Olen sitä mieltä että haukkujille ei kannata vastailla mitään. Se vaan provosoi heitä entistä enemmän. On parasta suhtautua heihin kuin he olisivat ilmaa.
Huomasin vaan kun lueskelin noita juttuja niin siel on pari sellasta tyyppiä jotka vaan herjaa kirjottajia. Jätetään heidät jatkossa omaan arvoonsa.Hyvää pääsiäistä :)
Haukkujille...
5
1545
Vastaukset
- pipi
Sitä paitsi se on varmaan yks ja sama typerä tyyppi, jolla ei oo muuta tekemistä!
- aiemmin
Minua kiusattiin heti ensimmäiseltä luokalta yläasteelle rumien korvieni vuoksi. Äitini sanoi jatkuvasti että älä kuuntele. Jos olisin jo heti alussa käynyt jonkun kurssin jonka opeilla olisin voinut antaa selkäsaunan näille kiusaajille niin olisin säästynyt monilta itsetunto-ongelmilta aikuisena. Joskus vain vanhemmat ja opettajat eivät voi asialle tehdä mitään joten silloin lapsen pitäisi.
- tasa-arvoa
eivät näy täällä netissä niin vältyt kiusaamiselta.
- nimimerkille....
tasa-arvoa kirjoitti:
eivät näy täällä netissä niin vältyt kiusaamiselta.
Sinun tyhmyytes ainakin paistaa läpi tänne nettiin!
- blondi-72hki
totta ja näin kannattaa toimia;)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390