Koiranpaskavero

välittömästi!

Taas on vuodenaika jolloin koiranpaska haisee joka puistossa!
Ei ole koiranomistajat keränneet jätöksiä huolella.

Tämä on jokavuotinen ongelma. Pitäisi säätää vero jota perittäisiin koiranomistajilta. Näillä verovaroilla siivottaisiin paskat puistoista keväisin. Vero voisi olla esim. 40 eur/vuosi..

9

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sööör

eduskunta vaaleissa olisi pitänyt olla puolue, tai AINAKIN nyt joku edustaja joka olisi ottanut tämän tärkeimmäksi prioriteetikseen. olisi varmasti monet äänestäneet häntä! tämä on todella tärkeä asia.

• Läjätön koira

Aika suppea on näkemyksesi. Itse koiranomistajana kerään takuulla joka läjän pois. Olen myös "kouluttanut" tähän tapaan tuttavapiiriäni, jotka nyt myös keräävät paskat pois. Älä siis syyttele ja yleistä, vaan laajenna näkökantojasi. En aio maksaa koiraveroa tyhjästä, ja varsinkaan kun minun koirani ei saa siitä mitään etuja. Puistoissa on myös kakkapussiautomaatteja, mutta minulla on omat pussit koska naapuruston mummot pöllii pusseja pakastepullilleen.(nähty on!) Ymmärrän kyllä että paskat ei puistoissa ole kivoja, mutta puistojen reunoille voisi oikeasti laittaa kyltin jossa lukisi esim. kerääthän koirasi ulosteet pois puistosta sakon uhalla tms. Ja niitä sakkoja voisi oikeasti antaa niille jotka ei kerää, rupeispahan toimiin!!!

Avarra maailmankuvaasi ja hyvä tulee, älä yleistä!!!!!

• tyhjästä

veroja saa maksaa muutenkin joka asiasta yllin kyllin.
        Sentään maatuva jäte, vaikka vastenmielinen onkin.

Niitä roskiksia, joihin sen kakkapussin voisi sitten laittaa, kaipaisin kyllä tiheämpään.
        Joskus joutuu kävelemään sen lastin kanssa aika pitkäänkin, ennenkuin tulee roskis vastaan.

• olla paljon

suurempi esim. jotain 100-200€/vuosi.

• kun ne verotulot

ei edes päädy koiraihmisten hyödyksi..

• enää keräisi paskoja

koska sillä rahalla ne voikin jo hyvällä omatunnolla jättää lojumaan, siitähän on kerran maksettu!
        Kuka viitsii vielä erikseen maksaa kakkapusseistakin jos kerran maksaa kakkaveroakin?
        Itse asiassa on tyhmää kerätä kakkoja jos kerran maksaa koiraveroa.
        Sen takia en itsekään aikaisemmassa asuinkunnassani kerännyt paskoja kerran maksoin koiraveroa.
        Nykyisessä kunnassani ei koiraveroa peritä, joten nyt minulla on hyvä syy myös kerätä paskat ja näkyy muutkin keräävän täällä huomattavasti tunnollisemmin.

• sesulien ystävä

No tuo summa se vaan sopisi kyllä minullekin paremmin kuin nykyinen 50 euroa/vuosi, mikä on maksu täällä Helsingissä yhdestä koirasta.

• näin.

paskat me mitään veroa niin kauan kuin jätökset keräämme, niille jotka niitä ei kerää vaikka 100 e vero yks hailee.

• yleensä

keskustella mihin ÄLYKKYYS osamäärä riittää niin kun PASKA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9178
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      25
      3632
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2204
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      104
      2011
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      14
      1859
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1455
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1288
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1177
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168