Manga/Anime

UusWanhaHybbyrotta

Kröhöm... Onkos suomi24 keskusteluu eriksee mangasta? En nähny, mut voi pistää linkkii jos tahtoo!

Elikkä. Kuinkamoni on lukenu mangaa? Tässä haen erityisesti Teiniagentti Lunan (uusi manga-sarja) lukijoita. Kysyisin et tuleeks sitä nyt varmuudella viis? Vai kolme? Kun hain, mut kaikki oli vähän epäselviä sepustuksia. Niin, teiniagentti Lunan lukijoita tänne keskustelemaan. Jos et viel oo ostanu, ni osta ihmees, oikeesti aivan huippu manga, vaik onkin amerikkalainen.

1

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Damatris

Jos ihan tarkkaan ottaa niin teiniagentti Luna ei ole mangaa siinä mielessä, että se ei ole japanilaista vaan amerikkalaista mangatyylillä tehtyä sarjakuvaa. Eli se olisi mielestäni ennemminkin pseudo-mangaa... En kyllä jaksa alkaa siitä sen enempää sanoa =)

Itse en ole sitä lukenut enkä tiedä siitä kuinka monta osaa siitä on tulossa. Kuvat näyttävät ihan kivoilta, mutta itse juoni kuullostaa minusta, anteeksi vaan, turhan öhm... typerältä. Toteutus voi kyllä olla ihan hyvä, mutta empä itse kyllä ostaisi sitä...

Miksi tämä muuten on nuorten ja lasten osastolla? Siis manga ja anime EI ole PELKÄSTÄÄN LAPSILLE ja nuorille. Itse nimittäin tiedän useitakin sarjoja joissa on ikäräjä K-18 vuotta. Esimerkkinä Elfen Lied.

Luetko muuten mitään muuta sarjaa kuin tuota teiniagenttia? Itse luen Fruits baskettia, Tsubasa reservoir chroniclea, Inuyashaa, Rurouni Kenshiniä, Chrono Chrusadea ja montaa muuta sarjaa ja animea olen nähnyt likemmäs 60 eri sarjaa ja elokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      320
      27946
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      54
      2348
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      202
      1691
    4. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      44
      1690
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      156
      1606
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1361
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      46
      1114
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1038
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      99
      947
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      942
    Aihe