Gandalf onki HOMO

Sammy85

Tiesittekste että gandalfia näytellyt Sir McKellen ON HOMO???!!!!11 Siis mult meni ainaki kaikki fiilikset kattoo leffoi ku sain tietää tän...ja vielä tommonen vanhamies niin tuntuu TOSI ällöltä!!!!

22

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahus

      Se on siinä leffassakin homo!! Kahdessa tornissa Gandalf ja Legolas kävelee sinne Rohanin valtaistuinsaliin ni ne on homohäät!!111!! Ihan oikeesti!!Joo11!!!111 Ihan vakavasti ottaen, onko sillä oikeesti MITÄÄN väliä??

      • Kanga

        Olen samaa mieltä, onko tosiaan mitään välii mikä on ihmisen seksuaalisen suuntautumisen laita? Tavallisia ihmisiä ne homotkin on! Miten voi olla noin suvaitsematon?
        Minä tiesin tämän jo aikoja sitten eikä se minua hetkauttanut... Mun mielestä Gandalf on kiva, ja Ian on Gandalfina loistava! Ja mitä välii sillä iällä on? Onhan Iankin ollut joskus nuori. Meinataanko täällä että nuoret voi olla homoja mutta vanhat eivät?
        Sitäpaitsi mä sain kuulla että Ian on vähän aikaa sitten eronnut pitkäaikaisesta miesystävästään, jonka kanssa hänen olisi pitäny mennä naimisiin. Voi, mä tunsin suurta myötätuntoa sitä kohtaan. Ian on sympaattinen


      • realistinen mut silt pessimis
        Kanga kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, onko tosiaan mitään välii mikä on ihmisen seksuaalisen suuntautumisen laita? Tavallisia ihmisiä ne homotkin on! Miten voi olla noin suvaitsematon?
        Minä tiesin tämän jo aikoja sitten eikä se minua hetkauttanut... Mun mielestä Gandalf on kiva, ja Ian on Gandalfina loistava! Ja mitä välii sillä iällä on? Onhan Iankin ollut joskus nuori. Meinataanko täällä että nuoret voi olla homoja mutta vanhat eivät?
        Sitäpaitsi mä sain kuulla että Ian on vähän aikaa sitten eronnut pitkäaikaisesta miesystävästään, jonka kanssa hänen olisi pitäny mennä naimisiin. Voi, mä tunsin suurta myötätuntoa sitä kohtaan. Ian on sympaattinen

        gandalf ei ole homo.jos gandalf ois gay,niin
        kirja mainitsis siitä.musta tuntuu että yksikää
        täällä ei oo samaa mieltä kun sä.taitaa kanga ja
        muut olla yks ja sama henkilö?


      • pwoehxmago
        realistinen mut silt pessimis kirjoitti:

        gandalf ei ole homo.jos gandalf ois gay,niin
        kirja mainitsis siitä.musta tuntuu että yksikää
        täällä ei oo samaa mieltä kun sä.taitaa kanga ja
        muut olla yks ja sama henkilö?

        "jos gandalf ois gay,niin kirja mainitsis siitä."

        Ei kirjassa suoraan sanota Samin ja Frodon seksuaalisesta suuntaumisesta mitään, mutta kyllähän se nyt on ihan selvää että ne tykkää toisistaan.


        Ja tämän topicin aloittaja oli varmasti täysin tosissaan.


      • pasi
        pwoehxmago kirjoitti:

        "jos gandalf ois gay,niin kirja mainitsis siitä."

        Ei kirjassa suoraan sanota Samin ja Frodon seksuaalisesta suuntaumisesta mitään, mutta kyllähän se nyt on ihan selvää että ne tykkää toisistaan.


        Ja tämän topicin aloittaja oli varmasti täysin tosissaan.

        No en nyt varsinaisesti sanois että Sam ja frodo ois homoja. Kyllä mäkin saattaisin tykätä aika paljon samaakin sukupuolta olevasta henkilöstä jos oisin jossain samantapasessa paikassa kun mordor jossa nyt ei sen toisen lisäks ois oikeen muita inhimillisiä olentoja.


      • Blacky

        Haldirin näyttelijä on myös homo.


      • KERMA_PERSE
        Blacky kirjoitti:

        Haldirin näyttelijä on myös homo.

        Sou? Ei se näyttele homoo.


    • Päivänsäde

      Kyllä sun elämä tulee oleen vaikeeta, jos yhden homon takia menee maku leffasta. Mutta jospa se siitä alentus toi sunkin resistenssi siihen mennessä ku muutat pois kotoo ja laajennat vähän maailmankuvaas. Ja taidat ilmeisesti muutenkin elää jossain peräkylässä, kun nyt vasta olet kuullu, että Ian McKellan on homo...Vanha juttu.

      • Katju

        vaikka asia lieneekin jo tullut selväksi, että McKellanin homoudella ja Gandalfin seksuaalisella suuntauksella ole mitään tekemistä keskemään. En tietenkään mene väittämään, että Maiar on vain heteroita, mutta enpähän ainakaan minä ole Sormusten herrasta ainoatakaan mainintaan löytänyt Gandalfin seksuaalisesta suuntautumisesta - suuntaan tai toiseen.


    • Kyllästynyt

      onko kaikki ihmiset tässä maailmassa tärähtäneitä. Uskotteko te tommosiin ihan tyhmiin juoruihin jotka eivät ole edes totta. Monesta elokuvatähdestä sanotaan et ne on homoja mutta eivät oikeasti edes ole Eli älkää uskoko päätttömiä juoruja!!!

      • minä

        Mitä Hiton Väliä sillä on että onko ne Homoja? Se on niitten Yksityisasia. Ei se homous niitten persoonaan ja näyttelemiseen vaikuta, ihan samanlaisia ihmisiä ne homot on kuin muutkin ihmiset paitsi ne nyt vaan on homoja.


      • Katju

        Hei, hei, mulla on tosi hurja juoru teille, kuulkaa kaikki! Paavo Lipponen on hetero!! Mut älkää nyt vaan uskoko kun tää on päätön juoru!


      • joo

        Ian McKellen on homo. Näin se ainakin itse väittää FOTRin extended editionin kommenttiraidalla. Kannattaa ihan muutenkin kuunnella se kommenttiraita, se on älyttömän hauska :P

        Ei se nyt niin perätön juoru ole. Kyllähän se nyt on ollut tiedossa jo ties miten kauan.


    • hooh.

      mut leffassa se ei näyttele homoo.
      sou?

    • LOTR fan

      Hei käytä vähän järkees! Eihän sillä oo mitään väliä onko ihminen homo vai hetero! Mullakin on pari homoa kaverina ja sen parempia kamuja saa etsiä kauan! Ja kaiken lisäks se oli tosi hyvä Gandalfin roolissa, ei se mun mielestä vaikuta roolisuoritukseen!!!! Mun mielestä ei olis voitu tehdä parempaa valintaa Gandalfin rooliin kuin Sir Ian McKellen!

    • nessa

      Sir Ian McKellen on aivan loistava näyttelijä.

      • Sametti

        Mistä tuollaisia juttuja löytää?
        lehdistä? en ainakaan ole lukenut ainuttakaan
        juttua Ian McKellenin homoudesta, kuulin NYT VASTA itsekkin asiasta. Eikä hän minun mielestäni osoita mitenkään homouden merkkejä.
        Hän on hyvä näyttelijä ja mahtava Ganden roolissa.


      • Isildurin perillinen
        Sametti kirjoitti:

        Mistä tuollaisia juttuja löytää?
        lehdistä? en ainakaan ole lukenut ainuttakaan
        juttua Ian McKellenin homoudesta, kuulin NYT VASTA itsekkin asiasta. Eikä hän minun mielestäni osoita mitenkään homouden merkkejä.
        Hän on hyvä näyttelijä ja mahtava Ganden roolissa.

        Mackellenin homous on ollut tiedossa jo iät ja ajat, siitä on nyt kai turha ruveta kättä vääntämään. kannattaisi ehkä itse perehtyä asioihin vähän enemmälti, ennen kuin menee parjaamaan muita perättömästä juoruilusta.

        ja ainakaan minun tietääkseni homous ja hyvät näyttelijän kyvyt eivät ole toisensa poissulkevia elementtejä.


    • HaLoo!!!!!!!!

      Onx se joku ongelma et hän on Homoseksuaali??? OOx sä joku rasisti vai hä!!! Toi on jo jotain... "apua tiesittex te et se on homo plaa plaa plaa..." Hyvä näyttelijä se on ja sitäpaitsi GANDALF ei oo Homo vaa se näyttelijä... nyt aivot raksuttaan hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • vituttaja

        niin vanhana homo!
        *ihmettelee*
        no niin se sitten kai on!
        *naur*


    • Durin kuolematon

      ei se oo homo vaan se näytteliä

    • KERMA_PERSE

      VOI VITTU! Onks sil mitää välii onks Ian McKellen homo!?!?!?! Eikä Gandalf oo homo vaan se näyttelijä jote haittaaks se muka jotain!!??!!?? Mieti nyt vähä miten rasistiselta toi sunki juttu oikeen kuulostaa!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe