Tietääkö tai tunteeko kukaan, missä on Päivi os. Kuuliainen? Asui lapsuudessaan Koskenpäällä. Asuuko vielä Jämsänkoskella vai missä. Olen hänen yksi enemmän kuin hyvä tuttu nuoruusajoilta. Olisi mukava saada yhteyttä. Kirjoittakaa vinkkiä jos on tietoa. Esim. nykyinen sukunimi...
Tai jos mahdollisesti Päivi itse näet tämän, niin kirjoita tähän vastaukseksi muutama rivi.
Älkää laittako suoria yhteystietoja, jos joku tietää niin katsotaan sitten vaikka sähköpostilla paremmin.
Päivi missä?
16
3734
Vastaukset
- .-.-.-
Missä Päivi nykyään on, mutta marko (kuuliainen) asuu edelleen koskenpäällä.
- etsin kunnes löydän sun R
Voisitko sinä laittaa sähköpostiini lisätietoa, jos tiedät Markon osoitetta tai muuten lähempiä tietoja hänestä. Hänhän on Päivin veli. Häneltä saisin tietoja myös Päivistä. Muistan kyllä Markonkin. Tai joku muukin joka tietää Päivistä jotain voi laittaa tietoa sähköpostiini:
rannax1 (at) hotmail.com
tuohon siis at-merkki väliin, sulut pois ja välilyönnit pois.
kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
- häs_häs_hässijä
Päivi Kulliaisen...mutten Kuuliaista.
- . . .
Marko asuu omakotitalossa siinä keuruulle mentävällä tiellä, mutta ei ole sen uutta puh.numeroakaan...että enempää en osaa auttaa...
. . . kirjoitti:
Marko asuu omakotitalossa siinä keuruulle mentävällä tiellä, mutta ei ole sen uutta puh.numeroakaan...että enempää en osaa auttaa...
Selvä. Kiitokset sinulle. Pitänee laittaa paperipostia. Tuo tieto auttoi siinä. Vaikka en talon numeroa tiedä, mutta posti vie perille.
Kiitos vielä kerran. - minä vaan
etsin kunnes löydän sun R kirjoitti:
Selvä. Kiitokset sinulle. Pitänee laittaa paperipostia. Tuo tieto auttoi siinä. Vaikka en talon numeroa tiedä, mutta posti vie perille.
Kiitos vielä kerran.Laitoin sulle s-postilla vähän osviittaa, toivottavasti löydät...
minä vaan kirjoitti:
Laitoin sulle s-postilla vähän osviittaa, toivottavasti löydät...
Kiitos sinulle, mutta sähköposti ei jostakin syystä tullut perille. Tarkistatko osoitteen oikeinkirjoituksen ja laita uudestaan.
Osoite on siis rannax1Ahotmail.com
Muuta tuon keskellä olevan ison A:n tilalle @-merkki.
En kirjoita osoitettani siksi oikeassa muodossa, koska roskapostittajien hakumoottorit etsivät niitä sivuilta. Kiitos sinulle jo etukäteen. - minä vaan
etsin kunnes löydän sun R kirjoitti:
Kiitos sinulle, mutta sähköposti ei jostakin syystä tullut perille. Tarkistatko osoitteen oikeinkirjoituksen ja laita uudestaan.
Osoite on siis rannax1Ahotmail.com
Muuta tuon keskellä olevan ison A:n tilalle @-merkki.
En kirjoita osoitettani siksi oikeassa muodossa, koska roskapostittajien hakumoottorit etsivät niitä sivuilta. Kiitos sinulle jo etukäteen.Laitoin kyllä jo aiemminkin samaan osoitteeseen, piti tulla perille. Eihän Hotmailin postisi lajittele postiani roskapostiin, kun on tuntematon lähettäjä? Kokeilin uudestaan..toivottavasti nyt tuli perille.
minä vaan kirjoitti:
Laitoin kyllä jo aiemminkin samaan osoitteeseen, piti tulla perille. Eihän Hotmailin postisi lajittele postiani roskapostiin, kun on tuntematon lähettäjä? Kokeilin uudestaan..toivottavasti nyt tuli perille.
Ei tullut perille valitettavasti. Kokeilin itsekin laittaa sinne sähköpostia toisesta osoitteestani, se kyllä meni perille. Ei ollut mitään edes roskapostikansiossa. Löysensin roskapostisuodattimen asetuksiakin. No, se on jostakin syystä ranttu.
Voisitko ystävällisesti koittaa vielä kerran, mutta nyt toiseen osoitteeseeni. Kolmas kerta toden sanoo on vanha sanontakin :)
Tämä toinen sähköpostini on kesatuuletAnetti.fi
Siis tuon ison A:n tilalle se miukumauku-merkki.
Kiitos sinulle vaivasta jo etukäteen. - etsin kunnes löydän sun R
minä vaan kirjoitti:
Laitoin kyllä jo aiemminkin samaan osoitteeseen, piti tulla perille. Eihän Hotmailin postisi lajittele postiani roskapostiin, kun on tuntematon lähettäjä? Kokeilin uudestaan..toivottavasti nyt tuli perille.
Nyt tuli perille tuohon viimeisimpään. Kiitokset sinulle. Vastasin sähköpostiisikin.
- Juha K
Marko ei asu enää Koskenpäällä vaan Etelä-Suomessa.
- varma tieto
on jämsänkoskella edelleen.
- Varmsti tunnen
Kokeile etsiä Järvisen nimellä ja on töissä Jämsän kaupungilla, voin myös viedä viestiä hänelle, kun näen kaupungilla
- haravoija
Päivi on Jämsänkoskella kaupungilla töissä. Tekee näin kesäisin puistopulen hommia, haravoi, kitkee kukkapenkkejä ym. Näin hänet eilen. En tiedä nykyistä sukunimeä. Toivottavasti löydät.
- Utelias22
Kiinnostaisi tietää, että löytyikö se Päivi tätä kautta ??
- ...
Laitoin sinulle sähköpostia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263