Poppa Joe

Dr.Viiksi

Elikkä oletteko käyneet Poppa Joessa? mitä mieltä olette paikasta. Kertokaapas tarinoita. Itse kävin kerran siellä ja vein kaksi ps2 peliä mutta myyjä ei suostunut vaihtamaan niitä levyyn. :D heh
Tositarina
Näitä tarinoita riittää vaikka kuinka

76

20303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkkimerkkipentti

Pakko sanoa että kyseinen paikka on suoraan sanottuna perseestä. Ei mitään osteta saati vaihdeta ja jos näin käy niin kohtuuttoman pieniä summia.

• eroja

Se pitkätukkanen tyyppi saattaa joskus jotain ostaakin ja maksaakin jotain mutta se viiksivallu ei ikinä ota mitään jos ei ilmaiseksi anna.

• intellect-one

Poppa Joe on helvetin hyvä paikka ja Hannu on myyjien aatelia. VHS-kauppiaat ja muu keskarirahoja keräävä rupusakki suksikoon Star-torille meidän oikeiden asiakkaiden jaloista pyörimästä.

• Töissä...
        intellect-one kirjoitti:

Poppa Joe on helvetin hyvä paikka ja Hannu on myyjien aatelia. VHS-kauppiaat ja muu keskarirahoja keräävä rupusakki suksikoon Star-torille meidän oikeiden asiakkaiden jaloista pyörimästä.

Itte oon huvittuneena seurannu keskustelua Poppa Joesta.
        Mun mielestä se on hyvä paikka ja mukavaa ku kaupungissa on edes yksi divari.
        Aina ei löydy mukaan otettavaa mutta aina on morjestettu kun oon tullu liikkeeseen ja lähteny.
        KIITOS!

• cow
        intellect-one kirjoitti:

mikä vitun oikee asiakas,... ai niin joo tosiaan, sä ootki se ainut joka käy siellä ottaa suihin, niimpä oli tosiaan

• Painu Joelle!

Painu Joelle!

• tuohinen.

Tiedä noista ps2-peleistä (mitä lienevät ja kuka tarvii?), mutta vajaan metrin pino vinyylilevyjä kelpasi.

• heh heh:)

Siivoilin nurkkia tässä taannoin ja kertyi siinä pahvilaatikollinen vanhoja VHS-elokuvia. Tasokkaita filkkoja kuitenkin kun olivat, Kummisedädtä Kummeliin, päätin tarjota niitä Joelle. Ihan pikkurahan toivossa ja ilahduttaakseni muita leffadiggareita. No, Joessa myyjä ilmoitti hyvin ylimielisesti, että me ei mitään VHS:ssiä huolita, kun ihmisillä on NYKYÄÄN(huom!!!) dvd-laiteet. Oli sitten samalla viikolla asiaa erääseen toiseen etelä-Suomen kaupunkiin, jonka antikvariaattin kelpasivat.

• ...

Minä en ole enää kolmeen vuoteen löytäny divaria joka ottais vanhoja VHS:siä.
        Mihkä veit? Mikä kaupunki?

• sellanen Joe

ettei todeksi voi uskoo. Vaikka kahteen kertaan sovittiin, niin ei tullut sadan metrin päähän katsoon 600 nidettä. Teki siis oharit vastoin sopimuksia. Ei edes vaivautunut soittaan, ettei tuukaan. Niin tyypillistä täkäläistä luontaantyöntävää tylyyttä. Käsittämätöntä.

No Tampereen mies tuli. Ja vei kaikki. Annoin piruuttaan melkein ilmaiseksi. Ainakin kahdessakymmenessä oli maailmankuulujen kirjailijoiden omistuskirjoituksia.

Että hui hai Poppa Joe.

Tää Hämeentien antikvariaattiajatolla onkin jo sitten aivan eri luokkaa. Bonjaa jotain sentään alasta.

• Garffi66

Juuri näin, Mika on paras Hämptonissa !!!

• episodi tämäkin

Poikkesinpa eräänä lokakuisena hiljaisena arkipäivänä Poppa Joeen. Arkipäiväthän on yleensäkin Hämeenlinnassa hiljaisia, mutta silloin oli kertakaikkiaan kuin huopatossutehtaalla. Liikenteen ääniäkään ei liikkeeseen kuulunut. Nuppineulan putoamisenkin olisi kuullut. Kiertelin aikani liikkeessä ja poimin hyllyistä mielenkiintoista luettavaa, pari Kansa Taisteli-lehteä ja Jerry Cottoneja, joita on aina hauska lukea. Siinä sitten tiskin luona odottelin myyjää, jota ei ollut koko aikana näkynyt. Naputtelin merkitsevästi pöytälevyä tullakseni kuulluksi, mutta ei myyjää vaan näy.
      Aloin jo epäillä olevani yksin koko putiikissa.
      Herkistin oikein kuuloani ja kuinka ollakaan takahuoneesta verhon takaa kuului jotain suhinaa ja rapinaa. No, onhan täällä siis joku. Odottelin vielä minuutin, sitten mitta tuli täyteen. Näin hidasta ei voi olla hämeessäkään. Astuin tiskin ohi, rykäisin kuuluvasti ja vetäisin verhon auki.
      No niin, myyjähän siellä häkeltyneenä veti huosuja ylös, avonainen Jallu-lehti lattialla.

• ???

Siis kumpi myyjistä oli kyseessä???

• kunnianloukkaukseen

Kannattaisi vähän miettiä mitä tällaiselle palstalle kirjoittelee. Melkein sama jos olisit suoraan julkaissut nimen. Kyseisessä liikkeessä ei ole kuin kaksi myyjää joten kirjoituksen kohde on helposti pääteltävissä. Poppajoen porukat ovat tietoisia kirjoituksestasi ja saavat päättää lähtevätkö viemään asiaa eteenpäin.

• KepuliKeijo

Joo kyllä se poppa Joe on kumma paikka, kyllähän sieltä joskus löytää jotain hyvää mutta turha sinne on viedä mitään vaihtoon kun saat ehkä vitosen 70€ pelistä. Niin ja jos viet sinne pelin, ne ei suostu vaihtamaan sitä cd-levyihin, ja syy siihen on että: "ei ole kannattavaa!". Mitenköhän se ei ole kannattavaa? :D kallis peli johonkin 8 euron levyyn....että tällälailla tällä kertaa

• komeempi
        ??? kirjoitti:

Siis kumpi myyjistä oli kyseessä???

niistä

• ...
        komeempi kirjoitti:

niistä

Puhiseva viiksivallu vai pitkätukka?

Oot sä ite mies/nainen?

• rules again

no miettikääpä jos ite olisitte alan yrittäjä. ensinnäkin vhs leffat pääsääntöisesti ovat vanhoja, koska tuoreet leffat myydään lähinnä dvd-versioina. en mä ainakaan ostais mitään vanhoja käytettyjä vhs-leffoja kun markettien alelaarista saa samaa roinaa dvd:nä todella halpaan hintaan. sama pätee valtabväestöön, kuitenkin varsianisia alan friikkejä ja harrastajia on vähän, ja nekin jo siirtyneet dvd:hen.
      konsolipelit sama juttu. vähänkin vanhempaa peliä saa siitä viereisestä alelaarista sopivaan hintaan tai ihme "platinum" versioina. näinpä ei niistä pajon voisi maksaa, koska ne eivät taas kalliilla mene kaupaksi.
      Itsekkin siis kyllä yrittäjänä olisin todella valikoiva sen materiaalin suhteen mitä ostaisin. itse asiakkaana ostan ko.paikasta dvd-leffoja ( joskus löytyy tuoreitakin, jotka eivät ole alelaariin vielä päätyneet ) ja hyviä kauppoja olen tehnyt. mitään en ole koittanut myydä, sillä tiedä, ettei esim leffoista mitään saa kun "uutusarvo" kaikkoaa. tämä on vain simppeli markkinatalouden laki ?
      Itse ainakin toivon tälle yritykselle hyvää jatkoa, että jatkossakin saan jostain leffoja hiukka normaalia halvemmalla. eipä täällä hämeenlinnassa tällä alalla kilpailua juuri ole kun Don King lopetti.

• junttilan maija

Käyn usien kirja ostoksilla ja aina on ollut hyvä palvelu ja hinta kohdallaan.
        P.Joe tietysti ottaa vastaan sitä tavaraa mitä asiakkaat kysyvät. Menetely on Ok. ja näin saamme nauttia liikkeen palveluista jatkossakin.

• niinpä niin

asia kirjotat, paikka on mainio, se toimii niin kuin pitääkin. Viiksivallu vähä liian juro, muuten ei valittamista.a

• Hellou!
        niinpä niin kirjoitti:

asia kirjotat, paikka on mainio, se toimii niin kuin pitääkin. Viiksivallu vähä liian juro, muuten ei valittamista.a

Matkalla oon jo oikeeseen antikvariaattiin;
        siis Hämeentielle, siis kunnon kirjoista naattiin!

• Kyllä sitä mieltä

Olen sitä mieltä että se viiksekäs kaveri on parempi myyjä ja divarinpitäjä. Pitkähiuksinen heppu torjuu kaiken tavaran(hyvänkin), kun taas se toinen antaa yleensä jotain hyvitystä.

• on kyllä

maailman paras divari. Kaikkea löytyy ja vieläpä halvalla! YEAH!"

• jaska1111111

vein kasan uusia dvd-leffoja ja levyjä ja intiaani sanoi: ei kelpaa. viiksi olisi ehkä voinut noistakin maksaa kympin. PASKA PAIKKA

EI PELEJÄ LEVYIHIN, EI OO KANNATTAVAA, EI, EI MITÄÄN MIHINKÄÄN

• cow

melkosia persesuteja isästä poikiin kaikki, parransänki poika haisee kaikkein hintimmälle. tosi epäasiallista käyttäytymistä heillä vaikka ovat asiakaspalvelu alalla, ei edes perus asiat ole hallussa kuten tervehtiminen, kiittäminen ja esim motjes tai jotain kun poistuu kaupasta, ja saatikkaan silmiin katsominen HAH, navetassa kasvanutta porukkaa, näkeehän sen jo itse isukin sixpäkistäkin

• raukka

edes tietää mistä kirjoitat..pidä juttus omana tietonasi,ei ne ketään kiinnosta kuitenkaan.. taidat olla kilpaileva yrittäjä katkerana itkemässä täällä palstalla :)

• Walthervierailee

Mistä tiedät miltä hintit haisee? Haistellu omia kainaloita vai?

• ...

Ei ne myyjät oo mitään sukua keskenään.
        Viiksekäs on isäntä itte, pitkätukka palkattu renki.

Poppa joella on liike myös Espoossa, tai ainaski oli, nyt siäl on joku remontti päällänsä.

• Ei käy päinsä

Ei käy päinsä..

• Divari Henkka

Vittu mikä paska paikka tarjosin ihan UUSIA BLU RAY levyjä mutta jätkä ei hyvittäny niistä SENTTIÄKÄÄN sano ettei kannata.

Voi VITTU vein levyt Hesan keskustaan kunnon liikeeseen ja sain 200e käteistä heti !

Mitä helvettii oikein Poppa Joe harrastaa ? Ei taida oikeella alalla olla ihan ?

• Tyyt. asiakas

Olen asioinut Poppa Joessa 13 vuotta, ja kyllä täytyy sanoa, että on erittäin hyvä paikka: miellyttävä henkilökunta, laaja valikoima ja kauppaa tulee tehtyä melkein joka kerta kun ovesta astun sisään.

Toivotan Poppa Joen ukoille miellyttävää kevättä. Älkää välittäkö näistä molopäistä, jotka ahdistustaan purkavat tällä palstalla. Ne ovat väärässä ja katkeria.

• asgagaf

Poppa on loistopaikka! Siä on aina hyviä akkareita ja levyjä ja jotain kirjojaki oon ostellu.

• o.l.l.

niin minunkin mielestä ihan ok. paikka,eihän nekään kaikkea paskaa voi ostaa, ei pysyisi pulju pystyssä.

• Itarus

Muutaman kerran olen katsastanut tarjontaa, mutta aika kallista on ollut. Ehkä Hämeenlinnasta ei löydy halvempaa, mutta onneksi voin aina käydä muualla.

• l3k3059

ole pari antikvariaattia, toinen tullut Tevakoskelta.
        Valikoima ei Popan tasoa, mutta ei hinnatkaan.

• Aina mäkätetään?

Ei se nyt mikään paha paikka oo.

Hinnat ei ole Poppiksella kovat, menkää johonkin muualle; Tampere tai Hesa niin maksatte enempi, ette ainakaan vähempää, mitä sitten ostattekin.

Totta kyllä että vaihtohyvitys ei ole häävi, mikä tietty johtuu sitä että hinnat ei muutenkaan ole hirveät.

Se on kyllä totta että joidenkin tuotteiden kanssa henkilökunta saattaa olla vähän pihalla. Jos tarjoaa jotain uutuutta niin ukelit ei ehkä tajua mitä ovat saamassa. Ja aika usein vähän vanhempien harvinaisuuksien kanssa sama juttu. Tiettyä yleisisvistysä ja aikansa seuraamista homma vaatii. Pelien kanssa ymmärrän, ne kun tuppaavat vanhenemaan aika nopeasti. Heti kun ilmestyy uusi konsoli niin vanhemmat pelit siirtyy taas askeleen verran kohti ongelmajätettä.

Sinänsä meidän pitäisi olla kiitollisia että Hämeenlinnasta ylipäätään löytyy vielä hyvän kokoinen divari. Alan liikkeillä kun on taipumusta nykypäivänä kuolla tiukkaan tahtiin. Jos bisnes ei miellytä niin perustakaa oma divari ja kokeilkaa kuinka homma skulaa, ei ole helppoa leivän teko. Don King oli hyvä yritys - mutta senkin oli pakko hyväksyä tosiasiat ja vaipua unhoon.

Ja ne teistä jotka roudaavat laatikkokaupalla vanhoja kirjakerhon kirjoja, lehtiä, VHS:siä ja muuta paskaa - menkää itseenne. Jos tarjoamanne kama on sellaista että te itse tai kukaan teidän kavereista ei sitä huolisi, eikä se mene edes kirpparilla kaupaksi, niin minkä tähden divarin pitäisi ottaa vastaan, ja vielä maksaa, puhtaasta jätteestä.

• xisjiso

onks poppa joeta enää entresses

• sdfsfs

Mihin se nyt olis kadonnu.

• Asiakas3
        sdfsfs kirjoitti:

Mihin se nyt olis kadonnu.

ei varmaanJoelle kelpaa, mutta kerran näin kun kaveri vei tiskille nipun uusia Dvd-leffoja. Muoveissa. Ainakin osassa hintalapussa luki 22€ ja kaveri pyysi yli 15kpl nipusta 40€. Pari sai takaisin, oli jo kolme vuotta vanhoja. Vain uutuudet kelpas. Jäi vaan mieleen kun ihmettelin että muoveissa, hintalaput kiinni. Olikohan jonkun myyntihyllystä pois? Harvemmin kai kukaan ostamiaan leffoja myy niin ettei niitä katso? Ja katteet on ainakin kohdallaan kun kaveri sai 20€ ja Joe otti muovit pois ja myi samat leffat 8€ kpl. Ja kävipä sellainenkin mielessä että harjoitettiinko siinä varastetun tavaran kauppaa..

• asiakas3

ei varmaanJoelle kelpaa, mutta kerran näin kun kaveri vei tiskille nipun uusia Dvd-leffoja. Muoveissa. Ainakin osassa hintalapussa luki 22€ ja kaveri pyysi yli 15kpl nipusta 40€. Pari sai takaisin, oli jo kolme vuotta vanhoja. Vain uutuudet kelpas. Jäi vaan mieleen kun ihmettelin että muoveissa, hintalaput kiinni. Olikohan jonkun myyntihyllystä pois? Harvemmin kai kukaan ostamiaan leffoja myy niin ettei niitä katso? Ja katteet on ainakin kohdallaan kun kaveri sai 20€ ja Joe otti muovit pois ja myi samat leffat 8€ kpl. Ja kävipä sellainenkin mielessä että harjoitettiinko siinä varastetun tavaran kauppaa..

• Ei paha

Poppa Joessa ei ole mitään vikaa, kun kävin siellä niin siellä oli ystävällinen hippi myymässä tavaraa ja auttoi ottamaan hyllyn perällä olevia pelejä ja kirjoja, ei ole mitään huonoa tässä antikvariassa.

• LP:t syöty ja juotu

Saatiin matkakassaan hyvin rahaa kun myytiin pari pelikassillista LP-levyjä. Kirjahylly meni tyhjäksi ja loput mitkä ei kelvannut meni roskikseen. Ihan normi divari.

• Don Johnson

Minne on kadonnut Hämeenlinnasta antikvariaatti Don King ?????

• Laittaakaa kiinni

Kerran tuli käytyä ja ostin jonkun lp-levyn.Aikaa taitaa olla reilut 10v.

Fiilis oli sellainen vittuaks tänne tulit?No ei siinä mitään ,empä ole sen jälkeen poikennut enkä kyllä ikinä tule enää poikkeamaankaan.

• hyvä paikka

ite kävin siellä kattelemassa vinyylejä ja lopulta ostin bodomin uuden kiekon CDnä :p ......... mutta siinä samalla tuli tavattua joku heppu joka sanoi tuntevansa äsken mainitun bändin kakkoskitaristin ja olin ihan fiiliksissä :D

• Niin nähty

Jämäkirjoja kalliilla hinnalla. Ei ole kannattavaa tuolla käydä, kun tarjontakin on aika suppea. Viinylien ja vanhojen lehtien etsijälle saattaa olla aarreaitta, muille en suosittele. Mangaa löytyy kyllä myös hyvin, mutta aika kovalla hinnalla. Parempia divareita löytyy kyllä Tampereelta, ei tosin valitettavasti Hämeenlinnasta.

• Bibliofiili

En käy liikkeessä, kun siellä on kirjoilla ilmeisesti niin korkeat hinnat ettei uskalleta laittaa ikkunaan näkyviin. Lieneeko hintoja merkitty kirjoihinkaan vaan hinta määräytyy ostajan pärstäkertoimen mukaan.

• Joppa Poe

Laki määrää, että näytteillä olevilla tuotteilla pitää olla hinnat näkyvissä.

Poppa Joe rikkoo lakia.

• Support Joe

Täällä taas "ihmiset" "keskustelevat" vailla mitään tietoa. Poppa Joe on Hämeenlinnan kokoiseen kaupunkiin todella hieno liike. Hyviä erikoisliikkeitä ei todellakaan ole keskustassa liikaa, joten olisitte tyytyväisiä. Popan valikoima, laatu ja nimenomaan hintataso ovat todella hyvässä suhteessa keskenään. Ainakin vinyyli-, dvd- ja sarjakuvavalikoimat ovat erinomaisia, joihin itse olen markkojani tuhlannut.

Niin, ja teille apinoille hinnat todellakin pärstän mukaan. Ei se oo mikään marketti, vaan juuri sopivan rento kauppa vailla turhaa hinkkaamista senttien kanssa. Huomenna Joelle pitkästä aikaa ostoksille, aijai :tuoppi: :peukku:

P.S. Mangan lukijat nyt voi muutenkin vetää vitun päähänsä :D

• Bibliofiili

Hämeentien antikvariaateissa voi kirjojen ystävä tehdä hyviä löytöjä, on asiantuntevaa palvelua ja hinnat asianmukaisesti näkyvissä.
      Eikä siellä ole lukutaidottomia sarajakuvien mankujia haittana.

• HKI-TRE-PJ-TRE-HKI

Aina oon jotain ostanut ku oon poikennut..HYVÄ PAIKKA

• Akukankkuli

Joskus kävin kysymässä, ostavatko Aku Ankan taskukirjoja. Kerroin että niitä on aika helvetillinen kasa, sain vastaukseksi että "tänne vaan, kyllä ne menee".

Seuraavana päivänä rahtasin kauppaan lähes täydellisen taskukirjakokoelmani todella isossa lätkäkassissa. Sama myyjä oli tiskin takana, mutta ei enää halunnutkaan ostaa koko kasaa, niitä oli kuulemma liikaa ja blaablaablaa. Muistaakseni annoin aika tiukkaa palautetta siinä paikassa, ei paljon olisi huvittanut enää lähteä kantamaan sitä täyteen ahdettua kassia takaisin kotiin. Mutta pakko oli.

Onneksi sain sitten kokoelman huuto.netin kautta kaupaksi.

• drosselbart

poppa joessa paljon levyjä mutta sellaisia kunnollisia niin sanottuja oikeita painoksia todella vähän. niissäkin kunnot on toisinaan vähän mitä sattuu vaikka sama ilmiö on havaittavissa muuallakin suomen divareissa. ulkomailta se on tänä päivänä hankittava levyt jos meinaa kunnollisia saada, surullista mutta totta. hinnatkin tosin ovat sitten melko kovia ja minttien vinyylien hinnat sen kuin kallistuvat vuosi vuodelta. täytyy olla paksu lämpsä tänä päivänä jos meinaa esim. ostaa tiettyjä progelevyjä enemmän. siitä touhusta on tullut rikkaitten harrastus. kokoelmassa ei tartte olla kuin 100 kpl vähänkin kalliimpaa proge kiekkoa niin sen kun pistää lihoiksi e-bayssa niin sillä rahalla ostaa pienen tiilitalon. ostajia riittää ulkomailla. tosi on sano ISO JASKA aikanaan.

• Udekude

Poppa Joe uudessa paikassa, mitkä on fiilikset?

• vetisetranskalaiset

Kävin siellä ja hotsi kahdella suomella maito maksoi yhteensä 8.90 €. Aika hyvä hinta laatuun nähden.

• sapelimuttilainen

painu joelle!

• Näin_asiakkaat_pidetään

Vein joskus kassillisen miesten lehtiä (Tm, Mobilisti ym.) mitä olin ostellut. Heppu valkkasi osan ja sanoi että nämä ostan. Sanoin että en niitä loppuja jaksa roudata mihinkään että vie vaikka kotiin ja lue sielä niitä. Muksu oli mukana ja löysi jonkun parin euron kirjan hyllystä. Hän meni kassalle raha kourassa niin kaveri sanoi että ei maksa mitään kirja kun isäsi antoi kasan lehtiä ilmaiseksi. Reilu meininki ja hyvä mieli jäi !

• Muku3

Aina jäänyt hyvä mieli. Ottaa vaihdossa sarjakuvia. Ja samalla olen ostanut läjän muutakin lukemista.

• Anonyymi

Ilmankos sivut kuin vaneria !

• gutaa

Onhan se komiaa, että edes joku kaupungissa myy ihan rehellisesti kunnon runkkailulehtiä. Ei niitä muualla näy. Ja tärkeää on se, että myyjä on mies, ei kukaan harkitse ostaa mitään kirppareilta, kun kassalla on kuitenkin katsomassa aina nuoria naisia (tosin ei kovin kauniita.). Poppa Joen myyjä ei ostoksia kommentoi, vaan ihan nolostumatta saa ostaa vaikka minkälaisen mällinlennätyslehtisen.

• Anonyymi

Mutta mikä idea on laittaa ne runkuttelulehdet 1. käytävälle? Eihän niitä siinä paraatipaikalla kehtaa valikoida, suoraan myyjän silmien alla.

• Anonyymi

Koska kaltaisesi run.... t eivät kehtaa ostaa niitä vaan yrittävät pölliä. Ostavat yhden jeejeejerrycottonin ja kallet pullottaa hihassa.

• Anonyymi

Minä kehtasin, jopa nautin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kehtasin, jopa nautin siitä.

Uros live

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uros live

Hyvä divari, käyn joskus ostamassa lehtiä.

• Anonyymi

Fiksummat runguttelijat eivät osta mitään jalluja ja kalleja, vaan edullisempia naisten käsityölehtiä ja autolehtiä. Niissäkin on vähäpukeisia naisia silmät puoliummessa, tisut puolittain esillä ja jalat kutsuvasti levällään. Ja aina voi esittää ostaessa, kuin autot ja käsityöt olisi oma juttu. Novita, Moda, Suuri Käsityö, GTI, Tuning. Niillä pärjää. Ja naiset paljon paremmannäköisiä kuin aikuisviihdelehtien elähtäneet ja ylimeikatut akat.

• Anonyymi

Ryöstöhinnat. Ja mistään ei tahdottaisi maksaa mitään.

• Anonyymi

Lehtiesi sivut eivät aukea.

• Anonyymi

Ei sen kauppiaan ole pakko ostaa mitään, mitä ei halua.

• Anonyymi

Palsanmäeltä voi tiedustella mikä on käypä hinta sun jerry cottoneilles.

• Anonyymi

'
      viisitoista vuotta vanha aloitus . . .

• Anonyymi

Ja poppa on tänä aikana muuttanu. Ja sitten kun se oli sieltä edellisestä paikasta poistunu. Niin kävin siinä tyhjässä liikkeessä. Niin siellähän oli iso alakerta jonne ei sillon ikinä päästetty ja kauheesti siellä oli tv pistokkeita. Että mikähän paikka se.

• Anonyymi

Suomen parhaita divareja on listattu. Tampereen Lukulaari on ykkönen. Fantikva sai myös kunniamaininnan. En ole juuri yllättynyt, että poppakusettajan liike ei ole mukana. ;-)

• Anonyymi

Tarjosi mint kunnossa olevasta Sólstafirin uusimmasta limited edition tuplavinyylistä 10 € :Ddd Enää ikinä astu jalallanikaan tuohon liikkeeseen.

• Anonyymi

Sehän on hyvä hinta tuosta paskasta ottaen huomioon että se yritettävä myydä vielä eteenpäinkin ja mieluiten ei tappiolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on hyvä hinta tuosta paskasta ottaen huomioon että se yritettävä myydä vielä eteenpäinkin ja mieluiten ei tappiolla.

Moro omistaja! Oot vitunmoinen kusettaja.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe