Hei,kaikki jotka tiedätte diabeteksestä jotain.
Miehelläni se todettiin pari vuotta sitten.Ei joudu itseään pistämään(ainakaan vielä),nyt vasta suositeltiin pillerihoitoa ja hän aloittaneekin sen pian.mutta kysyisin sitä että eikös kaikilla diabeetikoilla tulisi olla sellainen ranneke???Mun miehelle ei ainakaan lääkäri ole siitä puhunut mitään.luulisin että se olisi tosi tärkeää olla sairastavalla...saako sellaisen jostain vai pitääkö sellainen itse kustantaa,ja ylipäätään mistä sellaisen saa?
Hyvää kevättä kaikille!!!
miehen diabetes
3
577
Vastaukset
- Alan ammattilainen
Ranneke tai riipus on omakustanteinen ja niitä saa diabetesliitosta.Voit selata sivuja www.diabetesliitto.fi. Vasemmalle aukeaa valikko. Täppää kohtaa aineistot ja tilaukset. Valikko laajenee->täppää kohtaa tunnukset. Saat esille tarjolla olevia tunnuksia, hintatietoineen. On myös tilausmahdollisuus.
Jos diabeteksen kanssa on ongelmia, voi miehesi hakeutua diabeteskurssille. Työelämässä mukana oleville kustantaa kela ja muille RAY(raha-automaattiyhdistys). Kelan kursseissa ei ole omavastuuta.RAY;n kursseissa on, mutta niihin voi hakea maksusitoumusta omasta kunnasta.
Kelan kursseja voitte itse selata sivuilta www.kela.fi. Täppää kohtaa kuntoutukseen. Vasemmalle avautuu valikko, josta täppäilemällä pääsette itse selaamaan ja hakemaan kuntoutuskursseja.
Diabetesliiton sivuilla löytyy myös paljon tietoa, mm RAY:n kurssit(näissä oli se omavastuu).- lullero
Kiitos tosi paljon viestistäsi!Nyt on helppoa alkaa tutkimaan asiaa :D Hyvää kevättä ja kesää!!!
- Jore55
Joo kaikilla idiooteilla vois olla sellanen punainen panta päässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983