Aprilia SX-50

katsukke

Onko tuossa aprilia sx 50:ssä kuristukset vai hukkaputki;pakoputkessa??

52

13637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Derbi Black Edition 959

      Siinä on kuri ja hukka putki kummatkin otettiiin kaverin sx:ästä pois kuri kohta hukkis

    • banzai

      aion hankkia tollasen sx:n joten haluaisin tietää että paljonko se menee vakiona ja on onko laiska vakiona ja miten sen sais helpost kulkee 60-70km/h??????????????

      • katsukke

        Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.


      • pitäskö
        katsukke kirjoitti:

        Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.

        Niin meinasin ostaa tuollaisen mopon et kysysin vaan että katsiiko onko laiska vakiona ja onko miten vikaa


      • jej
        katsukke kirjoitti:

        Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.

        Siis aluksi vain laiska?


      • täH?
        jej kirjoitti:

        Siis aluksi vain laiska?

        no aluks se on laiska ja ei siinä oo mitään vikoja ollu ku on ajettu lähemmäs 4000km et kannattee hankkia


      • änkstdee

        lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP


      • VALOJA...
        änkstdee kirjoitti:

        lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP

        SIKSIHÄ SE KYSYY SITÄ TÄÄL VITUN PELLE!


      • Kwbfäen
        änkstdee kirjoitti:

        lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP

        No koska jos aikoo ostaa mopon ja ei tiedä siitä paljoa niin yleensä kysyy muilta...


      • Aprilia sx

        Itte otin kurin pois hukka putki tukittu ja pako aukkoa vähän viilattu kulkee 80km/h


      • Poni

        VAKIOT KULKEE NIINKU VAKIODE PITÄÄ ELI 45


      • Anonyymi

        itellä täysin vakio kulkee 51 tasasella mut vrm mittari heittää.


      • Anonyymi

        Mikä tehoputki kannattaisi ostaa aprilia SX 50 2019 mopoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tehoputki kannattaisi ostaa aprilia SX 50 2019 mopoon

        Vanhemman derbin tyhjennetty vakioputki menee suoraan ainaki 2018 aprilia sx:ään


      • Anonyymi
        pitäskö kirjoitti:

        Niin meinasin ostaa tuollaisen mopon et kysysin vaan että katsiiko onko laiska vakiona ja onko miten vikaa

        Minulla on Aprilia rx ja ei ole ollut mitään vikaa


      • Anonyymi
        Poni kirjoitti:

        VAKIOT KULKEE NIINKU VAKIODE PITÄÄ ELI 45

        Itel meni vakiona 52


    • aa

      On kuristukset ja hukkaputki vaikioputkessa.

      • Sx 50

        Joo moro, paljo Aprilia SX 50 suunnilleen kulkis jos sen hukkaputken tukkis?


      • Shalalala... TPS <3
        Sx 50 kirjoitti:

        Joo moro, paljo Aprilia SX 50 suunnilleen kulkis jos sen hukkaputken tukkis?

        Mä oon ottanu kaikki kurit pois ja tukkinu hukkaputken ja kulkee mittarin mukaan 77km/h.


    • mopo fani

      kumpi kannattaa ostaa aprilia sx 50 vai yamaha dt 50x

    • gdfgdfgdfgdfgdgdfgdf

      ota aprilia

      • apriliaa harkitseva

        Paljoks aprilia kulkee vakiona? Haluaisin ostaa sx.än, mutta en tiedä sitä huippunopeutta.


      • apikka134

        mun aprilia sx on vakio ja kulkee 55km/h tasaisella


      • Anonyymi

        Aprillia syö silliä, juo kuravettä päälle?


    • paavoylämäki

      Tarpeeks kovaa

    • ?

      oisko rieju parempi ku apikka?

      • APIKKA!

        NOEI VITUS...


      • asdd

        kyllä rieju on parempi. ajanut monia riejuja ja aprilioita nii kyllä toi aprilia on riejuu nähe pila.


    • oontyhmä

      mää oon ajatellu että jos ne kurit ottais pois ja tukkis hukka putken ja korjais väleil nii et menis 55 tai alle nii meniskö se kilpiin?

    • arvaamunnimijososaat

      65 on se raja et lähtee kilvet ja jos otat kuristukset pois se menee just sen 60 ja jos viel hukkaputken tukit nii sillon kai yli korjatkaa jos oon vääräs

    • arvaamunnimijososaat

      Mut hei tietääks joku jonku mopon (aprilia,derbi) joka menis vakiona 50

      • Anonyymi

        Mun aprilia sx 50 2019 kulkee mittariston mukaan vakiona 50-53


    • Osta!

      Aprilia 2011 RX menee vakiona 51-53 välitykset on 11/53 ja se on todella hyvä mopo, joten osta se :) siinä on valmiiksi ''ohitettu rajoitin'' joten siitäkään ei tarvitse huolehtia, jos DT:tä ajattelit ostaa niin voin sanoa että DT menee vakiona vähemmän kuin Aprilia, omistan meinaan tuollaisen Aprilian ja olen ajanut kaverin DT. Aprilia!!

    • säxä-07

      Itselläni on säxä ja se menee sen n.60 edessä on 12 eturatas ja kuria on suurennettu hukkiksen kun otan vielä pois niin se vääntää paremmin ja kulkee sen n.65

    • säxä

      Itellä on toi aprilia sx , niin miten sais sen menemään 65 ? kurit pois putkesta .ja tarviiko siihen sitten isompaa suutinta ,kun sen suutin on vissiin vakiona 78.

      • apriliarx502009

        todellakin tarvitsee pelkällä pillin poistolla pitää olla jo 85-90 suutin.


    • teharixxxxxxx

      elkää vittu pilatko niitä vakioputkijanne...aprilia rx 50 vm.2009 putki maksaa uutena 700e...ostakaa tehari mielummin.

    • tyhmäkysymys

      joo tota oon noin160 cm pitkä pystynkö ajamaan tota apriliaa hyvin??

      • LOL

        No ite olen 167cm ja takana koropala jonkun 3cm korkune ja varpaat ylettyy sillee just ja just maaha. Eli sulla voi olla vaikeeta saa-a jalat maaha kyl.. Mut kasva hiuka ni saat jalat maaha :D


      • apikkaboe

        oLen ite 160cm pitlä ja helposti pystyn ajamaan aprilia sxsää ilman vaikeuksia


    • Apriliaaaaaaaaaa

      Pitääkö apriliasta ottaa iahn kaikki kurit pois että kulkee sen 60-70 km/h

    • Mopoilija2

      Eilen laitettiin tehoputki turbo kit Aprilia SX 50 vm. 2013 ja vakio välityksellä kulki yli 90km/h mittarin mukaan .... Gps näytti näppi 80km/h.

      • Apikka

        Oon 190cm pitkä nii onks apikka kui korkee? Et siihe mahtuis...:P


      • säxä 07 owner
        Apikka kirjoitti:

        Oon 190cm pitkä nii onks apikka kui korkee? Et siihe mahtuis...:P

        Kyyllä mahut ihan hyvin. :) oot mua 10cm pidempi ja mulla sillee et koropalan kans yllän kai melkeen maahan.


    • Kfkfkfkkf

      Mistä saisin hommattua 85 suuttimia kun oon noita kuristuksi pois ottamassa vm 2006

    • ApriliaSX502014

      itse omistan Aprilia 50cc jne.. ja vakiona meni 54kmh ja kun otin kuristuksen pois nii kulkee nykyään sen 70-80 kmh

    • boss22

      Paljonko aprilia sx-50 kulkee vakiona?

      • tuusulakuningas

        hyvällä tuurilla päässy 50kmh n.45kmh tasasella. itellä sx50 2016


    • Anonyymi

      Itellä apikka sx 2017 ja kulkee vakiona 55

    • Anonyymi

      Ostin tossa aprilia sx 50 vähänaikaa sitten..
      Mopo muuten tiptop kunnossa mutta käynnistys on vaikeaa, onko tässä mallissa ollut ongelmana tuo alipainehana? Kannattaako vaihtaa normaaliin perus hanaan vai onko tuo alipainehana joku tyyppivika et sen toimivuus ei ole kovin luotettava?

      • Anonyymi

        Mistä päättelet että ongelma on hanassa? Yleensä käynnistysongelmat johtuu väärin säädetystä kaasarista, roskista kaasarissa tai näin kylmillä ilmoilla liian pienestä suuttimesta.


    • Anonyymi

      Veljellä on rx 1999 aprilia. Noh onhan se pikkasen viritetty. Orkkis putki tyhjennetty. Noin 90-100 huili. Nyt 70ccm ja noin130. Nyt tulossa tytölle 2012vm sx. Se pidetään vakiona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe