syödä 3desin pakasterasiasta siemensekoitusta? :D
Saako
6
340
Vastaukset
- nyt aivan
tosissasi tämän kysymyksen kanssa?
- ku mä..
varmistan kaiken, myös kaiken tyhmän koska mä en halua satuttaa tai tappaa mun hamsteria!!
Saa syödä. :) Eipä ainakaan tarvitse olla koko ajan täyttämässä ruokakuppia.
- WildCherry - hamsteri.infos...
Hamsterille saa antaa pakasterasian, totta kai. Mutta rasiaa ei kannata laittaa täyteen ruokaa. Hamsteri saattaa kakkia ja pissiä ruuan sekaan eikä ole terveellistä kenellekkään syödä saastaista ruokaa. Eli hyvät ihmiset, laittakaa hamsterille ruokaa vain sen verran kuin syövät.
Muistakaa myös pestä kuumalla vedellä ruoka-astiat.
Ja tietoiskuksi kaikille, suosittelen enemmän hamsterifoorumiksi www.hamsteri.info - tätä...............
WildCherry - hamsteri.infos... kirjoitti:
Hamsterille saa antaa pakasterasian, totta kai. Mutta rasiaa ei kannata laittaa täyteen ruokaa. Hamsteri saattaa kakkia ja pissiä ruuan sekaan eikä ole terveellistä kenellekkään syödä saastaista ruokaa. Eli hyvät ihmiset, laittakaa hamsterille ruokaa vain sen verran kuin syövät.
Muistakaa myös pestä kuumalla vedellä ruoka-astiat.
Ja tietoiskuksi kaikille, suosittelen enemmän hamsterifoorumiksi www.hamsteri.infotoista keskustelu foorumia on yritetty täällä tyrkyttää useamman ihmisen voimin, mutta osan mielestä se on kuulema huono paikka...
Ainakin siellä saatava tieto on oikeaa, eikä mitään mutu-tetoa. tätä............... kirjoitti:
toista keskustelu foorumia on yritetty täällä tyrkyttää useamman ihmisen voimin, mutta osan mielestä se on kuulema huono paikka...
Ainakin siellä saatava tieto on oikeaa, eikä mitään mutu-tetoa.Niin, siellä vastaavat yleensä kasvattajat, jolloin vastaukset ovat yleensä oikein. Täälläkin saa oikeaa tietoa kun vain tietää, kehen luottaa. Esimerkiksi ainakin minun, suski87:n ja gegsin vastauksiin voi aina luottaa. Ja jos huomaan jonkun vastanneen väärin tai jotenkin muuten hassusti, vastaan itse uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483