Tietääkö kukaan, mikä on se Paulan kappale, joka alkaa ns. puheella... en muista sanoja, mutta kyse on jostain lähdöstä tai lennosta....erittäin vanha kappale. "Joko nyt, joko nyt...." Mielestäni lapsi tavallaan ajattelee tai puhuu sen tilanteen... Todella selkeää, mutta avautuuko tämä juttu kenellekkään???
Mikä biisi????????
Saddari
4
660
Vastaukset
- mie45
Olisko Kapteeni Aika
- ......
"Joko nyt päästään matkaan, joko nyt täyttyvät toiveet,..."
- aoaa
kappale kapteeni aika
- koivuniemifani_12V
Oiskohan kapteeni aika se alkaa näin:
(täällä kapteeni aika lento nuoruuteen valmiina lähtöön)posket hehkuvat odotusta joko nyt joko nyt päästään matkaan joko nyt täyttyvät toiveet oi Kapteeni aika kertokaa meille nuoruudesta,mutta kapteeni aika vain hymyilee koska tulevaisuus kertoo itsestään
Ja tosiaa koivuniemi on hyvä laulaja ja oon 12v ja poika heh luokkalaiset pilkkaa mut en välitä hyvä ääni ja hyvät kappaleet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848