Lupauduin pitämään aamunavauksen kahden kaverini kanssa ensi tiistaina. Aihe on vapaa.
Aamunavaus näkyy kaikkiin luokkiin televisiosta ja aamunavaus tulee suorana lähetyksenä koulun kansliasta.
Olen kasilla ja kouluni on valtava ylä-aste.
Mitä ehdottaisitte?
Mistä kannattaisi pitää aamunavaus?
Millainen aamunavaus kannattaisi pitää?
AAMUNAVAUS
7
2599
Vastaukset
- ..............................
Sinä olla pakko kertoa että Suomi olla heti liittyä Neuvostoliitto.
- meetwurstinakki
Joku sellainen, mitä jaksaa seurata. Ehkä jotain ajankohtaista? Tai jotain muuten vaan nuoria kiinnostavaa / nuoriin liittyvää, vaikka ei olisikaan tätä päivää..? Ehkä jotain kivaa musiikkiakin siihen, jotain teemaan sopivaa. Mä en itse ainakaan jaksa enää yhtäkään "koulukiusaaminen on syvältä, erilaisuus on rikkautta" -aamunavausta, vaikka se asia onkin tärkeä. Keksikääs siis jotain rrrrepäisevää. =)
- juuuri
ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =) - lopputulos
juuuri kirjoitti:
ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =)Eikös idols ole aika ajankohtainen aihe ja musiikki liittyy siihen oleellisesti.
- '89
Jos kellään teistä on yhtään koomikon vikaa, niin yks idea vois olla ihan sellanen, et otatte jonku ihn arkipäiväsen jutun ja käsittelette sitä silleen hauskasti! Meillä fysiikanope piti aamunavauksen haloista ja mun luokassa kaikki ainakin nauro ihan hysteerisinä:D Kuulostaa oudolta, mut tosi on;)
- ............................
piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
niistä mitä laitetaan uuniin?
millaisen esitelmän hän piti?
millä tavalla hän kertoi?
kerro vähän tarkemmin kiitos :) - <3
............................ kirjoitti:
piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
niistä mitä laitetaan uuniin?
millaisen esitelmän hän piti?
millä tavalla hän kertoi?
kerro vähän tarkemmin kiitos :)Tämä on yksi koomikkojen lempiaiheita, itsekkin olen joskus selittänyt aivan paskaa vesinokka-eläimistä pokkana ja kyllä se naurattaa. Itsellä pitää vaan olla niin hyvä pokerinaama kuin vain voi olla. Yksikin repeäminen pilaa koko vitsin, hymyilyäkään ei sallita. Pahan pistitte kyllä, aihe ei ole välttämättä tärkeä kunhan kerrotte sen ovelasti. Musiikiksi suosittelisin np: Pink Floyd - Money "Dark Side Of The Moon"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791