Se oli kauan sitten Karibialla. Tein kehitysyhteistyöhanketta Punaiselle Ristille. Oli kuumaa, hikistä ja pimeää. Meitä oli muutama eurooppalainen pienessä paikallisessa kalastajakylässä. Olimme olleet siellä jo kuukauden, ihmiset olivat tulleet tutuiksi ja aloimme viihtyä. Työtä riitti, mutta paikallinen elämäntyyli oli rentoa, paljon aurinkoa, valkoista hiekkaa ja pimeitä iltoja. Vielä kaksi päivää ja sitten tämä kaikki olisi ohi. Olisi aika palata takaisin Suomeen, kylmään kotimaahan.
Istuimme iltaa paikallisessa kuppilassa, joka tuskin oli mökkipahasta kummallisempi. Musiikki soi, oli ahdasta. Sanna oli oppinut juomaan Cuba libreä eli tummaa rommia ja kirpeää cokista. Sen eksoottinen maku sopi hyvin Karibian tummaan yöhön.
Olimme juoneet niitä jo varmaan viisi. Rommi kuumotti poskia ja nosti hien pintaan. Kuumat hikipisarat valuivat kaulaani pitkin rintojen välistä vatsalle. Se tuntui aluksi pahalta, mutta vähitellen kiihotuin. Katselin kuppilan väkeä, voimakkaasti tuoksuvia miehiä ja hehkeitä naisia, elämän vahvaa sykettä.
Sanna oli mennyt jo nukkumaan, minä jäin vielä yhdelle. Cuba libre odotti lasissa, silmäni olivat jo hieman sameat. Viereeni tuli Sam, suuri tumma mies, jonka lihakset hehkuivat hien ja tumman valon yhteisvaikutuksesta. Samin mukana oli Maja, yhtä iso ja tumma mies, mantelin ruskeissa silmissä jotain kadottaman kaukaista ja salaperäistä.
Jossain vaiheessa Cuba libre vei voiton. Mielestäni katosivat järkevät ajatukset ja varoitukset. Olin Samin ja Majan huoneessa, matalassa majassa jonka seiniä täyttivät erilaiset soittimet ja eksoottiset veistokset. Sam kurotti minua kohti, tunsin hänen huultensa kuuman tuoksun, suolaisen meren kosketuksen. Maja oli painanut päänsä rinnoilleni, suuret huulet etsivät kovia nännejäni. Tunsin leijuvani vahvoilla käsivarsilla. Sam työntyi minuun suurena ja paksuna. Hengitin syvään, tunne vei minut mukanaan. Maistoin Majan paksua tummaa penistä, sen maalta maistuvaa uhkaavaa päätä. Hurmos raastoi sisuksiani, tulin kerran ja heti perään uudelleen. Tunsin kuinka Sam laukesi sisääni valuttaen kuumaa mahlaa pitkin reisiäni. Tartuin kiinni Majaan, kun hän puolestaan tunkeutui syvälle sisääni laueten melkein heti kumeasti hengittäen.
Makasimme kaikki yhdessä kasassa. En tiedä kuinka monta kertaa miehet tulivat sisääni, se täytyi olla monta. Orgamasmiaallot tulivat ja ne jatkuivat, olin voimattoman nautinnon uuvuttama.
Cuba libre
Mari
1
3963
Vastaukset
- 69a
Oisimpa saanut nuolla sun spermaa tihkuvan vitun ja puhdistaa suula ne ihanat mustat kalut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501