häämatkalle lapsi mukana

mumma

Me ollaan lähdössä häämatkalle joulu/tammikuussa, lapsi mukana 2 v.
Ideoita otetaan vastaan,

12

3594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee lapsi mukaan

      ensi kesän häämatkalle, kaksivuotias hänkin. Kahdestaan olisimme tietty halunneet lähteä, mutta kun ei onnistunut niin ei onnistunut. Nyt on sitten mentävä lapsen ehdoilla, ehtii kai sitä sitten joskus myöhemmin reissaamaan kahdestaankin.

    • Mr. Skeippi

      Tuli minulle vain, että lapset kannattaa hankkia vasta avioliitossa. -.- Mitä te sillä enää teette kun kusitte deffan?

      • puhetta

        Lasten hankkiminen kuuluu vasta avioliittoon. Ei tule silloin häämatkalle lapsia mukaan. Ei ollut minulla, eikä ole varmaan ollut monella muullakaan!


      • tähän päivään
        puhetta kirjoitti:

        Lasten hankkiminen kuuluu vasta avioliittoon. Ei tule silloin häämatkalle lapsia mukaan. Ei ollut minulla, eikä ole varmaan ollut monella muullakaan!

        Aika paljon nykyään tehdään asioita toisin kuin mummot aikoinaan. Meillä oli kaksi vuotta sitten lapset mukana häämatkalla. Valittiin kohde jossa oli Bamse-clubi, muksut itse olivat kerhosta ihan innoissaan, ja meille jäi omaa aikaa muutomia tunteja joka päivä viettää kahdenkeskistä aikaa. Toimi hyvin, kaikki tyytyväisiä. Se nyt vaan on maksu siitä että on "synnissä rypenyt" ja esiaviollista seksiä harrastanut, ja aika harvassa taitaa olla ne jotka eivät olisi, niin toki sitten tämäkin elämän kohokohta jaetaan perheen kesken. Ei olisi tullut mieleenkään sulkea lapsia ulkopuolelle.


      • tajua mitä
        tähän päivään kirjoitti:

        Aika paljon nykyään tehdään asioita toisin kuin mummot aikoinaan. Meillä oli kaksi vuotta sitten lapset mukana häämatkalla. Valittiin kohde jossa oli Bamse-clubi, muksut itse olivat kerhosta ihan innoissaan, ja meille jäi omaa aikaa muutomia tunteja joka päivä viettää kahdenkeskistä aikaa. Toimi hyvin, kaikki tyytyväisiä. Se nyt vaan on maksu siitä että on "synnissä rypenyt" ja esiaviollista seksiä harrastanut, ja aika harvassa taitaa olla ne jotka eivät olisi, niin toki sitten tämäkin elämän kohokohta jaetaan perheen kesken. Ei olisi tullut mieleenkään sulkea lapsia ulkopuolelle.

        edellä tarkoitetaan. Siis sitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten hankitaan lapsia, jos saadaan. Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa. Jopa 10 vuotta asutaan yhdessä ja sitten tuumataan, että pidetäänpäs oikein kirkkohäät, kun on jo viisi lastakin!


      • tähän päivään
        tajua mitä kirjoitti:

        edellä tarkoitetaan. Siis sitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten hankitaan lapsia, jos saadaan. Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa. Jopa 10 vuotta asutaan yhdessä ja sitten tuumataan, että pidetäänpäs oikein kirkkohäät, kun on jo viisi lastakin!

        Nyt on kyllä eksytty aiheesta, kun tästä aletaan vääntään, mutta en myönnä että moraalini olisi löyhä siksi että lapset on hankittu ennen naimisiin menoa. Se vaan on niin että biologinen kello tikittää, ja jos se oikea osuu kohdalle vähän myöhässä, niin on mielestäni pienempi riski elämässä tehdä ne lapset ensin, ja katsoa sitten miten käy. Jos raskaudesta ja vauvaiästä selviää parisuhde niin se vaan vahvisuu ja kestää mitä vaan. Nykyään ihmiset eroaa niin helpolla, heti kun ensimmäinen vastmäki tulee, se vasta löyhää moraalia on...


      • afgsdag
        tajua mitä kirjoitti:

        edellä tarkoitetaan. Siis sitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten hankitaan lapsia, jos saadaan. Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa. Jopa 10 vuotta asutaan yhdessä ja sitten tuumataan, että pidetäänpäs oikein kirkkohäät, kun on jo viisi lastakin!

        PAINU VITTUUN VANHOILLISEN PASKAMORAALIS KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • samoin!
        afgsdag kirjoitti:

        PAINU VITTUUN VANHOILLISEN PASKAMORAALIS KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sinne sinä olet varmaan ehkä ennen papin aamenta painunutkin!


      • no voi...
        tajua mitä kirjoitti:

        edellä tarkoitetaan. Siis sitä, että ensin mennään naimisiin ja sitten hankitaan lapsia, jos saadaan. Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa. Jopa 10 vuotta asutaan yhdessä ja sitten tuumataan, että pidetäänpäs oikein kirkkohäät, kun on jo viisi lastakin!

        "Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa."

        Ai naisilla vaan? Entä miehillä?

        Muutenkin voisit hieman miettiä ennen ku alat arvosteleen muitten avioliittoja tässä keskustelussa, kun puhutaan lasten mukaanottamisesta häämatkalle...

        Mukavaa häämatkaa kaikille sinne aikoville, lapsia tai ei! :)


      • Hannu
        no voi... kirjoitti:

        "Nykyajan naisilla on moraali löysä tässä asiassa."

        Ai naisilla vaan? Entä miehillä?

        Muutenkin voisit hieman miettiä ennen ku alat arvosteleen muitten avioliittoja tässä keskustelussa, kun puhutaan lasten mukaanottamisesta häämatkalle...

        Mukavaa häämatkaa kaikille sinne aikoville, lapsia tai ei! :)

        Ensin tehdään lapset ja sitten etsitään se oikea?
        Juu ja sen huomaa, kun niitä idiootti/kusipää yh-lapsia raitilla katselee ja kuuntelee.


      • eli siis
        Hannu kirjoitti:

        Ensin tehdään lapset ja sitten etsitään se oikea?
        Juu ja sen huomaa, kun niitä idiootti/kusipää yh-lapsia raitilla katselee ja kuuntelee.

        kusipää- yh-lapsia??Mites ne lapset eroaa avioliittolapsista??Empä ole itse huomannut että ystäväni ketkä ovat kasvaneet ilman toista vanhempaa olisivat yhtään sen kusipäisempiä, rikollisia, tai mitään muutakaan. Ohhoho, miten vanhoillista ajattelua..
        ja tosiaan..meillä on kyllä yksi lapsi mieheni kanssa, mutta en minä tiedä olenko tämän miehen kanssa loppuelämäni..toivottavasti, mutta koskaan ei voi olla varma. Ja ennen kuin en ole varma, en mene myöskään naimisiin.. Moni on ihmetellyt että miksi sitten lapsi... mutta näin minä ajattelen..että ensin lapsi ja sitten katsotaan pysytäänkö yhdessä(eihän me nyt silti heti ensimmäisen vuoden sisällä lapsia hankittu)koska lapsiaika tosiaan on ehkä kaikista rankinta aikaa mitä parisuhde kokee(pois lukien toisen mahdollinen sairastuminen)niin jos tuntuu siltä että pitää erota,että se on ainoa vaihtoehto ei ole ainakaan juridisia juttuja tässä(paitsi tietenkin lapsen huoltajuusjutut).se ei silti tarkoita että eroaisimme löyhin perustein tms. Meillä esimerkiksi tulevat häät ovat lähinnä sen takia että haluamme pitää häät ja saada siunauksen liitollemme(tottakai lisäksi on myös järkisyitä).


      • Mies44
        eli siis kirjoitti:

        kusipää- yh-lapsia??Mites ne lapset eroaa avioliittolapsista??Empä ole itse huomannut että ystäväni ketkä ovat kasvaneet ilman toista vanhempaa olisivat yhtään sen kusipäisempiä, rikollisia, tai mitään muutakaan. Ohhoho, miten vanhoillista ajattelua..
        ja tosiaan..meillä on kyllä yksi lapsi mieheni kanssa, mutta en minä tiedä olenko tämän miehen kanssa loppuelämäni..toivottavasti, mutta koskaan ei voi olla varma. Ja ennen kuin en ole varma, en mene myöskään naimisiin.. Moni on ihmetellyt että miksi sitten lapsi... mutta näin minä ajattelen..että ensin lapsi ja sitten katsotaan pysytäänkö yhdessä(eihän me nyt silti heti ensimmäisen vuoden sisällä lapsia hankittu)koska lapsiaika tosiaan on ehkä kaikista rankinta aikaa mitä parisuhde kokee(pois lukien toisen mahdollinen sairastuminen)niin jos tuntuu siltä että pitää erota,että se on ainoa vaihtoehto ei ole ainakaan juridisia juttuja tässä(paitsi tietenkin lapsen huoltajuusjutut).se ei silti tarkoita että eroaisimme löyhin perustein tms. Meillä esimerkiksi tulevat häät ovat lähinnä sen takia että haluamme pitää häät ja saada siunauksen liitollemme(tottakai lisäksi on myös järkisyitä).

        sinulla ajattelutapa ..."että ensin lapsi ja sitten katsotaan pysytäänkö yhdessä".. Tosi sairasta on. Täten siis syntyy niitä sairaita yksihuoltajien kusipäitä lapsia, nyt se selvisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe