RFSU:n raskaustesti; varoituksen sana

testannut

Tästä nyt on valitettu muutenkin ja muuallakin - mutta syystä. Raskaaksi tuleminen ja sen yrittäminen on niitä herkimpiä asioita ja pettymyksiä tulee muutenkin tarpeeksi.

Kaupoissa ja kioskeilla muka luotettavana myytävä RFSU:n raskaustesti (herkkyys 25mIU/mL) toimii näin: Heti liuskan kastuessa testiviivan kohtaan ilmaantuu haalea, harmaa/vähän vaaleanpunainen viivanpaikka. N. 10-15 minuutin kohdalla viiva tulee esiin todella selvästi, siis selvänä toisena viivana. Viiva pysyttelee siinä tuonne 20-30 minuuttiin asti, jonka jälkeen haalenee selkeäksi tai tuskin havaittavaksi haamuksi. Ja tämä tällainen testi on NEGA. Todella hämäävää ja jopa kummallista, että tuollaista testiä saa myydä. Ohjeessa kehdataan väittää, että testi on tulkitsemiskelpoinen 30min ajan. Ja väitetään tietysti myös, että haaleakin toinen viiva merkitsee positiivista tulosta.

Varmasti testi toimii ok, jos todella on raskaana JA hcg-hormonia jo erittynyt suuria määriä. Muutoin ei saa sille vähäiselle rahalleenkaan vastinetta, vain epävarman olon ja pahan mielen.

Olen itse ollut raskaana, tehnyt paljon negatiivisia ja positiivisiakin (onneksi) raskaustestejä. Millään muulla merkillä en ole päätynyt noin epäselviin tuloksiin. RFSU:lla olen testannut negaa nyt (lopulta jo ihan kokeilumielessä) kymmenisen kertaa. Testi käyttäytyy aina lähes samoin.

Eli siis ostakaa kerralla joku kunnon testi, vaikka maksaisikin hitusen enemmän :)

Plussatuulia!

2

2799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

on helppo saada niitä vääriä haamuplussia Aconin herkällä, lähes poikkeuksetta kierron missä vaiheessa vaan...

• reeeeeli

Tuo testi on epäselvä. Mielestäni näyttää plussalta mutta onko se vaan joku muu värityskohta. Todella huijausta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe