http://www.turunmessukeskus.fi/index.html?n=5224
ja puna-oranssi "Myy yrityksesi" - boxi oikealla, jossa tasainen taustaväri muuttuu pienenevien ympyröiden kautta toiseksi väriksi.
Näitä kun näkee aika paljon, niin haluaisi oppia itsekin. Siis miten tällainen tehoste saadaan aikaan PS 7:lla?
Miten "kuplataustaa" PS:lla?
1
438
Vastaukset
- trolliolli
Tuo on periaatteessa helppo tehdä, mutta kuitenkin vähän hankalempi miltä lopputulos näyttää.
1
Avaa tyhjä dokumentti. Lisää objekti (vaikkapa tuo liukuväri), johon haluat tuollaisen rasteriefektin, uudelle tasolle ja tee valinta sen ympärille (ctrl-klikkaa tason kuvaketta).
2
Siirry pikamaskitilaan painamalla q-näppäintä tai kuvaketta työkalupalkissa.
3
Filter -> Pixelate -> Color Halftone. Oletusasetukset kelpaavat aivan hyvin, mutta myöhemmin voit kokeilla miten eri asetukset vaikuttavat efektiin. Voit muuttaa rasteripisteen kokoa ja kulmaa. Huomaat kyllä.
4
Lisää tarvittaessa filtteriä useamman kerran (Ctrl F).
5
Poistu pikamaskitilasta painamalla uudestaan q. Täytä alue haluamallasi värillä (ctrl backspace).
6
Deselect
Jos teit kaiken oikein, tai jos selitin kaiken oikein, pitäisi olla haluttu lopputulos silmiesi edessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043