Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

asunto Alanyasta

- valmis auttamaan -

Oletko ajatellut asunnon ostamista Alanyasta? Olisitko halukas ostamaan asunnon Alanyasta?? Olisi tarjolla valmistumaisillaan olevia, mutta myös valmiita asuntoja.
Jätä viestiä niin kerron lisää!!

21

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taida uskaltaa

      ostaa asuntoa tuolta täällä hetkellä vähän tulenarka paikka

      • Kezban

        Mihin perustat väitteesi?Oletko itse kaynyt Alanyassa ja todennut etta pommit tippuu niskaan vai miten?Meita on liki 500 suomalaista perhetta, jotka ovat ostaneet loma-asunnon Turkista ja eritoten Alanyasta.Jos perustat lauseesi Suomessa nakyviin uutisiin sen sijaan etta olisit itse kaynyt ja asunut Alanayssa viin uskoisin sinun ajattelevan toisin!Kauniimpaa paikka ei ole.Kaupungin johto on panostanut ympäristön siisteyteen, kauneuteen, järjestyksen valvontaan, palveluihin.Turisteja häiritseviin yrittäjiin tartutaan kovalla kadella.Paikka pannaan kiinni viikoksi tai pariksi ja omistaja saa isot sakot.
        Itse olen asunut Alanyassa puolet vuodesta jo 7 vuoden aikana.Käsitykseni Alanyasta on muuttunut aina vain paremmaksi.
        Tänne on perustettu myös Suomi-Alanya seura jossa jäsenia yli 250.www.alanyalaiset.net.
        Kiinteistöjen arvot ovat nousseet tasaiseen tahtiin.
        Täällä pärjaa myös pelkällä suomen kielella.


      • asunnon omistaja

        Ostin asunnon Alanyasta tänä keväänä ja voin sanoa, että se ei ole mitenkään tulenarka paikka. Olen lomaillut turkissa ainakin 10 kertaa ja pisimmät pätkät 3kk. Olin aikaisemmin vuokralla samassa talossa ja ostin asunnon kun ihastuimme siihen perheen kanssa. Kaupat oli helppo tehdä kun tiesi, että taloyhtiössä hommat hoituu ja kaikki on viimeisenpäälle. Olen myös ajanut autollani Alanyaan euroopan ja turkin halki eikä mitään ongelmia turkin kansalaisten tai viranomaisten kanssa ole ollut. Päinvastoin olen aina saanut ystävällistä ja loistavaa palvelua jollaista ei suomesta koskaan saa. Tässä vielä Vastalause niille jotka kehottavat ostamaan asunnon espanjasta tai jostain muusta. Turkin rannikko sijaisee samoilla leveysasteilla kun espanjakin ja aurinkopäiviä on yli 300 vuodessa, Tammikuussa saattaa hyvinkin olla 20 lämmintä aurinkoisena päivänä. Turkissa rikollisuus on vähäisempää ja Turkissa ei tarvitse pitää kaltereita ikkunassa niinkuin Espanjassa ja palvelu on paljon parempaa. lisäksi espanjan asuntojen hinnat ovat 2-3 kertaa kalliimmat. Eli Lets go Turkey ! Alkaa jo olla lets go meininki ja saletisti natsaa !!!!!


    • asunto alanyasta

      www.rivierainvest.com

      • borkki

        loma-asuto turkista? jo on aikoihin...


      • Granada Residence

    • Onnellinen Alanyassa

      Itse ostin Asunnon Alanyasta tana vuonna Toukokuussa. Menin ihan sattumalta suureen kiinteistonayttelyyn, jossa melkein kaikki tyontekijat puhuivat Suomea!? Kerroin mita etsin, ja seuraavana paivana minut haettiin hotellilta ja minulle naytettiin asunto, joka vastasi kaikkia toiveitani. Sain todella hyvaa palvelua ja voin suositella lampimasti. Sain myos pankkitilin avattua seka asumisluvan muutamassa paivassa. Heidan webbisivut ovat www.firstalanya.com

      • Turkki jees

        Vaikuttaa ihan jees-paikalta.
        Pitääpä tutustua lähemmin.


    • Miksi ei

      Hyvä telkkariohjelma tuli Alayasta.ja sen asunnoista.

    • Alanya fani

      Ostettiin sit mekin asunto Turkista,, Kyllästyin vuosien varrella kattelemaan, ko kaikki aurinkopetit varattiin jo kukon pierun aikaan. Ja viimeinen niitti, ett jengi ei ottanut pyyhkeitä pois koko yönä... Nooh, te, joilla on Alanyassa loma-asunto ollut, niin vinkkejä voisitte heitellä uudisasukkaalle :D....mitä kantsii ottaa huomioon...,

      • katoppa

        Facebookista löytyy näköjään turkin suomalaisten sivut.


    • I <3 Alanya

      Hei olis kiva tietää että miten sais vuokrattuu kivoja asuntoja Alanyasta, jotka ei olis mitenkään kamalan hintavia (opiskelijabudjetilla nimittäin rajansa) ja joihin vois majottua helposti 2-4 ihmistä. Ja suuri plussa olis jos sen asunnon vuokraan sisältys vesi ja sähö eikä se sijaitsis millään ns huonolla alueella. Onko tämmöstä ees mahollista löytää, vai onko vaatimustaso liian korkea?

    • Turkkiin

      Tarve ja resurssit eivät taida olla ihan sopusoinnussa, yrittäkää kuitenkin!

    • Kiinteistöt Alanya

      Itse ostin Asunnon Alanyasta tana vuonna Toukokuussa. Menin ihan sattumalta suureen kiinteistonayttelyyn, jossa melkein kaikki tyontekijat puhuivat Suomea!? Kerroin mita etsin, ja seuraavana paivana minut haettiin hotellilta ja minulle naytettiin asunto, joka vastasi kaikkia toiveitani. Sain todella hyvaa palvelua ja voin suositella lampimasti. Sain myos pankkitilin avattua seka asumisluvan muutamassa paivassa. Heidan webbisivut ovat http://www.atamelrealty.com/

      • Kiinteistötietoinen

        Taidat mainostaa omaa bisnestä kun et osaa kirjoittaa Ä:tä.


    • asuntoja Alanyassa

      [ www.rivierainvest.net ]
      Näitä asuntoja Alanyassa rakennetaan parhaillaan Obaan joen rannalle ja ne sijaitsevat vain 400 metrin päässä rannasta. Voit ostaa uuden asunnon todella hyvään hintaan keskeiseltä paikalta Obaa ja tehdä hyvän sijoituksen. Rakennus valmistuu toukokuussa 2013.

    • Archie

      No, kerro lisää!

    • turkis
    • asunto turkista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe