Täyttelin taas vauvakirjaa ja siellä kysyttiin, että kellä julkisuudenhenkilöllä on sama syntymäpäivä kuin vauvalla.
Mites teillä?
Meillä Napoleon! :D (siis se keisari)
julkkisten syntymäpäivät
22
2864
Vastaukset
- mutsi87
meillä myös vauvakirjassa kysytään samaa.. mistä saisi tietää ketkä julkkis ihmiset on syntynyt samana päivänä kuin vauvani?
- [nipa]
on samana päivänä syntynyt laulaja jimi pääkallo ja kirjailija veijo meri.
Ainakin www.wikipedia.org löytyy kun kirjoittaa hakusanaksi esim. 31. joulukuuta. - Elfarran
[nipa] kirjoitti:
Ainakin www.wikipedia.org löytyy kun kirjoittaa hakusanaksi esim. 31. joulukuuta.hyvä tapa etsiä!
Minä eilen hain jollain horoskooppeihin liittyvällä Google -haulla, mutta tuo sun tapa oli hyvä!
Meidän tytöllä näyttäs Wikipedian mukaan olevan sama synttäri myös Jorma Ollilan kanssa :) - saa..
[nipa] kirjoitti:
Ainakin www.wikipedia.org löytyy kun kirjoittaa hakusanaksi esim. 31. joulukuuta.selville synttäreitä tuolta.Mikäköhän vikana?
- Elfarran
saa.. kirjoitti:
selville synttäreitä tuolta.Mikäköhän vikana?
mä ainakin löysin:
Avasin sivun www.wikipedia.fi
Kirjoitin hakukenttään "15. elokuuta"
Sitten siihen tuli sivu, jonka yksi väliotsikko oli "syntyneitä".
En tiedä sitten onko kaikista päivistä siellä tiedot vai vain joistain.
- pimpu
on ainakin pyhä Lucia ja tais olla Amy Lee ainakin.
- annette*
Kyllä nyt Elfarran meidän pääsiäisen pilasit! :)
Meidän tytöllä on nimittäin sama syntymäpäivä kuin Jammu Siltavuorella. (Hyväksikäytti ja tappoi joskus ammoisina aikoina kaksi 8-vuotiasta tyttöä.) Onneksi myös Winona Ryder on syntynyt samana päivänä.- ei paljoo parempi
tuo Winona Ryder jos on se näyttelijä ni se on jääny kiinni myymälävarkaudesta!!
- henki
neiti on syntynyt samana päivänä kun stephen king. Siis jos en katsonut aivan väärin.
- että.....
Napoleon ei ole viettänyt synttäreitä enää vuosiin!
- poitsulla
synttärit samana päivänä ku jasper pääkkösellä=)
- äiti 01/07
tytöllä samana päivänä viettelee synttäripäiviä ainakin A.A Milne, Kevin Costner, Oliver Hardy...
- ja puh
Grace Kelly, Charles Manson (!!!!) ja Janina Frostell. Hyödyttikö?
- meppe
Newton, Humphrey Bogart, Annie Lennox, Tuomas Holopainen
- Ringo Starr!!!
meppe kirjoitti:
Newton, Humphrey Bogart, Annie Lennox, Tuomas Holopainen
Jaa muut hiukan tuntemattomampia;)
- joululapsi
Tarja Halonen, Riky Martin ja Lemmy (Motörheadin laulaja). Joulun lapsi kun on, niin sitten on vielä se yksi tunnettu heppu...;D
- Tzeni
24. syyskuuta.. ketä julkkuja kun en saa itse auki.. kiitos!!
- Elfarran
Tzeni kirjoitti:
24. syyskuuta.. ketä julkkuja kun en saa itse auki.. kiitos!!
Eli mm. vuonna 1942 Ilkka Lipsanen
- 19.3
Meillä oli Bruce Willis!!! Ja muut olikin aivan tuntemattomia...
Mutta myöskin Konginkankaan bussiturma oli ko. päivänä... :( - syntymäpäivänä
on näköjään kuuluisia synty mm.
madonna, jari sillanpää,karl fazer
ja kuolleita on elvis. - keisarillista...
Meillä myös samana päivänä naperon synttärit!!
- äity2007
tuolla haulla löytyi mm. J.J Lehto, Kaarle V ranskan kuningas, Eino Grön, Eija Ahvo ja Justin Timberlake :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846