Cuba libre

Mari

Se oli kauan sitten Karibialla. Tein kehitysyhteistyöhanketta Punaiselle Ristille. Oli kuumaa, hikistä ja pimeää. Meitä oli muutama eurooppalainen pienessä paikallisessa kalastajakylässä. Olimme olleet siellä jo kuukauden, ihmiset olivat tulleet tutuiksi ja aloimme viihtyä. Työtä riitti, mutta paikallinen elämäntyyli oli rentoa, paljon aurinkoa, valkoista hiekkaa ja pimeitä iltoja. Vielä kaksi päivää ja sitten tämä kaikki olisi ohi. Olisi aika palata takaisin Suomeen, kylmään kotimaahan.
Istuimme iltaa paikallisessa kuppilassa, joka tuskin oli mökkipahasta kummallisempi. Musiikki soi, oli ahdasta. Sanna oli oppinut juomaan Cuba libreä eli tummaa rommia ja kirpeää cokista. Sen eksoottinen maku sopi hyvin Karibian tummaan yöhön.
Olimme juoneet niitä jo varmaan viisi. Rommi kuumotti poskia ja nosti hien pintaan. Kuumat hikipisarat valuivat kaulaani pitkin rintojen välistä vatsalle. Se tuntui aluksi pahalta, mutta vähitellen kiihotuin. Katselin kuppilan väkeä, voimakkaasti tuoksuvia miehiä ja hehkeitä naisia, elämän vahvaa sykettä.
Sanna oli mennyt jo nukkumaan, minä jäin vielä yhdelle. Cuba libre odotti lasissa, silmäni olivat jo hieman sameat. Viereeni tuli Sam, suuri tumma mies, jonka lihakset hehkuivat hien ja tumman valon yhteisvaikutuksesta. Samin mukana oli Maja, yhtä iso ja tumma mies, mantelin ruskeissa silmissä jotain kadottaman kaukaista ja salaperäistä.
Jossain vaiheessa Cuba libre vei voiton. Mielestäni katosivat järkevät ajatukset ja varoitukset. Olin Samin ja Majan huoneessa, matalassa majassa jonka seiniä täyttivät erilaiset soittimet ja eksoottiset veistokset. Sam kurotti minua kohti, tunsin hänen huultensa kuuman tuoksun, suolaisen meren kosketuksen. Maja oli painanut päänsä rinnoilleni, suuret huulet etsivät kovia nännejäni. Tunsin leijuvani vahvoilla käsivarsilla. Sam työntyi minuun suurena ja paksuna. Hengitin syvään, tunne vei minut mukanaan. Maistoin Majan paksua tummaa penistä, sen maalta maistuvaa uhkaavaa päätä. Hurmos raastoi sisuksiani, tulin kerran ja heti perään uudelleen. Tunsin kuinka Sam laukesi sisääni valuttaen kuumaa mahlaa pitkin reisiäni. Tartuin kiinni Majaan, kun hän puolestaan tunkeutui syvälle sisääni laueten melkein heti kumeasti hengittäen.
Makasimme kaikki yhdessä kasassa. En tiedä kuinka monta kertaa miehet tulivat sisääni, se täytyi olla monta. Orgamasmiaallot tulivat ja ne jatkuivat, olin voimattoman nautinnon uuvuttama.

1

4111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69a

Oisimpa saanut nuolla sun spermaa tihkuvan vitun ja puhdistaa suula ne ihanat mustat kalut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe