Olen ollut vuosia HUS:lla töissä (sairaanhoitaja) ja tekisi mieli vähän uusiin kuvioihin. Olen ajatellut hakea yksityisiin paikkoihin töihin. Onko kellään esim. Mehiläisestä (Helsinki) kokemuksia? Mites palkat verrattuna HUS:iin tai kaupunkiin? Entäs muuten työsuhde-edut ja yleinen työilmapiiri? Kaikki asialliset kommentit tervetulleita!!
Mehiläinen työnantajana?
kokemuksia?
1
2236
Vastaukset
- Hoitajana9v
Mehiläisellä on huonot edut, eivät halua kilpailla työntekijöistä. Esim itse käyn toiselta paikkakunnalta töissä jossa on myös mehiläinen, mutta tth on kaupungissa jossa työskentelen, käsittämätöntä. Enkä tosiaan ole puheiden mukaan ainut ketä tätä ihmettelee.
Palkan takia ei kannata vaihtaa, tuskinpa parempaa kauheasti saat, tai mistä sitä tietääkään.
Yleisesti porukka iha mukavaa, mutta moni on tosta työterveydenjärjestämisestä käärmeissään. Pelkkää välinpitämättömyyttää koko asia.
Pk seudun pisteessä työskentelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131