Mitäs mieltä olette keuruusta...? Esim. te jotka asutte siellä? Kivoja ihmisiä? =)
Keuruu....?
5
792
Vastaukset
- Järvelä
keuruu on ihan jees paikka asua.(kokemusta kyllä löytyy)
- Keuruulla 12 vuotta asunut
Keuruu on kaikkea muuta kuin JEES paikka. Olen asunut Keuruulla kokonaiset 12 vuotta eli pienen nuoruusikäni, enkä kyllä enään koskaan mene takaisin siihen tuppukylään, onneksi sain opiskelupaikan muualta kuin Keuruulta. En oikein ymmärrä, miksi jotkut ihmiset voivat kehua Keuruuta, ehkä he eivät ole nähneet Keuruun ns. synkää puolta, itselläni on, niin hirveitä kokemuksia Keuruulla olosta, siellä ei ole muuta kuin saatananpalvojia, narkkareita, rokareita ym...
- keuruulainen
Ai, että mitä mieltä Keuruusta, mitäköhän mahdat tarkoittaa asumista siellä vai ...???
Keuruulla olen asunut monta kokonaista vuotta, mutta en enään asu Keuruulla, koska sai opiskelipaikan toiselta paikkakunnalta, kaukana Keuruusta ja Keuruulaisista.
Monen vuoden kokemuksella voin todeta ettei kaikki keuruulla asuvat ihmiset ole ns. kivoja, mutta jotkut taas ovat, no, jos rahaa löytyy niin se on toinen juttu. Mutta totuus on se, ettei Keuruulla suurinpiirtein ole muuta kuin vaanivia saatananpalvoja, perverssejä, pedofiilejä, narkkareita.
Oletko itse keuruulainen? - ikuinen stadilainen
ei ole mukavia ihmisiä.lue kaikki palautteet ni tiedät mitä mieltä siitä ollaan.sieltä loppuu armeijan puolesta työpaikat joten et saa töitä ollenkaan.koska se on suurin työnantaja siellä.
- ,,ksk
Kumma juttu, Olen asunut keuruulla 20 vuotta ja en oo koskaan törmänny siellä kyllä mihinkään saatanan palvojiin niinkuin edellä mainittiin vaikka siellä olen notkunut yöllä joka viikonloppu kellon ympäri menny ja vipeltäny niin en oo huomannu kyllä koskaan edes pedofiilejä.. No mut ne narkkaritkin.. no jos pilveä poltellaan jossain nurkkien takana niin en menis sanomaan että keuruulla ei oo muutakuin narkkareita.. No mut onhan niitä sit kaiken näkösii huumehörhöjä mutta kyllä mä sanon että enemmistö on ihan työssäkäyvää normaalia porukkaa... kyllä niitä on ihan samallatavalla muuallakin kuin keuruulla. Keuruulla on kiva olla kun jokainen tuntee toisensa mut on siinä haitta puolensakkin :D mut kovasti on ainakin tykänneet keuruusta muulta paikkakunnilta tulevat nuoret ihmiset. Vanhoista kävyitä en menis sanomaan, niillä elämä muutenkin niin tylsää kun ei oo mitää muuta tekemistä kun vaan moittia ja moittia. että aika liioteltua taas että ei muutaku roskasakkia keuruulla.. mites ne porilaiset ? :D hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733