Mietitkö koskaan

Rokkihirvi

...miten ihmeellistä elämä on?

17

1133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivä mielessä,

että kyllä on ihmeellistä, ihmeellisempää, kuin elokuva!

• se on ihmeellistä ja jos se ei olisi olisi elämä tylsää :=)

• valentain 64

Kyllä se ainakin meikäläisen jaksaa yllättää. Ja mikä hienointa, hengissä ollaan. Pitkistä pyhistä huolimatta. ;)

• tuffe

nyt taas vähempi. Olen onnistunut sekoittamaan huusholliani enkä ole yhtään siivoustuulella.

Päivällä tosin ajattelin elämän ihmeellisyyttä kuin näin vauvan ulkoiluttamassa vanhempiansa, nekään ei tiedä mitä kaikkea kivaa on edessä 14 vuoden päässä.. taisi olla joku kateellinen vauvakuumehuorauskohtaus mulla :)

Ketään siivousintoista linjoilla..?

• tuffe

Menipä u:t ja o:t kivasti sekaisin :(

• (.)Y(.)

Pistit letkuvalot?.. ;))

Heh, siun kohtaustes kans..
        ilman vauvoi.. ihan jees juttu.. :)

Saapiko tulla siivoomaan,
        ne letkuvalot pois?.. ;))

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Pistit letkuvalot?.. ;))

Kerro heti jotain tuntomerkkejä että tiedän varjella mun letkuvaloa kun tulet! Se on tuossa kesät talvet *siluttaa* tiedä vaikka joku kateellinen sen multa vohkis jos laittaisin varastoon :))

No onneksi tuossa on muutama pöytä ennen kuin pääset valoihin, alan laulamaan ja sinä tanssimaan :))

• Mysteriet
        (.)Y(.) kirjoitti:

Pistit letkuvalot?.. ;))

Kun kävin hänen luonaan oli letkuvalo poistettu ja tilalla oli vain lappu, missä luki "tässä pitäisi oleman vihreä letkuvalo" ;D

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Kerro heti jotain tuntomerkkejä että tiedän varjella mun letkuvaloa kun tulet! Se on tuossa kesät talvet *siluttaa* tiedä vaikka joku kateellinen sen multa vohkis jos laittaisin varastoon :))

No onneksi tuossa on muutama pöytä ennen kuin pääset valoihin, alan laulamaan ja sinä tanssimaan :))

Kiva, jouluvalo bileet tiedossa.. :))

• (.)Y(.)
        Mysteriet kirjoitti:

Kun kävin hänen luonaan oli letkuvalo poistettu ja tilalla oli vain lappu, missä luki "tässä pitäisi oleman vihreä letkuvalo" ;D

Ihanko totta, et Tuffeliini ois,
        niistä lopulta luopunut.. :DD

• Mysteriet
        (.)Y(.) kirjoitti:

Ihanko totta, et Tuffeliini ois,
        niistä lopulta luopunut.. :DD

Että ne turvallisuussyistä siirrettiin turvaan... ripustettiin kaiketi takaisin kun lähdin ;D

• jane.london

Tätä aloituskysymystä lukiessani tuli mieleen,että nuoruuteni oli kuin Kaurismäen leffoista ja aikuisuuteni kuin Woody Allenin;D

• lemnaminor..

Olen menettänyt kyvyn ihailla esim. luonnon moninaisuutta. Monesti elämä tuntuu turruttavalta, yksitoikkoiselta.

Nautin kylläkin hetkestä. Tehdessäni asioita, joista pidän tai tehdessäni jotakin aivan uutta.

• Rokkihirvi

...sulla mahdollisuus saada takaisin esim. mullasta työntyvän kevään ensimmäisen mukulakasvin ihastelutaito???

Tai hämähäkin insinööritaidon kunnioituksen sekainen ihastelu?

• lemnaminor..
        Rokkihirvi kirjoitti:

...sulla mahdollisuus saada takaisin esim. mullasta työntyvän kevään ensimmäisen mukulakasvin ihastelutaito???

Tai hämähäkin insinööritaidon kunnioituksen sekainen ihastelu?

Ajan kanssa ehkä.. Liikaa tapahtunut vuoden aikana - ikäviä asioita. No, jostakin mistä vielä pidän on vesielementtinä.

• L-pässi
        lemnaminor.. kirjoitti:

Ajan kanssa ehkä.. Liikaa tapahtunut vuoden aikana - ikäviä asioita. No, jostakin mistä vielä pidän on vesielementtinä.

tuntuu että kaikki pysähtyy...
        Katselen tästä saunanrappusilta järven takana kohoavaa vaaraa... Kuusi metsää niin kauniin vihreätä.. Aurinko jo lämmittää kohta jäät lähtevät.... Tulee .....
        Puhelin soi......
        Voi täällä sitä ollaan toimistossa ja haaveillaan....

• jostakin luontoon tai eläimiin liittyvästä asiasta. Tiedostan myös usein ne elämän asiat, joissa olen onnekas.
      Toisaalta ilman suuria vastoinkäymisiä olisin tuskin tässä tilanteessa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe