Elikkä olen nyt päivää käyttänyt antibiootti silmätippoja ja joka kerta kun olen niitä laittanut suussa alkaa maistua todella pahalle, se johtuu siis siitä että lääke pääsee jotenkin suuhuni. Siispä nyt kysynkin kuinka vaarallista se oikein on`?
silmätipat maistuu
9
14652
Vastaukset
- Tipat
Montako päivää ? Mihin silmäsairauteen? Vaarallista
- a.p.
pari päivää, silmätulehdukseen
- ja sulje
a.p. kirjoitti:
pari päivää, silmätulehdukseen
kyynelkanavat eli paina silmien sisänurkkaa noin min ajan - ei maistu ja vaikuttaa oikeaan paikkaan.
- Akvakolli
Määrä on mitätön,mitäpä se mahassa haittaisi jos ei silmässäkään.Maku voisi olla tietty parempikin mutta tietääpä ainakin silmien "poistoröörien"olevan auki nieluun.
- Anonyymi
Suun kautta nautittuna aiheuttavat myrkytyksen mutta eipä muuta. Silmän sisänurkkaa painamalla estetään lääkkeen valuminen suuhun kuten tuossa jo todettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suun kautta nautittuna aiheuttavat myrkytyksen mutta eipä muuta. Silmän sisänurkkaa painamalla estetään lääkkeen valuminen suuhun kuten tuossa jo todettiin.
Keskustelu oli aloitettu 16 v sitten, joten eiköhän ne tipat ole jo laitettu ?
Ja kysyjä/aloittaja tuskin on kuollut tippoihin.
- Maistuu
On pelkästään hyvä asia, että antibioottitipat menevät myös kyynelteihin, koska siellähän bakteerit tykkäävät pesiäkin. Sidekalvo puhdistuu paljon nopeammin pöpöistä kuin kyyneltiet.
- yhtään vaarallista.
On ihan normaalia että ne maistuu. Silmätipat pääsee kyynelkanavaa pitkin nenään, josta nenänieluun - sitten ne maistaa. Ei haittaa mitään.
- Anonyymi
Paina silmäkuoppaa eli nenänpuoleista silmäkulmaa noin minuutin ajan tipan ottamisen jälkeen. Silmätippa valuu silmäkulmasta nieluun aiheuttaen pahan maun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113