Koiranpaskavero

välittömästi!

Taas on vuodenaika jolloin koiranpaska haisee joka puistossa!
Ei ole koiranomistajat keränneet jätöksiä huolella.

Tämä on jokavuotinen ongelma. Pitäisi säätää vero jota perittäisiin koiranomistajilta. Näillä verovaroilla siivottaisiin paskat puistoista keväisin. Vero voisi olla esim. 40 eur/vuosi..

9

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sööör

      eduskunta vaaleissa olisi pitänyt olla puolue, tai AINAKIN nyt joku edustaja joka olisi ottanut tämän tärkeimmäksi prioriteetikseen. olisi varmasti monet äänestäneet häntä! tämä on todella tärkeä asia.

    • Läjätön koira

      Aika suppea on näkemyksesi. Itse koiranomistajana kerään takuulla joka läjän pois. Olen myös "kouluttanut" tähän tapaan tuttavapiiriäni, jotka nyt myös keräävät paskat pois. Älä siis syyttele ja yleistä, vaan laajenna näkökantojasi. En aio maksaa koiraveroa tyhjästä, ja varsinkaan kun minun koirani ei saa siitä mitään etuja. Puistoissa on myös kakkapussiautomaatteja, mutta minulla on omat pussit koska naapuruston mummot pöllii pusseja pakastepullilleen.(nähty on!) Ymmärrän kyllä että paskat ei puistoissa ole kivoja, mutta puistojen reunoille voisi oikeasti laittaa kyltin jossa lukisi esim. kerääthän koirasi ulosteet pois puistosta sakon uhalla tms. Ja niitä sakkoja voisi oikeasti antaa niille jotka ei kerää, rupeispahan toimiin!!!

      Avarra maailmankuvaasi ja hyvä tulee, älä yleistä!!!!!

      • tyhjästä

        veroja saa maksaa muutenkin joka asiasta yllin kyllin.
        Sentään maatuva jäte, vaikka vastenmielinen onkin.

        Niitä roskiksia, joihin sen kakkapussin voisi sitten laittaa, kaipaisin kyllä tiheämpään.
        Joskus joutuu kävelemään sen lastin kanssa aika pitkäänkin, ennenkuin tulee roskis vastaan.


    • olla paljon

      suurempi esim. jotain 100-200€/vuosi.

      • kun ne verotulot

        ei edes päädy koiraihmisten hyödyksi..


      • enää keräisi paskoja

        koska sillä rahalla ne voikin jo hyvällä omatunnolla jättää lojumaan, siitähän on kerran maksettu!
        Kuka viitsii vielä erikseen maksaa kakkapusseistakin jos kerran maksaa kakkaveroakin?
        Itse asiassa on tyhmää kerätä kakkoja jos kerran maksaa koiraveroa.
        Sen takia en itsekään aikaisemmassa asuinkunnassani kerännyt paskoja kerran maksoin koiraveroa.
        Nykyisessä kunnassani ei koiraveroa peritä, joten nyt minulla on hyvä syy myös kerätä paskat ja näkyy muutkin keräävän täällä huomattavasti tunnollisemmin.


    • sesulien ystävä

      No tuo summa se vaan sopisi kyllä minullekin paremmin kuin nykyinen 50 euroa/vuosi, mikä on maksu täällä Helsingissä yhdestä koirasta.

      • näin.

        paskat me mitään veroa niin kauan kuin jätökset keräämme, niille jotka niitä ei kerää vaikka 100 e vero yks hailee.


    • yleensä

      keskustella mihin ÄLYKKYYS osamäärä riittää niin kun PASKA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe