Lopen suvut

Lehtolan lapsi

Lopella isot suvut jyrää ja hyvä veli järjestelmä pelaa....on Koukkua, lehtolaa, Tuomea....

23

1784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JussiKuu

...Halosta!

• Kake j

Muita sukuja on Peura, Hutri, Pyyhtiä, Nikkola, Salo, Tuomi........

• Riihimäkeläinen

Loppi on tosiaan aika sisäsiittoinen kunta...

• hyvikäälle

RIIHIMÄELLÄ ON TAAS HYVÄ-.VELI JÄRJESTELMÄ: JOS ON TUTTUJA KAUPUNGILLA TÖISSÄ ,niin mukulat saa kesä töitä(jos on iiiso pomo)
      toinen asia mitä olen ihmetellyt muualta muuttaneena nämä kaupungin tontit.
      Minullekkin ilmoitettiin että viisivuotta ja sitten voin kysyä uutta tontia(ei ole kyllä sitä ensimmäistäkään)ja olen muidenkin kuullu sanoneen samaa.
      MUTTA tiedän rakentajan joka saa vuoden noin välein uuden tontin rakentaa ja asuu kaksi vuotta ja verottomana myyntiin.Se on hyvä bisnes 30-40 tonnia säästä kun rakentaa vuokra tontille.Mutta se että tämä etu ei koske kaikkia minua veron maksajana tympii.Kaupungin pitäisi meitä veron maksajia pitää saman arvoisina.Ja toinen ryhmä on nämä jotka rakentaa suoraan myyntin ,ne ei ehkä ole niin härskejä,mutta siinä saa hyvän palkan kun ei tartte ostaa tonttia.Kunnallistekniikka ei ole mitään halpaa ja me jotka maksamme kunnallis veroa maksamme myös nämä kulut.
      Jotta ei menisi ihan haukkumiseksi niin täytyy sanoa jotain hyvääkin:PÄÄSEEHÄN TÄÄLTÄ ONNEKSI MUUTTAMAAN POIS(vaikka hyvinkäälle)ja moni on jo muttanut ja lisää muuttaa pois.ja ne on veroja maksavia.

• Muuta pois.

Mitä helvettiä sä selität? Kaupungilla on nytkin myymättömiä tontteja ja niitä on ollut jatkuvasti tarjolla. Rahat taskuun ja tonttikauppaa tekemään. Vaikka kirjoitustaidostasi päätellen voi olettaa, että sinun rahasi eivät kovin suureen tonttiin riitä. Pyytäisin myös kiinnittämään huomiota siihen, että ketjun aloitus koskee LOPEN sukuja. Vaikea löytää järjellistä yhtymäkohtaa aloitustekstin ja tämän sinun räpellyksesi välillä.

• rimäkeläinen

tosiaan, "mutta" sinne "hyvikäälle" ja käy siellä koulusi loppuun. jos et saa tonttia kun et osaa kirjoittaa. täällä on hieman älykkäämpää väkeä. olet saattanut tyhmyyttäsi hakea vaikka "tottia"

• hyvikäälle

rimäkeläiselle vastaus:KIITOS VASTAUKSESTASI sinunlaisia lukeneita ja oppineita tarvitaan riihimäellä.
        Toivottavasti pysytkin rimäellä .kyllä rehottaa hyväveli järjestelmä jatkossakin.
        Ja tiedoksi EN OLE HAKENUTKAAN kaupungin vuokra tonttia ,minulla on rahaa ostaa tontti.(EI KAUPUNGIN)

• hys hys pois

Älä täällä suotta huuda,osta tonttis ihan mistä vaan mutta toivottavasti et Riihimäeltä.Noita ruikuttajia on kyllä tarpeeksi ilman sinuakin,vaikutat vielä kateelliseltakin ja niin ruma piirre kuonteessa et kyllä tänne mökkiäs pykää

• riksun-ruikuttajat

eipä riksus muita ookaa ku ruikuttajia ja tinkaajia.
      Lopella kaikki on toisin, siellä joessa virtaa lantastiflat
      ja omenapuissa kasvaa perunoita :-p

• hyvikäälle

HYVÄ kirjoitukseni onnistui.tätä juuri tarkoitin :rimäkeläinen ja hys hys pois.
      mitä enemmän paskaa penkoo sitä enemmän se haisee.

• gfhjhjetyhj

Joo joo. Sä et oo penkonu muuta kuin omaa paskaas. Käy koulus ensin loppuun. Osta nyt vaan se tontti.

• hyvikällä

kiitos tarjouksesta,mutta en osta tonttia riihimäeltä kun asun muualla ja en aio muuttaa tänne.hyvinkäälä on hyvä asua.,ei ole tollasii koulun käyneetä.

• Paskantonkija mokas
        hyvikällä kirjoitti:

kiitos tarjouksesta,mutta en osta tonttia riihimäeltä kun asun muualla ja en aio muuttaa tänne.hyvinkäälä on hyvä asua.,ei ole tollasii koulun käyneetä.

En aio muuttaa tänne? loooooool

• hist

Hiukan historiaa:
      Kun Riihimäki muodostettiin, siihen kuului Hausjärvi ja osa Loppea.

• NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Aikoinaan Riihimäki kuului Ryttylään. Että näin.

• 33

Lähihistoriaa,vastahan niistä ero otettiin

• rmk88

loppi on yks suomen sisäsiittosimpia kuntia siel ne kaikki vitun jästit panee keskenään..jossai vaihees se perunapitäjä on vammasia täynnä ja iha itteensä saa syyttää kun potut jää peltoo --.-- ja iha kokemuksesta puhun oon siel joutunu hetken asumaan

• lopland

onkohan noista mikään iso suku

• lopland

vai lasketaanko ongen KOUKUT mukaan tuomiin puut,halosiin halot,lehtoloihin lehtona olevat pellot

• tässäminunantiniketjuun

Kun tämä näkyy olevan rienausketju, ilmoitan, että itseni lisäksi on elossa yksi Tuomi-niminrn. Lopen Tuomet eivät ole sukua, heidän ei tarvitse hävetä minua.

Äiti on kotoisin Lopelta suvusta, jossa oli motto: puoliso täytyy hakea oman kunnan ulkopuolelta.

Minun pulmanihan se, että olen ulkosiittoinen. Kirjoitusvirheeni ovat peräisin siitä, että ykisi ääliö ajoi autoni päälle. Saa ihan vapaasti rääpiä. Minula sellainen motto, että jos joku haluaa munata itsensä, mikä minä olen sitä estämään.

• Falafel.Kebab

Ai se vainottu?

• suoturpeen.haju

On mahtava kantahämäläinen ketju, kaiken kaikkiaan Rihemäen kaupunin ja Lopen pitäiän parhaat voimat äänessä :d

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3910
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      188
      3169
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2986
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      70
      2560
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      367
      2303
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      163
      1935
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1505
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1398
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1382
    Aihe