Kevät tulee tuota pikaa ja NAHKAPUKUISET motoristit.Nastaa olla huoltsikalla duunissa ja näkee ihan läheltä NAHKAPUKUISIA motoristeja.Kiva vertailla erilaisia NAHKAPUKUJA miten ne rutisee,narisee ja natisee ja muten NAHKAPUVUT tuoksuu nahkalle ja katsella kellä on kireä NAHKAPUKU ja kellä ei ja millaisia erimerkkisiä NAHKAPUKUJA motoristeilla on!Tosin liian monella on sellainen tyttömäinen kangashaalari = pilkkuhaalari.Niille sitten voi naureskella itsekseen tiskin takana.
NYT NE
14
626
Vastaukset
Vieläkö aihe kiinnostaa?
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
sitzbankfan kirjoitti:
Joo kukakohan siellä mahtaa olla
Onko sillä väliä jos asia kiinnostaa?
- Anonyymi
sitzbankfan kirjoitti:
No jos vaikka livejuttu syntyis
Millainen juttu kiinnostaisi?
- Anonyymi
Kohta ne taas tulee!!!
- Anonyymi
sitzbankfan kirjoitti:
Hyvä että tulevat
Niin kyllä on,
- Anonyymi
Kaevoin vanhan jaawan vintin perukoelta. Vielä tuo läht kääntiin eka polokasulla. Savua tuprautti oekkeenkin kunnolla mutta niihä nuo jaawat aena. Emäntee hookuttelin pikku lenkille kirkolle mut ee oekkeen lämminy ajatukselle Ku on niin kylymä ilma. Vetäisin vanahat nahka chapsit jalakkaan ja saetakin piälle. Tietennii kyrpärä ja nahka runkkaset. Eipä paleltana yhtää
- Anonyymi
Kyllä ei tuu aikaista kevättä tänä kesänä , toivottavasti ees myöhäinen.....ja sitten se kesä menikin jo !
- Anonyymi
Teboili kassatäti kostuu heti kun pihaan pörähtää Jawa kerho!😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171