syödä 3desin pakasterasiasta siemensekoitusta? :D
Saako
6
322
Vastaukset
- nyt aivan
tosissasi tämän kysymyksen kanssa?
- ku mä..
varmistan kaiken, myös kaiken tyhmän koska mä en halua satuttaa tai tappaa mun hamsteria!!
Saa syödä. :) Eipä ainakaan tarvitse olla koko ajan täyttämässä ruokakuppia.
- WildCherry - hamsteri.infos...
Hamsterille saa antaa pakasterasian, totta kai. Mutta rasiaa ei kannata laittaa täyteen ruokaa. Hamsteri saattaa kakkia ja pissiä ruuan sekaan eikä ole terveellistä kenellekkään syödä saastaista ruokaa. Eli hyvät ihmiset, laittakaa hamsterille ruokaa vain sen verran kuin syövät.
Muistakaa myös pestä kuumalla vedellä ruoka-astiat.
Ja tietoiskuksi kaikille, suosittelen enemmän hamsterifoorumiksi www.hamsteri.info - tätä...............
WildCherry - hamsteri.infos... kirjoitti:
Hamsterille saa antaa pakasterasian, totta kai. Mutta rasiaa ei kannata laittaa täyteen ruokaa. Hamsteri saattaa kakkia ja pissiä ruuan sekaan eikä ole terveellistä kenellekkään syödä saastaista ruokaa. Eli hyvät ihmiset, laittakaa hamsterille ruokaa vain sen verran kuin syövät.
Muistakaa myös pestä kuumalla vedellä ruoka-astiat.
Ja tietoiskuksi kaikille, suosittelen enemmän hamsterifoorumiksi www.hamsteri.infotoista keskustelu foorumia on yritetty täällä tyrkyttää useamman ihmisen voimin, mutta osan mielestä se on kuulema huono paikka...
Ainakin siellä saatava tieto on oikeaa, eikä mitään mutu-tetoa. tätä............... kirjoitti:
toista keskustelu foorumia on yritetty täällä tyrkyttää useamman ihmisen voimin, mutta osan mielestä se on kuulema huono paikka...
Ainakin siellä saatava tieto on oikeaa, eikä mitään mutu-tetoa.Niin, siellä vastaavat yleensä kasvattajat, jolloin vastaukset ovat yleensä oikein. Täälläkin saa oikeaa tietoa kun vain tietää, kehen luottaa. Esimerkiksi ainakin minun, suski87:n ja gegsin vastauksiin voi aina luottaa. Ja jos huomaan jonkun vastanneen väärin tai jotenkin muuten hassusti, vastaan itse uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067