Isla de Margaritalle olisi tarkoitus ensi talvena lähteä kahdeksi viikoksi ja olisin kysellyt vähän eri aktiviteettimahdollisuuksista! Eli sukellus, snorklaus, surffaaminen, vuorikiipeileminen, vaellus, pyöräily yms. kiinnostaisivat paljon, minkälaiset mahdollisuudet kyseisiin harrastuksiin olisi saarella? Vai olisiko kenties jollain toisella saarella tai itse mantereella paremmat mahdollisuudet? Ja uskaltaako ihan Venezuelan maaperällä käydä?
Toivottavasti kokemuksia löytyy :)
Aktiviteetit?!?
3
945
Vastaukset
- oma kokemus
Muista aktiviteeteista ei ole kokemusta kuin snorklaamisesta. Se tosiaan onnistuu lähellä olevan pienen saaren kupeessa. Sinne tehdään retkiä eri toimistojen toimesta. Mitkään ihan hirmuisen hienot ei näkymät olleet mutta kuitenkin mielenkiintoista. Saattoi kyllä vaikuttaa se että olin aikaisemmin snorklannut Australian koralliriutoilla. Niihin verrattuna nuo kalpenivat. Mutta kiva päivä oli, kun mentiin purjeveneellä parin tunnin matka ja sitten snorklattiin ja sit takaisin. Koko päivän reissu siis. Finnmatkojen kautta otettiin se retki.
- jos vaan ymmärtää kysyä
Paikallisilla matkatoimistoilla on tarjota kaikkia noita sun kaipaamia toimintoja ja järkkäävät vaikka mitä tarpeen tullen.
Caracasiin tehdään päivämatkoja, lennot autonkuljettaja päiväksi käyttöön,130-150€, ei löydy vakiotarjontalistalta, kysy erikseen.
Rohkeesti vaan kyseleen ja tinkaamaan! - danza
Purjelautailun "mekka" löytyy saaren etelärannikolta El Yaquen kylästä. Siellä on myös yksi Finnmatkojen hotelli. Sieltä voi myös mennä veneellä Cochen saarelle missä voi purjelautailla tasaisemmassa vedessä kuin El Yaquessa.
Jos tarkoitit lainelautailua, niin siihen sopivia aaltoja on joskus... pitää vaan tietää millä rannalla milloinkin... tuolta El Yaquesta voi kysellä siitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882