Parhaat aprillipilat

Hansu

Mitä aprillipiloja olet huomannut lehdissä? Minkä pilan kerroit ystäville tänään?

181

184661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Detec

      Kerroin vaimolle aamulla että uutisissa kerrottiin että USA oli voittanut Irakin sodan ja Saddam oli antautunut. Ei mennyt ihan läpi.

      • martti hämäläinen

        moi tämä on aivan typerää kun aprilli pilaa tehää minulla ainakin menee hermot tässä on ykssi:
        kannattaa mennä kattoo illalla kun minä laulan telkkarissa jos joku tuntee mut


      • joku
        martti hämäläinen kirjoitti:

        moi tämä on aivan typerää kun aprilli pilaa tehää minulla ainakin menee hermot tässä on ykssi:
        kannattaa mennä kattoo illalla kun minä laulan telkkarissa jos joku tuntee mut

        No, toi menee ainakin nopeesti läpi: Sulla on vetoketju auki tai sulla on housuissa reikä...
        Ite en oo onneks joutunu kohteeks :]


      • apila

        että otetaan markka takas käyttöön.... toivoin et olis ollu totta....


      • Nolostunut.
        joku kirjoitti:

        No, toi menee ainakin nopeesti läpi: Sulla on vetoketju auki tai sulla on housuissa reikä...
        Ite en oo onneks joutunu kohteeks :]

        Sanoin meijän tyhmälle matikan opelle, SIAISELLE että sulla on vetskari auki. se sano -ei mulla ees oo vetskarii, kyllä mä ihmettelen mitä paikkaa sä oikeen kattelet. Vähäkö mä olin nolo.... mäö en ees tienny että sillä ei oo vetskarii vaan sanoin vaan...


      • kiusanhenki
        joku kirjoitti:

        No, toi menee ainakin nopeesti läpi: Sulla on vetoketju auki tai sulla on housuissa reikä...
        Ite en oo onneks joutunu kohteeks :]

        sanoin kuskille et kuopioon, vaik tiesin ihan hyvin et se linkka ei mee kuopioon päin, ja kuski ihan ihmeissään.. sit sanoi et aprillii, ja kerroin oikeen päämäräni.. vähä se nauro... oli kyl munki kavereil hauskaa... :) mul itel pokka piti..


      • *Loopy*
        apila kirjoitti:

        että otetaan markka takas käyttöön.... toivoin et olis ollu totta....

        Nii no joo...tota mä en kai muuta aprillannu ku pikku siskoo sillä että pihalla on rusacco....=)


      • ??????????
        Nolostunut. kirjoitti:

        Sanoin meijän tyhmälle matikan opelle, SIAISELLE että sulla on vetskari auki. se sano -ei mulla ees oo vetskarii, kyllä mä ihmettelen mitä paikkaa sä oikeen kattelet. Vähäkö mä olin nolo.... mäö en ees tienny että sillä ei oo vetskarii vaan sanoin vaan...

        Moi vaan hölmöt!!!!!!!!


      • niin
        kiusanhenki kirjoitti:

        sanoin kuskille et kuopioon, vaik tiesin ihan hyvin et se linkka ei mee kuopioon päin, ja kuski ihan ihmeissään.. sit sanoi et aprillii, ja kerroin oikeen päämäräni.. vähä se nauro... oli kyl munki kavereil hauskaa... :) mul itel pokka piti..

        oli varmaan vitun siistiä!!!!!!


      • kentraali

        tsoukkisi on totisinta totta.


      • JuppuPuppe

        Oliko se TV-juttu myöhästynyt aprillipila?


    • Sonni

      En oo huomannut vielä mitään aprillipiloja lehdissä.Aion kertoa mun kaverille,että oon menny kihloihin....

      • Kari

        synnyin aprillipäivänä, joten siinä on ainakin vanhemmille pilaa ihan tarpeeksi...


      • addami
        Kari kirjoitti:

        synnyin aprillipäivänä, joten siinä on ainakin vanhemmille pilaa ihan tarpeeksi...

        Sinulla sitten on juhlapäivä..ONNEA!!!
        Paljonkohan aikaa vanhempasi ovat joutuneet valehtelemaan??:)


      • komiahon hurja
        Kari kirjoitti:

        synnyin aprillipäivänä, joten siinä on ainakin vanhemmille pilaa ihan tarpeeksi...

        Minun naapurissa on edelleen oikein kunnon aprillillauksen ainekset,kaverin vaimolla on tänään laskettu aika lapsen syntymälle! Voiko se enää paremmin sattua,lähtivät oikein porukalla ja kiireellä äsken sairaalaa kohti.Mikäli "minä" olisin tulossa oleva mukula aprillaisin oikein kunolla ja syntyisin vasta huomisen puolella !


      • komiahon hurja
        Kari kirjoitti:

        synnyin aprillipäivänä, joten siinä on ainakin vanhemmille pilaa ihan tarpeeksi...

        Minun naapurissa on edelleen oikein kunnon aprillillauksen ainekset,kaverin vaimolla on tänään laskettu aika lapsen syntymälle! Voiko se enää paremmin sattua,lähtivät oikein porukalla ja kiireellä äsken sairaalaa kohti.Mikäli "minä" olisin tulossa oleva mukula aprillaisin oikein kunolla ja syntyisin vasta huomisen puolella !


      • joku ahmed

        tänään hyökätään suomeen
        ja saksaan !!!!!


      • jeh

        Turun sanomissa oli tänään juttu että suomen joutsen on jäitten takia irronnut kiinnikkeistään satamassa. Tarvittaisiin vapaaehtoisia kantamaan ämpärillä vettä joutsenensta koska pumppujen teho ei riitä joutsenen vedestä tyhjentämiseen, muodostettaisiin eräänlainen vedenkantoketju... En sitten tiedä oliko siellä paljonkin veden kantajia ämpäreiden kanssa satamassa tänään..


      • emmi

        soitin mutsille tänä aamuna ja kerroin tehneeni raskaustestin ja että se oli positiivinen.. meinasin kusettaa pidemmällekkin,mutta pokka petti. mutsi oli ihan paniikissa..


      • jou
        komiahon hurja kirjoitti:

        Minun naapurissa on edelleen oikein kunnon aprillillauksen ainekset,kaverin vaimolla on tänään laskettu aika lapsen syntymälle! Voiko se enää paremmin sattua,lähtivät oikein porukalla ja kiireellä äsken sairaalaa kohti.Mikäli "minä" olisin tulossa oleva mukula aprillaisin oikein kunolla ja syntyisin vasta huomisen puolella !

        mä en tajunnu tästä sun jutusta yhtää mitää... selitä paremmi!


      • mary
        komiahon hurja kirjoitti:

        Minun naapurissa on edelleen oikein kunnon aprillillauksen ainekset,kaverin vaimolla on tänään laskettu aika lapsen syntymälle! Voiko se enää paremmin sattua,lähtivät oikein porukalla ja kiireellä äsken sairaalaa kohti.Mikäli "minä" olisin tulossa oleva mukula aprillaisin oikein kunolla ja syntyisin vasta huomisen puolella !

        heh.. no oishan tos ideaa.. mut tuskinpa se sitä tekee..


      • Hyppääjä...

        Keskisuomalaisessa oli, että Suomen mäkihyppymaajoukkue alkaa käyttää läpinäkyviä pukuja, koska ne antavat lisää pituutta hyppyihin.
        Moneltakohan meni läpi ja moniko kävi kattomassa harjoituksia?????


      • äMPee
        emmi kirjoitti:

        soitin mutsille tänä aamuna ja kerroin tehneeni raskaustestin ja että se oli positiivinen.. meinasin kusettaa pidemmällekkin,mutta pokka petti. mutsi oli ihan paniikissa..

        Tuota raskaanaolemista olen itsekin suunnitellut jo useamman vuoden ajan. Ensin en uskaltanut sitä käyttää, koska olis pokka pettänyt heti, ja nyttemmin ei enää viitsi. Tunnen äitini ja tiedän, että hän pettyisi pahan kerran, kun tajuaisi koko jutun olevan vain pilaa...


      • jon

        mitä kirjoitat nuin tyhmiä piloja ei naurata yhtä-ään hölmö kaveri


      • Lapin tyttö

        Hei! Tää oli hyvä pila: Hei! Me adoptoidaan Raija. Tuuks sie sit meille. Ja täydestä meni


      • Suppe
        Hyppääjä... kirjoitti:

        Keskisuomalaisessa oli, että Suomen mäkihyppymaajoukkue alkaa käyttää läpinäkyviä pukuja, koska ne antavat lisää pituutta hyppyihin.
        Moneltakohan meni läpi ja moniko kävi kattomassa harjoituksia?????

        niin mäkin katoin Keskisumalaisesta se jutun...=)


      • freez

        kouvolan sanomissa oli et Ranuan kummit kuvaa jatko osaa vanhalla torilla klo kymmenen...avustajia tarvitaan satoja, pyydetään tulemaan kesävaatteissa ja ottamaan mukaan kaikee kirpputoritavaraa ja rekkejä...aika tyhmä pitää olla et menis tohon :)


      • jokujoku
        addami kirjoitti:

        Sinulla sitten on juhlapäivä..ONNEA!!!
        Paljonkohan aikaa vanhempasi ovat joutuneet valehtelemaan??:)

        minun poikkusiskolla oli synttärit aprillipäivänä niin sai vähän kiusata sitä esim: en minä ole ostanut sinulle lahjaa ja ei sinulla ole tänään synttärit=) ja vaikka mitä muuta.
        kiva jos vaikka minnun pikkusisko ois soittanut vasta aprillipäivänä että tulee hänen synttäreille niin monikohan ois uskonut sen:).
        En voinut oikeen enempään aprillata ketään koska me oltiin koulun kanssa koko päivä pullingissa 9-18.00.


      • LoL

        Valkeakoskella on koitonaukiolla sellaiset "pyramidit"...
        No kerran oli Paikallisessa sanomalehdessä että
        Koitonaukion pyramidit siirretään pois....
        No kyllähän sinne joku tyhmä oli tietty mennyt katsomaan... :D


      • Hengkka 12
        jou kirjoitti:

        mä en tajunnu tästä sun jutusta yhtää mitää... selitä paremmi!

        opettele ymmärtämää!


      • Hengkka 12 kirjoitti:

        opettele ymmärtämää!

        Niin just!!🤣🤣


      • Anonyymi
        Kari kirjoitti:

        synnyin aprillipäivänä, joten siinä on ainakin vanhemmille pilaa ihan tarpeeksi...

        Hyvää syntymäpäivää


    • ...

      Soitin kullalleni että olin jäänyt auton kanssa tien päälle... bensa loppu. No hän oli heti lähdössä tuomaan bensaa. soitin hetken päästä takaisin ja kerroin pilani..

    • Sanni88

      Iso-siskoni juijasi minua aamulla, että hän sai äitiltä 20e ja Olin sillain TÄH?!

      Sit ku tultiin kouluun se vei mut pyörä tarakalla, sanoin sille, että:
      - HAH!! Sun meikkis on levinny päinpersettä!!
      Nauroin siinä...
      - Mitä?! VOI EI!! Onko oikeesti?!
      -No ei! HAH!

    • kisuli

      Meijän kissa on vakavasti sairas ja päätin sit jekuttaa paria hyvää ystävääni jotka tietävät että kissani on sairas...kerroin että kissani oli kuollut viime yönä...sieltä tuli syväät osaanotot molemmilta mut en voinnut jekuttaa kauaan...lopulta kerroin totuuden ja sain kuulla kunniani...pilkka oli osunut omaan nilkkaan...

      • äMPee

        Mietin aamulla, miten saisin jekutettua avomiestäni. Suunnittelin, kuinka soittaisin hänelle kouluun, ja kertoisin hädissäni pitäneeni vähän aikaa parvekkeen ovea auki, ja etten nyt löytänyt mistään toista kissaamme.
        Soitinkin, mutta hän ei vastannut, koska oli juuri oppitunnilla. Odottelin sitten, että hän soittaisi kunhan näkisi minun soittaneen. Hänpä tulikin suoraan kotiin, joten en voinutkaan käyttää pilaani. :|
        Tiedä sitten, olisiko ollut liian rankka pila..?


      • mizzy
        äMPee kirjoitti:

        Mietin aamulla, miten saisin jekutettua avomiestäni. Suunnittelin, kuinka soittaisin hänelle kouluun, ja kertoisin hädissäni pitäneeni vähän aikaa parvekkeen ovea auki, ja etten nyt löytänyt mistään toista kissaamme.
        Soitinkin, mutta hän ei vastannut, koska oli juuri oppitunnilla. Odottelin sitten, että hän soittaisi kunhan näkisi minun soittaneen. Hänpä tulikin suoraan kotiin, joten en voinutkaan käyttää pilaani. :|
        Tiedä sitten, olisiko ollut liian rankka pila..?

        Tulin koulusta kotii ennenku äippä oli kerenny kotii ja tein tän saman vanhan pilan..laiton mustaa lankaa ikkunaan teipillä kiinni niin että se näyttäisi särkyneeltä ja ku äiti tuli kotii se sai kamalan kohtauksen ku kerroin että olin vahingossa heittäny ikkunaan kivellä sit ku sen pää oli niin punanen että luulen että se olis räjähtäny seuraavaksi sanoin että "aprillia" ja kyllä äityliä sit hävetti...:)


      • julia

        Oliko se sun mielestä tosi hauskakin pila? Mua ei naurattanut yhtään, päinvastoin.


      • ywequif
        mizzy kirjoitti:

        Tulin koulusta kotii ennenku äippä oli kerenny kotii ja tein tän saman vanhan pilan..laiton mustaa lankaa ikkunaan teipillä kiinni niin että se näyttäisi särkyneeltä ja ku äiti tuli kotii se sai kamalan kohtauksen ku kerroin että olin vahingossa heittäny ikkunaan kivellä sit ku sen pää oli niin punanen että luulen että se olis räjähtäny seuraavaksi sanoin että "aprillia" ja kyllä äityliä sit hävetti...:)

        voiks muka tehä sen nii hyvi et se näyttäis rikkinäiseltä?


    • valehtelia, valehtelia

      kerroin äidilleni odottavani lasta.
      äiti oli aivan kauhuissaan...
      naureskelin päin naamaa ja sanoin ettei se ole totta....
      oli selkäsauna lähellä...

      • hah=)

        Kerroin äidille että olin jo sängyssä?äiti uskoi ja kauhistui kunnes kerroin että se ei edes ole totta oon 11v


      • outo

        Kerroin äidille että olin jo sängyssä?äiti uskoi ja kauhistui kunnes kerroin että se ei edes ole totta oon 11v


      • höö

        sanoin et oon paksuna


      • poikaystävä

        sanoin aprillipäivänä että en anna sille enää munaa koskaa. no se kauhistu ihan kybällä mut sit sanoin että aprillia :)

        pilkka osu kuitenki omaan nilkkaan, muna katkes hissin oveen seuraavana iltana!!


    • Arska

      Lehtien aprillipilat huomaa helposti siitä, että tarvitsevat talkooporukkaa johonkin hommaan. Siitä tietää, että aprillipila on kyseessä.

      • Late

        Päivän tarjous:
        Ilmaista sähköä

        Kuluttajilla on tänään mahdollisuus hankkia pieniä määriä sähköä ilmaiseksi. Sähköyhtiöiden yhteisessä markkinatempauksessa jaetaan päivittäisen tuotannon ylijäämä halukkaille hakijoille.

        Sähköä tuotetaan joka päivä jonkin verran enemmän kuin kulutetaan. Tuotannon mitoitus perustuu pitkäaikaisiin kulutustilastoihin ja tarkkoihin alueellisiin tietoihin sähkön käyttäjistä. Koska ylituotanto menee hukkaan, sen määrä pyritään pitämään mahdollisimman vähäisenä. Arviointivirheistä johtuva liian vähäinen tuotanto voi johtaa hetkittäisiin pimennyksiin.

        - Jos yksityisessä kulutuksessa tapahtuu yllättävä hyppäys, sähkön määrä tasataan tinkimällä julkiselta puolelta. Joskus voidaan joltain alueelta esimerkiksi sammuttaa hetkellisesti katuvalot, jotta tuotanto saadaan tasapainoon, selittää Sähköntuottajien Pohjoismaisen liiton tanskalainen tutkija Elf Öralla.

        Normaalisti ylimääräinen sähkö ohjataan alueellisissa muuntokeskuksissa ukkosenjohdattimia pitkin maahan. Tänään liikasähköä voi kuitenkin käydä lataamassa akkuihin.

        Kaikki Suomen muuntoasemat ovat avoinna yleisölle alkaen klo 23, jolloin vuorokauden sähkön tarve tiedetään lopullisesti. Omat akut tarvitaan. Asemilta saa muuntosäätimen, jonka avulla pienenkin akun teho riittää esimerkiksi saunan lämmittämiseen.

        Asemilla on tarjolla glögiä ja ilmapalloja. Lapset voivat tutustua sähköön tuottamalla hankaussähköä kissoja silittämällä.

        JOUNI VILERMO


      • Late

        Päivän tarjous:
        Ilmaista sähköä

        Kuluttajilla on tänään mahdollisuus hankkia pieniä määriä sähköä ilmaiseksi. Sähköyhtiöiden yhteisessä markkinatempauksessa jaetaan päivittäisen tuotannon ylijäämä halukkaille hakijoille.

        Sähköä tuotetaan joka päivä jonkin verran enemmän kuin kulutetaan. Tuotannon mitoitus perustuu pitkäaikaisiin kulutustilastoihin ja tarkkoihin alueellisiin tietoihin sähkön käyttäjistä. Koska ylituotanto menee hukkaan, sen määrä pyritään pitämään mahdollisimman vähäisenä. Arviointivirheistä johtuva liian vähäinen tuotanto voi johtaa hetkittäisiin pimennyksiin.

        - Jos yksityisessä kulutuksessa tapahtuu yllättävä hyppäys, sähkön määrä tasataan tinkimällä julkiselta puolelta. Joskus voidaan joltain alueelta esimerkiksi sammuttaa hetkellisesti katuvalot, jotta tuotanto saadaan tasapainoon, selittää Sähköntuottajien Pohjoismaisen liiton tanskalainen tutkija Elf Öralla.

        Normaalisti ylimääräinen sähkö ohjataan alueellisissa muuntokeskuksissa ukkosenjohdattimia pitkin maahan. Tänään liikasähköä voi kuitenkin käydä lataamassa akkuihin.

        Kaikki Suomen muuntoasemat ovat avoinna yleisölle alkaen klo 23, jolloin vuorokauden sähkön tarve tiedetään lopullisesti. Omat akut tarvitaan. Asemilta saa muuntosäätimen, jonka avulla pienenkin akun teho riittää esimerkiksi saunan lämmittämiseen.

        Asemilla on tarjolla glögiä ja ilmapalloja. Lapset voivat tutustua sähköön tuottamalla hankaussähköä kissoja silittämällä.

        JOUNI VILERMO


      • Arska
        Late kirjoitti:

        Päivän tarjous:
        Ilmaista sähköä

        Kuluttajilla on tänään mahdollisuus hankkia pieniä määriä sähköä ilmaiseksi. Sähköyhtiöiden yhteisessä markkinatempauksessa jaetaan päivittäisen tuotannon ylijäämä halukkaille hakijoille.

        Sähköä tuotetaan joka päivä jonkin verran enemmän kuin kulutetaan. Tuotannon mitoitus perustuu pitkäaikaisiin kulutustilastoihin ja tarkkoihin alueellisiin tietoihin sähkön käyttäjistä. Koska ylituotanto menee hukkaan, sen määrä pyritään pitämään mahdollisimman vähäisenä. Arviointivirheistä johtuva liian vähäinen tuotanto voi johtaa hetkittäisiin pimennyksiin.

        - Jos yksityisessä kulutuksessa tapahtuu yllättävä hyppäys, sähkön määrä tasataan tinkimällä julkiselta puolelta. Joskus voidaan joltain alueelta esimerkiksi sammuttaa hetkellisesti katuvalot, jotta tuotanto saadaan tasapainoon, selittää Sähköntuottajien Pohjoismaisen liiton tanskalainen tutkija Elf Öralla.

        Normaalisti ylimääräinen sähkö ohjataan alueellisissa muuntokeskuksissa ukkosenjohdattimia pitkin maahan. Tänään liikasähköä voi kuitenkin käydä lataamassa akkuihin.

        Kaikki Suomen muuntoasemat ovat avoinna yleisölle alkaen klo 23, jolloin vuorokauden sähkön tarve tiedetään lopullisesti. Omat akut tarvitaan. Asemilta saa muuntosäätimen, jonka avulla pienenkin akun teho riittää esimerkiksi saunan lämmittämiseen.

        Asemilla on tarjolla glögiä ja ilmapalloja. Lapset voivat tutustua sähköön tuottamalla hankaussähköä kissoja silittämällä.

        JOUNI VILERMO

        Ja taas yritetään saada porukka liikkeelle... :)


    • valehtelia, valehtelia

      kerroin äidilleni odottavani lasta.
      äiti oli aivan kauhuissaan...
      naureskelin päin naamaa ja sanoin ettei se ole totta....
      oli selkäsauna lähellä...

      • mIRA

        Hei!!!!Jos mä olisin ollu äitis niin
        oisit saanut sen selkä saunan!!!!!!!


      • ihmetaru

        joo, itse osaan pullistaa mahaani isoksi, ja näyttää ihan kun olisin raskaana. pari vuotta sitten aprillipäivänä käveltiin kaupungilla puol tuntia mahaa pullistaen, ja kyllä päitä kääntyi kun silloin 15 vuotiaana maha pystyssä kaupungilla... hauskaa oli!


      • jaaha

        Tulin koulusta kotiin jo klo 12 ja huusin äitille suoraa kurkkua "mitä mä teen mua sattuu jalkaan se on murtunu liikkatunnilla mä en voi kävellä"
        Äitillä meni ihan täydestä ja se tuli hädissään eteiseen. Mä vaan makoilin lattialla jalka jotenki vammasesti ja ulvoin siinä. Sit se meinas soittaa ambulanssin, mut mä huusin "APRILLIA"
        Äiti oli iha sekasin; nauro, mäkätti kun lintsasin koulusta ja sit taas nauro..:D


      • Mä..............

        Laitoin videoiden kelloa 12 min eteenpäin
        jotta pikkuveljeni menisi etuajassa
        linja-auto pysäkille....:)
        Just kun hiä oli lähössä, se kattokin telkkaria ja
        alko ihmetellä miks telkkari ohjelmat on niin paljon myöhässä................................................................................


      • *Minä*

        Juksasin tänään isää sillä,että kun mulla on koulussa niin huono matikan numero niin sanoin että meidän ope sano mulle et jään luokalle matikan takii ja se meni ihan täyestä!:o)


      • Koulu

        Juksasin tänään isää sillä,että kun mulla on koulussa niin huono matikan numero niin sanoin että meidän ope sano mulle et jään luokalle matikan takii ja se meni ihan täyestä!:o)


      • Mies23v

        Kerran höynäytin isääni ruuvaamalla keittiön lampusta hehkulampun juuri sen verran ettei se syty. Isä rupesi hakemaan uutta hehkulamppua ja takaisin tullessa ilmoitin että "mitä sä toimivaa valoa olet vaihtamassa?" :)


    • Aamuvirkku

      Tänä aamuna tein veljelleni aprillipilan ja väitin että kello on jo yhdeksän vaikka se oikeasti oli kahdeksan veli hyppäsi täysillä ylös sängystä ja puki alle viidessä minuutissa.. siinä oli sitten nauramista ainaskin siihen saakka, kunnes hän sai tietää pilastani....

    • jaapajaa

      tää on hyvä pila koulussa:eli ostatte aamulla liitukarkkeja ja koulussa otatte oikeet liidut pois ja laitatte karkit tilalle niin rupeaa naurattaan sitte kun ope siinä vähä aikaa koittaa kirjottaa taululle jotain!

    • Juha
    • rose

      Mulla oli aika tyhmä... mä kiertelin chateissa ja kirjotin nimen suomi24valvoja (siis tietty suomi24chatissa) ja kirjotin et `Chat-järjestelmäämme korjataan. Olkaa hyvät ja poistukaa huoneesta.´ yks huone tyhjeni melkeen kokonaan... =)

    • matias

      osta liitulakuja 2 kappaletta.
      meet kouluun ihan tavallisesti,
      sitten kun opettajA LÄHTEE esim. puhelimeen vaihda liitu liitulakuun.
      sitten kun opettaja alkaa kirjoittaa ja huomaa pilan huuda:Aprillia aprillia,syö silliä ja juo kuravettä päälle.

    • joke

      Koputin ruotsin luokan ovelle kesken tunnin ja opettaja tuli avaamaan. Sanoin opettajalle että reksillä on asiaa hänelle ja hän meni tietenkin halpaan.. =) LOpuksi peitelläkseen kiukkuaan opettaja letkautti ruotsiksi "aprillia syö silliä..." hahhahhaa...

    • PAKKO LUKEA!(uskomaton)

      lähetimme mikrotukihenkilölle sähköposti kirjeen jossa kerrottiin että nivalassa on hiiri rikki ! oikeasti ei ollut mutta mikrotukihenkilö (nainen) oli soittanut nivalaan niiden esimiehelle ja kysynyt missä hiiri on rikki ??!! ahaa ahhaa! hitsi me naurettiin ja paljon! ahhaaa! pistäkää paremmaksi jos pystytte !!

      • Natsi

        meikä pökkiki lehman


      • ?????

        Vähän niinkun pimee toi sun aprillipilas!!!! ei sitä kukaan tajuu.. ja tuol paaaaljon parempiikin juttui ku toi sun!!!!!! että PISTÄ PAREMMAX!!!!XD


      • ?????

        Vähän niinkun pimee toi sun aprillipilas!!!! ei sitä kukaan tajuu.. ja tuol paaaaljon parempiikin juttui ku toi sun!!!!!! että PISTÄ PAREMMAX!!!!XD


      • mä vain

        kyll mä pystyn pistään paremmaksi..


      • Mariska

        Mä soitin meijän äipälle tänään et koira pääsi irti.....Ku meijän koira on narttu ja se on lapinkoira ja tuolla naapurissa asuu yx tyyppi jolla on uros lapinkoira...HEH HEH:):):)


      • ööö

        kyllä oli paska!!!


      • mä vaan
        Mariska kirjoitti:

        Mä soitin meijän äipälle tänään et koira pääsi irti.....Ku meijän koira on narttu ja se on lapinkoira ja tuolla naapurissa asuu yx tyyppi jolla on uros lapinkoira...HEH HEH:):):)

        olipa tyhmä.tosiaan kannatti lukia!


    • (naurua)

      tiesittekö kun avaatte tämän olette tulleet huijatuiksi hauskaa päivän jatkoa! purskahtaa naurauun hekohekohekoehekeoejj heheheheheeheheheh ahahehahahehehehehehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      • E&K

        Meidän luokkalaiset ollaan lähdössä luokkaretkelle vuokattiin, ja katinkulta kylpylään. Ope tuo ihan pokkana "vuokatin kylpylästä tulleen" lapun ja selittää: "Omia uima-asuja ei voi ottaa siellä olevan epähygienian takia, joten saatte samaan hintaan kylpylässä jaettavat uima-asut. Kaikki oli ihan ihmeissään, ku pitäis valita pinkki, harmaa, ruskea tai keltainen uima-asu. kokoja olivat 100, 120, 140 ja 160. Kaikki täyttelivät lappuja kuumeisesti ja opet meni nauramaan ratketakseen takahuoneeseen ja tulivat sitten myöhemmin samana päivänä huutamaan: Aprillia! Huh, mikä helpotus!


    • susca

      Soitin poikaystäväni siskolle,joka ei niin kauheasti tunnu minusta välittävän. Juttelin poikani hoidosta ja sitten kysyin, onko sinulla nyt keväällä vapaa päiviä ? Tulisitko kanssani katselemaan hääpukuja ? "kelle ?" Minulle. "Menetteköte naimisiin, Jukka ei ole puhunu mitään". Joo,kesällä. "Ihan tosi ?" APRILLIA ! Ja täysillä meni läpi.

    • Aprillipila

      Harva threadi kerää yli 20 000 lukijaa 6 tunnin aikana, niinkuin tämä on tehnyt!

    • kuulovammainen
      • kuulin äänen

        Volumet piti vääntää melkein kaakkoon...


      • Hyvä kuulo mulla
        kuulin äänen kirjoitti:

        Volumet piti vääntää melkein kaakkoon...

        vaatii täydellistä keskittymistä... :)


      • Toimi :)
        Hyvä kuulo mulla kirjoitti:

        vaatii täydellistä keskittymistä... :)

        Se viimeinen numero (joka ei näy) kuuluu todella hiljaisena kuiskauksena, joten tarkkana!


      • kaiza

        moi!!:) mä kun tein tuon testin meinasi mulla hypätä sydän kurkkuun....säikähdin nimmittäin ihan oikeiasti ja paljon........


      • sanni

        ni en laittanu ääntä, mutta siitäkin huolimatta säikähdin.
        Keskusteluissa, uskonnot ja sieltä yliluonnolliset ilmiöt on samantyylinen juttu. Olikohan joku "salaperäinen huone" tai joku vastaava...


      • Elyon

        aivan hirvee ääni mä säikähin


      • ~* Neiti X *~

        Siis toi oli ihan paras.. Meinas tulla housuun kun pelästyin niin pirusti... Huh..


      • Jennica

        Oli vähä hyvä! Tein mutsillekki ja seki säikähti pikkasen!!! ;)


    • arvokas herra vatkuli

      kerran yhtenä vuonna tehtiin poikien kanssa iso kattila hernerokkaa. laitettiin sekaan sinapit ja kaikki. sitten soitettiin toimiston merjalle että tulee rokalle. tulihan se merja mutta kyllä sitä kiukutti kun rokassa oli sinappia. se kun ei tykkää syödä hernerokkaa sinapin kanssa! kyllä me naurettiin!

    • "outo"

      No, tänään koulussa laitoin open liitutaululle karkkiliidun ja ei mennyt ihan täydestä... hyvä yritys mielestäni...!

    • tarjous
      • Jade

        Tässä juttu kotikaupunkini lehdestä, vanhemmat nauroivat ja vinkkasivat lukemaan...

        Linja-autoaseman purkutalkoot alkavat Lohjalla


        Lohjan linja-autoaseman purkaminen Prisman tieltä aloitetaan tänään. Työ tehdään osittain talkoina.

        Purkutöistä vastaava purkumestari Matti Virtanen Rakennusliike Jytky & Pojat Oy:stä toivoo, että talkoolaiset tulisivat paikalle kello 12. Varusteiksi hän suosittelee vasaraa, betonisahaa, sorkkarautaa ja pään suojaksi kypärää.

        – Tavallinen pyöräilykypärä riittää, Virtanen korostaa.

        Talkoolaisille on luvassa klimppisoppaa ja muistoksi betonielementtien palasia. Linja-autoasemaan on käytetty viimeisiä Lohja Oy:n valmistamia elementtejä, joten niillä on historiallista arvoa.

        Muotoelementtejä on mahdollisuus saada mukaana kokonaisinakin, mutta se edellyttää, että hakijalla on käytössään kuorma-auto, sillä elementit ovat varsin kookkaita.


    • *Karkki

      Moi!! Huomasin KOuvolan Sanomis sellasen pilan, ku siin käskettii tulee kesävaatteis KOuvolan torille Ranuan Kummien kuvauksii...Huijasin mun kamui tänää, et jätin mun poikafrendin...

    • valkokankaan kummitus

      ...että jumala juoksee taivaalla.

      hei olen hyvin rasistinen

      • vieläkin naurattaa tää pila;)

        hei! tää ila on paras mut älkää matkiko..

        oli tunti menos ja huusin/huomautin muka kuiskaten kamulleni " ###### sulla näkyy rintsikat läpi" hän sähkähti.. ja suuttu mulle ..
        mut tunnin päästä naurettiin sikana! parasta pojat ei tiedä vieläkään et se oli pila;) ei ystäväni enää viitti mennä sanoo niille et mulla on ruuvit löysällä!! p.s kommentoikaa tähän vitsiin jookos?;)


      • yxexteini
        vieläkin naurattaa tää pila;) kirjoitti:

        hei! tää ila on paras mut älkää matkiko..

        oli tunti menos ja huusin/huomautin muka kuiskaten kamulleni " ###### sulla näkyy rintsikat läpi" hän sähkähti.. ja suuttu mulle ..
        mut tunnin päästä naurettiin sikana! parasta pojat ei tiedä vieläkään et se oli pila;) ei ystäväni enää viitti mennä sanoo niille et mulla on ruuvit löysällä!! p.s kommentoikaa tähän vitsiin jookos?;)

        Ohhoh..


    • Miss Rule

      Sanoin tänään yhelle kaiffalle,että sulla on leuassa kuulakärkikynä-viiru...täydestä meni!
      Mutsille aion sanoo myöhemmin kun se tulee himaan,että jostain tuli TOSI iso lasku sille...:D hih....*väy*

      • sani

        mä sanoin tänää tunnilla kamulle et "sult on pudonnu ylin korvis", meni heti lankaan, ja rupes hiplaa korvaansa *wirn* siin vaihees mä jo repesin ja huusin "aprillii!!!" ;)


    • NaSu

      No tätä pilaa en itse tehnyt mutta se oli niin hyvä että voin kertoa sen teillekkin eli koulukuraattorimme ilmoitti koulumme keskusradiossa listan oppilaitten nimiä joiden oli välittömästi tultava hänen luokseen.Kyseessä oli kuraattorimme mukaan vakava asia. NO... kun kyseiset henkilöt olivat saapuneet,ojensi kuraattori heille tupakkalaput ja kehoitti heitä olemaan vielä sitä avaamatta.Kauhistuneet oppilaat sitten lähdettyään avasivat laput kädet hikoillen.Lapussa luki:"Aprillia,syö silliä, jätä tupakka tänään polttamatta"

    • parzu

      radio novas oli aamulla tullu et josain oli kehitelty lehti- ja havupuun risteytys....
      kehiteillä oli muka ollu 25 vuotta.
      aik hyvvä

    • parzu

      mun pikkuveljen ope oli sanonu niille heti aamusta et tyttöjen vessasta oli revitty lavuaari irti... siis ihan pokkana...
      puolet luokasta säntäs heti kattoo... ja viel kuudesluokkalaisii..
      aik hyvvä

      • ~* Neiti X *~

        Parhaan kaverin koulussa oli opettajat kertoneet että linja-auto lakko alkaa 12.00. Siellä oli koko koulu (300 ihmistä) ollut hätää kärsimässä että mites tässä kotiin pääsee.. Aika hyvä sekin...


    • sanni

      oli juttu siitä, kuinka joensuussa säilytetään lunta kesää varten, että voidaan kesäjuhlillakin pitää hiihtokilpailuja...
      Kavereille sanoina etten pääse suunnitellulle viikonloppu reissulle kun joudutaan muuttamaan toiseen kaupunkiin. Kaverit ihan poissa tolaltaan ja surullisina mun niinsanotusta muutosta...

    • Jusa

      Tommonen tuli, kun tänään loggasi sisään TKK:lla

      --------------------------------------------------
      HST-projektissa pilotti: biometrista
      tunnistusta testataan

      Atk-keskus testaa HST-projektiin liittyen sormenjälkitunnistusta huhtikuun aikana. Pilottiin voivat osallistua kaikki TKK:n opiskelijat. Tavoitteena on kesän 2003 aikana asentaa atk-luokkien koneisiin tunnistinlaitteet.

      Käy päärakennuksen atk-tuen huoneessa U122 tämän päivän aikana (kello 08-20) antamassa sormenjälkinäytteesi.

    • KuKKa

      Juu.. tos aamulla tokasin kamulle et arvaa missä kävin eilen ja kysy missä ja mä vaan et sairaalassa... olin sit hiljaa niin kauan et se kysy mitä mä siel ja taas pieni hiljaisuus ja sanoin et mulla on syöpä...
      se meni ihan todesta ja sano et ihan totta otan osaa....
      ja sit vuorossa tuttu ja tutuin aprilli loru...

      • pila

        Tosi törkeä pila!


      • kuolema
        pila kirjoitti:

        Tosi törkeä pila!

        mun kaveri teki ton joskus mulle ja lopux nauro paskasesti..ei se kauhee kiva juttu oo,se asia koskettaa liikaa monia ihmisiä..
        sulla joka kirjotit niin ei varmaan ole montaa tuttuu joka ois kuollu tai sairastas syöpää?
        monilla on,myös mulla.
        mut uskon ettet ajatellu asiaa tarkemmin ja ens vuonna joku positiivinen juttu ;) jooko...


      • Uolevi Karhu

        On perin juurin oudoksuttavaa ja vastustushaluja herättävää lukea tuommoisista kieroutuneista ja ilkeämielisistä piloista. Et saisi huijata ystäviäsi moisilla huonomakuisilla aprillipiloilla. Hän (ystäväsi) saattaa yhä elää suuren epätietoisuuden vallassa. Vähintä, mitä sinä voisit tehdä, on pyytää häneltä anteeksi ja paljastaa, että sinulla todella on syöpä.


      • Suski

        Jos sä sanoit sun kamulles jo et jee jee menit lankaan, hauska juttu, ja se älys et se oli joukki, ni mitäs sitten sitä enää itkemään? Se oli hei oikeesti hyvä, toi puree.


      • Zede
        Suski kirjoitti:

        Jos sä sanoit sun kamulles jo et jee jee menit lankaan, hauska juttu, ja se älys et se oli joukki, ni mitäs sitten sitä enää itkemään? Se oli hei oikeesti hyvä, toi puree.

        Ei ollu mitään pointtia koko kusetuksessa...


    • silli

      Etelä-Suomen sanomissa oli yks vuosi sellanen uutinen, että Mallasjuomalta oli tullut Alkoon vahingossa jo viimeistä myyntipäivää odotteleva kaljalava, ja nyt siis tarvittiin vapaaehtoisia kittaamaan tuo muutama tuhat litraa kohta vanhaksi menevää ohrajuomaa pois. Voi olla, et aika muutama deeku on aamulla ollu Alkolla ihmeissään.. HEhheh

    • Melkein jekutettu

      Mulle soitettiin pari tuntia sitten et mun pappa kuoli ja mä luulin et se oli APRILLIA. Hymy vähän hyyty ku tajusin et se ei ollukaan aprillia...

      KUKAAN kokenut tänään samaa?

      • Elyon

        auts.. en oo kokenu aika hirveetä en oo vaan nähnyt mun toista pappaaa mua ei ees ollu kun se kuoli, aika hirveetä:[ sulla potkas tyhjään vielä aprillipäivänä....


      • mme

        Kaverin isä oli kuollut aamulla..
        Oltiin sovittu ilaksi menoa, mutta piti sitten perua. Otan osaa.


    • vallu

      Mä sanoin tänään kavereille etää Saddam on pommitanu valkoista taloo ja Bush on kuollu. Meni ihan täydestä! Kaverit meni ihan sekasi! Hahaaaaaaa!!!!!

    • joanna

      Länsi-Suomessa luki että Alkojen eteen tulee tänään alkomaatteja, joista voi ostaa esim. koskenkorvaa ja jaloviinaa. Alkomaatti muistuttaa tavallista juoma-automaattia, mutta on huomattavasti monimutkaisempi laite. Alkomaattiin pitää syöttää henkilöllisyystunnus, jotta alaikäiset eivät pysty ostamaan viinaa. Lisäksi laitteessa on "haistin", jonka avulla se tunnistaa juopuneet jopa metrin päähän. Lehdessä oli myös kuva(manipulaatio) alkomaatista paikallisen Alkon ovella. Laitteiden kerrottiin aukeavan tänään kello 10. HEH, heh =)

      • Ostaja

        Minä kävin tänään sellaisella Alkon automaatilla ostamassa litran kossua ja hyvin automaatti sen antoi. Litran pullo kolahti luukusta alas kun sain ensin rahat syötettyä automaatin sisään ja annettua sos.turvanumeron.

        PS. olin selvinpäin ja myös blandista sain samasta automaatista.


      • js...
        Ostaja kirjoitti:

        Minä kävin tänään sellaisella Alkon automaatilla ostamassa litran kossua ja hyvin automaatti sen antoi. Litran pullo kolahti luukusta alas kun sain ensin rahat syötettyä automaatin sisään ja annettua sos.turvanumeron.

        PS. olin selvinpäin ja myös blandista sain samasta automaatista.

        siis menin litsun alkos käymään ja siel oli alkomaatti mís sai ostettuu valmiita jointtei ja kaikkee muutakin! siin ne alimmat napit on poltteluu varte ja ylemmät on juominkeihin..
        iha jeezzz...


    • Jermu

      APRILLIA!!!

      • pulmu

        mä en saanu kusetettuu ketään tänään=(
        mut mä joouduin uhriks koko ajan! eka jotain et mun housut on ratkennu perseestä sitten munkaveri sano et sen veli oli joutunu yöllä sairaalaan(oin ihan paniikis) ja se samainen kaveri sano muille et oli menettäny neitsyyden...jne..kaverit oli ihan silmät pyöreinä!! osu sillä nappiinn!!! meitsil on muuten tänään nimpparit!!! oon ainut tän ikänen pulmu!!! OH YEAH!! kyl te mut tunistatte jos tunnette!!!


    • Jonnah...

      Meni melko helopsti läpi koulus, ku sanottiin kamuille et: Sulla on jotai likaa tuos paidas tai housuis tai jossaki.. :) Melko moni meni lankaan.. :)

    • Päivi

      Puhelintuttuni ehdotteli treffejä keskiviikoks tai torstaiks. Kysyin käviskö tänään. Hän oli heti valmis. Hyppäs Lahdessa bussiin ja ajoi Helsinkiin Mannerheimin patsaalle - tai ainakin piti, sillä lähetin bussin lähdön jälkeen tekstiviestin "aprillia ..." en saanut vastausta, tais kaveri suuttua. Onneks en itse luvannutkaan tulla paikalle, kysyin vaan sopisko hälle tänään.

    • *kizze*

      Tehtiin meidän luokanvalvojalle sellanen pila ettei kukaan menny tunnille ku olis pitäny..sitte ku puolet tunnista oli kulunu niin me mentiin luokkaan(siis koko luokka osallistu tähän..)ja huudettiin "APRILLIA!".noh,lv ei oikein sit tykänny ja pisti kaikki klinikalle(=jälki-istunto)..et ens viikolla koko luokka istuu klinikalla ;)

      • mie

        ootko jaakkolan koulusta?!?!?!?!?!?
        vaikutat tutulta!!


      • Laura B
        mie kirjoitti:

        ootko jaakkolan koulusta?!?!?!?!?!?
        vaikutat tutulta!!

        siis mitä sä tollasta tääl?
        ei puhuta siit taudista enään


    • rippa

      osama bin laden on turussa tuli tänään vastaan aurakadulla ja sanoi suomeksi päivää heh heh!

      • ...vähän myöhässä...

      • Jykiat666

        http:\www.osamapinladen.com
        tilaa itsellesi osku kotiin =D


      • Watta
        Jykiat666 kirjoitti:

        http:\www.osamapinladen.com
        tilaa itsellesi osku kotiin =D

        En tajunnu äskeistä,oli aika käsi.


    • Toope

      Kaveri muisteli että se on ehkä kerran tehny aprillipilan.Se ei muistanu yhtään että minkälainen se ois ollu jos se sen oli tehny,mutta varmasti se ois ollu hyvä.Meillä oli hauskaa kun se kerto sitä,varmasti se pila ois ollu hyvä jos se sen vaan oli tehny mutta ku se ei muistanu oliko se sitä tehny ja jos teki niin kelle ja minkälainen mutta se oli varmasti hyvä!

    • Pilailija

      Zaude!

      Tässä on pilaa tarpeeksi....

      Kerroin emännälle että minulla on suhde mieheen...eli olen muka hompotti ;-)

      Emäntä otti asian raskaasti...täytyy varmaan tänään oikaista asia ;-)

    • Mirkku-Mato(Aprillimato)

      Tein kamulle yhden pilan,joka autto samalla rakkausasioissa!!!!
      No,eilen mun kamu tuli meille ja me alettiin selitellä yhdestä henkilöstä,jota se inhoaa,niin sit kun se mun kamu lähti käymään vessassa,niin mä otin sen kännyn ja lähetin sille ällötykselle viestin,että:"Tuu kiskalle nyt heti,koska sua oottaa siellä yllätys!ota yx kamu mukaan jos haluut mutta ei oo pakko!!!sitten mun kamu tuli mun huoneeseen,niin mä sanoin heti että lähetään kiskalle,ku haluttaa jotain makeaa.Lähettiin ja sit mentiin ja siellä se sit oli se ällötys kamunsa kans...sitte mä avasin suuni ja kysyin kovaan ääneen:Alax ton mun kamun kans?kaikki oli hiljaa,mutta sit se sano että okei,jos niin haluat.kiva paljastuskin sitten tuli tehtyä....mun kamu sano että se onki aina tykänny siitä tyypistä!!!Kiva olla välillä rakkauden jumalanaki....

    • ope

      Pidin eilen oppilaille musiikin kokeen ja he olivat jo aiemmin kyselleet jäävätkö luokalle, jos koe menee huonosti. Astelin haudanvakavana musiikin luokkaan ja ankaralla äänensävyllä kehotin oppilaita tekemään kokeen huolellisesti. "Mikäli saatte kokeesta numeroksi huonomman kuin 6, ette todennäköisesti saa musiikista hyväksyttyä arvosanaa." Vajaa 20 silmäparia tuijotti minua hyvin hyvin huolestuneena ja muutama alkoi kysellä uusimismahdollisuuksista. Suuni levisi leveään hymyyn ja ilmoitin reippaasti "APRILLIA!". Oppilaat sulivat helpottuneeseen nauruun ja luulisin, että kokeen tekokin sujui vähän rennommissa tunnelmissa. :)

    • meitzi

      Tässä aprillasin meidän luokkalaista
      Jania joka on jo kolmen vuoden ajan joka
      kuukausi kysynyt että alkaisinko sen
      kanssa.

      Kirjoitin pikku lapulle, että olen katsellut häntä ja, että voisikohan hän alkaa olemaan minun kanssani????
      Niinpä tämä herra otti sen todesti...ja vastasi "Jooo"

      • yxteini

        Luuletko, että Jani tykkää susta vielä, varsinkin kun selvis et minkälainen bitch sä oikein olet..


      • zico bumba

        no vähäkö oot ilkee..
        en mä tajuu miten sä ees kehtasit tollasta mennä tekee... ei taida neidillä olla tunteita...
        mut sellasia nää horot on...


      • mie

        Aprillipilasi ei ollut ollenkaan hauska, koska loukkasit ko. Janin tunteita! Aprillipilassa jymäytetään toista, ei loukata, kuten sinun tapauksessa!!!


    • Uolevi Karhu

      Minä tuossa eilenaamusella soitin Tarja Haloselle ja kerroin turkkilaisesti murtaen olevani irakilainen terroristi ja haluavani 0,0015 MT TNT -latauksella räjäyttää Helsingin keskustan Stockmannin kolmannen kerroksen naistenvessaan vasemmanpuleisimman pöntön taivaan tuuliin. Tarja, tuo vanha veikkonen, sanoi uskovansa pilani täydestä ja sitten sanoikin että "Aprillia! Enpäs uskonutkaan! Nyt Uolevi lopeta se paskainen pelleilysi tai soitan poliisit hakemaan sinut oikeasti sinne Irakiin Saddamin syötiksi, jotta hänet saadaan esiin paskaisesta piilostaan ja ammuttua saatana..."

    • sporttityttö

      kotiin tuli etuseteleitä K-raudan Merituuleen,porukat meni vipuun,mutta eihän sellasta paikkaa oo ees olemassa..
      mun entinen poikaystävä sano että sen vaimo on raskaana,kyllähän se säikäytti!!
      ja kiss FM:llä puhuttii klo 12 alkavasta bussilakosta,ja kirosin mielessäni sitä että on pakko päästä bussilla!
      ite lähetin yhdelle mieshenkilölle viestin,jossa kerroin olevani varattu ja niin onnellinen..ikävää,tänä vuonna ei menny läpi:/

      • Reiska

        Ei kai K-raudan Merituulta olekaan olemassa, mutta Merituulen K-rauta löytyy Espoosta! Ja tosiaan sain sinne alekupongin, jonka käytin eilen (20 euroa). Että se siitä aprillipilasta.


    • Pettynyt mutta iloinen

      Mä olin mun kavereiden kans huolto-asemal ja mä menin vessaan, häivyin huomaamattomasti kamujen keskuudesta ja ajattelin että nyt olisi hyvä hetki tehdä pilaa....so...mun kamu soitti mulle
      ja kysy että missä mä oikeen olen,mä sanoin: Mä lähin käveleen jäätä myöten kotii ja putosin avantoo
      joten voisitko tulla auttamaan?mä olin Helsingin Vuosaaren keskustas Huom vielä vessas...
      Kohta mun kAMU soitti ja kysy että missä päin oon,Mä aloin hiljattain nauramaan ja sanoin että koko juttu oli pilaa....sitten sain kuulla kamultani että hän oli soittanut ambulanssin
      paikalle ja ollut paniikissa kun isä oli saanut kuulla että MINÄ olin tehnyt hullun aprilli pilan,
      ja saanut sakot vakavasta teosta,iskä ja äippä raivosi kuin karhut....!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Smoke
    • RayD

      Olin tapani mukaan lusmuilemassa ja pelaamassa korttia lukion aulassa, kun Juhana saapui paikalle ja meni vieressä olevaan vessaan. Minua harmitti etten ollut koko päivänä vaivautunut naruttamaan ketään ja ryhdyin pikaisesti miettimään että mitä sitä keksisi. "Juhana, tuopa mulle paperia!" huusin. Veljeni joka tajusi juoneni jatkoi: "Niin, ja tuopa mullekin". Hetken päästä Juhana ilmestyi vessasta kahden paperinpalan kanssa. "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapriiiilliä!!!!" Huusin niin kimeällä äänellä kuin pystyin. "Juo kuravettä, saatana!"

    • huomasin

      kouvolan sanomis luki et ranuan kummit tehtäis täst edes kouvolas:(

      t: kouvolalainen

    • marza_87

      kun menin koulusta kotiin niin sanoin äitelle että sain matikan kokeesta 5- ja äite on tietenkin hermoromahduksen partaalla ja pää punasena kiukusta huutaa että "viis miikan" ja sit mä huudan naurusta punasena APRILLIÄ...

    • Ite

      Yksi parhaimmin onnistuneista aprillipiloista
      moniin vuosiin: aprillipäivän aamuna hain
      Hesarin postiluukulta ja menin vaimon luo
      lehti kädessä ja kerroin Saddam Husseinin
      laukaisseen USA:n joukkojen asemiin hajupommeja
      psykologisena pelotteena, jotta jenkit
      luulisivat niiden olevan kemiallisia aseita.
      Ja pila upposi täydellisesti, muija uskoi
      joka sanan!!! Jee!!!

      • veskari

        toi ei ollut läheskään yhtä hyvä kun mun


    • Cesi

      Peruna tipu

      • lappigirl

        kamun kaa puijattiin opee ja sanotiin että mmeidän koe oli siiirretty ensi viikolle
        ja toinen oli että toinen kamuni soitti ja kertoi että sama ope oli raskaana!!!
        melkein uskoin.. :P


    • ¤Lapsirukka¤

      Tässä mun aprillipilani:
      Hypittiin hyppistä koulussa, ja ajattelin tehdä luokalle pikku kepposen. (tytöille) No, kaikki tytöt on ihan hulluna yhteen HIM laulajaan ja seisoin just sopivasti nurkan vieressä ja siitä meni ohi yks ihan HIM:in näköinen ukkeli. Sit huusin:
      "Katsokaa! HIM!!"
      Kaikki meni lankaan ja juoksi sinne mun luokse. "Missä muka?", sanoi yksi mun luokkalainen. "Noo, se meni tonne nurkan taakse", Sanoin minä siinä nokka pystyssä! Sit kaikki lähti juoksemaan sinne nurkan taakse ja sit ne ei ees kysyny onks se HIM ja ne vaan heti sano:
      "ANNA NIMMARI!!!" Mut se olikin yhen meijän luokkalaisen pojan isoveli! Sit kaikki tuli takas ja huusin: "Aprillia"
      Samana päivänä kaikki yritti rökittää mua kun tein niille kepposen!

      Ihmettelet varmaan miks en juossut sinne mukaan niin sanotun HIM:in perään. No, yksinkertainen vastaus: MINÄ EN TYKKÄÄ HIM:ISTÄ! ;) Tehkää kaikki muutkin tänkaltaisii Aprillipiloja sit ensivuonna!

      • hihahahe

        *nauraa kippurassa*


    • Ei osastolle vaan-

      Oli eilen, siis aprillipäivänä hoitokokous. Aikaa edellisistä kulunut useita kuukausia. Lääkäri tuumas että nyt ruvetaan katteleen pojalle eläkepapereita. Perussyyhän olisi vuosia kestänyt yhtämittainen masennussairaus. Moitittiin kun en ollut jatkanut lääkkeitten syöntiä. Kai niitten tarkoitus oli kasvattaa älliä, sillä mulla rupes lähteen tukka päästä yhden lääkkeen vaikutuksesta.

      Nyt opiskelen, tai pikemminkin yritän eikä ikää ole kuin vähän 30 vuotta.

      Se eläkkeen hakeminen oli kai se aprillijuttu tässä...

    • aprillaaja

      Lähetin jo yöllä puolenyön jälkeen äitini puhelimeen viestiä että mitäs sanoisit jos susta olis tulossa mummo. Aamulla oli sitten kiireessä ennen töihinlähtöä avannu puhelimensa ja oli kuulemma sydän alkanu hakata vimmatusti. Oli sitten hetken kuluttua tajunnu että sehän taitaakin olla 1.4. tänään. Sain naurun ja vihan sekaisen puhelinsoiton. Mutta kysyi kuitenkin vielä varmentaakseen; "nii kai se oli vaan pilaa, vai oletko sä oikeasti raskaana?"
      Työkaverit asian kuultuaan alkoivat kuulemma piruuttaan jo kerätä vauvanvaatteita.

    • Opettajan painajainen

      Tehtiin luokan kanssa sellanen jekku et yks meni opettajan pöydän alle kun se maikka teki jotain muuta ja sitten kun opettaja löpisi ihan omiaan, oppilas pelästytti maikan tarttumalla jalkaan.
      Saatiin pari maikkaa tippumaan penkiltään. =)

      Toinen pila oli hieman raaempi. Oppilas näytteli tajutonta ja kun opettaja siinä hädissään mietti mitä tehdä, tämä "tajuton" oppilas nousi, tervehti ja painui luokkaan. Oli tosi hauskaa muttei sen jälkeen kun koko luokka jäi jälkkään sen takii....

    • .tigru.

      Sanoin kaverille, että mitä vit*** sä flirttaat mun jätkän kanssa???(kaveri oli sitä enne jutellu sen kaa pari sanaa) Sammutin kaikki puhelut jne. Joskus kymmenen aikoihi sitte ilmotin että hauskaa aprillia :D

      • kenkä

        OLi vähä hyvä ku sanoin poikafrendille et otan siltä suihi ja sit en ottanukkaa ja se ei tykänny ja raiskas mut.... Vähä oli hauska aprillipäivä!!!


      • mummo
        kenkä kirjoitti:

        OLi vähä hyvä ku sanoin poikafrendille et otan siltä suihi ja sit en ottanukkaa ja se ei tykänny ja raiskas mut.... Vähä oli hauska aprillipäivä!!!

        Ilmoita viranomaisille heti!


    • räikkönen

      oli testaamassa sadekelin renkaita.
      Kuulemma Huhu siitä, että Räikkönen oli saanut SARS-tartunnan, oli tarkoituksella vuodettu julkisuuteen. Oikeasti Koko McLarenin tiimi oli tulossa testaamaan alkuviikosta. Tiimin piti lentää Turun lentokentälle ja ajaa sieltä rekoilla radalle.

    • Rea

      Hieno hoomaa,mukiteline jumittu heti kone!

    • Aika paha

      Nasta juttu mukiteline jumittu kone!

    • TÄNÄÄN SUT NÄÄN

      Läetin uudelle ihanalle chat-ihastselleni ja myös kaikille mies mail(vain)-kavereilleni kaikille saman viestin, otsikolla tänään sut nään:MOI Rakas
      Nyt oon saanut oikeen nimes ja osoitteeski selville ja oon tulos sinne(esim)poriin ja oon ovellasi 20.30 ja haluun sut nähä, siis avaa oves, muuten kyllä loukkaannun:))
      Anteeksi et oon nyt ite näin aktiivinen, mut ei voi mitään, mee karkuun , jos et nähä haluu.


      PS.Aprillia

      (tuli kyl hauskoja vastaus maileja ja yhellä oli tullu ihan sydämmen tykykytsä hetkeks ja yks sano , et voi kauhee ku petyin , ku olikin vain pilaa

      • lilli

        mun kaverit sano että yks mun luokkalainen haluis mun kaa kimppaan mä melkein pyörryin nimittäin oon ihan sairaasti lätkässä siihen.


    • miss

      tästä on joku kolme tai neljä vuotta aikaa ku etelä-suomen sanomat teki hyvän jäynän..lehdessä luki et alko jakaa vuoden vanhoja viinejä,viini pullon korkkia vastaan..oli päivemmällä alkon ovella ruuhkaa.. ;o))itse en tosin siihen halpaan mennyt..

    • pirulainen

      sanoin jätkä frendille et tavattais Esplanadil yhen tietyn talon kohal.
      se tuli ja mä olin piilossa puskas.
      juoksin sieltä ruusu pakaroitten välis ja huusin: APRILLIA APRILLIA SYÖ SILLIÄ ,JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE ja se on ihan totta !!!

    • Kas näin.
    • emmi

      Menin koulussa kysymään yhdeltä jätkältä josta tykkäsin, että alaks olee? Sit se vissii suostu, mut sen harmiks mä lauloin aprillii, aprillii! syö sillii ja juo kuravettä päälle! Se oli ihan nolona... Heh heh heh heee!!!! =)

      • ULLA

        Tykkäskö se poikakin susta? Ja se sanotaan oikeesti aprillia, eikä aprillii!!!!


      • emmi
        ULLA kirjoitti:

        Tykkäskö se poikakin susta? Ja se sanotaan oikeesti aprillia, eikä aprillii!!!!

        Tykkäs se, mut en muistanu kirjottaa sitä siihe... Mut nyt me ollaan yhdes, ku se kysy keskiviikkona multa!!!


    • oppilas

      noniin meillä oli matikan koe lukiossa ja opettaja laittoi sitten yliopistolaskuja piloillaan siihen ja kaikki meistä sai nelosen. osa joutu lopettamaan koulun ja kaksi on tehny itsemurhan. ei kannata opettajan pilailla.

    • öööööööööööööööööööö

      Ööö.. no koko meiän luokan oli tarktus sanoo Enkunopelleetttei le tehnyt läksyjä vaikka kaikki olivat tehneet.. No kukaan ei sitten sanonut ettei ollut tehnyt läksyjä.. No vähän jälkeen läksyjen kuulustelún yks poika huusi: "Aprillia! kukaan ei oo tehny läksyjä!"

    • på--

      että oli paskaa perseess' bushin ja al-Guidon

    • kippari

      oli finnairin kapteeni kuulutti palmasin kentällä
      että koneen lähtö myöhästyy 4 tuntia ja sit hetken päästä hän sanoi että tänäänhän on huhtikuun eka päivä;=)

    • Eräs vain

      Soitin tyttöystävälleni esiintyen eri ihmisenä. Hän työskentelee suomalaisen urheiluliiton palveluksessa. Kerroin katkaisseeni nilkkani kyseisen urheilulajin parissa ja haluavani lisenssivakuutuksen, jotta sairaalamaksuni yms. hoituvat. Hän sanoi, että minulla olisi pitänyt olla vakuutus voimassa vamman tulon hetkellä. No pyysin häntä kuitenkin hankkimaan minulle lisenssin ja kerroin että ilmoitan katkenneesta nilkastani vasta sen voimaantulon jälkeen. Hän oli yhdistämässä minua siinä vaiheessa jo esimiehelleen kunnes paljastin pilan. Aikamoiset naurut sain!

      • Pilailija

        Käytiin aprillipilailukumppanini kanssa kylässä eräällä kaverillani. Pihistimme eräästä hänen lehdestään sen osoitesysteemitarran. Askartelimme nääs napakymppilehden muovien sisään ja läiskäsimme osoitetarran sen päälle ja sujautimme postilaatikkoon-eli aivan kuin hän olisi sen tilannut.. Oli kyllä ystävä ollut hämillään mutta lehden vuosikerran huomattuaan osasi jo arvata asian =)


    • KIPPE

      MINÄ JA PARI YSTÄVÄÄNI PÄÄTIMME TEHDÄ OPELLE PIENEN APRILLIPILAN. YSTÄVÄNI OLI OSTANUT NIITÄ LIITUKARKKEJA JOITA ON ESIM. TV PUSSEISSA. LAITOIMME ENNEN TUNNIN ALKUA LIITUKARKIT TAULUN ALAPUOLELLE JOSSA SIJAITSIVAT OIKEAT LIIDUT. VARMISTUAKSEMME, ETTÄ OPE EI KIRJOITTAISI TAULULLE OIKEILLA, OTIMME NE TALTEEN. KUN OPE TULI LUOKKAAN JA ALKOI KIRJOITTAMAAN TAULULLE, NIIN EIPÄ LIIDUISTA TULLUT MITÄÄN. HUUSIMME SITTEN KAIKKI YHTÄAIKAA APRILLIA JA ANNOIMME LIIDUT TAKAISIN OPELLE, NE OIKEAT... =)

    • muba1

      täs teille vitsi

    • Anonyymi

      opelta tällainen aprillipila:

      • Johtuen vallitsevasta koronatilanteesta tämän vuoden terveystarkastus yhdistetään hammastarkastukseen ja homma hoidetaan etänä. Klo 12 mene ulos, hakeudu avoimelle paikalle ja avaa suusi. Satelliitti kiertää Suomen yli tasan klo 12 ja kuvaa kaikkien koululaisten hampaat. Sen jälkeen työnnä kieli ulos ja huuda "A" niin lujaa kuin pystyt. Tarkastetuksi tulevat näin myös kaikkien kurkut. Hyppää tasan klo 12.05 ylös ja tule alas. Seisimiset anturit ympäri Suomea rekisteröivät siitä aiheutuneen tärähdyksen ja laskevat oppilaiden keskiarvopainon. Pituus jäänee tänä vuonna arvoitukseksi.


      lisäksi videopuhelun otsikko oli ”tiistai 1.4” vaikka on keskiviikko

    • Anonyymi

      Lol onks tääl ketää 2022??? 😂😂 siitä on 19 vuotta ku tää viestiketju alko.. en ollu ees syntyny vie sillon

    • Anonyymi

      Mikä on parhaat aprillipilat

    • Anonyymi

      1.4.

    • Anonyymi

      Ei!

    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Tää toimii jos pääset sun vaikka siskon puhelimelle. Sun pitää vaan mennä yhteystietoihin ja muuttaa sun oma nimi vaikkapa suomen presidentiksi ja sit menet omalla puhelimella soittamaan ja pilan kohde on vain että "mulle soittaa presidentti"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe