AAMUNAVAUS

epätoivonetonttulol

Lupauduin pitämään aamunavauksen kahden kaverini kanssa ensi tiistaina. Aihe on vapaa.
Aamunavaus näkyy kaikkiin luokkiin televisiosta ja aamunavaus tulee suorana lähetyksenä koulun kansliasta.
Olen kasilla ja kouluni on valtava ylä-aste.

Mitä ehdottaisitte?
Mistä kannattaisi pitää aamunavaus?
Millainen aamunavaus kannattaisi pitää?

7

2658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Sinä olla pakko kertoa että Suomi olla heti liittyä Neuvostoliitto.

• meetwurstinakki

Joku sellainen, mitä jaksaa seurata. Ehkä jotain ajankohtaista? Tai jotain muuten vaan nuoria kiinnostavaa / nuoriin liittyvää, vaikka ei olisikaan tätä päivää..? Ehkä jotain kivaa musiikkiakin siihen, jotain teemaan sopivaa. Mä en itse ainakaan jaksa enää yhtäkään "koulukiusaaminen on syvältä, erilaisuus on rikkautta" -aamunavausta, vaikka se asia onkin tärkeä. Keksikääs siis jotain rrrrepäisevää. =)

• juuuri

ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
        Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
        Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =)

• lopputulos
        juuuri kirjoitti:

ajan takaa. Koulukiusaamis-aamunavauksia on ollut miljoona. Niitä ei enää kukaan jaksa. Musiikki on aina ollut perinteinen osa aamunavausta. Lopuksi on soitettu jokin kiva kappale.
        Jotain erilaista ja mielenkiintoista sen pitäisi olla. En vain tiedä mistä aiheesta.
        Löytyykö aihe-ehdotuksia. Olisin todella kiitollinen. =)

Eikös idols ole aika ajankohtainen aihe ja musiikki liittyy siihen oleellisesti.

• '89

Jos kellään teistä on yhtään koomikon vikaa, niin yks idea vois olla ihan sellanen, et otatte jonku ihn arkipäiväsen jutun ja käsittelette sitä silleen hauskasti! Meillä fysiikanope piti aamunavauksen haloista ja mun luokassa kaikki ainakin nauro ihan hysteerisinä:D Kuulostaa oudolta, mut tosi on;)

• ............................

piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
        niistä mitä laitetaan uuniin?

millaisen esitelmän hän piti?
        millä tavalla hän kertoi?

kerro vähän tarkemmin kiitos :)

• <3
        ............................ kirjoitti:

piti esitelmän haloista? :D siis puuhaloista?
        niistä mitä laitetaan uuniin?

millaisen esitelmän hän piti?
        millä tavalla hän kertoi?

kerro vähän tarkemmin kiitos :)

Tämä on yksi koomikkojen lempiaiheita, itsekkin olen joskus selittänyt aivan paskaa vesinokka-eläimistä pokkana ja kyllä se naurattaa. Itsellä pitää vaan olla niin hyvä pokerinaama kuin vain voi olla. Yksikin repeäminen pilaa koko vitsin, hymyilyäkään ei sallita. Pahan pistitte kyllä, aihe ei ole välttämättä tärkeä kunhan kerrotte sen ovelasti. Musiikiksi suosittelisin np: Pink Floyd - Money "Dark Side Of The Moon"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe