AAMUNAVAUS

epätoivonetonttulol

Lupauduin pitämään aamunavauksen kahden kaverini kanssa ensi tiistaina. Aihe on vapaa.
Aamunavaus näkyy kaikkiin luokkiin televisiosta ja aamunavaus tulee suorana lähetyksenä koulun kansliasta.
Olen kasilla ja kouluni on valtava ylä-aste.

Mitä ehdottaisitte?
Mistä kannattaisi pitää aamunavaus?
Millainen aamunavaus kannattaisi pitää?

7

2599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Sinä olla pakko kertoa että Suomi olla heti liittyä Neuvostoliitto.

• meetwurstinakki

Joku sellainen, mitä jaksaa seurata. Ehkä jotain ajankohtaista? Tai jotain muuten vaan nuoria kiinnostavaa / nuoriin liittyvää, vaikka ei olisikaan tätä päivää..? Ehkä jotain kivaa musiikkiakin siihen, jotain teemaan sopivaa. Mä en itse ainakaan jaksa enää yhtäkään "koulukiusaaminen on syvältä, erilaisuus on rikkautta" -aamunavausta, vaikka se asia onkin tärkeä. Keksikääs siis jotain rrrrepäisevää. =)

• juuuri

ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
        Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
        Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =)

• lopputulos
        juuuri kirjoitti:

ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
        Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
        Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =)

Eikös idols ole aika ajankohtainen aihe ja musiikki liittyy siihen oleellisesti.

• '89

Jos kellään teistä on yhtään koomikon vikaa, niin yks idea vois olla ihan sellanen, et otatte jonku ihn arkipäiväsen jutun ja käsittelette sitä silleen hauskasti! Meillä fysiikanope piti aamunavauksen haloista ja mun luokassa kaikki ainakin nauro ihan hysteerisinä:D Kuulostaa oudolta, mut tosi on;)

• ............................

piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
        niistä mitä laitetaan uuniin?

millaisen esitelmän hän piti?
        millä tavalla hän kertoi?

kerro vähän tarkemmin kiitos :)

• <3
        ............................ kirjoitti:

piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
        niistä mitä laitetaan uuniin?

millaisen esitelmän hän piti?
        millä tavalla hän kertoi?

kerro vähän tarkemmin kiitos :)

Tämä on yksi koomikkojen lempiaiheita, itsekkin olen joskus selittänyt aivan paskaa vesinokka-eläimistä pokkana ja kyllä se naurattaa. Itsellä pitää vaan olla niin hyvä pokerinaama kuin vain voi olla. Yksikin repeäminen pilaa koko vitsin, hymyilyäkään ei sallita. Pahan pistitte kyllä, aihe ei ole välttämättä tärkeä kunhan kerrotte sen ovelasti. Musiikiksi suosittelisin np: Pink Floyd - Money "Dark Side Of The Moon"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. Toivon että jätät tämän päivän jälkeen minut lopullisesti rauhaan mies

Ihan kokonaan, kiitos.
      Ikävä
      66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe