Kari Hirvonen

missä olet?

Tule pian takaisin laulamaan suoraan sydämiimme
äänes on niin mahtava, olet paras tangokuningas kautta aikojen.
Varmasti keikoillesi tulisi väkeä!

t."sanat leikkivät huulillas"

36

5900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppolallua

      keikoille laulamaan!

      • löytyy keikkakalenteri

        Kari on ilmeisesti alkanut keikkalemaan, kieltämättä
        hyvä ääni, ei voi kieltää :)
        Tsemppiä Karille!


      • Paras tangokuningas
        löytyy keikkakalenteri kirjoitti:

        Kari on ilmeisesti alkanut keikkalemaan, kieltämättä
        hyvä ääni, ei voi kieltää :)
        Tsemppiä Karille!

        Ehdottomasti Suomen paras mieslaulaja tällä hetkellä. Toteamukseni perustuu Karin hienoon ja harvinaisen puhtaaseen ääneen. Mies osaa laulaa ilman minkäänlaista ylimääräistä maneeria ja teatraalisuutta.
        Kari on taitelija ja hieman levoton. Auraviihde on taas liikeyritys ja niiden pillin mukaan toimiminen on varmaan vaikeaa esiintyvälle taitelijalle. Auraviihde saa pysymään tallissaan paljon mitättömiä laulajia, jotka tekevät nöyrästi keikkaa pienellä korvauksella.


      • rva kevät

        Toivotaan, että Kari jatkaa keikkailua, hyvä-ääninen laulajahan hän on ja annetaan artistien viettää vapaa-aikansa, miten kukin haluaa.


      • laulaja?
        Paras tangokuningas kirjoitti:

        Ehdottomasti Suomen paras mieslaulaja tällä hetkellä. Toteamukseni perustuu Karin hienoon ja harvinaisen puhtaaseen ääneen. Mies osaa laulaa ilman minkäänlaista ylimääräistä maneeria ja teatraalisuutta.
        Kari on taitelija ja hieman levoton. Auraviihde on taas liikeyritys ja niiden pillin mukaan toimiminen on varmaan vaikeaa esiintyvälle taitelijalle. Auraviihde saa pysymään tallissaan paljon mitättömiä laulajia, jotka tekevät nöyrästi keikkaa pienellä korvauksella.

        Suomessa on paljon parempi äänisiä mieslaulajia. Jorma Hynninen, Tommi Hakala jne.


      • Paras tangokuningas
        laulaja? kirjoitti:

        Suomessa on paljon parempi äänisiä mieslaulajia. Jorma Hynninen, Tommi Hakala jne.

        Olipa kaukaa haettu nuo esimerkit. Kyse oli ns. kevyen musiikin laulajista. Hynniset ym. laulajat tuskin esintyy nuorisoseurojen talolla
        tai työväentalolla. Pientä rotia kirjoitteluun.
        Kulttuuri on kulttuuria, myös ilman valtion erityistä tukea...'


    • ei kurapuntti

      Mikä helvetin naisten hakkaaja toi Kari Hirvonenkin sitten on.

      saatana saa ihan varmana pataansa kun nään.

      • pettynyt

        TÄYS KUSIPÄÄ SANON MINÄ!! ei ole mitään oikeutta mennä ketään hakkaamaan ilman syytä tai syynkään kanssa... MÄTÄNE HELVETISSÄ KARI!


      • Hänet tunteva
        pettynyt kirjoitti:

        TÄYS KUSIPÄÄ SANON MINÄ!! ei ole mitään oikeutta mennä ketään hakkaamaan ilman syytä tai syynkään kanssa... MÄTÄNE HELVETISSÄ KARI!

        Tuomitsemaan toista ihmistä!? Tuskin edes tiedät kuinka asiat ovat oikeasti menneet. Kari ainakin on rehellinen ja suorasanainen mies. Tästä "uhristaan" en menisi samaa sanomaan. Väkivalta on tietenkin aina väärin. Sitä en kiellä!


      • dggdgdgdg
        Hänet tunteva kirjoitti:

        Tuomitsemaan toista ihmistä!? Tuskin edes tiedät kuinka asiat ovat oikeasti menneet. Kari ainakin on rehellinen ja suorasanainen mies. Tästä "uhristaan" en menisi samaa sanomaan. Väkivalta on tietenkin aina väärin. Sitä en kiellä!

        minä satun tuntemaan uhrin.. tiedän kyllä miten on asiat menneet.. enkä ymmärrä miten kaikki uskovat sen mitä lehdissä lukee!!


      • ffffffffffffffff
        dggdgdgdg kirjoitti:

        minä satun tuntemaan uhrin.. tiedän kyllä miten on asiat menneet.. enkä ymmärrä miten kaikki uskovat sen mitä lehdissä lukee!!

        eikä kari rehellinen ole tässä asiassa ollut.. ja kun aikasempia rikoksia rupee ajattelemaan en karia puolustaisi missään tapauksessa.. julkisuus noussut päähän.


      • lurpi
        ffffffffffffffff kirjoitti:

        eikä kari rehellinen ole tässä asiassa ollut.. ja kun aikasempia rikoksia rupee ajattelemaan en karia puolustaisi missään tapauksessa.. julkisuus noussut päähän.

        kusipäitten kuningas.


      • ähtäriläinen
        lurpi kirjoitti:

        kusipäitten kuningas.

        Naisia joita kari on hakannut vuosien aikana on minun tietojen mukaan paljon...! ja sama meno jatkuu..
        Olen aivan varma, että jos kaikki naiset olisivat uskaltaneet tehdä rikosilmoituksen niin Kari istuisi juuri nyt "pitkää kakkua" mutta kun kaikki eivät uskalla.


      • pettynyt teihin "täyde...
        pettynyt kirjoitti:

        TÄYS KUSIPÄÄ SANON MINÄ!! ei ole mitään oikeutta mennä ketään hakkaamaan ilman syytä tai syynkään kanssa... MÄTÄNE HELVETISSÄ KARI!

        VOI KUULE HÄRKÄ! LUULETKO ETTÄ KAIKKI IHMISET OVAT TÄYDELLISIÄ!? KAIKILLA VOI OLLA JOSKUS AIKA KURJA MENNEISYYS, MUTTA KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN! PAHEMPAAKIN ON TAPAHTUNUT MONILLE IHMISILLE JA OVAT TEHNEET TODELLLA RAA`ASTI! SIIS PALJON PAHEMMIN!!! EN VAAN YMMÄRRÄ, HETI KUN ON JULKKIS KYSEESSÄ NIIN SE ON MAAILMAN LOPPU JA NIIN KIINNOSTAVA AIHE, JA KAIKKI ON PERSEESTÄ!!! HALOO!!!! TÄSSÄ MAAILMASSA SAIS KAIKKI IHMISET PASKAA NISKAAN JOS HALUAIS! JA KAIKKIA SAIS HAUKKUA YMS. JOS HALUAIS! SITÄ SAIS TODELLAKIN TEHDÄ JA PALJON!!!! SANO MUN SANONEENI, SÄ SEN HELVETIN JOSKUS NÄÄT JA SE ON VARMA!!! KATSOTAAN VAIKKA!!! VITUN PERSESILMÄ!!!!!!!! HOMO!! ÄLÄ KUULE YHTÄÄN HEVOSTELE SIELLÄ!!! TAI......


      • ähtäriläinen
        ähtäriläinen kirjoitti:

        Naisia joita kari on hakannut vuosien aikana on minun tietojen mukaan paljon...! ja sama meno jatkuu..
        Olen aivan varma, että jos kaikki naiset olisivat uskaltaneet tehdä rikosilmoituksen niin Kari istuisi juuri nyt "pitkää kakkua" mutta kun kaikki eivät uskalla.

        niin sanoppas???mistä sä sen tiedät? kyllä kuule on paras että kaikki karin läheiset tietävät sen itse paremmin kun kukaan muu teistä juorukelloista... se ei ole teiltä keneltäkään pois sen elämä! olisko sulla pokkaa tulla sanoo meille toi päin naamaa? hyvähän se tänne on kirjotella kun kukaan ei ole meistä mukamas näkemässä! Edestäs löydätte! xD hah hah...


      • pettynyt
        pettynyt teihin "täyde... kirjoitti:

        VOI KUULE HÄRKÄ! LUULETKO ETTÄ KAIKKI IHMISET OVAT TÄYDELLISIÄ!? KAIKILLA VOI OLLA JOSKUS AIKA KURJA MENNEISYYS, MUTTA KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN! PAHEMPAAKIN ON TAPAHTUNUT MONILLE IHMISILLE JA OVAT TEHNEET TODELLLA RAA`ASTI! SIIS PALJON PAHEMMIN!!! EN VAAN YMMÄRRÄ, HETI KUN ON JULKKIS KYSEESSÄ NIIN SE ON MAAILMAN LOPPU JA NIIN KIINNOSTAVA AIHE, JA KAIKKI ON PERSEESTÄ!!! HALOO!!!! TÄSSÄ MAAILMASSA SAIS KAIKKI IHMISET PASKAA NISKAAN JOS HALUAIS! JA KAIKKIA SAIS HAUKKUA YMS. JOS HALUAIS! SITÄ SAIS TODELLAKIN TEHDÄ JA PALJON!!!! SANO MUN SANONEENI, SÄ SEN HELVETIN JOSKUS NÄÄT JA SE ON VARMA!!! KATSOTAAN VAIKKA!!! VITUN PERSESILMÄ!!!!!!!! HOMO!! ÄLÄ KUULE YHTÄÄN HEVOSTELE SIELLÄ!!! TAI......

        TAI????:D Sillälailla, sähän näytät olevan ihan kari ITSE?:DD voi kuule, mistäs voisit tietää tunnenko henkilöitä vai enkä tunne ;D ja enhän mä tässä sen takia puhu että "juoruilisin" karista kun sattuu olemaan julkkis, ihan muista syistä. Faktaa tässä vaan yritellään selvittää.. uhrin kun tunnen niin olisi kiva kun kaikki tietäisivät minkälainen "kusipää" Kari todellisuudessa on! Harvat sen tietää harvat.....


      • pettynyt
        pettynyt kirjoitti:

        TAI????:D Sillälailla, sähän näytät olevan ihan kari ITSE?:DD voi kuule, mistäs voisit tietää tunnenko henkilöitä vai enkä tunne ;D ja enhän mä tässä sen takia puhu että "juoruilisin" karista kun sattuu olemaan julkkis, ihan muista syistä. Faktaa tässä vaan yritellään selvittää.. uhrin kun tunnen niin olisi kiva kun kaikki tietäisivät minkälainen "kusipää" Kari todellisuudessa on! Harvat sen tietää harvat.....

        Enkä ole ketään väittänyt täydelliseksi, koska kukaan ei ole sitä. Ja uskon todella vahvasti että olet jonkinlainen Karin sukulainen rivosta tekstistä päätellen. Enkä sen takia täällä puhu että haluaisin ns. "pilkata" Karia, minkäs sille vaan voi jos joku sattuu olemaan niin tyhmä että viatonta NAISTA rupee hakkaamaan. :) Eiköhän siinä vaiheessa pidä olla pää aikalailla SEKAISIN! :D


      • snow
        pettynyt kirjoitti:

        Enkä ole ketään väittänyt täydelliseksi, koska kukaan ei ole sitä. Ja uskon todella vahvasti että olet jonkinlainen Karin sukulainen rivosta tekstistä päätellen. Enkä sen takia täällä puhu että haluaisin ns. "pilkata" Karia, minkäs sille vaan voi jos joku sattuu olemaan niin tyhmä että viatonta NAISTA rupee hakkaamaan. :) Eiköhän siinä vaiheessa pidä olla pää aikalailla SEKAISIN! :D

        Eiköhan nämä asianomistajat hoida kännitappelunsa ihan itse. Kenenkään on turha paasata yhtään mitään. Helpommalla pääsee, kun hoitaa vaan omat asiansa ja pyytää taivaan isän suojelusta yllensä, ettei tällaista sattuisi kenellekään.Siunausta itse Karille ja muille ihmisille ketkä olivat tässä jupakassa osallisena. Toivottavasti saatte asianne kuntoon =) Tsemppiä!!Jumalan edessä olette kaikki yhtä arvokkaita kaikesta huolimatta=)


      • Lissu
        snow kirjoitti:

        Eiköhan nämä asianomistajat hoida kännitappelunsa ihan itse. Kenenkään on turha paasata yhtään mitään. Helpommalla pääsee, kun hoitaa vaan omat asiansa ja pyytää taivaan isän suojelusta yllensä, ettei tällaista sattuisi kenellekään.Siunausta itse Karille ja muille ihmisille ketkä olivat tässä jupakassa osallisena. Toivottavasti saatte asianne kuntoon =) Tsemppiä!!Jumalan edessä olette kaikki yhtä arvokkaita kaikesta huolimatta=)

        Taitaa olla niitä kateellisia taas liikkeellä, antaa nyt vaan ajan kulua eikä puukoteta "vyön alle", ennenkuin asiat puidaan...


      • ikävä
        pettynyt kirjoitti:

        TAI????:D Sillälailla, sähän näytät olevan ihan kari ITSE?:DD voi kuule, mistäs voisit tietää tunnenko henkilöitä vai enkä tunne ;D ja enhän mä tässä sen takia puhu että "juoruilisin" karista kun sattuu olemaan julkkis, ihan muista syistä. Faktaa tässä vaan yritellään selvittää.. uhrin kun tunnen niin olisi kiva kun kaikki tietäisivät minkälainen "kusipää" Kari todellisuudessa on! Harvat sen tietää harvat.....

        kuule, jos sulla on jotain asiaa, niin sä voit ihan multa itseltä kysymään jos on jotain epäselvää..?? hyvähän se on tänne kirjoitella kaikkee mutta päin naamaa ei ole pokkaa sanoa mitään.. miten siis vieläkin kiinnostaa puhua täällä kaikkee? täällä on tapahtunut paljon pahempiakin asioita ja ei paljon paskaakaan ketään tuomita, muuta kun JULKKIKSIA!! voi voi miten lapsellista... ja satutko muuten tietämääm, että kukapa sitä HUORAA ei tuntis siis JOHANNAAA? pitäis sekin huoli omasta perheestään ja antais ihmisten olla rauhas... se on se oikee kusipää...mä satun tuntemaan karin aika hyvin sattuneesta syystä, ja sen elämä ei ole teiltä pois.. parasta kun oma perhe ja läheiset tietävät todellisen syyn.. haloo, mieti vähän!? ;)


      • pettynyt
        ikävä kirjoitti:

        kuule, jos sulla on jotain asiaa, niin sä voit ihan multa itseltä kysymään jos on jotain epäselvää..?? hyvähän se on tänne kirjoitella kaikkee mutta päin naamaa ei ole pokkaa sanoa mitään.. miten siis vieläkin kiinnostaa puhua täällä kaikkee? täällä on tapahtunut paljon pahempiakin asioita ja ei paljon paskaakaan ketään tuomita, muuta kun JULKKIKSIA!! voi voi miten lapsellista... ja satutko muuten tietämääm, että kukapa sitä HUORAA ei tuntis siis JOHANNAAA? pitäis sekin huoli omasta perheestään ja antais ihmisten olla rauhas... se on se oikee kusipää...mä satun tuntemaan karin aika hyvin sattuneesta syystä, ja sen elämä ei ole teiltä pois.. parasta kun oma perhe ja läheiset tietävät todellisen syyn.. haloo, mieti vähän!? ;)

        JAHAJAHA, EI SITÄ NIMEÄ TÄÄLLÄ JAELLA KAIKILLE ASIATTOMILLE JOTKA EIVÄT SITÄ TIEDÄ! KUKAS ÄHTÄRILÄINEN SÄ MAHDOLLISESTI OLET KUN KERRAN TIEDÄT NIIN PALJON ASIOISTA, JOSPA SINÄKIN VAIN PITÄISIT OMISTA ASIOISTASI VAIN HUOLTA.. LUULISIN ETTÄ SE OLISI AIKA HYVÄ IDEA. EIKÄ MINULLA MITÄÄN EPÄSELVÄÄ TÄSSÄ OLE KERRO IHMEESSÄ KUKA OLET NIIN PIIPAHDAN KÄYMÄÄN, JOS JOTAIN EPÄSELVÄÄ ILMENEE? OLE HYVÄ JA JÄTÄ TÄMÄ JOHANNA RAUHAAN, SINUN EI TARVITSE NIMIÄ JAELLA EIKÄ MUUTENKAAN HAUKKUA IHMISTÄ JOTA TUSKIN EDES TUNNET! ETTÄ OLE IHA HILIJAA VAAN!!!!!! JA JOS SULLA ON JOTAI ASIAA TUU SÄ SANOO IHAN FACE TO FACE? :D


      • jaaba
        ikävä kirjoitti:

        kuule, jos sulla on jotain asiaa, niin sä voit ihan multa itseltä kysymään jos on jotain epäselvää..?? hyvähän se on tänne kirjoitella kaikkee mutta päin naamaa ei ole pokkaa sanoa mitään.. miten siis vieläkin kiinnostaa puhua täällä kaikkee? täällä on tapahtunut paljon pahempiakin asioita ja ei paljon paskaakaan ketään tuomita, muuta kun JULKKIKSIA!! voi voi miten lapsellista... ja satutko muuten tietämääm, että kukapa sitä HUORAA ei tuntis siis JOHANNAAA? pitäis sekin huoli omasta perheestään ja antais ihmisten olla rauhas... se on se oikee kusipää...mä satun tuntemaan karin aika hyvin sattuneesta syystä, ja sen elämä ei ole teiltä pois.. parasta kun oma perhe ja läheiset tietävät todellisen syyn.. haloo, mieti vähän!? ;)

        Kukas se taas oli heitetty pihalle tansseista? Eikö se juippi koskaan opi. Sehän on niin rauhallinen että... eikös se piessyt sen entisen tyttöystävänkin. Aika kuluu mukavasti käräjöidessä. Ei muuta kun linnaan kasvamaan.


      • lähipiiriläinen
        ikävä kirjoitti:

        kuule, jos sulla on jotain asiaa, niin sä voit ihan multa itseltä kysymään jos on jotain epäselvää..?? hyvähän se on tänne kirjoitella kaikkee mutta päin naamaa ei ole pokkaa sanoa mitään.. miten siis vieläkin kiinnostaa puhua täällä kaikkee? täällä on tapahtunut paljon pahempiakin asioita ja ei paljon paskaakaan ketään tuomita, muuta kun JULKKIKSIA!! voi voi miten lapsellista... ja satutko muuten tietämääm, että kukapa sitä HUORAA ei tuntis siis JOHANNAAA? pitäis sekin huoli omasta perheestään ja antais ihmisten olla rauhas... se on se oikee kusipää...mä satun tuntemaan karin aika hyvin sattuneesta syystä, ja sen elämä ei ole teiltä pois.. parasta kun oma perhe ja läheiset tietävät todellisen syyn.. haloo, mieti vähän!? ;)

        kyllä omaiset ja lähipiiri tietää että kari on väkivaltainen alkoholisti. ja kaikki muutkin jotka karin tuntevat. sitä on turha peitellä. On pistänyt asiansa pilalle oikein perusteellisesti. Tuleeko miestä ollenkaan? epäilen. Vässykkä...


      • mut ihanaääninen
        lähipiiriläinen kirjoitti:

        kyllä omaiset ja lähipiiri tietää että kari on väkivaltainen alkoholisti. ja kaikki muutkin jotka karin tuntevat. sitä on turha peitellä. On pistänyt asiansa pilalle oikein perusteellisesti. Tuleeko miestä ollenkaan? epäilen. Vässykkä...

        laulaja, ehkäpä Kari rauhoittuu, kun ikää tulee, kaikkien aikojen parasääninen tangokuningas:) tsemppiä Karille!


      • maikeli
        pettynyt kirjoitti:

        TÄYS KUSIPÄÄ SANON MINÄ!! ei ole mitään oikeutta mennä ketään hakkaamaan ilman syytä tai syynkään kanssa... MÄTÄNE HELVETISSÄ KARI!

        Tollanen ruikuttaja joutaa itse mätänemään helvetissä. Taidat itsekin olla naisten hakkaaja, kun noin ottaa kupoliin, ja itsehillintä pettää.


      • kyllä näin on
        Lissu kirjoitti:

        Taitaa olla niitä kateellisia taas liikkeellä, antaa nyt vaan ajan kulua eikä puukoteta "vyön alle", ennenkuin asiat puidaan...

        julkiksilla pitää olla korkeampi moraali kuin tavallisilla ihmisillä. hehän ovat monelle esikuvia ja käyttävät julkisuutta hyväkseen tavoittensa saavuttamiseksi.kumma kun heistä ei saisi kirjoittaa mitään, tosiasioita jotka ovatkin totta, jos joku on naisen hakkaaja niin on.tai vanhasesta, tukiaisesta,ruususesta ,nykäsestä ja monista muista.


      • sivusta seuraillut
        maikeli kirjoitti:

        Tollanen ruikuttaja joutaa itse mätänemään helvetissä. Taidat itsekin olla naisten hakkaaja, kun noin ottaa kupoliin, ja itsehillintä pettää.

        Ei pelkällä lauluäänellä elämässä pitkälle pötki.

        Sehän on mukiloinu jokikisen naisensa vaikka kuinka monet kerrat, ja ainoat sen puolustajat on näköjään sen tänne salanimillä kirjottelevat perheenjäsenensä, säälittävää...

        Linnaan se kuuluu ennenkö tappaa vielä jonkun..!!


      • Karin fani
        sivusta seuraillut kirjoitti:

        Ei pelkällä lauluäänellä elämässä pitkälle pötki.

        Sehän on mukiloinu jokikisen naisensa vaikka kuinka monet kerrat, ja ainoat sen puolustajat on näköjään sen tänne salanimillä kirjottelevat perheenjäsenensä, säälittävää...

        Linnaan se kuuluu ennenkö tappaa vielä jonkun..!!

        ..niin onk täällä jotain, joka voi kiven ensimmäisen heittää ja kuka syyttömönä sattui syntymään????

        Kari on tangokuningas ylitse muiden, ihana ääni ja ainakin itse tykkään, että on ihana esiintyjä, joka ottaa yleisön mukaansa, toivon Karille kaikkee hyvää ja paljon lauluvuosia, olet PARAS tangokuningas vuosiin, mitä tiedän.

        Älä välitä Kari kateellisten ja ilkeiden ihmisten kommenteista, sääliksi käy heitä,
        mutta ehkä heillä itsellä on niin huonosti asiat, että täytyy toisia mollata!


      • -tangontulkitsija-
        Karin fani kirjoitti:

        ..niin onk täällä jotain, joka voi kiven ensimmäisen heittää ja kuka syyttömönä sattui syntymään????

        Kari on tangokuningas ylitse muiden, ihana ääni ja ainakin itse tykkään, että on ihana esiintyjä, joka ottaa yleisön mukaansa, toivon Karille kaikkee hyvää ja paljon lauluvuosia, olet PARAS tangokuningas vuosiin, mitä tiedän.

        Älä välitä Kari kateellisten ja ilkeiden ihmisten kommenteista, sääliksi käy heitä,
        mutta ehkä heillä itsellä on niin huonosti asiat, että täytyy toisia mollata!

        voi ku joskus pääsis keikalle ihan livena kahtoon, eipä ole viel tullu mahdollisuutta, mutta ihannaa jos josku pääsisi.


      • ja äkkiä kanssa
        -tangontulkitsija- kirjoitti:

        voi ku joskus pääsis keikalle ihan livena kahtoon, eipä ole viel tullu mahdollisuutta, mutta ihannaa jos josku pääsisi.

        Kaivataan tansittavaa musiikkia ja hyvää lauluääntäsi, usko nyt jo, heti keikoille!!!!


      • karilla päähän
        ja äkkiä kanssa kirjoitti:

        Kaivataan tansittavaa musiikkia ja hyvää lauluääntäsi, usko nyt jo, heti keikoille!!!!

        noussut, ja ilman syytä. Kyllä se on jo kaikille tullut selväksi. Ja hitto miten äimäsen näkönen jätkä, hyi helvetti. Laulakoon karaokea jossain peräbaarissa nyrkin kokosine kantasormuksineen. Jos oisin mies, niin pyyhkäsisin kunnolla nokkaan jos vastaan tulis.


      • olet kateellinen
        karilla päähän kirjoitti:

        noussut, ja ilman syytä. Kyllä se on jo kaikille tullut selväksi. Ja hitto miten äimäsen näkönen jätkä, hyi helvetti. Laulakoon karaokea jossain peräbaarissa nyrkin kokosine kantasormuksineen. Jos oisin mies, niin pyyhkäsisin kunnolla nokkaan jos vastaan tulis.

        kyllähän sen tuosta huomaa.
        Kari on hyvä laulaja, ei sinun kannata kadehtia, hommaa itsellesi
        kantasormuksia, rahalla niitä saa. (jos on rahaa)


    • Hra. Takkunen

      Kuka?

      • mietipä sitä

        siinä sulle duunia:))))))


      • Hra. Takkunen(skitsofre)
        mietipä sitä kirjoitti:

        siinä sulle duunia:))))))

        Jysy Tolkuton?


    • Susannatäti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe