Baariturnaukset?

Jortsu

Mitäs se Suomen laki sanoo siitä, voiko baarin asiakkaat pelata baarin pokkakamoilla turnauksia keskenään rahasta?

7

3564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadasdsd

      Läheisessä baarissa viikottainen virallinen freeroll texas -ilta ja sen jälkeen rahapeliä. Baarin omistaja ainakin sanoi, että täytyy oottaa että asiakkaat (muut kuin pokerinpelaajat) ovat lähteneet ja sitten pelataan. Eli tuskin asiaa kovin hyvällä katsotaan, en kyllä sen tarkemmin tiedä.

      • Tuo

        Laitontahan tuo on.. Mut vois iha hyvin olla laillistakkin.. Teidän baarissa on HYVÄ meininki:D Muut pois ja pokeria pelaan! Oikee asenne :D


      • Jeppe joo
        Tuo kirjoitti:

        Laitontahan tuo on.. Mut vois iha hyvin olla laillistakkin.. Teidän baarissa on HYVÄ meininki:D Muut pois ja pokeria pelaan! Oikee asenne :D

        Sinä oot muuten anaalia nuoleva paska.


    • Anonyymi

      Ilmais turnaus on ainakin laillinen jossa asiakkailta ei veloiteta rahaa ja jaetaan palkinnoksi drinkki lippuja . Tämän jälkeen saatetaan pelata toki toinen peli jossa palkinnot kerätään pikkurahoista 5.€En tiedä meneekse sitten laittomaksi. Mun mielestä ei ole uhka peliä.. Ei

    • Anonyymi

      Mä tiedän baareja tai lähinnä bubeja jossa pelataan ja niissä ei ole mitään freerolleja vaan ihan 5-10€ sitatreita.

      Moni ei ehkä tajua, että tuo on laitonta tai en osaa sanoa kun en ole mikään juristi. Käsittäkseni ainakin freerollin saa järjestää niin, että palkintoina on vaikka jotain drinkkilippuja. Noitakin on... Niin ainakin tuo freerolli menee ihan lakien mukaan, mutta en tiedä jos panoksena on 5€ niin meneekö se sitten laittomaksi. vaikea sanoa. No ainakin paljon piemepiä pelejä nuo on mitä veikkauksen laillisissa paikossa tampereen ja helsingin casinot.

    • Anonyymi

      On laillista pelata kun pelaa järkevillä summilla. Linjavetona on n.100e häviö per päivä.

      -Mikäli jonkun tappiot isompia ollaan linjauksen ulkopuolella
      -Mikäli ravintola osallistuu järjestävänä tahona on laitonta

      Eli mikäli pelaajat keskenään organisoi ja pelaa pienehköillä panoksilla ei mitään ongelmaa pelata rahasta. Tarkistettu poliisihallitukselta.

      • Anonyymi

        Mäkin tiedän tempereella baareja jossa pelataan. kysehän on toki ihan pikku rahoista 5-10€ sit ja go. turnauksia.

        Mitenkään noita ei kuitenkaan mainosteta tai markkinoida. Kysehän on ihan puhtaasti vain siitä, että yritetään baariin saada viikolla tai sunnuntaisin asiakkaita, koska baarien asiakasvirta keskittyy vain pe-la iltoihin ja koska viikolla on hiljaista yritetään saada lisää asiakkaita pokeri pelien, bingojen ja tietovisojen kautta myös viikolle iltaisin. Oon huommanut kyllä, että pelien järjestämistä yritetään tumbata sille jakalle eli ikäänkuin ravintola ei osallistuisi siihen tai sitten annettaan sellainen kuva, että kysyeessä olisi ilmaisturnaus, mutta sitten kuitenkin kun meet kerätään 5€ No kuitenkin millään isoilla rahoilla baarissa ei peleta., Veikkauksella ihan laillisessa paikassa tampereen ja helsingin casinolla nuo pelit vasta isoja mielestäni onkin ei sinne huvata ainakaan itesäni pelaan jollain 2,5/2,5 € blideilla. Toki tuossa syy taas on se miksi veikkaus ei järjestä pienemmän rahan pelejä on se, että pienistä peleistä ei saa kerättyä tarpeeksi rakea. Lisäksi jos olis veikkauksella pinen rahan pelejä ne keräisi ruuhkaa. Joten on ihan hyvä, että noita baari pelejäkin on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe