Minkälainen Wanhan tanssikellari

Ulkopaikkakuntalainen

Heissan, minkälainen paikka on Helsingissä oleva Wanhan tanssikellari. Kannattaako siellä käydä esim. ti ja to tanssimassa. Pääseekös siellä tuntemattomat tanssimaan vai onko sielläkin niin, että haetaan vain tuttuja :-)

14

10057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tis torstai

      Vanhaa vanhaa rumaa rumaa tanssitaidotonta,, ravintolatannssioita jotka ei oikein osaa,,muutama nirppis jotka katselee vaan,, odottaa sadun uljasta prinssiä joka veisi pois

      • lounatuuli50

        Hei..olen nainen ja en Helsingistä joten aina kun käyn Hesassa menen Wanhalle tanssimaan...ilta kuin ilta...aina tanssia saan.. monesti tuntuu että on niin hyvä fiilis siellä että aika loppuu kesken .. suosittelen omastapuolestani sinua sinne nauttimaan ja tanssimaan..hyvät artistit viihdyttävät hyvällä musiikilla ainakin to-pe. Tiistaisin naistentanssit.


      • tanssiikin
        lounatuuli50 kirjoitti:

        Hei..olen nainen ja en Helsingistä joten aina kun käyn Hesassa menen Wanhalle tanssimaan...ilta kuin ilta...aina tanssia saan.. monesti tuntuu että on niin hyvä fiilis siellä että aika loppuu kesken .. suosittelen omastapuolestani sinua sinne nauttimaan ja tanssimaan..hyvät artistit viihdyttävät hyvällä musiikilla ainakin to-pe. Tiistaisin naistentanssit.

        Etpä taida olla tanssitaitoinen???muuta kuin omasta mielestäsi


      • lounatuuli50
        tanssiikin kirjoitti:

        Etpä taida olla tanssitaitoinen???muuta kuin omasta mielestäsi

        Älä nyt viitsi... kyllä siroilla ja kauniilla naisilla aina taitoa riittää,myös vientiä...tule sinä kömpelö ja paksukainen kauniita keijukaisia tanssittamaan Wanhalle...niin näytän..


      • muutaman kerran

        käynyt siellä katsomassa tanssimista. Katsomassa, että kannattaako vielä *vanhoilla päivillä* toteuttaa haaveensa oppia tanssimaan. Eipä taida kannattaa!


      • "vanha48"
        muutaman kerran kirjoitti:

        käynyt siellä katsomassa tanssimista. Katsomassa, että kannattaako vielä *vanhoilla päivillä* toteuttaa haaveensa oppia tanssimaan. Eipä taida kannattaa!

        Ehdottomasti kannattaa... saa sielun ja mielen virkeyttä,ihanaa liikunta, iloista mieltä, energiaa,voimia arkeen,ystäviä..jaksamista..


      • ja KYLLÄ !
        muutaman kerran kirjoitti:

        käynyt siellä katsomassa tanssimista. Katsomassa, että kannattaako vielä *vanhoilla päivillä* toteuttaa haaveensa oppia tanssimaan. Eipä taida kannattaa!

        ...kannattaa opetella tanssimaan.
        Siinä astuu sisään ihan uuteen kiehtovaan maailmaan. Se on jännittävää ja se alkaa viedä mennessään.Ihmissuhdetaidot kohentuvat ja Ystäväpiiri kasvaa hetkessä suureksi, yksinäisyys on enää kaukainen muisto vain.
        Bonuksena saat hauskan liikunnan ja osaamisen tuoman ilon.


      • kiitos kannustuksesta!
        ja KYLLÄ ! kirjoitti:

        ...kannattaa opetella tanssimaan.
        Siinä astuu sisään ihan uuteen kiehtovaan maailmaan. Se on jännittävää ja se alkaa viedä mennessään.Ihmissuhdetaidot kohentuvat ja Ystäväpiiri kasvaa hetkessä suureksi, yksinäisyys on enää kaukainen muisto vain.
        Bonuksena saat hauskan liikunnan ja osaamisen tuoman ilon.

        Jospa minä sitten vielä menisin katsomaan, muutaman kerran!:)


      • muuta jatkat
        kiitos kannustuksesta! kirjoitti:

        Jospa minä sitten vielä menisin katsomaan, muutaman kerran!:)

        ....katsomista ja jos tapaamme siellä niin voidaan myös jo koittaakin ( siis tanssimista)


      • oppilaalle
        muuta jatkat kirjoitti:

        ....katsomista ja jos tapaamme siellä niin voidaan myös jo koittaakin ( siis tanssimista)

        on siis tanssinopettaja tiedossa, muutamaksi kerraksi, kiitos!:)


      • jive?
        muuta jatkat kirjoitti:

        ....katsomista ja jos tapaamme siellä niin voidaan myös jo koittaakin ( siis tanssimista)

        Opeta minuakin pientä hoikkaa naista ..ainakin ne pyörähdykset...onko se sitä jiveä ?
        Olen Wanhalla tanssimassa 25-27.4


      • opettaa
        jive? kirjoitti:

        Opeta minuakin pientä hoikkaa naista ..ainakin ne pyörähdykset...onko se sitä jiveä ?
        Olen Wanhalla tanssimassa 25-27.4

        Kellarin opettajat,, Yksi daami sanoi kerran minulle , et tuossa menee toi tanssinopettaja.Minä mitä , no toi tanssinopettaja. no mikähän opettaja tuo sit on,, hän sanoi minulle et hän on tanssinopettaja,, nauroin katkeamiseen asti,, sama tyyppi taapertaa pavillakin opettajat kellarilla joo se siitä


      • kokeilla
        jive? kirjoitti:

        Opeta minuakin pientä hoikkaa naista ..ainakin ne pyörähdykset...onko se sitä jiveä ?
        Olen Wanhalla tanssimassa 25-27.4

        .....osaan kyllä miltei kaikki tanssit ( en hamboa)


      • harvoin
        opettaa kirjoitti:

        Kellarin opettajat,, Yksi daami sanoi kerran minulle , et tuossa menee toi tanssinopettaja.Minä mitä , no toi tanssinopettaja. no mikähän opettaja tuo sit on,, hän sanoi minulle et hän on tanssinopettaja,, nauroin katkeamiseen asti,, sama tyyppi taapertaa pavillakin opettajat kellarilla joo se siitä

        ...Pavilla. Kävin kerran viime keväänä ja sitä ennen kävin vuonna 1978. Enkä kumpanakaan kertana sanonut kenellekään olevani tanssinopettaja. Osaan kyllä tanssia. En ole enää pitkään aikaan saanut moitetta tanssitaidostani. Siis, jos tulen Wanhalle niin käytän taitoani, enkä varmasti tule kenellekkään sanomaan mistä olen taitoni hankkinut.
        Tee sinä samalla tavalla äläkä esitä sarkastisia ajatuksiasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe