Onko Ctrip kokeiltu?

Elokuussa Kantoniin

Onko kukaan käyttänyt Ctrip:iä? Pelasiko homma? Pitikö hinnat? Maksoitko suoraan hotelliin vaiko Ctripin kautta?

5

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arloranttu

      Kiinassa asuessani käytin usein Ctripin palveluita. Ne toimivat todella hyvin,liput toimitetaan suoraan hotelliin.Maksu oli silloin käteisellä toimitettaessa.Lentojen ja hotellien hinnat olivat huom. halvempia kuin yhtiön tiskiltä.Lisäksi yhtiöllä hyvä palvelu myös englanniksi.Oletan ,että sinulla on jo heidän asiakasnumeronsa, jonka saa lentokentillä jaettavista korteista.

      • hese

        niin saako sen asiakasnumeron jotenkin netin kautta, vai miten niitä lentolippuja saa varattua? ja maksetaanko ne lentoliput missä ja milloin?


      • Elokuussa Kantoniin

        Olen vain kirjautunut sinne Ctripin sivuille. Eikö homma hoidu sieltä kautta?

        Onko suosituksia hotelleiksi Guangdongin maakunnassa - etenkin Kantonissa ja tietysti myös Hongkongissa? Olemme siellä 3 viikkoa, joten ehdimme kierrellä.


    • miten toimivat?

      Moi!

      Onko joku kokeillut Ctripin kautta ottaa elektroniset liput? Miten on toiminut? Ajattelin, että kun sellainen mahdollisuus olisi niin se olisi kaikkein kätevin! Miten se käytännössä toimii? Tuleeko liput sähköpostitse vai pitääkö itse pystyä heti printtaamaan jotain? Kotona kun ei löydy printteriä, joten pitäisi siinä tapauksessa miettiä tarkemmin mistä koneelta liput varaa...

      Kiitos kaikille jotka jaksatte neuvoa!! :)

      • Kiinari

        Kokeilin ostaa nimenomaan eliput, mutta ei onnistunut, koska Suomalaisella luottokortilla maksu ei kelpaa muuten kuin paikanpäällä maksettuna. Kuulema Bank Of China vaatii (vielä) luottokortti maksutapahtumien yhteydessä paperisen allekirjoituksen, joten se siitä. Jos sinulla on esim. Kiinalainen Master, niin sillä eTickettien tilaus onnistuu, mutta harvemmalla suomalaisella sellaista on...

        Meillä on kolme sisäistä lippua varattuna Ctripin kautta ja reissuun lähdemme tulevana perjantaina. Saas nähdä miten käy.. Ctripin varausjärjestelmän mukaan liput on ok ja noudon pitäisi onnistua Guangzhoun kentältä. Lippujen maksu pitää hoitaa paikanpäällä käteisellä.

        Voin pistää reissun jälkeen infoa kuinka kävi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe