onko eurosport maksullinen kanava lautasantennilla katseltuna.
Kiitos.
eurosport
3
439
Vastaukset
- vähän siitä
katsooko sitä yksittäinen ihminen omakotitalossa vai liuta ihmisiä kerrostalossa yhteisellä lautasella...jälkimmäisessä tapauksessa on maksullinen, mutta yksittäisvastaanotossa mikäli katsotaan esim. Astran tai Eutelsatin kautta vapaana FTA-kanavana niin ei ole. Canal Digital sen sijaan kyllä ottaa maksun mutta se kuuluu Perhe ja Viihdepaketteihin eikä ole yksittäin tilattavissa.
- dvb-s
hiksa kirjoitti:
jos mä hommaan satelliitti vastaanottimen ilman mitään kanavapakettia niin näen eurosportin.
Eurosport(ja RTL:n Formulat livenä) näkyy vapaalla sat,kanavalla satelliitista Astra19.2E(19,2 astetta 0-pituuspiiristä itään).
Itse laitin tilaukseen sat.paketin (dvb-s) kääntömoottorilla(USALS-toiminto).Taivaalla on yli 30 satelliittia.Pelkästään Astralta löytyy yli 300 vapaata kanavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2326204
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274027- 952794
- 412217
- 332002
- 491964
- 1091820
- 211698
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301454