Mistä löydän tuon match mode toiminnon?
Nyt kun olen käyttänyt magic wandia ja haluan taustan (valkoinen) pois kuvan ympäriltä, niin valkoinen muuttuu oranssiksi... Mitä pitäisi tehdä? Haluan siis taustan kokonaan pois!
Magic Wand
3
537
Vastaukset
- trolliolli
Background-taso ei voi olla läpinäkyvä. Sinun pitää aluksi tehdä siitä normaali taso. (Layer -> New -> Layer from background). Tämän jälkeen kun pyyhit jotain kuvasta, se tulee läpinäkyväksi.
Background-tasolla se täytetään taustavärillä, mikä sinulla on ilmeisestikin ollut tuo oranssi.
Ymmärsinkö oikein ongelmasi? Kesti nimittäin hieman tajuta se.- aloittaja
Juu, mutta mulla ei ole tuollaista valikkoa kuin new -> layer from background...
Käytössä siis Jasc paint shop pro 7 - trolliolli
aloittaja kirjoitti:
Juu, mutta mulla ei ole tuollaista valikkoa kuin new -> layer from background...
Käytössä siis Jasc paint shop pro 7Aha. No olisiko ollut syytä ilmoittaa tuo jo aloitusviestissä? Vieläpä kun photoshop-palstalla ollaan.
No juu. En osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4676605Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1923930Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112533Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262050Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1391456Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781338- 681176
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te791108- 631105
- 461049