Tuomittiinko Hannu

Saarentaa aikanaan

Syyttömänä vaimonsa murhasta? Tarkoitan siis tätät Tampereen villilän hevostallin tapausta. Minusta aika moni seikka puhuu Hannun syyttömyyden puolesta!

33

4156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tampereen tyttö

Tästä oli erittäin kattava tutkinta. Näyttö oli vahva, ei tunnustanut kuitenkaaan. Rangaistus on nyt kärsitty, miten sitten esim. tyttären kanssa on väleissä, on taas juttu erikseen.

• äidin tyttö

Kyllähän ne välit siinä meni!

• ASIOISTA TIETOINEN

Olen lukenut ja tutkinut kaikki materiaalit asiaan liittyen moneen kertaan ja asiasta olen varma Hannu ei ole syyllinen. Hannu on joutunut kärsimään jonkun toisen tekosista, ei se ei riittänyt että hän menetti vaimonsa vaan hänestä tehtiin myös syyllinen. Kuinka tämä on edes mahdollista kun ei ole mitään näyttöä ja olisi kyllä mielenkiintoista tietää että kuinka tähän päätökseen ollaan voitu tulla? No mutta sen verran voin kertoa faktaa että lähitulevaisuudessa ja ehkäpä nopeanpaan kuin arvaattekaan oikea syyllinen tulee ilmi (tiedämme jo kuka hän on) ja hän tulee saamaan ansaitsemansa mukaan tekemistään virheistään.

TULETTE KUULEMAAN JUTUSTA MYÖHEMMIN LISÄÄ!!

• kiinnostunut!
        ASIOISTA TIETOINEN kirjoitti:

Olen lukenut ja tutkinut kaikki materiaalit asiaan liittyen moneen kertaan ja asiasta olen varma Hannu ei ole syyllinen. Hannu on joutunut kärsimään jonkun toisen tekosista, ei se ei riittänyt että hän menetti vaimonsa vaan hänestä tehtiin myös syyllinen. Kuinka tämä on edes mahdollista kun ei ole mitään näyttöä ja olisi kyllä mielenkiintoista tietää että kuinka tähän päätökseen ollaan voitu tulla? No mutta sen verran voin kertoa faktaa että lähitulevaisuudessa ja ehkäpä nopeanpaan kuin arvaattekaan oikea syyllinen tulee ilmi (tiedämme jo kuka hän on) ja hän tulee saamaan ansaitsemansa mukaan tekemistään virheistään.

Hienoa olen seurannut juttua ja nyt ei ole hetkeen kuulunut mitään. Olen alustaalkaen ollut sitä mieltä että Hannu on syytön! hienoo!

• Äidin tyttö

Vai, että asioista tietoinen? Jos olisit lukenut kaiken materiaalin et varmaankaan kyselisi miten tähän päätökseen on aikoinaan tultu, vai onko sittenkin jäänyt pari lappua lukematta? Tosin voithan tarkoittaa lehtien palstoilla julkaistuja yksipuolisia tositarinoita asioiden kuluista ja sellaisten henkilöiden päätelmiä kuolinsyystä, jotka eivät ole edes vainajaa tutkineet. Ihmeellistä miten ne asiat aina muuttuu tarinankertojan tarpeiden mukaan. No, mutta toivottavasti olet oikeassa ja voi kuinka olisinkaan väärässä!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jos olisit "asioista tietoinen" osaisit kertoa enemmän.. Mutta kun et osaa niin viestisi on täyttä pötyä..

• Anonyymi

Minulle tämä henkilö on erittäin tuttu. Ajoi isolla Mersulla ja pyöritteli käsissään välillä useiden kymmenien tuhansien Pitkäveto lappuja. Eiköhän siinä ole meriittiä murhaan, etenkin jos pelit pettää

• Anonyymi
        Äidin tyttö kirjoitti:

Vai, että asioista tietoinen? Jos olisit lukenut kaiken materiaalin et varmaankaan kyselisi miten tähän päätökseen on aikoinaan tultu, vai onko sittenkin jäänyt pari lappua lukematta? Tosin voithan tarkoittaa lehtien palstoilla julkaistuja yksipuolisia tositarinoita asioiden kuluista ja sellaisten henkilöiden päätelmiä kuolinsyystä, jotka eivät ole edes vainajaa tutkineet. Ihmeellistä miten ne asiat aina muuttuu tarinankertojan tarpeiden mukaan. No, mutta toivottavasti olet oikeassa ja voi kuinka olisinkaan väärässä!

Siinäpä se, ei hovinarrien tarvitse perustella päätöksiään ja vaikeaahan se olisikin ilman todisteita, miesten kohdalla tuomitsemiseen ja naisten kohdalla vapauttamiseen niillä riittää sukupuoli.

• Anonyymi

Onko läpimurto tulossa. Hannu on joutunut kärsimään jonkun toisen tekosista, hänestä tehtiin myös syyllinen. Ok, kuulostaa vaikealta. Spekuloidaan, menemistä paikan päälle yöllä yksityisesti tutkimaan (en suosittele missään yhteyksissä tekemään) kolahtaa lakku päähän. Texasin tyyliin. Aamulla herää hillittömässä päänsäryssä kilometrin perään vedettynä ojasta.

• kysymyksiä..

tuosta Alibista jutun ja jokin mättää. En kyllä osaa sanoa onko Hannu varmasti syyllinen, sen kummemmin kuin syytönkään. Yksi yksityiskohta pisti kerronnasta silmiini. H kertoo, että heillä oli tapana viettää yhteinen lauantai-ilta, käydä saunassa yhdessä jne... Hän tuli siis kotiin ja kävi kuitenkin yksin saunassa, eikä esim yrittänyt soittaa vaimolleen jonka arveli olevan missä? Ei siis kysellyt vaimon perään ja odottanut sen aikaa että vaimokin joutuu saunaan?

http://www.alibi.fi/alibin-parhaat/olin-syyttomana-vankilassa

• Anonyymi

Sauna yleensä laitetaan lämpiämään tiettyyn aikaan, koska kestäähän sen lämpiäminen ja naisen kännykkä oli ilmeisesti sisällä asunnolla. Jos ei ole mitään syytä epäillä mitään ihmeellistä tapahtuneen niin harva lähtee heti etsimään.

Naisen kohdalla ei ihmetellä ettei lähde kännykän (ja lasten) kanssa murhaajaa karkuun tai ei soita poliisille vaikka mönkijä varastetaan ja kuuluu jopa laukaus.

• tapaukseen perehtyny

Tutkinta meni alusta alkaen poliisin toimesta hakoteille. Tapahtumapaikalla oli 11 henkilöä, tapahtumaajankohtana. Joista Saarentaa ei pynnöistän huolimatta saanut kun kolme henkilöä oikeuteen kuultavaksi. Kaikki päätodistajat, jotka näkivät henkilön , jota haettiin ja tunnistettiin ei tuotu kuultaviksi. Kukkaan näistä yhdestätoista henkilöstä ei Saarentaata nähnyt tapahtumapaikalla.

Primitiivireaktiossa ihminen voi soittaa ensimmäiseksi mieleen tulevaan puhelinnumeroon, vaikka tietäisikin numeron 112. Kuitenkin Saarentaa haki apua ensimmäisestä mieleen tulevasta numerosta.

Tutkinta on joka taholta ollut puutteellista. Esimerkiksi mitä tekee kokenut poliisi kerätäkseen johtolankoja löytääkseen oiken henkirikoksen tekijän. Vaimon nenänvarressa oleva vaalea karva hukattiin ja etsitty henkilö joka nimettiin, nähttin ja oli vaaleahiuksinen. Ja tämä sama henkilö näki ikkunastaan vaimon tulon talleille ja hänet myös nähtiin tapahtumapaikalla, tapahtuma-aikaan kahden todistajan näkemänä, joista vain toinen pyydettiin oikeuteen todistemaan.Nähtyä henkilöä ei pyynnöstä huolimatta tuotu kuultavaksi oikeuteen.

Jutun tutkinta oli kaikelta osi puutteellista. Voisikin olettaa, että haluttiin vain saada jutun tutkinta mahdollimimman nopeasti päätökseen vaikka syytön mies tuomitsemalla. Tämän tuomion perusteella voimme tehdä päätelmän, että parisuhteessa ei saa riidellä eikä tulla eripuraa. Tässä jutussa keskityttiin vain aviomiehen syyllisyyteen, eikä edes haluttu nähdä muita mahdollisuuksia.

Asiapapereta lukiessa huomaa jo vilkaisullakin monta tutkinnassa ohitettua oleellista asiaa. poliisilla tuntui jo olevan varmuus syyllisestä ilman tutkintaa. Ja tutkinta jäikin puuttelliseksi ja tapahtumapaikalla olevien henkilöiden ja muiden oleellisesti jutuun vaikuttavien seikkojen tutkiminen jäi todella puutteelliseksi.

Näinkö niitä meidän veromarkkoja taas käytetään, eli säästetään vaikka syytön ihminen tuomitsemalla.

• asiaan perehtynyt

Tuohon edellisen edelliseen viesttin vastatakseni: Saarentaa kertoi, että vaimon puhelin oli kotona, kuten aina kun hän meni talleille ja vaimo oli jättänyt viestin, joten Hannu tiesi missä vaimo olisi. tämän lisäksi kun Saarentaa lähti vaimoaan hakemaan, hän kirjoitti viestin ja kehoitti vaimoa ottamaan puhelimen ja kellon mukaan. Jotta Saarenmaa saisi puhelinyhteyden vaimoonsa ja jotta vaimo tajuaisi kellon kulun.

• ......

Eiköhän me kaikki lukijat täällä tiedetä, että olet se, joka on liikaa ko. asiaan perehtynyt....

• Anonyymi
        ...... kirjoitti:

Eiköhän me kaikki lukijat täällä tiedetä, että olet se, joka on liikaa ko. asiaan perehtynyt....

Ei kylläkään kaikki!!!
        Hannu on syytön, ei mitään kunnon näyttöä tai todisteita.

• ei vara venettä kaad

Kyllä se näyttö vahva oli ja samaten tutkinta tehtiin huolella, joten ukon seuraavan muijan on syytä olla turhaan ärsyttämättä äijää ja pitää varmuudeksi esim. pippurisumutinta kassissa.

• Anonyymi

Ei yhtään mitään näyttöä auerskaan verrattuna, vain sukupuoli perusteena vapauttaa toinen ja tuomita toinen.

• Anonyymi

Höpö höpö
        Taitaa joku sekopää feministi kirjoittaa tällaista!!!
        Kyllä kaikissa pitkissä liitoissa riitoja on.
        Ja jos joku väittää jotain muuta, niin on syytä katsoa peliin!!!

• Anonyymi

Jaa, kas kun ei vaginageeliä laukussa mukana, jos vaikka halut herää!!!!!!

• yo!

syyllinen!

• kl

Tässäkin asiassa huomataan jos on järkeä,miten hyvä sp tutkimus ja taito todella on.Suurin osa Suomen rikoksista helppoja tutkia, voi jopa sanoa 90% rikoksista on niin yksinkertaisia että lapsikin tajuaa kuka on syyllinen?mutta kun tulee vaikeampi rikos on ihmeissään koko kansakunta.

• Anonyymi

Minä kun tunnen henkilökohtaisesti Hannun, niin pelit sekoitti pään. Pitkäveto ja ties mitä mitä muiy pelejä oli kymmenien tuhansien edestä. Hän ei muusta puhunukkaa. Se ja häviöt riittää murhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun tunnen henkilökohtaisesti Hannun, niin pelit sekoitti pään. Pitkäveto ja ties mitä mitä muiy pelejä oli kymmenien tuhansien edestä. Hän ei muusta puhunukkaa. Se ja häviöt riittää murhaan

Naiset tekee läheisten murhia rahan takia, hyötyikö mies edes mitään ja kaikki todisteet puhuu syyttömyyden puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelien häviöt liity mitenkään murhaan!!!
        Ne oli Hannun omia juttuja
        Raha on vain rahaa, se täytyy kaikkien muistaa!!!

• Anonyymi

Voi voi, et tunne varmaan koko asiaa, saati sitten Hannus???

• ..........

Vaikka aloitusviestisi on vanha niin voisitko kertoa, että mitkä seikat puhuu Hannun syyttömyyden puolesta?

Itseni mielestä tämä jutun tutkinta on mennyt oikein ja olen sitä mieltä, että oikea on tuomittu teosta.

• tekotapa auki?

En tunne tapausta mutta katsoin Uotin rekon hiljattain ko keissistä. Se ei ottanut kantaa syyllisyyteen , eikä syyttömyyteen mutta jäi käsitys, että puoliso oli teon takana kuitenkin, mutta miten tappoi, se jäi selvittämättä.

Vaimo oli tukehdutettu, mutta miten? Rekon perusteella tuli ilmi että oikeuden päätelmä että uhri oli kuristettu ei voinut pitää paikkaansa, koska niskan puolella oli vain yksi jälki= mustelma.Kuristaminen täytyy jättää muitakin jälkiä. Ihmisen voi tukehduttaa monin keinoin eikä siitä jää jälkiä, joten hankala selvittää tekotapa.

• Anonyymi

"Hannu palasi kotiin noin kuuden aikaan illalla. Pöydällä oli lappu, jossa teksti: ”Ruoka on hellalla.”
        – Vaimo oli luvannut hoitaa sukulaisensa kissaa näiden matkansa aikana. Ajattelin että hän on siellä, tai sitten hevostalleilla."

Naisella oli epilepsia ja jossain oli kerrottu täysin uskottava selitys tapahtumille ilman ketään ulkopuolista, lisäksi yksi todistajista oli valehdellut. Jutussa ei kerrota valittiko hovioikeuteen, mutta yleensä hovinarrit vain koventaa miesten tuomioita ja lieventävät naisten tai jopa vapauttavat ja maksattavat tapporahaa.

Sekään ei ole mikään yllätys ettei haloska vapauttanut ilman todisteita tuomittua miestä, mutta vapautti monta murhaaja-akkaa.

• Anonyymi

Syyllinen.

• Anonyymi

Mietintämyssyyn.

• Anonyymi

oikeus järjestelmän todiste on sitä luokkaa että jos puhelin on pois päältä niin silloin sitä voi käyttää todisteena huumausaine rikoksesta

• Anonyymi

Hannu on ilman muuta syytön

• Anonyymi

Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen syyttömänä tuomittu mies, akkoja sen sijaan ei saada useinkaan tuomittua vaikka olisi kuinka pitävät todisteet tai ei haluta tuomita ja jos tuomitaan niin mitättömän pieni tuomio. Femakoilla oikein ajojahti miehiä kohtaan kun seksuaalirikoksista ei vaadita mitään todisteita, horot rahastaa surutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe