio

        Pätevän tuntuinen laite.

        Tässä lainaus sivulta

        http://www.scio.fi/scio_hoito.htm

        jossa kerrotaan mihin laite pystyy. Muistuu mieleen Nilsiän öljysheikin ihmeöljyt. Mistähän syystä näitä laitteita ei ole esim. keskussairaaloissa tai muissa julkisenpuolen laitoksissa? Miksi näitä ihmehoitoja saa ainoastaan joistakin vaihtoehtoihin perehtyneistä toimipaikoista ?
        No, mikäli tämä hoito pitää lupauksensa, on päivänselvää, että vuoden sisään tätä hoitoa käytetään kaikissa Suomen sairaaloissa, terveyskeskuksissa ja yksityispuolen oikeissa sairaaloissa.
        Palaan vuoden kuluttua asiaan.

        "Scio hoito/ analyysi kestää noin 2-3 tuntia.

        Aluksi asiakkaan ranteisiin, nilkkoihin ja päähän kiinnitetään elektrodit, joidenkin kysymyksien jälkeen alkaa tutkimus.

        Tietokoneohjelma käy läpi lähes 10 000 eri ainesta:

        *

        mineraaleja
        *

        vitamiineja
        *

        aminohapot
        *

        viruksia
        *

        bakteereja
        *

        raskasmetalleja
        *

        toksisia aineksia
        *

        stressitekijöitä
        *

        taudinkuvia
        *

        välittäjäaineita
        *

        hormoneja
        *

        lihaksia
        *

        niveliä
        *

        nikamia
        *

        kehon energiakiertojärjestelmää
        *

        biologisen iän
        *

        elinten energisentilan
        *

        akupunktio/ meridinali järjestelmää
        *

        allergioita
        *

        jne..

        Mittaustulosta laite vertaa normaaliin arvoon, korostaen poikkeamat.

        Tämän jälkeen tulokset käydään läpi ja hoidetaan kehoa tasapainottaen/ aktivoiden.

        Tarpeen mukaan hoidetaan vatsaa/ suolistoa bakteereineen, aktivoidaan kehon puhdistusta, hormoni toimintaa, hoidetaan kipua, ärtyneitä hermoja, tuetaan ja aktivoidaan vastustuskykyä, kehon entsyymi-imeytymistä, lievitetään stressiä, jne. Mahdollisuuksia kehon saamiseksi tasapainoon on monia joita etusivullakin oli lueteltu. Scio hoitaa kehoa kokonaisuutena, sanan varsinaisessa merkityksessä. Mittaustuloksien mukaan tehdyn kirjallisen raportin saa mukaan kotiin. Scio on myös hyvä apu seuratessa kehon toipumista eri terapioiden ja terveellisemmän elämäntavan yhteydessä.

        Hoito kuin tutkimuskin on turvallista ja kivutonta, soveltuu kaikille.

        Scioa voi myös soveltaa fyysisen hyvinvoinnin lisäksi henkisen hyvinvoinnin ja kasvun apuna. Olipa kyseessä oppimishäiriö, tunnepuolen tiedostetut ja tiedostamattomat taakat, fobiat, oman energiakentän auran puhdistus, stressi, väsymys, ahdistus, harhat, levottomuus, itseluottamuksen puutos, jännittäminen, jne. Nämä kaikki voidaan hoitaa yhdessä fyysisten oireiden kanssa. "


      • Ori on heppa
        ----- kirjoitti:

        Tää on niin tätä. Kun herkkäuskoiselle sanoo, että hommeli liittyy jotenkin värähtelyyn, niin lompakko aukeaa heti.

        ja kun sulle sanoo LEIRAS TAI ORION, NIIN MAKSAT PILSUISTA MITÄVAAN KEHTAAVAT PYYTÄÄ.


      • pseudoBunk

        Tuo "Scio-hoidon" "selitys" on juuri tyypillistä pseudotiedettä. On voltteja ja "amppeereita" vaikka kyse ei taida olla muusta kuin ohmimittarista. Taitava tinaa itse sellaisen viidessä minuutissa.


      • Tuttu_Virva
        Resistanssi+ohmi kirjoitti:

        Jälleen kerran skepo-reppana lankesi tyhmyyttään omaan ansaansa:

        "Resistanssin mittaaminen hikisestä kourasta on vuosikymmeniä vanha huiputus. Sillä on tienattu vähäosaisilta jo miljardeja euroja."

        Mihinkäs mahtaa perustua EKG?
        Ja mihinkäs mahtaa perustua aivosähkökäyrastöt?

        Nyt siis skepo tunnustaa rikollisiksi koko meidän lääkärikuntamme, sillä hehän noita mittauksia tekevät!
        Ehkäpä skepon kannatta aloittaa uudestaan nuo sähköopin opinnot!
        Tuliko skepolle sähköopista ehdot?

        Kannatti kaivaa tämä vanha viestiketju esiin osoittamaan "skepojen" eli tieteeseen kokonaisuutena skeptisesti suhtautuvien osaamattomuutta. Se voi olla tahallista tai ihan vain aitoa oppimisen halua. Tässä alla liitettynä esimerkiksi usein toistuva kyllä-ei -asettelu, johon skepot lankeavat:

        ---lainaus alkaa
        Mihinkäs mahtaa perustua EKG?
        Ja mihinkäs mahtaa perustua aivosähkökäyrastöt?

        Nyt siis skepo tunnustaa rikollisiksi koko meidän lääkärikuntamme, sillä hehän noita mittauksia tekevät!
        Ehkäpä skepon kannatta aloittaa uudestaan nuo sähköopin opinnot!
        Tuliko skepolle sähköopista ehdot?
        ---lainaus päättyy

        Kommentoija rinnastaa EKG:n kosteiden käsien vastuksen mittaamiseen, ja olkiukkoilee sitten kommentoimalleen kirjoittajalle sähköopin osaamattomuudesta. Hän siis langettaa oman osaamattomuutensa toisen ylle, kun ei esim. häpeän vuoksi voi sanoa suoraan, että "voisitteko selittää minulle kansantajuisesti, koska en ole opiskellut tällaisia asioita".

        Samaa kyllä-ei -vastakkainasettelua, 100% vaikuttavuuden edellyttämistä ("no toimiikos se vai ei?") ja haluttomuutta/kyvyttömyyttä hyväksyä asioiden ajoittainen monimutkaisuus näkee kolesterolikommenteissa, esimerkiksi.


      • VeeVeeSkeppet
        Ori on heppa kirjoitti:

        ja kun sulle sanoo LEIRAS TAI ORION, NIIN MAKSAT PILSUISTA MITÄVAAN KEHTAAVAT PYYTÄÄ.

        Älä väistele ja vedä sivuun "pilsuinesi", vaan kumoa esitetty väite perustellusti tai ole hiljaa.


      • antaa-tulla
        Tuttu_Virva kirjoitti:

        Kannatti kaivaa tämä vanha viestiketju esiin osoittamaan "skepojen" eli tieteeseen kokonaisuutena skeptisesti suhtautuvien osaamattomuutta. Se voi olla tahallista tai ihan vain aitoa oppimisen halua. Tässä alla liitettynä esimerkiksi usein toistuva kyllä-ei -asettelu, johon skepot lankeavat:

        ---lainaus alkaa
        Mihinkäs mahtaa perustua EKG?
        Ja mihinkäs mahtaa perustua aivosähkökäyrastöt?

        Nyt siis skepo tunnustaa rikollisiksi koko meidän lääkärikuntamme, sillä hehän noita mittauksia tekevät!
        Ehkäpä skepon kannatta aloittaa uudestaan nuo sähköopin opinnot!
        Tuliko skepolle sähköopista ehdot?
        ---lainaus päättyy

        Kommentoija rinnastaa EKG:n kosteiden käsien vastuksen mittaamiseen, ja olkiukkoilee sitten kommentoimalleen kirjoittajalle sähköopin osaamattomuudesta. Hän siis langettaa oman osaamattomuutensa toisen ylle, kun ei esim. häpeän vuoksi voi sanoa suoraan, että "voisitteko selittää minulle kansantajuisesti, koska en ole opiskellut tällaisia asioita".

        Samaa kyllä-ei -vastakkainasettelua, 100% vaikuttavuuden edellyttämistä ("no toimiikos se vai ei?") ja haluttomuutta/kyvyttömyyttä hyväksyä asioiden ajoittainen monimutkaisuus näkee kolesterolikommenteissa, esimerkiksi.

        Kerrohan nyt "NERO" meille tyhmille taviksille kansantajuisesti sähköopin salat!


      • Anonyymi
        resistanssimittari kirjoitti:

        Vieläkö tätä huijausta liikkuu Suomessa? Vai ovatko porukat siirtyneet sähköallergikkojen kusettamiseen?

        Törmäsin tänään tähän humpuukiin Loimaalla!! Järkyttävää huijausta!!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Tuttu_Virva kirjoitti:

        Kannatti kaivaa tämä vanha viestiketju esiin osoittamaan "skepojen" eli tieteeseen kokonaisuutena skeptisesti suhtautuvien osaamattomuutta. Se voi olla tahallista tai ihan vain aitoa oppimisen halua. Tässä alla liitettynä esimerkiksi usein toistuva kyllä-ei -asettelu, johon skepot lankeavat:

        ---lainaus alkaa
        Mihinkäs mahtaa perustua EKG?
        Ja mihinkäs mahtaa perustua aivosähkökäyrastöt?

        Nyt siis skepo tunnustaa rikollisiksi koko meidän lääkärikuntamme, sillä hehän noita mittauksia tekevät!
        Ehkäpä skepon kannatta aloittaa uudestaan nuo sähköopin opinnot!
        Tuliko skepolle sähköopista ehdot?
        ---lainaus päättyy

        Kommentoija rinnastaa EKG:n kosteiden käsien vastuksen mittaamiseen, ja olkiukkoilee sitten kommentoimalleen kirjoittajalle sähköopin osaamattomuudesta. Hän siis langettaa oman osaamattomuutensa toisen ylle, kun ei esim. häpeän vuoksi voi sanoa suoraan, että "voisitteko selittää minulle kansantajuisesti, koska en ole opiskellut tällaisia asioita".

        Samaa kyllä-ei -vastakkainasettelua, 100% vaikuttavuuden edellyttämistä ("no toimiikos se vai ei?") ja haluttomuutta/kyvyttömyyttä hyväksyä asioiden ajoittainen monimutkaisuus näkee kolesterolikommenteissa, esimerkiksi.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c0df63ff-7c54-4a54-b9ff-1afa2553f7ee
        Mikä on huumeesi?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        resistanssimittari kirjoitti:

        Vieläkö tätä huijausta liikkuu Suomessa? Vai ovatko porukat siirtyneet sähköallergikkojen kusettamiseen?

        Olemme siirtyneet sinun kusetukseesi1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin tai poistu Suomi24:stä.

        Oletko sinä tämä kusetettu nuori?
        Ymmärrämme ja annamme anteeksi!


    • tässä.

      "Jokaisella elollisella aineksella: viruksella, bakteerilla, elimellä, solulla on oma taajuus, oma sähköinen värähtelynsä. Scio mittaa nämä arvot löytäen epäkohtia.

      SCIO käy asiakkaan kehoa läpi kuten virustorjuntaohjelma tietokonetta, etsien kehon heikkoudet, allergiat, kuonakertymät, bakteeritasapainohäiriöt, puutokset, toimintahäiriöt, stressin aiheuttajat, hormonitoiminnot, kasvaimet, entsyymienmuodostuksen, ruuansulatuksen ongelmat.

      Laite mittaa jännitteen, ampeerin ja vastuksen muutokset /- 0.001 volttia, /- 1mA tai 10 Ohms

      Scio kertoo asiakkaan terveyteen vaikuttavat tekijät, pohjautuivatpa ne lapsuudesta, ruokatottumuksista, stressistä, jne. Nykyaikainen elämäntapa jatkuvan stressin alaisena aiheuttaa vastustuskyvyn heikkenemistä, kroonisia sairauksia, mielialojen vaihteluja. SCIO on poikkeuksellinen laite, sillä voi myös normalisoida kehoa, poistaa häiriöitä. Se on eräänlaista taajuushoitoa. Scio tutkii kehoa kokonaisuutena, jolloin tulee esiin myös eri ongelmien yhteisvaikutus.

      SCIOn koulutuksen saimme Sveitsiläiseltä lääkäriltä, kirurgi Matthias Heiligeriltä, joka on toiminut kirurgina 25 vuotta sveitsiläisessä sairaalassa. Matthias antaa potilailleen paljon SCIO hoitoja ja on ollut tyytyväinen tuloksiin.

      Analysointiin liittyviä aiheita

      -Fobiat
      -Sähköakupunktio (neulaton)
      -TMJ analyysi
      -Aivoaallot
      -Biorytmi
      -Ravinneainekartoitus
      -Yksilöllinen ruokavalio
      -Allergeenit
      -Sydän- ja verisuonijärjestelmä
      -Kuonankertyminen, myrkyttyneisyys
      -Hormonitasapaino
      -Virus-, bakteeri- sieni-, homeanalyysit
      -Ympäristötekijät
      -Henkinen- ja tunnetaso
      -Kudosten ikä
      -Stressinhallinta
      -Kehon tasapainotus
      -Rentoutus
      -Lihas-/ urheiluvammat
      -Rangan energianvirtaus
      -Suoliston bakteerikanta
      -Tunne traumat
      -Meridinalihoito
      -Chakrojen tasapainotus
      -Väriterapia
      -Painonhallinta
      -Kipu
      -Kehon puhdistaminen

      Plus paljon muuta

      Scio -laite on kahdenkymmenen vuoden kehittelyn tulos, se on hyvä apu silloin kun halutaan ottaa askel terveellisemmän elämän suuntaan, kuten muutoinkin aloittaminen voi olla hankalaa, tällöin SCION analysoimat kehon heikkoudet ja vahvuudet ovat helpottamassa valintoja mitä kehossa tulee tukea, myöskin vitamiini ja mineraali puutokset vaikuttavat hyvinvointiin; SCIO analysoi myös mitä ravinteita keho kaipaa, jolloin ei tarvitse kaikkea mahdollista kokeilla vaan voi valita ne mistä on eniten hyötyä."

      http://www.scio.fi/

      • rahat pois

        >on oma taajuus, oma sähköinen värähtelynsä.

        Niinpä tietysti. Hippejä jymäytettiin värähtelyillä jo 60-luvulla. Sama meno jatkuu taas. Kummallisesti näillä veivaajilla ei ole kuitenkaan käsitystä, mikä värähtelee ja millä taajuudella värähtely tapahtuu. Monenko hertsin paikkeilla ollaan? Ei kai kyseessä voi taas olla ns. kosmiset vibraatiot, joita ei voikaan mitata vaan aistia ainoastaan muuntuneissa tajunnan tiloissa?

        >Laite mittaa jännitteen, ampeerin ja vastuksen muutokset /- 0.001 volttia, /- 1mA tai 10 Ohms

        No niin. Tämähän sen paljastikin. Laite mittaa ihon sähkönjohtokykyä eli lähinnä sitä, miten hikinen uhrin koura on. Ilmeisesti keski-ikäisiä elämänkriisejään potevia naisia voi rahastaa näinkin tökeröillä tempuilla.


      • mittaaja.
        rahat pois kirjoitti:

        >on oma taajuus, oma sähköinen värähtelynsä.

        Niinpä tietysti. Hippejä jymäytettiin värähtelyillä jo 60-luvulla. Sama meno jatkuu taas. Kummallisesti näillä veivaajilla ei ole kuitenkaan käsitystä, mikä värähtelee ja millä taajuudella värähtely tapahtuu. Monenko hertsin paikkeilla ollaan? Ei kai kyseessä voi taas olla ns. kosmiset vibraatiot, joita ei voikaan mitata vaan aistia ainoastaan muuntuneissa tajunnan tiloissa?

        >Laite mittaa jännitteen, ampeerin ja vastuksen muutokset /- 0.001 volttia, /- 1mA tai 10 Ohms

        No niin. Tämähän sen paljastikin. Laite mittaa ihon sähkönjohtokykyä eli lähinnä sitä, miten hikinen uhrin koura on. Ilmeisesti keski-ikäisiä elämänkriisejään potevia naisia voi rahastaa näinkin tökeröillä tempuilla.

        Kyllä vhakran mittaaja tietää.
        Asiantuntija alalla.

        > Laite mittaa ihon sähkönjohtokykyä eli lähinnä sitä, miten hikinen uhrin koura on....

        Siinä se.
        Asiantuntija on puhunut!


    • Ei vielä himmennyt

      Millä toimii skeptikon sydän? Sähköllä, mitä ovat skeptikon ajatukset? Sähköisiä impulsseja, mikä saa skeptikon sormen liikkumaan näppiksellä? Sähköinen impulssi ...

      Joten rakas skeptikko kun seuraavan kerran ottaa pumpusta älä jooko pyydä sydän sähkökäyrää koska siinäkin sinuun kiinnitetään elektrodeja jotka mittaavat sähkön kulkua, ja jos ajatus alkaa himmetä latvassa niin EEG kannattaa myös unohtaa sillä eihän sähkö nyt niin paksun luun läpi voi kulkea anturiin ja jos kulkeekin se vaan mittaa kuinka hikinen on maailman menosta huolestuneen skeptikon otsa.

      Kyllä minustakin skeptikko menetelmät on paremmat eli annetaan kipeälle Burana, kasvatetaan sairaaloiden jonoja ja sitä kautta valtion menoja, ja kupsahdetaan kaikki passiivisen elämän saattelemana maksakirroosiin.

      Suhtaudutaan kielteisesti kaikkeen uuteen paitsi tietysti jos siinä lukee Leiras, tai Ratiopharma, niissä kun se raha ei liiku vaan ovat silkkaa hyväntekeväisyyttä ja niitä jaellaan ilmaiseksi niin että skeptikoiden kovin huolehtimat rahat ei lompakosta katoa, vai mitä? Eikä verojen ja sairausvakuutusmaksujen myötä tule kaikkien maksettavaksi.

      Unohtamatta sitä että ne lääkkeet on takuu turvallisia ne kun on testattu hiirillä ja kaneilla, samojen testausmenetelmien mukaan ihmiset on kasvissyöjiä, järsivät sähköjohtoja ja pyöräyttävät papanat olohuoneen lattialle. Kaneilta tehdyn kyselyn mukaan lääke soveltuu tieteellisen varmasti ihmisen käyttöön.

      Ja unohdetaa kaikki se mitä fysiikan ja kemia tunnilla on opetettu sähkönjohtavuudesta, ja ihmetellään sitä miten kahden eri ihmisen yhtä märästä kourasta ilmenee eri vaivat.

      Scion alkuperä löytyy tieteen superlaitokselta NASAlta ja perustuu kvanttifysiikkaan joka on tiedettä.

      • Siis tosi faktaa

        Kiitokset monet hyvästä kirjoituksesta!


      • kyl sä oot hyvä
        Siis tosi faktaa kirjoitti:

        Kiitokset monet hyvästä kirjoituksesta!

        Heko heko.
        Tuota kutsutaan skitsofreniaksi.


      • ........
        kyl sä oot hyvä kirjoitti:

        Heko heko.
        Tuota kutsutaan skitsofreniaksi.

        Tosi hienoa, Skepo, että tunnistat oman tautisi!
        Jokos olet hoidossa?
        Vai onko kotihoitojakso menossa ja lääkkeet jäi ottamatta?


    • <3

      Rakas Skeptikko
      Ei ole helppoa skeptilandiassa, kaikenlaiset kokeet ja laitteet tulevat.

      Kyllä skeptikon otsakin hikoaa miettiessä miten kännykkä toimii, eihän siinä ole edes lankaa jota pitkin ääni kulkee, tai röntgenlaite, siinä hohtaa ihon päältä kuvattuna skeptikonkin paksu otsaluu, ja kun skeptikon sydän löytää ihastuksen tulee varsinainen ongelma, rakastumista kun ei ole olemassa skeptikkomaassa, siellä ei ole mitään sellaista jota ei voi sokkokokein tai laboratoriossa kokeilla todentaa, voi voi. Toivottavasti et ole sellaista kenellekkään vakuutellut sehän olisi huijausta, huuhaata parhaimmillaan kun se ei verikokeissa näy.

      Paljosta joutuu skeptikko periaatteittensa vuoksi luopumaan.

      • kännykät - ihme!

        Kännykän toimintaperiaate on tosiaan herättänyt ihmetystä hörhöjen keskuudessa. Pahiten höyrähtäneet kansalaiset ovat raportoineet saavansa kännyköistä sähköallergiaoireita. MIelenterveyspolillekaan ei voi kuulemma mennä, kun sairaalassa on kännykkäsäteilyä.


      • paljosta saa luopua

        Ei varmasti ole helppoa sinun kaltaisen elää tässä skeptikoiden maailmassa.

        Kännykkä toimii, sen on skepot suunnitelleet. Se ei sisällä yhtään yliluonnollista tekniikkaa tai tunnistamatonta luonnonilmiötä. Röntgenlaite ja röntgensäteet ovat jo yli sata vuotta vanhaa tekniikka. Kukaan skeptikko ei ihmettele niiden toimintaa, vaikka ei itse ymmärtäisikään niiden toimintaperiaattetta.

        Toista ovat nämä esim. tässä ketjussa mainitut ihmetuotteet.
        -Kukaan ei tiedä niiden toiminta periaatteita.
        -Ne ovat ylivoimaisen tehokkaita ja auttavat kaikkiin vaivoihin
        -Niihin ei liity mitään turvallisuusriskiä tai yliannostusriskiä
        -Niitä ei käytetä julkisessa terveydenhuollossa, vaikka ne ovat ominaisuuksiltaan ylivoimaisia
        -Niitä käytetään ainoastaan niin sanotussa vaihtoehtohoidoissa.

        Ne vasta ihme vekottimia on. Ne on tehty juuri sinulle ja sinunkaltaisten ihmisten hoitoa ja rahastusta varten.

        Skeptikko ei saa apua moisesta laitteesta.


    • Ärtynyt. Suoli.

      Eikö olosi ole jo epätoivoinen, kun meidän hörhöjen määrä sen kun lisääntyy..?!

      Itsekin kokeilin ilmeisesti vastaavaa laitetta eikä minusta sen suurempia vikoja löytynyt, olen hoitanut itseäni ruokavaliolla jo kauan. Olin pari viikkoa ollut todella väsynyt huolimatta D-vitamiinistani, tämän kone löysi ja tulkitsi c-vitamiinin vähyydeksi. Söinkin mandariineja ja kaalia ja muita c-vitamiinipitoisia tuotteita ja kummasti väsymys katosi, parissa päivässä.


      Mielenkiintoista!

      Sinne meni sekin setelitukku, ohi lääkärien ja lääketehtaiden!

    • Miten kävi

      Tuliko sokeripitoisten hedelmien syömisestä suolisto-oireita?

    • tutkittua faktaa

      Joo ,vaihtoehtoilija ei itsekkään tiedä mitä on kokeillut ja mihinkä vaivaan.
      Sehän olikin vakuuttavaa vakuuttelua.

      • Ärtynyt. Suoli.

        Eipä tarvita vakuutteluja, sen kun vähän ärsyttää teitä! Ei minulla mitään vaivaa ollut, kunhan kokeilin, ystävällä kun on joku tuollainen laite ja tekee sillä satoja tuhansia, ellei miljoonia, euroja voittoa vielä tulevaisuudessa! =D Ja maailma pelastuu!

        Etkö, nimimerkki Miten kävi, muuten tiedä, että kaali ei ole hedelmä? Eikä kovin sokeripitoinenkaan? Tämä tieto voi tulla yllätyksenä, mutta koitapas joskus maistaa! Valkokaali Finelin mukaan C-vitamiini 37.4/mg.

        Jaksatte muuten kiitettävästi päivystää täällä, vaikka asia ei mitenkään kiinnosta!?! Kuka teille maksaa siitä? Vai jaksatteko muuten vain?


    • enerkiakanava itseki

      Tietääkseni mandariini on edelleen hedelmä ja vieläpä melko sokeripitoinen. Eikös sinun pitänyt nimenomaan välttää sellaisia?

      Nooh. Kukapa sitä omia höpinöitään aina muistaisi.

    • Lällällääää

      Mandariineja ja hedelmiä en ole syönyt, siitähän se c-vitamiinin puutoskin luonnollisesti tulee, kun sen määrä tähän aikaan elintarvikkeissa on vähäinen. Kaalikin on helposti pitkään säilytettyä ja vähän puisevaa. Mutta kyllä sitä hyvääkin löytyy, jos viitsii nähdä aina sen vaivan. Hedelmissä on tietysti eri sokeria kuin valkoinen sokeri, joten ymmärtänet, että kyllä muutaman hedelmänkin voi viikossa syödä, varsinkin kun olen itseni parantanut jo vuonna 2002! ;D

      Jos lukisit juttuni, niin huomaisit, että en ole kieltänyt syöväni hedelmiä. Mustikoita ja puolukoita menee paljonkin, mutta pääsivät loppumaan näin keväällä, viime kesä oli kuiva eikä marjoja tullut.
      Mutta kun kuitenkin laitat sanoja suuhuni, niin kai se on sama mitä sinulle kirjoittaa.

      Lainaus sinulta: "Nooh. Kukapa sitä omia höpinöitään aina muistaisi. "
      JA vastaus minulta: MINÄ. Muistan ja hyvin, kun en ole tänne kirjoitellut aiemmin.

      No niin, olipa hauska olla vähän aikaa lapsellinen, nyt palaan ruotuun ja lopetan tämän tyhmän kirjoittelemiseni sinulle. Työt odottavat. Toivottavasti sinullekin ilmaantuu jotain parempaa tekemistä!

      • sokeria sokeria

        Kommentti oli tarkoitettu nimimerkillä Ärtynyt. Suoli. -kirjoittaneelle henkilölle, joka on aiemmin ilmoittanut omasta ruokavaliostaan, johon ei kuulemma kuulu sokeri sen aiheuttamien suolisto-oireiden takia. Kuitenkin hänen mainostamiensa hedelmien sokeri on siellä ohutsuolessa samaa fruktoosia ja glukoosia kuin ns. valkoinen sokeri.


    • Ärtynyt. Suoli.

      Kommenttisi meni ihan oikealle henkilölle, joka siihen kommentoi. Kun et itsekään pysy nimimerkissäsi.

      Onko luetun ymmärryksessäsi vikaa, siinä tapauksessa pyydän anteeksi ärhäkkyyttäni!

      Missä minä olisin kirjoittanut, että söisin sokeria? Ostin mandariineja pussillisen, koska minulle oli päässyt syntymään c-vitamiinin puutos, koska en syö hedelmiä kuin harvoin, syön kyllä marjoja ja KAALIA ja muita kasviksia. Mutta niin vain c-vitamiinin puutos oli päässyt hiipimään, keväällä näin tapahtuu helposti!

      Ja niin kävi, että laite tuon huomasi. Muutenhan olenkin terve.

      Jäikö sinua vieläkin vaivaamaan jokin sanomani? Toistanko sen vielä kertaalleen?

      Miksi sinulla on tarve pottuilla suolisto-ongelmastani, jonka olen saanut täysin hoitoon? Väitätkö, että ruokavalio-ohjeeni jotenkin eivät pitäisi paikkaansa? Oletko koskaan kuullut sairaudesta nimeltä diabetes? Otapa hieman siitä selvää, noin aluksi! Saako diabeetikko syödä sokeria? Saako diabeetikko syödä hedelmiä?

      Kohta ärtyy muukin kuin suoli, joten jätän tämän tähän.

      • ei kai kaalia?

        >Missä minä olisin kirjoittanut, että söisin sokeria? Ostin mandariineja pussillisen,

        Ne mandariinit sisältävät sokeria.

        >KAALIA

        Tarkoittaako tuo, että syöt paljon kaalia? Erikoinen valinta, koska kaali on huonosti sulavaa ja tuottaa ilmaa suolistoon. Ei suositella ärtyvästä suolesta kärsivälle.


    • Ärtynyt. Suoli.

      Eikö sinulla ole lainkaan sisälukutaitoa?

      Ostin C-vitamiinin puutteeseen pussillisen eli 4 kpl mandariineja ja kyllä, KAALIA, sillä valkokaalissa on enemmän d-vitamiinia kuin appelsiinissa! MITÄ SITTEN? Ostin myös paprikaa, sen unohdin mainita, kun ei ollut olleellista. Tällä testasin onko mittauslaitteen antama C-vitamiininpuutos oikea ja olihan se, sillä c-vitamiiniannoksien myötä olo oli pirteämpi jopa ihan päivän, parin päästä! Olenkin kiinnittänyt siitä asti huomiota ruokavaliossani c-vitamiinin saantiin. Mandariineja en ole syönyt talvella, kun niissä todellakin on paljon myös hedelmäsokeria, jota välttelen, en ole sanonut etten lainkaan söisi. Mustikat ja kaalit ovat minulle helppoja, mutta mustikkajauheessa ei enää c-vitamiinia ole.

      Sitä paitsi, minä lankean joskus jopa jäätelöön, mitä en missään tapauksessa saisi syödä! Entä sitten!? Kauheat vatsavaivat siitä tulevat kyllä. Jos ihminen haluaa tosissaan terveen suolen, niin silloin ei jäätelö sovi, paitsi jos sen tekee itse. Tällaiselle tervehtyneelle se ei ole haitaksi silloin tällöin.

      Jos tietäisit mitään ärtyvästä suolesta, niin tietäisit myös, että kaali sopii erinomaisesti. Varsinkin parsakaali ja kukkakaali, jotka kuuluvat päivittäiseen ruokavaliooni. Ja hapankaali olisi erinomaista!! Mutta valkokaalia syön ihan raakana. Ei ärtyneen suolen omistaja saa syödä "helposti sulavaa" eli perunaa ja pullaa!!! Sen sijaan saa syödä helposti sulavaa kuten scd-ruokavaliolla, jossa on selvitetty mikroskoopilla mitkä ruoka-aineet ovat lyhytketjuisia molekyylejä... Voit tutkia tätä aihetta netissä. Nimenomaan kuituja PITÄÄ lisätä ja kun luopuu siitä leivästä, jossa niitä kuituja väitetään olevan ja korvaa sen vihanneksilla, saa loppujen lopuksi paljon enemmän kuituja kuin viljoista ikinä.

      Minun "parantunut" suoleni kestää mitä tahansa kasvista, joka nyt on ruuaksi luokiteltavissa! Juureksista vain peruna ja bataatti ovat kiellettyjä. Niin kauan kuin pysyn ruokavaliolla, ei minulla ole ongelmia, ongelmia aiheuttaa viljat ja sokerit sekä peruna, jotka ovat nopeita hiilihydraatteja. Sen sijaan ongelmia ei aiheuta keitetty porkkana, vaikka senkin glygeeminen indeksi on melko korkea.

      Ei ole ollenkaan sama syötkö hedelmäsokeria hedelmässä tai syötkö valkoista sokeria pullassa! Jos olet tutustunut esimerkiksi diabetekseen, niin tiedät, että KUIDUT HIDASTAVAT VEREN SOKERIN NOUSUA, vaikka söisitkin samalla sokereita. Kun sokeri on luonnollisessa muodossa ja kuitujen kanssa, niin veren sokeri ei nouse nopeasti, siis insuliinia ei tarvita, tämä taas johtaa siihen, että verensokerin taas laskiessa ei vereen jää turhaa insuliinia, joka aiheuttaisi siellä suurta tuhoa. Lue aiheesta Zone-ruokavalio! On aivan tietämätöntä väittää, että sokeri on sokeri riippumatta missä muodossa se on, että se hajoaa elimistössä! On aivan eri missä aine hajoaa ja miten se uudelleen yhdistyy tai käytetään. Kuidut myös edistävät massan kulkua. Ja kuituja on kahdenlaisia, liukenevia ja liukenemattomia.

      Kaali aiheuttaa kaasunmuodostusta, jos sen syö tiettyjen ruoka-aineiden kanssa. Tätä voit kokeilla ihan omalla vatsallasi! Kaalissa on kuituja ja vitamiineja, jotka ovat erinomaisia suolistolle. Kun jätät nopeat hiilihydraatit syömättä, kestää suolistosi kaalia aivan mainiosti! Ja varsinkin kun syöt riittävästi hyvälaatuista rasvaa ja niitä hyviä rasvahappoja, sillä joidenkin teorioiden mukaan omega-rasvahappojen väärä suhde on syy kroonisiin tulehduksellisiin suolistosairauksiin (useat alan johtavat lääkärit uskovat tähän teoriaan). Nämä ovat autoimmuunitauteja, eikä niiden kanssa ole leikkimistä. Ja tästä kaaliasiasta voit lukea Atkinsin dieetin yhteydessä.

      Monet puhuvat myös väärästä happo-emästasapainosta, mutta itse luulen sen olevan lähinnä seuraus, ei syy. Siis suolistoon kertyy pikku hiljaa väärä suolistobakteerifloora. Tällainen voi tulla yhtäkkiäkin esimerkiksi (tutkitusti) antibioottien käytöstä. Normaali bakteerikanta ei palaudukaan, sillä ympäristö on otollisempi niille huonoille bakteereille ja hiivan kasvulle, hiivaahan on luonnollisesti aina elimistössä. Nykyinen stressaava elämäntyyli ei paranna tilannetta, stressihormonia on koko ajan liikaa ja se rasittaa elimistöä. Varsinkin ärtynyt suoli on myös elämänasenteesta kiinni.

      Valkokaali muuten voi kyllä joillekin aiheuttaa vaivoja johtuen sen rikkiyhdisteistä, joita on myös sipulissa. Sipulikaan ei sovi aivan kaikille, vaikka se on yksi terveellisimpiä elintarvikkeita. Sulamisen kanssa tällä ei ole oikeastaan tekemistä.

      Jos luulet voivasi minun kanssani kiistellä tästä aiheesta, niin anna palaa!


      PS. Tässä Finelin luettelemat eniten c-vitamiinia sisältävät kasvikset

      1 Paprika keltainen 204.9 100
      2 Persilja 200.0 100
      3 Paprika punainen 184.8 100
      4 Paprika keskiarvo 175.9 100
      5 Nokkonen 175.0 100
      6 Paprika vihreä 120.0 100
      7 Parsakaali brokkoli 120.0 100
      8 Lehtikaali 110.0 100
      9 Ruusukaali 90.0 100
      10 Punakaali

      • Ärtynyt. Suoli.

        Oho, näppäilyvirhe pääsi edellsiseen: C-vitamiinia eikä D-vitamiinia, tietystikin. Paha, kun d ja c ovat allekkain näppiksessä.


    • väännetään rautalang

      Tarkennettakoon että sciossa ei ole mystisiä energioita, ihan sähköllä mennään, ja se perustuu kvanttifysiikkaan. Samaan tapaan kun sanoin rötgen-laitteestakin niin 100 vuotta sitten se oli "hömppää", niin oli akupunktionlaita, ravinteet piti kaikki tulla ruuasta mutta nyt ollaan myöntämässä että D vitamiini kuin mineraalitkin pitää purkista tankata. Joten ehkä 100 vuoden kuluttua, mutta väite, että sairaala käyttö tekisi jostakin laitteesta sen virallisemman ei pidä paikkaansa, koululääketieteellä on toisenlainen toimintatapa, Sciokin on euroopassa lääkäreiden käytössä ja se on rekisteröity terapialaite. Tänne pohjoiseen vaan kaikki uudet asiat tulee niin hitaasti.

      Eri hoitoja arvioitaessa pitää muistaa että jos koululääketieteen hoidot olisi niin hyvä ja tarkkoja kuin luullaan olisi kaikki terapeutit jo työttömyyskortistossa, miksi ihmiset sitten menisivät terapeuteille jos lääkärit kerran ovat niin hyviä ja taitavia, ja miksi usein käy niin että asiakas paranee terapeutilla käynnin jälkeen ei lääkärin, lume vaikutus se tuskin on, täällä kun lääkäri on Jumalasta seuraava taho.

      Tuntuu hassulta keskustella jonkun suolen toiminnasta näin netin välityksellä mutta en voi olla kertomatta omaa mielipidettä, eli ärtynyt suoli voi johtua useista eri syistä, jollakin kyse on bakteereista, jollakin jonkin tietyn aineen allergiasta, jollakin autoimmuuni tulehdus, jne..

      Joten ruokavalio pitää räätälöidä sen mukaan ja vaikka hedelmissä olisikin fruktoosia niin se ei kaikkia haittaa etenkään jos kyseessä ei ole bakteerikanta häiriö, ja aivot tarvitsevat pienen määrän sokeria pystyäkseen toimimaan kunnolla, joka luonnon ja evoluutionkin ehdoilla mentäessä tarkoittaa marjoja ja hedelmiä. Marjojen ja hedelmien sokeri on terveellistä jopa koululääketieteenkin mielestä ja pointti on että makeimmissakaan hedelmissä ei ole sokeria lopulta kovin paljon.

      • sinua on uunotettu

        Muuten ihan hauska juttu, mutta Scio ei väitteestäsi huolimatta perustu mitenkään kvanttifysiikkaan. Energioista ja värähtelyistä höpisemisellä on tarkoitus vakuuttaa vähäosaisia, joiden ymmärrys fysiikasta on hieman puutteellinen. Hipeille ja muille hömppäveikoille samaa laitetta myydään chakra-, meridiaani-, biorytmi- ja vastaavilla hölinöillä.


    • Yleismittari

      Tuo on ihan tavallinen yleismittari. Maksaa kympin Motonetissä. Jos on vaikka käynyt amiksen sähköpuolen, niin tajuaa, että ei liity mitenkään kvanttifysiikkaan.

      • huuhaamarkkinat

        Tässä tieteenhaarassa väline ei olekkaan tärkeä. Myöskään yleisesti tunnetuilla tekniikoilla eikä tieteellä ole merkitystä.
        Välineeksi käy esim. taivuteltu metalli henkari tai pajun oksa.
        Tärkeintä on luja usko.


      • Juuri noin

        Voltti ja amppeeri on hörhöjen kvanttifysiikkaa


    • -kvantti

      Ennen vanhaan hölmöjä huijattiin energiansiirrolla. Sitten kun yhä useampi ihminen oppi, mitä energia tarkoittaa, on vedätystä täytynyt kehitellä eteenpäin.

      Sciolla voi kätevästi mitata ihon sähkönjohtamiskykyä eli sitä, kuinka hikinen poka mahtaa olla.

      • ScioScioScio

        Skepo tuntuu olevan aivan hiestä märkänä ja aivot käyvät aivan liian kuumina.
        Sinun kannattaisi jättää tämä palsta rauhaan, ettet saa aivoinfrktia.


      • mahtaavitutt
        ScioScioScio kirjoitti:

        Skepo tuntuu olevan aivan hiestä märkänä ja aivot käyvät aivan liian kuumina.
        Sinun kannattaisi jättää tämä palsta rauhaan, ettet saa aivoinfrktia.

        Ei mene huijaushärvelisi kaupaksi kun totuus kerrotaan, rähähähähähä!


      • Anonyymi

        "Sciolla voi kätevästi mitata ihon sähkönjohtamiskykyä eli sitä, kuinka hikinen poka mahtaa olla."
        Kuinka paljon hikeä erittyi aivoistasi, että sait kirjoittua tuon aivan mahtavan tieteellisen päätelmäsi? 10 litraa vai peräti 100 litraa?
        Olet tuo palstan hikisin poka!


    • laskeudu jo puusta

      Onkohan kaikki skeptikot ihan yhtä vahvoja kallon luustoltaan..? Vai tänne vain eksyneet ne sellaiset..

      Voltit ja ampeeritkin liityttyvät kvanttifysiikkaan siinä missä perus fysiikan lakien puolesta kuuluukin. Jos se Mototnetin ohmi mittari olisi niin hyvä niin miksi sillä ei tutkita aivoaaltoja, ettei nyt olisi niin että sen tehot ei riitä.

      Scio laite on paljon "hienostuneempi" ja kehitellympi laite kuin mitä ohmimittarilla pystyisi tutkimaan. Jos virtamittarilla katsotaa tietokoneen muistia niin nähdään että siellä liikkuu sähkö siinä kaikki, mutta kun muisti liitetään koneeseen kiinni niin siellä liikkuva sähkö kertookin paljon muuta tekstinä ja kuvina. Ohmi mittarilla katsottuna tietokone on silkkaa hömppää jota kukaan ei tarvitse. Kyse on siitä miten ja mitä laitteita käytetään ja sen mukaan saadaan myös tutkimustulokset.

      Ehkä skeptikkojenkin olisi hyvä siirtyä hippivuosien trippi huumasta nykypäivään joka on paljon ihmeellisempi kuin mitä sen ajan skeptikot edes olisivat osanneet kuvitella.

      • otan osaa,paranepian

        Kirjoituksesi on niin asiasisällöltään niin virheellistä, ettei sen kommentoiminen ole kovin helppoa. Esimerkiksi kappaleesi:

        "Voltit ja ampeeritkin liityttyvät kvanttifysiikkaan siinä missä perus fysiikan lakien puolesta kuuluukin. Jos se Mototnetin ohmi mittari olisi niin hyvä niin miksi sillä ei tutkita aivoaaltoja, ettei nyt olisi niin että sen tehot ei riitä. "

        Ei tuota voi kommentoida, kuin: "ettei nyt olisi niin että sen tehot ei riitä."

        Miksi tämä Scio-laite ole yleistynyt ? Miksi sitä tapaa ainoastaan tällä hölönpölö-palstalla?

        Viimeinen kappaleesi: "Ehkä skeptikkojenkin olisi hyvä siirtyä hippivuosien trippi huumasta nykypäivään joka on paljon ihmeellisempi kuin mitä sen ajan skeptikot edes olisivat osanneet kuvitella. "

        on niin sympaattinen kuin olla voi. Se kuvaa parhaiten sinun järjenjuoksua ja asennettasi elämään ja muihin ihmisiin.


    • 1+1=2

      Tässähän se pointti juuri on, eli vastustaa pitää vaikka ei tiedä mitä, miten miksi.

      Minulla on kyllä asenne kohdallaan eli luotan omaan harkinta kykyyn enkä juokse toisten mielipiteiden perässä vaan jos itse huomaan jonkin laitteen/ idean toimivaksi pidän sitä toimivana vaikka joku skeptikko norsunluutornissaan muuta väittäisi.

      Kiistäminen, kietäminen ivaaminen on aina aidan ali menemistä, se helpoin ratkaisu, niinkuin tälläkin palstalla on turhaa selittää tieteellistä näkökantaa kun vasta argumentit on luokkaa "ohmimittari" se on sama kuin verrataan skootteria ja autoa, molemmilla pääsee eteenpäin, siihen ne yhtäläisyydet sitten loppuukin.

      Scio on verrattain uusi laite täällä, ehkäpä jokin päivä se on osa terveydenhuoltoa niinkuin akupunktio ja ravitsemusohjauskin nykyisin.
      Niin kauan kun on ihmisiä jotka tuomitsevat uudet jutut kokeilematta se tuskin onnistuu, aina lyötyy joku yksinkertaisuus joka itsepäisesti hokee omaa mantraansa.

    • biofeedback
    • Misali

      Mielestäni on uskomatonta, että Scio-laitetta saa käyttää Suomessa. Testasin ko. laitetta uteliaisuudesta muutama kk sitten, kun sain ilmaisen testikerran. Aivan uskomatonta: minustakin löytyi vaikka mitä sairauksia, joita sitten olisi voinut ko. vempaimella hoitaa. Mietin vain, että miten käyttäytyvät he, jotka ovat henkisesti herkempiä, masentuneita tms. ja menevät ko. halpaan. Hoidattavat olemattomia sairauksia kasvaimista traumoihin maksua vastaa. Mielestäni on edesvastuutonta diagnoisoida mm. kasvaimia ko. vempaimella, ja se pitäisi laitteen käyttäjien tietää, elleivät he ole joko täysin moraalittomia tai itse tulleet huijatuiksi. Tässä olisi asia, joka ehkä kaipaisi enemmänkin julkisuutta tai jopa yhteydenottoa Valviraan.

      • kontrolli vuotaa

        Tämä on viranomaisilta silkkaa laiskuutta, että sciohuijaukseen ei edes yritetä puuttua.


    • terveys rulettaa

      Scio laite hoidolla olen itse päässyt monesta vaivasta eroon ja olen todellä tyytyväinen, Myös vanha sukulaiseni oli jo kuolemaisillaan ja virkosi scio hoidolla ja on elänyt jo vuosia sen jälkeen. Laitteen kehittäjä on suuri persoona jonka ymmärtäminen vaatii laajempaa viisautta. Laite voi säikäyttää suppeasti ajattelevan, ymmärtämättömän... Norjassa laite on toiminut jo vuosia rinnan julki terveydenhoidon kanssa.Thomas Aknes on ajanut siellä asiaa sen jälkeen kun hän oli hoitanut sciolla oman äitinsä syövän, kun julkinen terveydenhoito oli avuton.

    • sciolaite
    • ?

      Hei Misali
      Mitä susta löytyi?

      • tiesi se muutakin

        Kävin scio-hoidossa, ja tietokone ilmoitti, että hampaassani on tulehdus. Minulla oli ollut kaksi hammasta hieman omituisen tuntoisena jo pitempään, ja mietiskelin, olisikohan se niistä jompi kumpi. Kysyin, voisiko koneella mitenkään tarkentaa, mistä hampaasta oli kysymys. Näytölle lävähti hammaskartta, jota tutkiessaan tulkitsija kertoi, että tulehdusta on itse asiassa kahdessa hampaassa. Ne olivat juuri ne hampaat, joita itsekin epäilin. Siis humpuukia?!


    • oidot Ak

      oidot
      Akupunktio
      Aromaterapia
      Homeopatia
      Hypnoosi
      Luontaistuotteet
      Vaihtoehtoiset hoidot - yleistä

      AIHEALUEET:

      Ajanviete
      Autot ja liikenne
      Harrastukset
      Koti ja rakentaminen
      Lemmikit
      Matkailu
      Muoti ja kauneus
      Nuoret
      Paikkakunnat
      Perhe
      Ruoka ja juoma
      Ryhmät
      Seksi
      Suhteet
      Talous
      Teknologia
      Terveys
      Tiede ja kulttuuri
      Tori
      Työ ja opiskelu
      Urheilu ja kuntoilu
      Viihde
      Yhteiskunta

      MUUTA:

      Suomi24
      Aakkosellinen hakemisto

      Suomi24 / Terveys / Vaihtoehtoiset hoidot / Vaihtoehtoiset hoidot - yleistä / RUNOANALYYSI SKEPTIKOISTA
      48 Vastausta 119 Lukukertaa
      RUNOANALYYSI SKEPTIKOISTA

      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä

      analyytikko....
      24.11.2011 17:16
      20
      Skeponenpa itseksensä vastauksia viritteli.
      Viritteli viisauksiansa.
      Taitojansa tutkittuja.
      Kirjastansa katsottuja.

      Mutta.
      Asiasta asiasta aivot puuttui.
      Puuttui punainen lanka.
      Hukkunut on huomio hämeen hitaan.
      Asia aito unohtunut.
      Tieto taidosta aidosta.

      Puheen olla piti asiasta oikeasta.
      Tietoa terveydestä.
      Särystä, kivusta, kivistyksestä
      Vaivasta vakavasta.
      Monen mummun murehesta.
      Vaarin vaikeudesta.

      Vaan skeponenpa keksi juonen:
      Käsillänsä käppyröillä.
      Sormillansa soppeloilla.
      Koputteli koskettimia.
      Koskettimia kotoisen koneen.
      Joilla juoni jutun uuden.
      Jutun uuden ja jouhevan.

      Teki jutun juksautuksen.
      Jutun ilmoille itseksensä.
      Itseksensä paukahutti.
      Kaiken kansan katsella.
      Ihmisten ihmetellä.

      Siitä asia aito puuttui
      Ajatus aito ja oikea.
      Niitä näitä pajatteli.
      Turisi turhia sanoja.
      Juttuja joutavia.
      Joutavia sanoja.

      Sanat juoksee hämyisesti.
      Hömelösti heittelehtii.
      Asiat oikeat unohtaen.
      Unohtaen värssyt vakavat.
      Vakavat ja painavat.

      Tiedois` ja tutkimuksis` tarkoissa.
      Kirjailuissa skeposen.
      Vilisevät viisastelut.
      Hörhöttelyn höpinät.
      Hörhöttelyt heikon hengen.
      Mielen maisen ja matalan.
      Seas` skepon sokkojen selitysten

    • leomaf

      Voi vittu mitä paskaa, kaikki noi positiiviset kommentit mitä tässä lukee on niitten kusettajien omia tekstejä, kävin 4v sitten ,ekana joku ämmä yrittää aivopestä mua uskomaan että olen huono kuntonen ja et sydämensä on vikaa ym sen jälkee joku tonttu ottaa jotain sähkö käyriä ja sanoo että näitä pillereitä pitäis syödä jtn omia luontais tuote purkki paskaa ja hinta 500e kuulema ois on voinu maksaa myöhemminki, älkää nyt vittu menkää tämmösee paskaa

      • soyouknow

        Nostat 6 vuotta vanhan ketjun avautumalla hoidosta joka tehtiin sulle 4 vuotta sitten. Ok. Onko sulla pitkätkin piuhat?


      • Anonyymi

        Laitteen ja sen käyttöön perustuvan analyysin ja hoidon on kehittänyt lääkäri ja yliopiston professori joka varmasti ymmärtää ja tietää asiat paremmin kuin meistä "viisaista"kukaan täällä kommenttipalstalla. Jokaisella ihmisellä on oikeus hoitaa omaa terveyttään niin kuin parhaaksi itse katsoo. Pioneerit saa aina paskaa niskaansa aluksi kun uusia menetelmiä kehitellään . Joka ihmisen anatomiaa ja toimintaa yhtään ymmärtää olisi tässäkin tapauksessa hiljaa ja ei kommentoisi ja nolaisi itseään. Hyvää loppuvuotta toivotellen😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitteen ja sen käyttöön perustuvan analyysin ja hoidon on kehittänyt lääkäri ja yliopiston professori joka varmasti ymmärtää ja tietää asiat paremmin kuin meistä "viisaista"kukaan täällä kommenttipalstalla. Jokaisella ihmisellä on oikeus hoitaa omaa terveyttään niin kuin parhaaksi itse katsoo. Pioneerit saa aina paskaa niskaansa aluksi kun uusia menetelmiä kehitellään . Joka ihmisen anatomiaa ja toimintaa yhtään ymmärtää olisi tässäkin tapauksessa hiljaa ja ei kommentoisi ja nolaisi itseään. Hyvää loppuvuotta toivotellen😊

        Onneksi tunnen anatomian ja fysiologian niin hyvin että uskallan sanoa laitetta täydeksi huijaukseksi ja että sillä rahastetaan hyväuskoisia sairaita ihmisiä! Edelleenkin näiden vuosien jälkeen! Ja tätä käyttävät myös jotkut Valviran valvomat henkilöt joita en enää tämän jälkeen enää kutsuisi ammattilaisiksi!


      • Anonyymi
        soyouknow kirjoitti:

        Nostat 6 vuotta vanhan ketjun avautumalla hoidosta joka tehtiin sulle 4 vuotta sitten. Ok. Onko sulla pitkätkin piuhat?

        "Onko sulla pitkätkin piuhat?"

        Kaapelit todellakin olivat pitkät ja hoito alkaa resonoida vasta 4 vuoden jälkeen alimmasta chakrasta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tunnen anatomian ja fysiologian niin hyvin että uskallan sanoa laitetta täydeksi huijaukseksi ja että sillä rahastetaan hyväuskoisia sairaita ihmisiä! Edelleenkin näiden vuosien jälkeen! Ja tätä käyttävät myös jotkut Valviran valvomat henkilöt joita en enää tämän jälkeen enää kutsuisi ammattilaisiksi!

        "Onneksi tunnen anatomian ja fysiologian niin hyvin että uskallan sanoa laitetta täydeksi huijaukseksi"
        - sinun mukaasi ihminen ei toimi sähköisesti!
        OLET MAAILMAN SUURIN IDIOOTTI, JOKA EI TUNNE IHMISEN SÄHKÖISIÄ TOIMINTOJA!
        - Hermosto toimii sähkoisesti!
        - Sydänimpulssit toimii sähköisesti!
        - AIVOTOIMINTA ON SÄHKÖISTÄ JA AIVOSÄHKÖKÄYRIÄ MITAAN SAIRAALOISSA JOKA PÄIVÄ, KUTEN SYDÄN SÄHKÖKÄYRIÄKIN!!!
        - Et tiedä hevonpaskaa ihmisen anatomiasta ja vielä vähemmän ihmisen sähköisistä toiminnoista!
        - Meitä on moneen junaan ja sinä olet se asemalle jäänyt idiootti!


    • korvavalojuovaluoti
    • Anonyymi

      Entäs TENS-hoito!
      Mihin se sopii?
      Mitä sillä voi parantaa!

      Tens-laite maksaa motonetissä vaan 50 egee!
      Kannattako ostaa?
      Parantaako kaikki sairaudet?

      • Anonyymi

        En tunne kysymääsi laitetta, enkä myöskään ketjussa alkuaan mainittua. Sen tosin tiedän, että energioiden tunnistaminen ei välttämättä johda sairauksista paranemiseen. Tunnistamisesta on kuitenkin suuri apu, mikäli tätä kautta myös kokonaisuudelle avautuu ymmärrystä.


    • Anonyymi

      Katselin YLE:n jotakin A-studio tms., jossa juttu ilmeisesti juuri tästä laitteesta ja hoidosta. Vaikuttaa täydeltä humpuukilta. Kyllä on luvattu vaikka mitä mittaavan ja parantavan. Aparaatti mittaa korkeintaan vastuksen (ohmit). Täällä puhutaan volteista ja amppeereista. Ei ihmiskehossa kovia jännitteitä eikä amppeereita kulje. Tuollaisia peltitoosia, joissa muutama lamppu sekä kierrettäviä nuppeja ja tarpeettomia kytkimiä, jotka ei merkkaa mitään. Herra isä varjelkoon ihmisiä näiltä höpsöiltä. On todella kyseenalaista.

      • Anonyymi

        Meillä Nyy Eitsiläisillä on chakroissa yli 4 :jän ampeerin virrat, joten turha vähätellä.


      • Anonyymi

        Sulla ei ilmeisesti ole lainkaan virtaa aivoissasi!
        Lataa itsesi lähimmässä sähköautojen latauspisteessä, että toivut normaaliksi.


    • Anonyymi

      Laitteen suunnittelija on ammattihuijari. "Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkevirasto, joka säätelee lääkinnällisiä laitteita, määräsi William Nelsonin lopettamaan koneensa myynnin ja väärien väitteiden esittämisen. Nelson kieltäytyi, ja hänet syytettiin törkeästä petoksesta. Hän pakeni maasta eikä koskaan palannut." https://en.wikipedia.org/wiki/Desiré_Dubounet

      https://www.youtube.com/watch?

    • Anonyymi

      Porvoossa käyty viimeisimpänä hoitamassa tyttären aurallinen migreeni, jossa häneltä hävisi näkökyky hetkeksi kokonaan. Kohtaukset tulivat pahimmillaan 2 kertaa viikossa. Tiesin jo aiemmin, että Sciolla on saatu hyviä tuloksia monista asioista. Nyt tytärtäni hoidettiin uudella Quest9-laitteella, jossa migreenille oli oma ohjelma. Hoito kesti tunnin ja migreeni jäi sinne, kokonaan. Ihan sama uskooko tätä kukaan mutta näin tapahtui. Hoidosta nyt kohta 3-vuotta ja migreeni on pysynyt poissa. Hoitajana aivan mahtava ja upea, pitkään toiminut asiantuntija Inari Lantto https://www.inarilantto.fi/scio/

    • Anonyymi

      Itselläni mielenkiintoinen kokemus sciosta. Terapeutti luki koneen kautta, että tulehdusta vasemmassa leuassani. Tästä muutama kuukausi ja vasempaan leukaan alkaa jatkuva kova särky, mihin ainoastaan kovat kipulääkkeet auttoivat (mitä reissatessani ulkomailta sain). Ymmärsin siellä asian liittyvän pari vuotta ulkomailla takaiseen reijän paikkaukseen (lähellä hampaan alaosan kalvoa) ja lääkärin kehottaneen mennä heti juurihoitoon jos ilmenee kipua alueella. No matkalla suomeen lentokoneessa ilmaan kalvo ilmeisesti puhkesi ja hetkellinen kova kipu. Tämän jätin silloin huomiotta(vuosia aikaisemmin sciosta).
      Eli nyt oli juurihoidolle tarvetta. Kyseinen scio havaitsi tämän ”mädän” leuassani vaikken mitään maininnut asiasta tai ollut edes tietoinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe