Aprilia SX-50

katsukke

Onko tuossa aprilia sx 50:ssä kuristukset vai hukkaputki;pakoputkessa??

46

6371

Vastaukset

• Siinä on kuri ja hukka putki kummatkin otettiiin kaverin sx:ästä pois kuri kohta hukkis

• aion hankkia tollasen sx:n joten haluaisin tietää että paljonko se menee vakiona ja on onko laiska vakiona ja miten sen sais helpost kulkee 60-70km/h??????????????

• Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.

• katsukke kirjoitti:

Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.

Niin meinasin ostaa tuollaisen mopon et kysysin vaan että katsiiko onko laiska vakiona ja onko miten vikaa

• katsukke kirjoitti:

Se on aluksi vähän laiska. Sen saa kulkemaan 60-70 km/h kun ottaa kurit pois.

Siis aluksi vain laiska?

• jej kirjoitti:

Siis aluksi vain laiska?

no aluks se on laiska ja ei siinä oo mitään vikoja ollu ku on ajettu lähemmäs 4000km et kannattee hankkia

• lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP

• änkstdee kirjoitti:

lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP

SIKSIHÄ SE KYSYY SITÄ TÄÄL VITUN PELLE!

• änkstdee kirjoitti:

lol, "paljo menee vakiona" ei kannataostaa jos ei tiedä paljon se edes kulkee vakiona :PP

No koska jos aikoo ostaa mopon ja ei tiedä siitä paljoa niin yleensä kysyy muilta...

• Itte otin kurin pois hukka putki tukittu ja pako aukkoa vähän viilattu kulkee 80km/h

• VAKIOT KULKEE NIINKU VAKIODE PITÄÄ ELI 45

• itellä täysin vakio kulkee 51 tasasella mut vrm mittari heittää.

• Mikä tehoputki kannattaisi ostaa aprilia SX 50 2019 mopoon

• On kuristukset ja hukkaputki vaikioputkessa.

• Joo moro, paljo Aprilia SX 50 suunnilleen kulkis jos sen hukkaputken tukkis?

• Sx 50 kirjoitti:

Joo moro, paljo Aprilia SX 50 suunnilleen kulkis jos sen hukkaputken tukkis?

Mä oon ottanu kaikki kurit pois ja tukkinu hukkaputken ja kulkee mittarin mukaan 77km/h.

• kumpi kannattaa ostaa aprilia sx 50 vai yamaha dt 50x

• ota aprilia

• Paljoks aprilia kulkee vakiona? Haluaisin ostaa sx.än, mutta en tiedä sitä huippunopeutta.

• mun aprilia sx on vakio ja kulkee 55km/h tasaisella

• Aprillia syö silliä, juo kuravettä päälle?

• Tarpeeks kovaa

• oisko rieju parempi ku apikka?

• NOEI VITUS...

• kyllä rieju on parempi. ajanut monia riejuja ja aprilioita nii kyllä toi aprilia on riejuu nähe pila.

• mää oon ajatellu että jos ne kurit ottais pois ja tukkis hukka putken ja korjais väleil nii et menis 55 tai alle nii meniskö se kilpiin?

• 65 on se raja et lähtee kilvet ja jos otat kuristukset pois se menee just sen 60 ja jos viel hukkaputken tukit nii sillon kai yli korjatkaa jos oon vääräs

• Mut hei tietääks joku jonku mopon (aprilia,derbi) joka menis vakiona 50

• Mun aprilia sx 50 2019 kulkee mittariston mukaan vakiona 50-53

• Aprilia 2011 RX menee vakiona 51-53 välitykset on 11/53 ja se on todella hyvä mopo, joten osta se :) siinä on valmiiksi ''ohitettu rajoitin'' joten siitäkään ei tarvitse huolehtia, jos DT:tä ajattelit ostaa niin voin sanoa että DT menee vakiona vähemmän kuin Aprilia, omistan meinaan tuollaisen Aprilian ja olen ajanut kaverin DT. Aprilia!!

• Itselläni on säxä ja se menee sen n.60 edessä on 12 eturatas ja kuria on suurennettu hukkiksen kun otan vielä pois niin se vääntää paremmin ja kulkee sen n.65

• Itellä on toi aprilia sx , niin miten sais sen menemään 65 ? kurit pois putkesta .ja tarviiko siihen sitten isompaa suutinta ,kun sen suutin on vissiin vakiona 78.

• todellakin tarvitsee pelkällä pillin poistolla pitää olla jo 85-90 suutin.

• elkää vittu pilatko niitä vakioputkijanne...aprilia rx 50 vm.2009 putki maksaa uutena 700e...ostakaa tehari mielummin.

• joo tota oon noin160 cm pitkä pystynkö ajamaan tota apriliaa hyvin??

• No ite olen 167cm ja takana koropala jonkun 3cm korkune ja varpaat ylettyy sillee just ja just maaha. Eli sulla voi olla vaikeeta saa-a jalat maaha kyl.. Mut kasva hiuka ni saat jalat maaha :D

• oLen ite 160cm pitlä ja helposti pystyn ajamaan aprilia sxsää ilman vaikeuksia

• Pitääkö apriliasta ottaa iahn kaikki kurit pois että kulkee sen 60-70 km/h

• Eilen laitettiin tehoputki turbo kit Aprilia SX 50 vm. 2013 ja vakio välityksellä kulki yli 90km/h mittarin mukaan .... Gps näytti näppi 80km/h.

• Oon 190cm pitkä nii onks apikka kui korkee? Et siihe mahtuis...:P

• Apikka kirjoitti:

Oon 190cm pitkä nii onks apikka kui korkee? Et siihe mahtuis...:P

Kyyllä mahut ihan hyvin. :) oot mua 10cm pidempi ja mulla sillee et koropalan kans yllän kai melkeen maahan.

• Mistä saisin hommattua 85 suuttimia kun oon noita kuristuksi pois ottamassa vm 2006

• itse omistan Aprilia 50cc jne.. ja vakiona meni 54kmh ja kun otin kuristuksen pois nii kulkee nykyään sen 70-80 kmh

• Paljonko aprilia sx-50 kulkee vakiona?

• hyvällä tuurilla päässy 50kmh n.45kmh tasasella. itellä sx50 2016

• Itellä apikka sx 2017 ja kulkee vakiona 55

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    319
    2915