Luulis harmittavan

kun..........

idolls jäi kattomatta,koska on tällä palstalla nalkissa ??????????

10

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amatöörilaulajat :=)
      sitä paitsi enemmistöllä täällä on tietsikka ja tw samas huo´nees :=)

• ei haittaa

en oo sitä kahtonu kertaakaan, euroviisujen esikarsinnat on huomenna ;D

Ihan turhii julkkiksii mielestäni

• lukija59

meininki kuin hurmouskonnollisissa seuroissa.
      Ja kaksi määkijää, molemmat peloissaan kuin pienet pässinpojat.
      Surkeaa kuunneltavaa, molemmilla niin paljon kehitettävää, mutta saihan maikkari paljon rahaa, hyväuskoisten kustannuksella.

• lemnaminor..

Harmittaa, että tuli liikaa vietettyä aikaa täällä :[, mutta Idolsin seuraamiseen en olisi aikaani käyttänyt. Muutenkin seuraan niin vähän televisiota, että luovun siitä kokonaan kesällä.

Etsinnässä yleishyödyllisiä sivustoja keskustelupalstoja, joissa voisi oppia jotakin..

• Nainen :)))))))

Että on muitakin ihmisiä, joilla oi ole TV:tä.Minä luovuin siitä syyskyyssa 2006, etuajassa ennen Digiä.

Huomasin saman asian, että ei tule katsottua ohjelmia juuri lainkaan ja se on silloin kallis vempain lupineen ja Digeineen ylläpitää.

Sama juttu, tämä tietsikka riittää minulle hyvin ajankuluksi, silloin kun kotona ei ole muuta tekemistä.

Tosin eilisen Idolsin olisin katsonut, jos TV olisi täällä ollut. Euroviisut menen katsomaan tuttavani luokse aikanaan, koska haluan nähdä Livenä sen,kuinka Suomi osaa ne järjestää.Muuten en ole erityisemmin elämässäni Euroviisuja seurannut,paitsi viime vuonna oli pakko katsoa miten Lordi siellä pärjää ja pärjäsihän se :))

Mutta kyllä ihmettelijöitä riittää, että kuinka voin elää ilman telkkaria?

Voi olla että loppukesästä joukkoomme liittyy lisää väkeä?

• edellinen....................
        Nainen :))))))) kirjoitti:

Että on muitakin ihmisiä, joilla oi ole TV:tä.Minä luovuin siitä syyskyyssa 2006, etuajassa ennen Digiä.

Huomasin saman asian, että ei tule katsottua ohjelmia juuri lainkaan ja se on silloin kallis vempain lupineen ja Digeineen ylläpitää.

Sama juttu, tämä tietsikka riittää minulle hyvin ajankuluksi, silloin kun kotona ei ole muuta tekemistä.

Tosin eilisen Idolsin olisin katsonut, jos TV olisi täällä ollut. Euroviisut menen katsomaan tuttavani luokse aikanaan, koska haluan nähdä Livenä sen,kuinka Suomi osaa ne järjestää.Muuten en ole erityisemmin elämässäni Euroviisuja seurannut,paitsi viime vuonna oli pakko katsoa miten Lordi siellä pärjää ja pärjäsihän se :))

Asun yksin, joten sikäli ratkaisuni on mahdollinen, jos taloudessa olisi mies tai vielä lapset kotona,olisi TV kaiketi välttämätön ?

• digitön
        Nainen :))))))) kirjoitti:

ehkä syksyllä ilman telkkaa. Mitään en ole asian hyväksi tehny, niin vähän katson muutenkin. Nythän ne rupeaa jo vetämään takas ehdottomuuttaan ja aikatauluja. Taloyhtiöt ois vähän eri asemassa.

No samapa tuo, niin vähän katsottavia ohjelmia ja uutisetkin tulee katsottua tästä. Ei ole niissäkään tai lehdisä paljon uutta.

• lemnaminor..
        digitön kirjoitti:

ehkä syksyllä ilman telkkaa. Mitään en ole asian hyväksi tehny, niin vähän katson muutenkin. Nythän ne rupeaa jo vetämään takas ehdottomuuttaan ja aikatauluja. Taloyhtiöt ois vähän eri asemassa.

No samapa tuo, niin vähän katsottavia ohjelmia ja uutisetkin tulee katsottua tästä. Ei ole niissäkään tai lehdisä paljon uutta.

Hyvä huomata, että muita on samoilla linjoilla ;). Televisio on mielestäni vielä pahempaa korvike-elämää kuin netti. Netissä yleensä haen myös tietoa tai kirjoitan jotakin muuta koneella samanaikaisesti täällä ollessani. Radiosta en mielelläni luovu. Etenkin autoillessa radio on päällä.

• Magnetar

hyvä palsta. Taidanpas liittyä joukkoonne :D

• tuffe

Hyvin sanottu :))) kukapa tyhjällä palstalla viihtyisi.. tervetuloa :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe